معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی صفر به یک

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی صفر به یک
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی صفر به یک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی صفر به یک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی صفر به یک

کتاب صوتی صفر به یک (میکرو کتاب)، اثر پتر تیل نکاتی در مورد استارتاپ‌ها را بیان می‌کند. راه‌اندازی استارتاپ بی‌گدار به آب زدن نیست، بلکه رسیدن به موفقیتی قابل پیش‌بینی است. در کتاب صوتی صفر به یک درمی‌یابید که برای ساختن آینده یا استارتاپ خود به چه چیزی نیاز دارید.

کتاب صفر به یک در بین کارآفرینان و استارتاپ‌ها بسیار محبوب است. این کتاب از زمان انتشار همواره جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه نوآوری، کارآفرینی و استارتاپ‌ها بوده است و در اغلب لیست‌های کتاب‌هایی که حتما باید مطالعه کرد قرار دارد.

بلیک مستر یکی از شاگردان پیتر تیل در دانشگاه استنفورد بود. او در تمام کلاس‌های پیتر شرکت می‌کرد و از صحبت‌های او به دقت یادداشت برداری می‌کرد. کتاب صفر به یک (zero to one) هم بر اساس جمع‌آوری این یادداشت‌ها و کامل کردن آن‌ها نوشته شده است. در این کتاب پیتر به این موضوع اشاره می‌کند که اکثر ما موفقیت را رسیدن از نقطه صفر به بی‌نهایت می‌دانیم، در حالی که پیتر در این کتاب می‌گوید موفقیت، رسیدن از نقطه صفر به یک است و این اتفاق تنها زمانی می‌افتد که شما دقیقا بدانید قرار است چه کاری انجام دهید.

میکرو کتاب صفر به یک در مورد توانایی منحصر به فرد انسان برای ایجاد تکنولوژی صحبت می‌کند که ما را قادر می‌سازد تا: چیزهای جدید و روش‌های بهتر ساختن آن‌ها را درک کنیم، با کار کمتر، بهره‌وری بیشتر داشته باشیم و با طراحی خود دنیا را دوباره بسازیم. با این حال، اکثر مردم از توانایی خود برای نوآوری استفاده نمی‌کنند. در عوض، عمدتا آنچه را که قبلا انجام شده است، کپی می‌کنند چون تکرار محصولی که قبلا ساخته شده بسیار آسان هست و به راحتی می‌شود از یک به بی‌نهایت رفت. اما چیزی که سخت است و کار هرکسی نیست رسیدن از صفر به یک است یعنی طراحی و توسعه یک چیز یا محصول جدید.

نوآوری همواره یک معنی داشته است، حرکت از 0 به 1. بیل گیتس، استیو جابز، لری پیج، سرگی برین و مارک زوکربرگ، از پیشینیان خود کپی نکردند و کارآفرینان بزرگ بعدی نیز از آن‌ها کپی نخواهند کرد. پس چگونه یک کارآفرین می‌تواند نوآوری قابل توجهی ایجاد کند؟

پارادوکس کارآفرینی این است که هر نوآوری منحصر به فرد است و هیچ دستورالعملی برای موفقیت وجود ندارد. اما یک الگو وجود دارد: نوآوران موفق در زمان و مکان‌هایی که فکراش را نمی‌کردیم با کسب‌وکارهای کهنه و ایده‌های منسوخ روبرو می‌شوند و با ایجاد ایده‌های بهتر، توانایی خود را اثبات می‌کنند. صفر به یک به شما کمک خواهد کرد که شما هم جزو این روند نوآوری باشید.

پیتر تیل (Peter Thiel)، یک نویسنده، کارآفرین، بشردوست و سرمایه‌گذار است. او در دانشگاه فلسفه خواند و بعد حقوق را به عنوان رشته خود انتخاب کرد. در دوران کارآموزی به عنوان دستیار یکی از معروف‌ترین معامله‌گرهای بورس سوئیس مشغول به کار شد و بعد به عنوان وکیل بورس و اوراق بهادر در آمریکا مشغول به کار گشت. پیتر در سال ۱۹۹۹ به همراه سه نفر از دوستانش پی‌پال را تأسیس کرد و به شدت در آن موفق شد.

آن‌ها سال ۲۰۰۲ پی‌پال را به ارزش ۱.۵ میلیارد دلار به ای‌بی فروختند. او سپس یک صندوق پوشش ریسک جهانی راه‌اندازی کرد و هم‌چنان به عنوان رئیس هیئت مدیره آن مشغول به کار است. پیتر به همراه دوستانش در پی‌پال در سال ۲۰۰۵ یک شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر به نام فاندرز فاند راه‌اندازی کردند. او اولین سرمایه‌گذار خطرپذیری بود که بیش از ۱۰٪ سهام فیسبوک را در سال ۲۰۰۴ خرید. او تجربه بسیار خوبی در کارآفرینی و ایجاد استارتاپ دارد و علم و تجربه او در کنار هم باعث شد تا او در سال ۲۰۱۵ به عنوان یکی از شرکای سرمایه‌گذاری در بزرگترین شتاب‌دهنده دنیا یعنی وای کامبینیتور وارد شود.

