معرفی و دانلود کتاب صوتی شکستن محدودیت‌ها: از محدودیت‌های ذهنی رها شوید و به پتانسیل واقعی خود برسید

عکس جلد کتاب صوتی شکستن محدودیت‌ها: از محدودیت‌های ذهنی رها شوید و به پتانسیل واقعی خود برسید
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شکستن محدودیت‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شکستن محدودیت‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شکستن محدودیت‌ها: از محدودیت‌های ذهنی رها شوید و به پتانسیل واقعی خود برسید

کتاب صوتی شکستن محدودیت‌ها اثر تیبو موریس، راهنمایی برای رها شدن از باورهای محدودکننده و شکوفا کردن استعدادها است. این کتاب روان‌شناسانه سازوکار مغز در برابر باورها را توضیح و نشان می‌دهد که چطور یک باور غلط می‌تواند تمام زندگی‌تان را تحت‌تأثیر قرار دهد و شما را به یک بازنده تبدیل کند.

درباره‌ی کتاب صوتی شکستن محدودیت‌ها

در زبان انگلیسی اصطلاحی وجود دارد که می‌گوید سقف آسمان محدودیت شماست (the sky is the limit)، به این معنا که حد و حدودی برای توانمندی‌های انسان وجود ندارد و تا هرجا که بخواهد می‌تواند پیش برود. در کتاب صوتی شکستن محدودیت‌ها (Crush Your Limits) نوشته‌ی تیبو موریس (Thibaut Meurisse) این موضوع مطرح می‌شود که پتانسیل یک انسان به وسعت مرزهای ذهنی او بستگی دارد. اگر کسی باور داشته باشد که «نمی‌شود» و «نمی‌تواند»، قطعاً هیچ‌وقت موفق نمی‌شود.

هنری فورد که از سازندگان اولین خودروها در دنیاست، می‌گوید: «اگر فکر کنید که می‌توانید یا فکر کنید که نمی‌توانید، در هر دو صورت حق با شماست.» انسان تا جایی می‌تواند پیش برود که ذهنش به او اجازه بدهد. در کتاب صوتی شکستن محدودیت‌ها می‌شنویم که ما در طول زندگی درگیر باورهای محدودکننده‌ی فراوانی می‌شویم که حتی از وجود آن‌ها اطلاعی نداریم. اگر کسی به ما بگوید بی‌فایده، کم‌هوش و ناتوان هستیم، ممکن است آن‌ها را به عنوان باور در ذهنمان بپذیریم. تأثیر این جملات زمانی که تکرار شوند، احساسات خاصی را برانگیزند یا در سال‌های کودکی که شناخت زیادی از خودمان نداریم گفته شوند، بیشتر می‌شود. بعد از آن تمام مسیر زندگی ما دستخوش تغییر می‌شود زیرا ذهن یاد می‌گیرد که این‌ها واقعیت‌های زندگی هستند و نمی‌توان پا را از آن‌ها فراتر گذاشت.

معرفی و دانلود کتاب صوتی شکستن محدودیت‌ها

کتاب شنیدنی شکستن محدودیت‌ها برای کسانی که احساس می‌کنند در زندگی دچار سکون شده‌اند و نیاز به تغییر دارند مناسب است. مخاطب با شنیدن این کتاب، متوجه این نکته می‌شود که پتانسیل‌های کشف‌نشده‌اش چه چیزهایی بوده است و با تغییر در ضمیر ناخودآگاهش راه رسیدن به موفقیت‌های بیشتر را هموار می‌کند. تیبو موریس در این کتاب، مثال‌های فراوانی از کسانی آورده که با تغییر باورهای محدودکننده‌ی خود، زندگیشان را متحول کرده‌اند.

با شنیدن کتاب صوتی شکست محدودیت‌ها، از محدودیت‌هایی که برای خود قائل شده‌اید مطلع و با این چالش روبه‌رو می‌شوید که چطور برای رشد کردن مرزهای افکارتان را گسترش دهید. این کتاب صوتی به شما کمک می‌کند تا ببینید چه چیزیی در طول عمرتان موفقیت و شادیتان را مختل کرده و چطور باید از پیش‌آمد دوباره‌ی آن جلوگیری کنید. همچنین این کتاب به شما منبع مناسبی از باورهای درست و توانمندکننده می‌دهد تا طرز نگاهتان به مفاهیم مهم زندگی مثل زمان، پول، کار و موفقیت را بازتعریف کنید و سبک زندگی جدید و موفق‌تری را پیش بگیرید.

کتاب صوتی شکستن محدودیت‌ها نوشته‌‌ی تیبو موریس را نشر زمان تغییر منتشر کرده است. مترجمین این اثر ساسان جعفرنیا و بهاره قاسمی هستند و گویندگی این کار نیز بر عهده‌ی سهراب صفا بوده است. به شما توصیه می‌کنیم برای گرفتن نتیجه‌ی بهتر، بعد از اتمام کتاب دوباره بخش‌های مهم آن را مرور کنید تا مفاهیم جدید در ذهنتان جا بیفتند.

