معرفی و دانلود کتاب صوتی کوپن جعلی

عکس جلد کتاب صوتی کوپن جعلی
قیمت:
۵۴۰۰۰ ۳۷,۸۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کوپن جعلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کوپن جعلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کوپن جعلی

اثری شنیدنیِ یکی از بزرگ‌ترین رمان‌نویسان تاریخ ادبیات روسیه. لئو تولستوی در کتاب صوتی کوپن جعلی داستان زندگی مردی شرور و جنایتکار را روایت می‌کند که در یک لحظه‌ی شگرف، چشم در چشم یکی از قربانیانش، دچار التفات و تغییری بی‌بازگشت می‌شود.

درباره‌ی کتاب صوتی کوپن جعلی

لئو تولستوی در کتاب صوتی کوپن جعلی (The Forged Coupon)، رمانی که آن را در واپسین سال‌های عمر پربارش نوشت، مطالعه‌ای تأمل‌برانگیز درباره‌ی قدرت‌های مخرب شیطانی ترتیب می‌دهد و تار و پود آن را به‌مهارتی چشمگیر در تصویری درخشان از زندگی روسی می‌تند. این رمان بی‌نظیر از دو قسمت تشکیل شده و در هر قسمت آن روایتی جذاب را می‌شنوید.

استپان، یکی از شخصیت‌های اصلی این کتاب صوتی، توسط قدرتی که جنایاتش برای او به ارمغان آورده، تسخیر شده است. او به‌گونه‌ای اجتناب‌ناپذیر مسیر شرارت را با سرعتی فزاینده طی می‌کند و بی‌امان به دنبال فرصت‌های جدیدی برای قتل و آسیب رساندن به دیگران است. اما این موجود خون‌ریز، ناگهان در تجربه‌ای هولناک، خود را در حالی می‌یابد که با تصویر یکی از قربانیانش در لحظه‌ی مرگ تسخیر شده است. و این آغاز ماجرای رمان کوپن جعلی است...

اگرچه تولستوی برای اولین بار طرح این رمان را در اواخر دهه‌ی 1890 تصور کرد، اما تا سال 1902 شروع به نوشتن آن نکرد و سرانجام نگارش آن را در سال 1904 به پایان رساند. او پس از نوشتن این رمان در سال‌های پایانی عمرش در حالی که از سوی کلیسای ارتدوکس روسیه تکفیر شده بود، کوشید تا ریاکاری دین سازمان‌یافته‌ی زمانه‌ی خویش را آشکار کند. با این حال، تولستوی اعتقاد تزلزل‌ناپذیری به توانایی انسان برای یافتن حقیقت داشت و به‌ویژه در قسمت دوم این کتاب صوتی نشان می‌دهد کارهای خوب می‌توانند دومینووار بر دیگری تأثیر بگذارند، درست همان‌طور که در قسمت نخست رمان این اثرگذاری را درباره‌ی نیروی شر می‌بینیم. ترجمه‌ی دیگری نیز از این اثر به زبان فارسی و با عنوان «کوپن تقلبی» منتشر شده است.

ترجمه‌ی سروش حبیبی را از این رمان با صدای حسام لک می‌شنوید. کتاب صوتی کوپن جعلی را نشر صوتی استودیو نوار به همراه نشر چشمه تهیه و عرضه کرده است.

اقتباس سینمایی از کتاب صوتی کوپن جعلی

«سرزمین یخ‌زده» عنوان فیلمی تحسین‌شده در سینمای فنلاند است که در سال 2005 به کارگردانی و نویسندگی Aku منتشر شد. این فیلم سینمایی بر اساس قسمت اول این کتاب صوتی و در فنلاند معاصر ساخته شده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی کوپن جعلی

  • کوپن جعلی یک شاهکار دیوانه‌وار و ماهرانه در داستان‌سرایی است. ساختار آن به اندازه‌ی یک افسانه پیچیده و ساده است، همان‌طور که باتوم‌های شر و سپس خیر در سراسر روسیه در آمدوشد هستند. (اندرو میلر)

  • مطالعه‌ای مبتکرانه درباره قدرت‌های ویرانگر شیطان که در برابر تصویری درخشان از زندگی روسی قرار می‌گیرد. (گودریدز)

  • تولستوی یکی از بزرگترین نویسندگان داستان‌های منثور روسی است. (ولادیمیر ناباکوف)

کتاب صوتی کوپن جعلی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به ادبیات روسیه علاقه‌مند هستید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با لئو تولستوی بیشتر آشنا شویم

این نویسنده‌ی نامدار اهل روسیه در سال 1828 متولد شد و به سال 1910 از دنیا رفت. زندگی لئو تولستوی (Leo Tolstoy) در پرماجرا بودن، دست‌کمی از نوشته‌هایش ندارد. از جمله حواشی جالب توجه درباره‌ی او، می‌توان به اقدامات اومانیستی‌ و پرسروصدایش در ارتباط با آزادسازی رعایا، و همچنین درگیری پردامنه‌اش با کلیسای ارتدوکس و دستگاه حکومت تزار اشاره داشت.

