معرفی و دانلود کتاب صوتی صدای درون رهبران فرزانه

عکس جلد کتاب صوتی صدای درون رهبران فرزانه
قیمت:
۶۲۴۰۰ ۴۳,۶۸۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی صدای درون رهبران فرزانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی صدای درون رهبران فرزانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی صدای درون رهبران فرزانه

نقشه راه جدیدی برای زنانی که می‌خواهند متفاوت از وضعیت موجود رهبری کنند. مونیک اسوازلیان تالون در کتاب صوتی صدای درون رهبران فرزانه با ارائه مثال‌های عینی و جذاب، به‌تمامی زنان کمک می‌کند تا در کشف مجدد نقاط قوت خود و توسعه مهارت‌های لازم برای پیشرفت در محیط کار، با موفقیت عمل کنند.

درباره کتاب صوتی صدای درون رهبران فرزانه:

از همان زمانی که زنان وارد اجتماع و محیط کار شدند، با این فرضیهٔ غلط پیش رفتند که برای پیشروی در مسیر موفقیت حتماً باید مثل مردان رفتار کنند تا جدی گرفته شوند. تمامی زنان با تلاش فراوان سعی می‌کردند که هم‌پای مردان نقش خود را در جامعه ایفا کنند. در این میان همگی آن‌ها فراموش کردند که می‌توانند با استفاده از نقاط قوت زنانه منحصربه‌فردشان، بسیار بهتر پیش بروند.

خصوصیاتی همچون آسیب‌پذیری، فروتنی، همکاری و شفقت که برای رهبری در دنیای بسیار پیچیده و پرتلاطم امروزی ضروری هستند، همگی در زنان دیده می‌شوند. کتاب صدای درون رهبران فرزانه (Leading Gracefully) راهنمایی خودیاری است که به زنان در کشف مجدد نقاط قوت و توسعه مهارت‌های رهبری‌شان کمک می‌کند. با کمک این راهنمای گام‌به‌گام می‌توانید در مسیر رهبری به شکل مؤثری قدم بردارید و کشف کنید که چگونه می‌توانید رهبری تاثیرگذار باشید.

در هر جایگاه شغلی که باشید، کتاب صدای درون رهبران فرزانه برای تمامی زنانی که قصد دارند به سطح بالاتری در زندگی حرفه‌ای و شخصی خود برسند، مفید است. داستان‌های واقعی که مونیک اسوازلیان تالون از مدیران و کارآفرینان زن دنیای تجارت روایت می‌کند، به شما یاد می‌دهد تا با استفاده از نقاط قوت زنانهٔ خود به موفقیت دست پیدا کنید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی صدای درون رهبران فرزانه:

- این کتاب برای هر زنی که می‌خواهد تأثیر بیشتری در جهان داشته باشد، ضروری است. (جان گرزما - مدیرعامل و ستون‌نویس آمریکایی)
- فکر می‌کنم زنان شاغل در تمام مراحل شغلی خود از سطح ابتدایی تا مدیران ارشد می‌توانند از خواندن این کتاب بهره ببرند. (Patti Solaski)
- تمرین‌های عملی موجود در سراسر کتاب یک امتیاز اضافی است. من این کتاب را به‌شدت توصیه می‌کنم. (آمازون)

کتاب صوتی صدای درون رهبران فرزانه مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای تمامی زنان و مردانی که پیشرفت شغلی زنان در جامعه برایشان اهمیت دارد و برای حفظ جایگاه آن‌‌ها به‌عنوان رهبری قدرتمند می‌کوشند، مناسب است.

با مونیک اسوازلیان تالون بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده ارمنی در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا به دنیا آمد و مدرک لیسانس خود را در رشته بازرگانی و از دانشگاه ایالتی سانفرانسیسکو دریافت کرد. مونیک اسوازلیان تالون (Monique Svazlian Tallon) بعد از 10 سال کار در شرکت‌های بازرگانی به‌عنوان مربی آموزش اجرایی، شرکتی به نام Highest Path Consulting را راه‌اندازی کرد.

وی در حال حاضر در سطح بین‌المللی با مدیرعاملان و مدیران اجرایی با پتانسیل بالا در زمینهٔ توسعه مهارت‌های رهبری کار می‌کند. مشتریان تالون شامل کارآفرینان و غول‌های شرکتی بزرگی مانند مایکروسافت، بیمه کشاورزان، دیلویت و دیگران هستند. این نویسنده و کارآفرین برجسته همچنین در سال 2013، انجمن رهبری زنان و قدرت را راه‌اندازی کرد و حدود 50 زن را گرد هم آورد.

در بخشی از کتاب صوتی صدای درون رهبران فرزانه می‌شنویم:

من تو خانوادهٔ سخت‌گیری بزرگ شدم و تا هفده‌سالگی تمام دنیای من تنها به مدرسه و خونه محدود بود. اما بعد از اون به خودم اومدم و با با خودم گفتم چرا من نمی‌تونم فقط اونطور که دلم می‌خواد باشم؟ در نتیجه به این اطمینان رسیدم که به اندازهٔ کافی خودم می‌تونم اختیار زندگیمو به دست بگیرم و دیگه وقتش رسیده که مستقل بشم.

میدونستم وابستگیم به خانواده بیشتر برای تامین نیازهای اولیه‌ام از جمله خوراک و سرپناه بود و مثل تموم دخترای تو اون سن و سال، نیازها و درخواست‌های اصلی من هول محور پول بود؛ بنابراین تصمیم گرفتم به جای اینکه به دست پدر و مادرم چشم بدوزم، از خونه بیرون بزنم و اولین کارم رو به عنوان یک منشی تو یه دفتر شروع کنم.

بالاخره تونسته بودم خودم پولی به دست بیارم و مدام از اون‌ها درخواست نکنم. رسیدن به این نقطه به نظرم یک آزادی واقعی بود. حس استقلال رو تجربه کردم و در حقیقت عاشق این حس شدم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
34 دقیقه
مقدمه
19 دقیقه
ادامه مقدمه / فصل یک: معرفی مدل رهبر زنانه
21 دقیقه
فصل دو: تعریف مجدد رابطهٔ ما با خودمان
32 دقیقه
فصل سه / بخش یک: سبک رهبری مردانه در مقابل زنانه
28 دقیقه
فصل سه / بخش دو: چهار بعد رهبری
36 دقیقه
فصل چهار: فرزانگی و بصیرت
29 دقیقه
فصل پنج: آسیب‌پذیری
41 دقیقه
فصل شش: مراقبت و توجه
39 دقیقه
فصل هفت: شهود
28 دقیقه
فصل هشت / بخش یک: همدلی
29 دقیقه
فصل هشت / بخش دو
39 دقیقه
فصل نه: همکاری و مشارکت
36 دقیقه
فصل ده: تواضع و فروتنی
26 دقیقه
فصل یازده: قوانین بازی را تغییر دهید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی صدای درون رهبران فرزانه
نویسنده
مترجممونا دولت آبادی
راویپروین دشتی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی
۶۲۴۰۰ ۴۳,۶۸۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی صدای درون رهبران فرزانه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی صدای درون رهبران فرزانه

برای دریافت کتاب صوتی صدای درون رهبران فرزانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.