کتاب صوتی شکستن محدودیت‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه‌ی موفقیت و خودسازی را به شنیدن این کتاب صوتی دعوت می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی شکستن محدودیت‌ها: از محدودیت‌های ذهنی رها شوید و به پتانسیل واقعی خود برسید می‌شنویم

فرضیات خاص شما چیستند؟

شیوه‌ی زندگی شما در نهایت بر اساس فرضیات عمده‌ای است که در حوزه‌های مختلف زندگی خود دارید. فرضیات چیزی نیستند جز راه‌هایی که شما با مفاهیم کلیدی مختلف مانند: عشق، زمان، پول، کار، موفقیت و احساسات، ارتباط برقرار می‌کنید. به طور خلاصه، تمام دید شما از جهان، بر اساس رابطه شما با مفاهیم و احساساتی است که به آن‌ها وابسته هستید. فقط یک فرض "غلط" - یک روش ناتوان‌کننده برای ارتباط با یک مفهوم کلیدی- می‌تواند زندگی شما را به چالش بکشد و رنج زیادی ایجاد کند.

برای مثال، بیایید به مفهوم زمان نگاه کنیم. هر یک از ما معنا یا داستان خاصی را به زمان می‌دهیم که باعث می‌شود احساس خاصی داشته باشیم. ممکن است فکر کنید زمان کافی ندارید یا زمان پول است و در نتیجه وقتی زمان خود را تلف می‌کنید، ناامید می‌شوید. یا شاید فکر می‌کنید چیزی به عنوان اتلاف وقت وجود ندارد و از هر لحظه لذت می‌برید. پول، مفهوم دیگری است که ممکن است فرضیات مختلفی به آن بدهید، مانند پول بد است، افراد ثروتمند حریص هستند، یا پول علف خرس نیست. یا شاید فکر می‌کنید که پول عالی است و می‌خواهید تا جایی که می‌توانید پول درآورید.

فرضیاتی که ما برای تمام مفاهیم ذخیره شده در ذهن خود داریم، نحوه تفکر، احساس و عمل ما و همچنین نحوه درک ما از جهان را تعیین می‌کنند. اگرچه ما دوست داریم فرض کنیم که دیگران جهان را کم‌وبیش مانند ما می‌بینند، اما قطعاً این‌طور نیست. به تعداد افراد روی کره زمین، جهان‌بینی وجود دارد.

در این بخش، به فرضیات توانمندکننده درباره مفاهیم کلیدی مانند زندگی، کار، پول و زمان نگاه خواهیم کرد. اما قبل از آن، از شما می‌خواهم به رابطه خود با این فرضیات عمده فکر کنید. ببینید که خودتان، پول، زمان و هر مفهوم دیگر، چگونه در ارتباط با فرضیاتی هستند که دارید، و این تنها یک تفسیر ممکن است.

برای استفاده حداکثری از این کتاب، ذهنی باز داشته باشید و هر زمان که لازم بود آماده باشید تا عمیق‌ترین باورهای خود را به چالش بکشید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
مقدمه
2 دقیقه
متن پشت جلد
6 دقیقه
بخش اول: درک فرضیات
12 دقیقه
بخش اول ـ قسمت دو
5 دقیقه
بخش دوم: کشف فرضیات رایج
70 دقیقه
بخش دوم ـ قسمت دو
42 دقیقه
بخش دوم ـ قسمت سوم
26 دقیقه
بخش دوم ـ قسمت چهار
25 دقیقه
بخش دوم ـ قسمت پنج
9 دقیقه
بخش دوم ـ قسمت شش
9 دقیقه
بخش دوم ـ قسمت هفت
3 دقیقه
بخش سوم: ایجاد فرضیات جدید
8 دقیقه
بخش سوم ـ قسمت یک
16 دقیقه
بخش سوم ـ قسمت دو
17 دقیقه
بخش سوم ـ قسمت سه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شکستن محدودیت‌ها: از محدودیت‌های ذهنی رها شوید و به پتانسیل واقعی خود برسید
نویسنده
مترجمساسان جعفرنیا، بهاره قاسمی
راویسهراب صفا
ناشر صوتیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۲۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شکستن محدودیت‌ها

javidan
۱۴۰۳/۱/۲۰
کتاب سرشار از راهکار‌های اصولی برای دستیابی به غیر ممکن‌هایی که در هر سنی برای افراد مثل سد عمل کرده ارزوها. محالات. حتی اهداف کوچک ولی پشت گوش انداخته شده. اگر واقعا دنبال تغییر هستید یا فردی هستید که در برنامه‌های روزمره و اهداف بلند مدت سر رشته شروع کار رو گم کردید توصیه میکنم حتما این کتاب و مطالعه کنید.
آزاده سیدمهدی
۱۴۰۳/۱/۷
همه ما از دوران کودکی باورهای محدود کننده داریم این کتاب با روش‌ها و تمرین‌های ساده کمک می‌کنه این باوره‌ها رو بشناسیم و بتونیم جایگزین کنیم واقعا برای تغییر باورهای غلط کتاب مناسبی است
اکرم السادات میرمرتضوی
۱۴۰۲/۹/۱۵
کتاب فوق العاده‌ای بود. اینکه بدونیم فرضیات چقدر روی اعمالمون و کارهامون تاثیرگذارن و چطور میشه تغییرشون داد. صدای گوینده هم خیلی خوب بود و ترغیب میشدم که یک فصل دیگه ادامه بدم.
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شکستن محدودیت‌ها

برای دریافت کتاب صوتی شکستن محدودیت‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.