معرفی و دانلود کتاب صوتی شهامت: غلبه بر ترس و بالا بردن اعتماد به نفس

عکس جلد کتاب صوتی شهامت: غلبه بر ترس و بالا بردن اعتماد به نفس
قیمت:
35000 تومان - 4.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شهامت: غلبه بر ترس و بالا بردن اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شهامت: غلبه بر ترس و بالا بردن اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شهامت: غلبه بر ترس و بالا بردن اعتماد به نفس

اثری تحول‌آفرین برای عبور از ترس‌های قدیمی! دبی فورد در کتاب صوتی شهامت: غلبه بر ترس و بالا بردن اعتماد به نفس راهنمایی برای تمایز هراس‌های مفید از بد را در اختیارتان می‌گذارد تا به قدرت نهفته در وجودتان پی ببرید. این نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز شما را در مسیر غلبه بر ناامنی همراهی کرده و کمک می‌کند ضمن پذیرش ضعف‌ها، شجاعت کافی برای استفاده از پتانسیل‌های وجودی‌تان را به دست آورید.

درباره‌ی کتاب صوتی شهامت: غلبه بر ترس و بالا بردن اعتماد به نفس

کتاب صوتی شهامت: غلبه بر ترس و بالا بردن اعتماد به نفس (Courage: Overcoming Fear and Igniting Self-Confidence) حاوی شخصی‌ترین، قدرتمندترین و عملی‌ترین ایده‌های دبی فورد (Debbie Ford) برای رشد شخصی است. این راهبر معنوی اثرگذار که همواره مخاطبانش را به سمت زندگی همراه با صلح درونی دعوت کرده در کتاب پیش‌رو به چالشی جهانی می‌پردازد: ترس. این کلمه چه خاطره‌ای را برایتان زنده می‌کند؟ ممکن است شما یا یکی از اطرافیانتان گرفتار فوبیاهای فلج‌کننده باشید، شاید در گذشته تجربه‌ی ناخوشایندی را پشت سر گذاشتید که باعث شده از درخواست برای شغل یا ازدواج خودداری کنید، شاید به دلیل تصادف از سفر جاده‌ای می‌ترسید یا شاید علی‌رغم تجربه‌ی ترسی شدید، دلیل آن را نمی‌شناسید! تمام موارد ذکرشده و بسیاری نگرانی‌های دیگر در یک نکته مشترکند: تداوم یافتن ترس از چیزی که دیگر وجود خارجی ندارد.

هیچ‌کس نمی‌تواند شما یا شخص دیگری را برای اکراه از تجربه‌ی دوباره‌ی ترس سرزنش کند، اما آیا رها کردن ترس به معنای زجر کشیدن است؟ وحشت و نگرانی محافظ ما هستند یا زندانبان ما؟ بهتر نیست گاهی برای بستن زخمی قدیمی، زحمت بخیه زدن‌های طبیب ماهر را به جان بخریم؟ ترسیدن یکی از ابزارهای ناخودآگاه و غیرارادی انسان برای محافظت از اوست اما اگر این واکنش غیرعمدی بعد از اتمام خطر هم ادامه یابد آن زمان از ابزاری برای خدمت، به زنجیری درپای بدل می‌شود. این کتاب به شما کمک می‌کند قدرت تمایز ترس مفید از آسیب‌زا را پیدا کنید. در این نقطه اگر متوجه شدید زمان رها کردن یک یا برخی از آن‌ها رسیده، دبی فورد با ملایمت شما را به سمت قدم‌های بعدی راهنمایی می‌کند.

