معرفی و دانلود کتاب صوتی علم تمرکز قوی: 23 روش برای بهره وری و نظم بیشتر، اهمال کاری و استرس کمتر

عکس جلد کتاب صوتی علم تمرکز قوی: 23 روش برای بهره وری و نظم بیشتر، اهمال کاری و استرس کمتر
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی علم تمرکز قوی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی علم تمرکز قوی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی علم تمرکز قوی: 23 روش برای بهره وری و نظم بیشتر، اهمال کاری و استرس کمتر

از کمبود تمرکز در عذابید؟ راندمان و کارآیی‌تان به‌سبب فقدان تمرکز کاهش یافته است؟ پیتر هالینز در کتاب صوتی علم تمرکز قوی برای شما راهکارهای مجربی سراغ دارد. او در این اثر بیست‌وسه رهنمود سازنده و روشنگر را با هدف افزایش تمرکز در اختیار شما قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی علم تمرکز قوی

رویکرد خود را درباره‌ی تمرکز و بهره‌وری اصلاح کنید. می‌پرسید چگونه؟ با استفاده از روش‌های راهبردی و علمی اثبات‌شده‌ای که پیتر هالینز در اختیار شما قرار می‌دهد تا با استفاده از آن راندمان خود را تقویت کنید. تمرکز فعلی و تاکتیک‌های بهره‌وری شما ممکن است کافی باشند. اما همواره راهی وجود دارد تا بتوانید آن را بهبود ببخشید. پیتر هالینز در کتاب صوتی علم تمرکز قوی (The Science of Powerful Focus) راهکارهای آزموده و مفیدی را دراین‌باره در اختیار شما قرار می‌دهد.

نویسنده در کتاب صوتی علم تمرکز قوی، نگرشی انقلابی و جدید را درباره‌ی تمرکز ارائه می‌دهد و سیر مطالعات جدید و قدیمی را که به مسیر بهره‌وری گسترده و تحقق اهداف منتهی می‌شود، روشن می‌کند. پیتر هالینز در سراسر کتاب خود می‌کوشد به این پرسش اساسی پاسخ بدهد که چگونه می‌توان تمرکز را از در هر ابعادی از زندگی و در هر لحظه و هر موقعیتی کنترل کرد.

بسیاری از کتاب‌های دیگری که در این حوزه تألیف و ترجمه شده‌اند، از شما می‌خواهند که به‌سادگی تلفن همراه خود را کنار بگذارید، انجام همزمان چند کار مختلف را متوقف کنید و بیشتر بخوابید. اما آیا این توصیه‌ها واقعاً مفید و کارآمد هستند؟ تفاوت کتاب صوتی علم تمرکز قوی با دیگر آثار هم‌رده‌ی خود در این است که پیتر هالینز حتی مفهوم تمرکز را بار دیگر از ابتدا تعریف می‌کند و در طول کتاب رهنمودهای مفیدی را برای جاری کردن تمرکز در تمامی ابعاد زندگی روزمره در اختیار شما قرار می‌دهد.

تمرکز مهم‌ترین مهارت زندگی واقعی است. برای درک این گزاره‌ی به‌ظاهر ساده و بدیهی، کافی است جهانی را تصور کنید که ساکنانش از تمرکز برخوردار نیستند. زندگی با تمرکز یعنی استرس کمتر، موفقیت بیشتر و دستاوردهای گسترده‌تر. برای تحقق چنین زندگی فوق‌العاده‌ای کافی است به کتاب صوتی علم تمرکز قوی گوش دهید و به رهنمودهای آن عمل کنید.

ترجمه‌ی پوریا دولت‌آبادی را از این اثر با صدای مهدی سعادتی می‌شنوید. کتاب صوتی علم تمرکز قوی به همت مؤسسه‌ی انتشارات فلسفه تهیه و منتشر شده است.