مهم‌ترین کتاب تولستوی، رمان حجیم جنگ و صلح نام دارد که موضوع اصلی آن مقاومت جانانه و تاریخی روس‌ها در برابر حمله‌ی فرانسویان به رهبری ناپلئون بناپارت است. تولستوی در این اثر، که به جرئت می‌توان عظمت آن را با حماسه‌های بزرگی چون ایلیاد، و غنای محتوایی‌اش را با مجموعه‌ آثار نویسندگانی چون شکسپیر و دانته مقایسه کرد، برخی از ماندگارترین کاراکترهای داستانی تاریخ ادبیات را خلق کرده است: از جمله دو شخصیت کاریزماتیک به نام‌های پی‌یر و آندره‌ی. «آنا کارنینا»، «مرگ ایوان ایلیچ»، «سعادت زناشویی»، «شیطان»، و «رستاخیز» عناوین برخی از آثار درخشان این نویسنده‌ی پرآوازاه‌ی روس هستند.

در بخشی از کتاب صوتی کوپن جعلی می‌شنویم

در این اثناء سه اسب ابلق دزدیده شده به مقصد رسیده بودند. ماشکا به هجده روبل به کولیان فروخته شده بود. رنگینک را در چهل ورسکی آنجا، نزد دهقانی با اسب دیگری تاخت زده، و قشنگک را به قدری دوانده بودند که بریده بود و آن را کشته و پوستش را به سه روبل فروخته بودند. این کارها همه زیر نظر و به دستور ایوان میرونوف صورت گرفته بود. او زمانی در خدمت پیوتر نیکلاییچ بوده و به گوشه و کنار ملک و قرار کاربران آشنا بود و به قصد جبران خسارت خود، این سرقت را سازمان داده بود.

ایوان میرونوف بعد از بلایی که کوپن جعلی بر سرش آورد، مدتی دراز به ودکاخوری افتاده بود و اگر زنش جهاز اسب و لباس‌ها و هرآنچه قابل فروش بود پنهان نکرده بود، تمام زاروزندگی‌اش را پای بطری گذاشته بود. ایوان میلونوف در حال مستی پیوسته نه فقط به اربابی که تیغ ظلمش او را انداخته بود، بلکه به همه‌ی ارباب‌های بزرگ و کوچکی فکر می‌کرد که فقط از راه لخت کردن امثال او در رفاه زندگی می‌کنند. یک بار با چند نفر از موژیک‌های ناحیه‌ی پادولسگ ودکاخوری کرده بود. آن‌ها در حال مستی ضمن راه تعریف کرده بودند که چطور اسب‌های دهقانی را دزدیده‌اند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
بخش اول - فصل یک تا سه
12 دقیقه
بخش اول - فصل چهار تا شش
16 دقیقه
بخش اول - فصل هفت تا نه
17 دقیقه
بخش اول - فصل ده تا دوازده
19 دقیقه
بخش اول - فصل سیزده تا پانزده
14 دقیقه
بخش اول - فصل شانزده تا نوزده
18 دقیقه
بخش اول - فصل بیست تا بیست‌وسه
20 دقیقه
بخش دوم - فصل یک تا سه
14 دقیقه
بخش دوم - فصل چهار تا هفت
15 دقیقه
بخش دوم - فصل هشت تا یازده
13 دقیقه
بخش دوم - فصل دوازده تا پانزده
14 دقیقه
بخش دوم - فصل شانزده تا بیست

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کوپن جعلی
نویسنده
مترجمسروش حبیبی
راویحسام لک
ناشر چاپینشر چشمه
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۵۴۰۰۰ ۳۷,۸۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کوپن جعلی

Eti Atshani
۱۴۰۲/۳/۱۱
این کتاب داستانی است از تاثیر عمل انسانها وپیامد ان بر روی زندگی دیگران و همینطور نیکی که از جایی شروع میشود و بر دیگران تاثیر میگذارد، ایمان راستین را مطرح میکند که چطور میتواند زندگیها را دگر گون کند، یک کوپن جعلی میتواند تا جنایت دیگران را بکشاند و یک نگاه صادق و خیر خواه، جنایت کاری را تبدیل به قدیس نماید کتاب، با ارزشی است
امیررضا همتی
۱۴۰۲/۹/۱۹
از لحظه به لحظه گوش دادنش لذت بردم. تاثیر یک عمل کوچیک بر جامعه رو خیلی زیبا و روان تعریف میکنه. از یک طرف هم دیدگاهش به پیشگامان دینی (روحانیون و...) در مورد اینکه اکثرا اشخاص ریاکاری هستند جالب بود. خلاصه کتاب خوبی بود از یک نویسنده بزرگ. یادش گرامی 💙
مرضیه مقبل
۱۴۰۲/۶/۲۵
سلام بسیار عالی مثل بقیه اثار تولستوی این پنجمین کتابی است که از این نویسنده گوش میدم برای من لذت بخش بود خیلی زیبا و تاثیرگذار بود
Sajad taghdiri
۱۴۰۱/۱۲/۵
شاهکار
کتابیه که شوق و هیجان جالبی داره خط داستانی و موضوعی بی نظیر داره و نحوه مانور نویسنده روی این موضوع بشدت قویه
مرضیه گرانمایه
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
نوع بیان نویسنده جالب بود و همه داستان فقط از یک کوپن شروع میشه و....
Hani Khodadadian
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
بسیار زیبا ودر کل بسیار نازک بینانه است پیشنهاد میکنم
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کوپن جعلی

برای دریافت کتاب صوتی کوپن جعلی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.