این کتاب صوتی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با شنیدن آن‌ها‌‌‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
2 دقیقه
درباره نویسنده
1 دقیقه
درباره کتاب
2 دقیقه
مقدمه
5 دقیقه
فصل اول: چالش آینده
4 دقیقه
فصل دوم: حباب تکنولوژی دهه ۹۰
7 دقیقه
فصل سوم: همه شرکت‌های موفق، متفاوت هستند
4 دقیقه
فصل چهارم: ایدئولوژی رقابت
11 دقیقه
فصل پنجم: مزیت، آخرین محرک
4 دقیقه
فصل ششم: بلیت شانسی وجود ندارد
4 دقیقه
فصل هفتم: پول را دنبال کنید
3 دقیقه
فصل هشتم: رازها
6 دقیقه
فصل نهم: مبانی
4 دقیقه
فصل دهم: قوانین مافیا
7 دقیقه
فصل یازدهم: آیا پس ازساختن چیزی، کسی آن را خواهد خرید؟
5 دقیقه
فصل دوازدهم: انسان و ماشین
7 دقیقه
فصل سیزدهم: سبز ببینید
5 دقیقه
فصل چهاردهم: پارادوکس بنیان‌گذار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی صفر به یک
نویسنده
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی صفر به یک

حامد فرزانه
۱۳۹۷/۴/۲۹
پیتر تیل که در فیلم مشهور social network هم ازش به عنوان سهام دار فیس بوک یاد میشه در این کتاب دیدگاه‌های خاص خودش رو درباره‌ی استارتاپ‌ها، روش تقسیم سهام اون‌ها و اهمیت حفظ انحصار در بازار با شما در میان میگذاره. تا حالا دیدگاه‌های خاص پیتر تیل رو از زبان هیچ بیزینس من دیگه‌ای نشنیده ام.
محمد مریخی
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
برای کسی که میخواد استارت آپ راه بندازه خوندن و گوش کردن این کتاب بخصوص از فصل ۶ ببعدش ضروری هست
تنها نکته‌ای که داره این هست که متن کتاب نسبت به کتابهای مشابه مثل تست مامان سنگین تر هست
محمد علی طلاقت
۱۳۹۷/۱۰/۱۹
در این کتاب چندین اصل مهم در راه اندازی استارتاپ بیان شده و شنیدن کتاب را به کسانی که در تلاش برای راه اندازی استارتاپ هستند و یا در حال عیب یابی آن هستند پیشنهاد میکنم.
محمدرضا میرحمیدی
۱۳۹۷/۸/۲۶
واقعیت کتاب مفیدی بود من خودم که یه کار جدید شروع کردم و همیشه از کپی کردنش توسط دیگران میترسیدم با قانون ۱۰ برابری این کتاب واقعا تونستم یه انحصار ایجاد کنم. ممنونم
آرشام رضوانی
۱۳۹۸/۱/۱۴
بسیار کتاب عالی و پر محتوا که با مثال‌های واقعی نکاتی برای تاسیس استارت آپ بسیار هم به صرفه است (از نظر قیمت و محتوا)
دنیا سعادتی
۱۴۰۲/۸/۲۴
یکسری مفاهیم ذهنی را به چالش میکشه که واقعا عالی من چیزهای جدیدی را ازش یاد گرفتم جایی ندیده بودم دیدگاه نسبت به واژه انحصار متفاوته
Sepide
۱۴۰۰/۳/۲۰
کتاب مفیدی و کلی درباره مفاهیم با اهمیت کسب و کار هستش. موضوعاتی که در شروع یک استارتاپ بهش نیاز دارین رو خیلی واضح و کوتاه بیان میکنه.
Amirhossein Ghorbani
۱۳۹۹/۱/۱۰
بسیار عالی هستش. هر کجای کسب و کار هستید مطالعه و گوش دادن این کتاب رو پیشنهاد میکنم.
Amir Hossein
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
این کتاب بسیار مثبتی است و فقط یکبار خواندن نباید اکتفا کرد. نکات بسیار مهمی برای موفقیت دارد.
اشکان آزموده
۱۴۰۰/۹/۲۵
خیلی بد نبود، خیلی خوب هم نبود!
ارزش یکبار شنیدن داشت.
فقط اینکه بیش از حد هم خلاصه شده بود.
Yadollah nakhaei
۱۴۰۱/۵/۱۶
در این کتاب جمع اورده توانسته تمام مفهوم پیتر هیل را به خواننده برساند
مهدی خزاعی
۱۴۰۰/۱/۹
منطق در این کتاب کامل لحاظ شده و کمک خوبی برای شروع کسب وکار میباشد
Ali Sabah
۱۳۹۹/۱۰/۵
نظرات جالبی بود و در مجموع ذهنتون و برای استراتژی کسب و کار باز میکنه
zahra rezaie
۱۴۰۰/۱۰/۴
کتاب خوبی هست برای کسی که به دنبال کسب و کار خودش است.
Ali Nili
۱۴۰۰/۸/۱۱
بیان ضعیف باعث اذیت شدن در حین گوش دادن به کتاب می‌شود
مشاهده همه نظرات 21

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی صفر به یک

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی صفر به یک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.