این نویسنده‌ی پرفروش فرایندی با هفت مرحله‌ی اساسی را مقابلتان قرار می‌دهد که نتیجه‌ی آن کشف اعتمادبه‌نفس دفن‌شده‌ی شماست. با یاری این باور درونی موفق می‌شوید بر ناامنی‌ها غلبه کنید، شجاعت ذاتی‌تان را بیابید و در نهایت به آزادی برسید؛ همان آزادی ارزشمندی که فرق انسان و دیگر موجودات خلقت را تعیین می‌کند. قدرت ما در رهایی از بند تهدیدهای ناخودآگاه است، پس اگر شما هم از هراس‌های قدیمی به تنگ آمده‌اید و می‌خواهید نگرانی‌ها را پشت سر بگذارید کتاب صوتی شهامت: غلبه بر ترس و بالا بردن اعتماد به نفس را از دست ندهید. این اثر که با ترجمه‌ی فرزام حبیبی اصفهانی و توسط نشر صوتی رمانو تهیه شده راهنمایی آزموده‌شده برای پیروزی بر ترس‌هاست. گفتنی است کتاب پیش‌رو توسط انتشارات آتیسا به چاپ رسیده.

نکوداشت‌های کتاب صوتی شهامت: غلبه بر ترس و بالا بردن اعتماد به نفس

  • توانایی دبی فورد در روایت سیستماتیک فرایند تحول را باید ستود. (دیپاک چوپرا)

  • ایده‌های این اثر برای خروج از الگوهای خودتنبیهی فوق‌العاده و قانع‌کننده هستند. (ماریان ویلیامسون)

  • اثری که به ما یاد می‌دهد همه‌‌ی جنبه‌های وجودی‌مان را بشناسیم، خودمان را در آغوش بگیریم و در نهایت، دوست داشته باشیم. (دین اورنیش)

  • قدرت دبی فورد در راهبری معنوی به حدی است که اگر بشنوم ابری خشمگین را از رعدوبرق منصرف کرده، تعجب نمی‌کنم! (People)

  • شفافیت فورد در ارتباط الهام‌بخش و دلگرم‌کننده به من انگیزه داد تا به رشد و همسو شدن با هدف زندگی‌ام ادامه دهم. (آلانیس موریست)

کتاب صوتی شهامت: غلبه بر ترس و بالا بردن اعتماد به نفس مناسب چه کسانی است؟

اگر از حبس در زندان ترس‌های کهنه خسته شده‌اید و در جستجوی راهنمایی برای یافتن شجاعت ازدست‌رفته‌تان هستید، کتاب شهامت پیشنهاد ما به شماست. نویسنده‌ای که با کلماتش میلیون‌ها خواننده را در عبور از تاریکی‌های زندگی همراهی کرده می‌تواند در تسلی آسیب‌های قدیمی به کمکتان بیاید.

با دبی فورد بیشتر آشنا شویم

دبی فورد (1955) راهبر معنوی، نویسنده و مدرس اهل آمریکا بود. او در زمره‌ی معروف‌ترین نویسندگان خودیاری قرار دارد و در سراسر جهان چهره‌ای شناخته شده است. او بر حوزه‌ی تحولات فردی تمرکز داشت و در آثارش می‌کوشید با کمک یافته‌های روان‌شناسی و ارائه‌ی راه‌حل‌هایی مبتکرانه، خوانندگان را با جنبه‌های ناشناخته‌ی وجودشان روبه‌رو کند. برگزاری کارگاه‌های آموزشی، میزبانی برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی و تأسیس «مؤسسه‌ی آموزشی فورد» برخی از برجسته‌ترین فعالیت‌های وی هستند. پرفروش‌ترین و بهترین کتاب دبی فورد از دیدگاه خوانندگان و منتقدین، کتاب «نیمه‌ی تاریک وجود» است. او در سال 2013 به دلیل بیماری سرطان درگذشت.

در بخشی از کتاب صوتی شهامت: غلبه بر ترس و بالا بردن اعتماد به نفس می‌شنویم

در طول حدودا بیست‌وپنج سال گذشته به این باور رسیده‌ام که عمیقا با روحم، با ترسی کاملا الهی در ارتباط بوده‌ام. اما در یک صبح تیره و تار در اتاقی در هتلی در سانفرانسیسکو متوجه شدم که از شنیدن پیام‌های بسیار مهمی که زندگی برایم فرستاده است، سر باز زده‌ام. آن روز صبح کلاسی داشتم که قرار بود در آن درباره‌ی تقویت اعتمادبه‌نفس و اینکه همواره نیرویی ما را هدایت می‌کند، نیرویی که سعی در راهنمایی ما برای دستیابی به زندگی بهتر دور کردن ما از مسیرهایی دارد که باعث تحلیل انرژی و تخریب آینده‌‌مان می‌شود، صحبت کنم.