کتاب صوتی علم تمرکز قوی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر کمبود یا فقدان تمرکز شما را در زندگی شخصی، کاری و یا تحصیلی‌تان با چالش مواجه کرده است، شنیدن کتاب صوتی علم تمرکز قوی را از دست ندهید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی علم تمرکز قوی

  • توصیه‌های بسیار عالی مبتنی بر پژوهش‌های شخصی. من از روز اول از برخی ایده‌های او استفاده کردم. بهره‌وری به زمان، انرژی و توجه بستگی دارد. وقتی شروع به تعلل می‌کنم یا در موقعیتی گیر می‌افتم، می‌توانم این کتاب را بردارم و یک استراتژی برای حرکت رو به جلو داشته باشم. کتاب علم تمرکز قوی شما را آماده می‌کند تا زندگی خود را به شیوه‌ای شادتر و در نتیجه سازنده‌تر محقق کنید.

  • با شنیدن این کتاب صوتی دستاوردهای بسیاری به دست می‌آورید: شیوه‌ی تعیین اهداف به‌گونه‌ای که واقعاً سودمند باشند، به تعویق انداختن کارها، چگونگی کارکرد انرژی در طول شبانه‌روز، نحوه‌ی شروع کار و... اما در کل به نظرم این کتاب بسیار کاربردی و به‌طور شگفت‌انگیزی نادر است. در هر صورت من به دنبال مطالب بیشتری از این نویسنده خواهم بود.

با پیتر هالینز بیشتر آشنا شویم

پیتر هالینز (Peter Hollins) با بیش از 12 سال تجربه در حیطه‌ی روان‌شناسی و مطالعه‌ی عملکرد انسانی، کوشیده است در سراسر زندگی حرفه‌ای خود با با ده‌ها نفر کار کند تا بتواند درک و تحلیلی درست و دقیق از پتانسیل و مسیر موفقیت آن‌ها به دست آورد. نوشته‌های او بر تجربیات آکادمیک، مربیگری و پژوهشی او تکیه دارند.

این نویسنده‌ی پرفروش آمریکایی، روان‌شناس خبره و محقق چیره‌دست در حوزه‌ی انسان‌شناسی، تاکنون کتاب‌های پرفروش بسیاری در حیطه‌ی روان‌شناسی و تقویت ذهن نوشته است و در آثار خود به موضوعاتی همچون خودآموزی، تفکر خلاق، تمرکز قدرتمند، انضباط شخصی و... می‌پردازد. «علم تأدیب نفس»، «هنر و علم خودشناسی»، «کاری را که شروع کرده‌ای تمام کن» و «مثل اینشتین بیاموزید» از دیگر عناوین منتشرشده‌ی او هستند.

در بخشی از کتاب صوتی علم تمرکز قوی می‌شنویم

تبدیل رؤیا به یک هدف نیاز به طولانی بودن ندارد. در حقیقت، هرچه سریع‌تر انجام شود بهتر است. دستیابی به چند هدف کوچک به ما اطمینان می‌دهد که هم شایستگی و هم توانایی رسیدن به هدف بزرگ‌تر را داریم. اما گاهی اوقات، خصوصاً زمانی که در توانایی خودمان شک می‌کنیم، سعی داریم خودمان را متقاعد کنیم که برای رسیدن به هدف مورد نظرمان زمان بیشتری نیاز است. این زمانی است که قانون پارکینسون به اجرا در می‌آید. سیریل پارکینسون؛مورخ بریتانیایی نظریه خود را در حین انجام کار برروی نظام داخلی بریتانیا توسعه داد. او مشاهده کرد که با افزایش بوروکراسی، کارایی آن کمتر و کمتر شد و باعث شد او فرض کند که «کار گسترش می‌یابد تا زمانی که برای تکمیل آن نیاز است پر شود». به عبارت دیگر، هرچه زمان بیشتری را صرف کاری می‌کنید، آن کار هم به زمان بیشتری نیاز خواهد داشت.

