معرفی و دانلود کتاب صوتی عادات انعطاف پذیر

عکس جلد کتاب صوتی عادات انعطاف پذیر
قیمت:
۵۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عادات انعطاف پذیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عادات انعطاف پذیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی عادات انعطاف پذیر

استفان گایز در کتاب صوتی عادات انعطاف پذیر به شما طرز ایجاد عاداتی را یاد می‌دهد که در برابر فرازونشیب‌های زندگی از بین نمی‌روند، بلکه خود را با آن‌ها مطابقت می‌دهند. در این سیستم، شکل دادن عادت‌ها کار سختی نیست چون در قالب این چارچوبِ پویا می‌توان هر کاری را به دور از اجبار به یک عادت تبدیل کرد.

درباره‌ی کتاب صوتی عادات انعطاف‌پذیر

تجربه‌ی زندگی در کره‌ی خاکی این مسئله را به انسان آموخته که هیچ‌چیز ثابت نمی‌ماند و زندگی همواره در حال تغییر است. این موضوع با تمام خوبی‌ها و مزایایی که دارد، می‌تواند به معنی هرج‌ومرج و بی‌نظمی نیز باشد؛ چون هرروز تبدیل به چالش و ساختاری جدید می‌شود که انسان برایش آمادگی لازم را ندارد. در میانه‌ی این تغییرات مداوم، آنچه برای انسان تبدیل به لنگری می‌شود که او را به عنوان موجودی باثبات و یکپارچه حفظ کند، حمایت‌های بیرونی و درونی است. بیشتر آدم‌ها از اثر حمایت‌های بیرونی اطلاع دارند؛ خانواده و دوستان، نمونه‌ای از این حمایت بیرونی‌اند که تاحدی از انسان در این شرایط محافظت می‌کنند. ولی آنچه حمایت درونی نامیده می‌شود برای بیشتر افراد تا امروز ناآشنا و ناشناخته باقی مانده. این حمایت درونی، در واقع همان عادات مثبتی هستند که نشان می‌دهند ما هنوز هم بر زندگیمان تسلط داریم و در فرازوفرود امواجِ تغییر غرق نمی‌شویم.

کتاب صوتی عادات انعطاف‌پذیر (Elastic Habits) نوشته‌ی استفان گایز (Stephen Guise) نگاه دقیق‌تری به این مسئله می‌اندازد. این موضوع صحت دارد که داشتن چارچوبی از قواعد مستحکم می‌تواند به زندگی ثبات و نظم بدهد، ولی از طرفی هرچه این چارچوب خشک‌تر باشد در برابر فشار تغییرات سریع‌تر می‌شکند و از بین می‌رود. استفان گایز به عنوان راه‌حل جایگزین، ایجاد عادات منعطف را پیشنهاد می‌کند. این عادات که اصطلاحاً «کشسان» نامیده می‌شوند، در برابر تغییر شرایط نمی‌شکنند، بلکه همراه با آن خم شده و حالت می‌گیرند تا خود را با آن منطبق کنند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی عادات انعطاف پذیر

در زمان بحران، همه‌چیز به هم می‌ریزد. ذهن انسان نیز در میان این همه آشفتگی و اتفاقات جدید، به دنبال سرنخی از آنچه می‌شناخته می‌گردد تا با قرار گرفتن در وضعیت آرام و باثبات قبلی، به آرامش برسد و بحران را مدیریت کند. عادات مثبت و سازنده، درست همان وضعیت‌های شناخته‌شده و آشنایی هستند که در چنین مواقعی به ما آرامش می‌دهند و گذر از بحران را ممکن می‌سازند.

استفان گایز در گذشته نیز کتابی با موضوع مشابه به نام «خرده عادت‌ها» نوشته بود که از موفقیت بالایی برخوردار شد و به فروش بالایی در سطح بین‌المللی رسید. آن کتاب با استراتژی‌های مناسب و کاربردی‌ای که برای خلق عادات ارائه کرده بود به اثری محبوب بدل شد، ولی استفان گایز این کتاب، یعنی عادات انعطاف‌پذیر را بهتر، سازنده‌تر و کامل‌تر از کتاب قبلی‌اش می‌داند. این کتاب با ایده‌ها، ابزار فیزیکی و استراتژی‌هایی که در اختیار مخاطب قرار می‌دهد، راه تغییر مثبت در زندگی را به او نشان می‌دهد.

کتاب صوتی عادات انعطاف‌پذیر اثری از استفان گایز است که با تلاش سهیلا مختاری به فارسی ترجمه شده و نشر صوتی شادن پژواک آن را منتشر کرده. این اثر را با صدای غلامرضا صادقی می‌شنوید.

کتاب صوتی عادات انعطاف‌پذیر برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال خلق عادات مثبت با روشی خلاقانه هستید که دوام آن‌ها را در طول زمان تضمین کند، شنیدن این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی عادات انعطاف پذیر می‌شنویم

همه‌ی افراد می‌توانند تاکتیک‌هایی را ببینند که من به موجبشان پیروز می‌شوم. اما چیزی که کسی نمی‌تواند ببیند استراتژی‌ای است که پیروزی از قبل آن حاصل شده است. تاکتیک‌هایی که یک پیروزی برایتان داشته‌اند را تکرار نکنید. بلکه اجازه دهید روش‌هایتان با مجموعه‌ی نامتناهی‌ای از شرایط تنظیم شوند. (سان تزو)

خرده‌عادت‌ها رفتارهای کوچیکی‌اند که هرروز برای شکل‌دهی به یک عادت در گذر زمان انجام می‌شن. من می‌تونم به اون‌ها رفتارهای کوچک احمقانه بگم چون واقعاً احمقانه‌اند. مثلاً نقاشی یا طراحی برای یک دقیقه، انجام دادن یک حرکت شنا یا تمیز کردن یه گوشه از اتاق. خرده‌عادت‌ها به شکل فریب‌آمیزی قدرتمندند، چون مثل بیشتر عاداتِ سقف نیستند بلکه کف‌اند. می‌تونید همیشه بیش از حداقل عادتون انجام بدید، اما از همه مهم‌تر همیشه کاری انجام می‌دید که بی‌اندازه بهتر از هیچ کاری نکردنه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
مقدمه
11 دقیقه
فصل اول: مرگ بر سخت‌گیری، زنده‌باد آزادی
11 دقیقه
فصل دوم: قدرت آزادی
11 دقیقه
فصل سوم: انعطاف‌پذیری و نرمی
27 دقیقه
فصل چهارم: بعد جدیدی از انعطاف‌پذیری
17 دقیقه
فصل پنجم: رها شدن از طریق انتخاب
27 دقیقه
فصل ششم: لنگر کردن هدف با اهرم دوطرفه
33 دقیقه
فصل هفتم: استراتژی هوشمندانه‌تر، نتایج بهتر
25 دقیقه
فصل هشتم: پیامدهای انتخاب
53 دقیقه
فصل نهم: عادات انعطاف‌پذیر در هفت گام ساده
20 دقیقه
فصل دهم: استراتژی‌ها و تاکتیک‌های پیشرفته
41 دقیقه
فصل یازدهم: موفقیت هرروزه در عادات انعطاف‌پذیر
19 دقیقه
فصل دوازدهم: نتیجه‌گیری
3 دقیقه
مرور اجمالی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی عادات انعطاف پذیر
نویسنده
مترجمسهیلا مختاری
راویغلامرضا صادقی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی عادات انعطاف پذیر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی عادات انعطاف پذیر

برای دریافت کتاب صوتی عادات انعطاف پذیر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.