می‌خواستم دانشجویانم را با گفت‌گوهای مهم درونی که باعث ترمیم اعتقاد و اعتمادشان می‌شود، آشنا کنم. از آن‌ها خواستم چشمانشان را ببندند، نفسی عمیق بکشند و به درون خود بروند تا بفهمند چرا نمی‌توانند به نصایح عاقلانه‌ی درونشان گوش بدهند. و در نتیجه، سعی کنند به جای باور اینکه سرنوشتم این بود، دنبال خواسته‌هایشان بروند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
21 دقیقه
مقدمه
14 دقیقه
پیشگفتار
40 دقیقه
بخش اول: قسمت اول - نمونه‌ی جدید - متهم
37 دقیقه
بخش اول: قسمت دوم - اعتقاد الهی
33 دقیقه
بخش اول: قسمت سوم - شهامت، جنگجو را دوست دارد
44 دقیقه
بخش دوم: قسمت اول: حرکت از سوی مغز به سوی قلب
39 دقیقه
بخش دوم: قسمت دوم - رمز تسلیم
40 دقیقه
بخش دوم: قسمت سوم - رمز آزادی احساسی
43 دقیقه
بخش دوم: قسمت چهارم - رمز دلسوزی قلبی
42 دقیقه
بخش دوم: قسمت پنجم - رمز قلب عاشق
47 دقیقه
بخش دوم: قسمت ششم - رمز بصیرت ملهم
50 دقیقه
بخش دوم - قسمت هفتم - رمز بصیرت اعلا
9 دقیقه
بخش دوم: قسمت هشتم - وکالت جنگجوی شجاع

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شهامت: غلبه بر ترس و بالا بردن اعتماد به نفس
نویسنده
مترجمفرزام حبیبی اصفهانی
راویآیلار محمدی
ناشر چاپیانتشارات آتیسا
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۴۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
35000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شهامت: غلبه بر ترس و بالا بردن اعتماد به نفس

Melika safizadeh
۱۴۰۲/۱/۲۳
اولا تشکر فراوان از کتابراه و صوتی کردن این کتاب زیبا.
مثل همیشه کتابهای دبی فورد فوق العاده و تمامی جملاتش قابل تفکر و تامل و سرشار از انگیزه و حس مثبتی که برای مخاطب ایجاد می‌کنه.
صدای راوی آرامش بخش و مناسب برای داستان و ایشون خیلی مسلط بودند بر داستان و حس خوب منتقل می‌کنند. در کل عالی، عالی، عالی...
صادق راستگو
۱۴۰۳/۱/۱۹
کتاب با روایت زندگی شخصی افراد سعی دارد که با روایتگری اصول و مفاهیم را به مخاطب القا کند که در بیشتر قسمت‌ها و صفحات موفق بوده است
😎Cr7 Cr7
۱۴۰۲/۷/۱۵
به نظرم کتاب معمولی هست، البته من از کتابهایی که مخصوص توسعه فردی هست اما داستان زندگی توشش زیاد تعریف میشه خوشم نمیاد.
بهاره ریگی
۱۴۰۲/۵/۴
واقعا همینطور است تمام سخنان دبی فورد درست و بر روی مردمی که میترسند اثر می‌گذارد
Masood Khakpoor
۱۴۰۲/۱۲/۲۷
دوبار باید گوش کرد
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شهامت: غلبه بر ترس و بالا بردن اعتماد به نفس

برای دریافت کتاب صوتی شهامت: غلبه بر ترس و بالا بردن اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.