پارکینسون متوجه شد، که حتی اگر کاری ساده به نظر برسد، باز هم وقتی زمان زیاد از حدی را به آن اختصاص می‌دهیم باعث پیچیدگی آن می‌شود که در ادامه، زمان بیشتری را از ما خواهد گرفت. او همچنین مشاهده کرد که حتی اگر، کارهایش در زمان مقرر تمام نشود، اضطراب و تنش در مورد انجام کار به‌طور قابل توجهی افزایش می‌یابد. مقدار انرژی زیادی نه به‌خاطر انجام کار، بلکه به علت «نگرانی» در مورد کار مصرف شده است. در مقابل، وقتی زمان کمتری را به کاری اختصاص می‌دهیم، بازدهی و کارایی ما افزایش پیدا می‌کند و با اضطراب کمتر کار را به سرانجام می‌رسانیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
معرفی
19 دقیقه
فصل 1: نظم و اراده
19 دقیقه
فصل 2: اهداف
17 دقیقه
فصل 3: اهمال کاری
21 دقیقه
فصل 4: انرژی
20 دقیقه
فصل 5: استرس
29 دقیقه
فصل 6: تک‌وظیفگی
24 دقیقه
فصل 7: بهره‌وری
34 دقیقه
فصل 8: روش‌ها
21 دقیقه
فصل 9: باقیمانده‌ها
15 دقیقه
فصل 10: شرطی‌سازی
2 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی علم تمرکز قوی: 23 روش برای بهره وری و نظم بیشتر، اهمال کاری و استرس کمتر
نویسنده
مترجمپوریا دولت آبادی
راویمهدی سعادتی
ناشر صوتی موسسه انتشارات فلسفه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۴۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی علم تمرکز قوی

Simin Moradmand
۱۴۰۲/۶/۴
کتاب کاربردی بود که از مسایل و‌ مشکلات واقعی و راه حل‌ها صحبت میکرد و شباهتی به کتابهایی که یه سری نظریه‌های انجام نشدی رو پیشنهاد میدن نداشت. کتاب‌های زیادی در این زمینه خوندم و این کتاب پر از اطلاعات علمی و مهمتر از همه اینکه به روز بود که حتی از کتاب‌های جدید دیگه هم حرف میزد. برای کسانی که از نظر مغزی بیشتر به شواهد علمی اتکا میکنن تا احساسات، این کتاب واقعا پیشنهاد میکنم.
javidan
۱۴۰۲/۴/۳
سلام خدمت دوستان محترم اولا کتاب ترجمه بسیار روان وشیوایی داره دوم ‌ تن صدا و ریتم خوانش خیلی خوب و عالی. موضوع ومتن کتاب برای من فوق العاده کارساز بود سالها در تغییر دیدگاه وتمرکزذهنی تللش میکردم این کتاب بسیار در رسیدن به هدفم کمکم کرد. مطالعه کتاب و حتما توصیه میکنم
David
۱۴۰۲/۲/۱۹
ترجمه روان و صدای گوینده مناسب متن انتخاب شده است. نویسنده متناسب با عنوان هر فصل بخوبی استدلال‌های علمی را بیان کرده و علاوه بر آن، برای رسیدن به تمرکز بیشتر و بهتر راهکار ارایه می‌دهد.
مهدی کلهر
۱۴۰۲/۱/۱۴
مطالب مهمی را در مورد هدف گذاری و نحوه انجام آن به طور خلاصه گفته شده و واقعا مفید بود
علی کریمی
۱۴۰۲/۱/۱
تمرکز واقعی با رسیدن به سکوت حاصل میشه اما نکات این کتاب اونقدری جذابه که باید با سکوت ادامه داد و تمرینشون کرد
محمد امین مهدوی
۱۴۰۲/۱۰/۲۱
کسایی که عادت‌های اتمی و برتری خفیف خوندن مطالب واسشون تکراریه
حمیدرضاکرمی
۱۴۰۲/۸/۲۲
بسیار خوب است و اموزنده
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی علم تمرکز قوی

برای دریافت کتاب صوتی علم تمرکز قوی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.