معرفی و دانلود کتاب صوتی فرمانروای خودت باش

عکس جلد کتاب صوتی فرمانروای خودت باش
قیمت:
۷۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فرمانروای خودت باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی فرمانروای خودت باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی فرمانروای خودت باش

کتاب صوتی فرمانروای خودت باش اثر پرفروش نیویورک تایمز از نویسنده‌ی نام‌آشنای حوزه‌ی موفقیت و خودیاری، جول اوستین است. با شنیدنِ این کتاب می‌آموزید چطور از آرامش ذهن و روح خود در برابر نوسان‌ها و ناملایمات روزگار محافظت کنید، به‌جای گریز از اتفاق‌های غیرمنتظره، به استقبال آن‌ها بروید، درس‌های آموزنده‌ی آن رویدادها را در زندگی خود اعمال کنید و به موفقیت و نیک‌انجامی قدمی نزدیک‌تر شوید.

درباره‌ی کتاب صوتی فرمانروای خودت باش

جول اوستین (Joel Osteen) در کتاب صوتی فرمانروای خودت باش (Rule Your Day) از آنچه همه‌ی انسان‌ها در پی دستیابی به آن هستند می‌گوید: خوشبختی و آرامش. کمتر کسی را می‌شناسیم که آرزوی رسیدن به کامیابی و نیک‌بختی را در سر نپرورانده باشد و تمام کارهایی که در زندگی انجام می‌دهد را به این اهداف اختصاص نداده باشد. اغلب ما می‌خواهیم از تک‌تک لحظاتمان بالاترین بهره را ببریم و هر لحظه از زندگی را به تمامی زندگی کنیم. اما آیا این کار در واقعیت امکان‌پذیر است؟ آیا می‌توانیم پیش‌بینی کنیم که تنها چند لحظه‌ی بعد چه اتفاقی خواهد افتاد؟ آیا می‌توانیم همه‌چیز را تحت اراده‌ی خود داشته باشیم؟ آیا اختیار رفتار دیگران در دست ماست و می‌توانیم کنترل کنیم که خواسته یا ناخواسته آماج آزار و اذیت دیگران قرار نگیریم؟ می‌توانیم از آسیب دیدن خود را مصون نگه داریم؟ احساس ناامنی نکنیم و شکست نخوریم؟

یکی از موضوعاتی که جول اوستین در کتاب صوتی فرمانروای خودت باش به آن پرداخته، شرح کارآمدترین و بهترین شیوه‌ی مواجهه با ناکامی‌ها و شکست‌هاست. اوستین ضمن اشاره به این موضوع که جهان مملو از زیبایی و شگفتی است و یکی از آن شگفتی‌های اعجاب‌آور، غیرمنتظره بودنِ رخدادهای آن است، مخاطب خود را به سلاح نگرش مثبت، ایمان به پروردگار و محافظت از ورودی‌های ذهن مسلح می‌کند تا از او در برابر این ویژگی خارق‌العاده‌ی جهان پشتیبانی کرده باشد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی فرمانروای خودت باش

جول اوستین در کتاب صوتی فرمانروای خودت باش شش اصل را برای دستیابی به آرزوها و رسیدن به موفقیت بیشتر معرفی کرده است: شناسایی اندیشه‌های نکوهیده، بازسازی چشم‌اندازهای آینده، بهترین بودن، محافظت از افکار و احساسات در برابر نیروهای منفی و تمرکز بر خواسته‌ها. او به مخاطب خود کمک می‌کند تا افکار منفی را پیش از آنکه بر فضای ذهن چیره شوند، شناسایی کرده و مانع از اثرگذاری آن‌ها بشود. اوستین معتقد است فرقی ندارد شرایطی که در حال تجربه‌ی آن هستید، تا چه اندازه دشوار است. شما می‌توانید از پس هر رویدادی، هر چقدر هم تلخ و ناگوار، برآیید و این کار از طریق تغییر تصویری که از آینده در افکار خود ترسیم کرده‌اید، با سهولت بیشتری امکان‌پذیر است. تنها باید ذهن‌تان را از حواس‌پرتی‌ها خلاص کنید و بر آن‌چه که به‌واقع مهم است، تمرکز نمایید.

ذهن انسان تنها فضایی است که ویژه‌ی اوست و بدون اجازه‌ی وی، کسی یا چیزی امکان ورود به آن را ندارد. این انسان است که انتخاب می‌کند ورودی‌های ذهنش چه باشند و چه چیزی بیشترین تأثیر را بر آن بگذارد. باور جول اوستین بر این است که اگر قصد کرده‌ایم تمامیت زندگی را بی‌کم‌وکاست تجربه کنیم و شادمانه و پیروزمندانه روزگار بگذرانیم، باید به سلامت این فضا بسیار اهمیت دهیم و هر روز کوشش کنیم بیش از پیش از آن محافظت نماییم. توجه به دایره‌ی افرادی که روزانه با آنان معاشرت داریم، تلاش برای حفظ آرامش و ثبات روحی، برقراری ارتباط عمیق معنوی با پروردگار، پرورش خرد و اندیشه، جست‌وجو برای یافتن راه‌حل‌هایی نوآور برای حل مشکلات و غلبه بر حواس‌پرتی‌ها از همان دست اقدامات روزانه‌ای هستند که می‌توانند ما را با سرعت بیشتری به خواسته‌ها و آرزوهایمان برسانند.

کتاب فرمانروای خودت باش را به همت ماه‌آوا و در همکاری با نشر نسل نواندیش، با ترجمه‌ی نفیسه تنکابنی و خوانش امیر فرحان نیا می‌شنوید.

کتاب صوتی فرمانروای خودت باش برای چه کسانی مناسب است؟

به تمامی علاقه‌مندانِ آثار روان‌شناسی، طرفداران کتاب‌های جول اوستین و همین‌طور مخاطبان مطالب خودیاری و موفقیت شخصی پیشنهاد می‌کنیم فرصت شنیدن کتاب صوتی فرمانروای خودت باش را از دست ندهند.

در بخشی از کتاب صوتی فرمانروای خودت باش می‌شنویم

همه‌ی ما با چیزهایی در زندگی روبه‌رو می‌شویم که سعی می‌کنند ما را تنزل دهند. ما به‌آسانی علاقه و اشتیاقمان را از دست می‌دهیم و تصور می‌کنیم که این اتفاق عادی است و همیشه رخ می‌دهد. خدا شما را برای مغلوب‌شدن خلق نکرده است؛ او شما را آفریده است تا غلبه کنید. او شما را به نیرویی به‌نام «بازیابی» مجهز کرده است. بازیابی یعنی وقتی شما زمین می‌خورید، همان پایین باقی نمانید. نیرویی وجود دارد که جهت را به شما نشان می‌دهد، باعث اتفاقاتی می‌شود که رخداد آن‌ها دست شما نیست، به شما قدرتی می‌دهد که قبلاً از آن برخوردار نبوده‌‎اید. آن باعث صعود شما می‌شود. از آن‌جایی که شما از نیروی بازیابی برخوردارید، سختی‌ها نمی‌توانند شما را شکست دهند. شاید به‌طور موقت عقب بیفتید، اما صعودتان امری اجتناب‌ناپذیر است و بالاخره اتفاق می‌افتد. شاید اکنون با موضوعاتی طرف باشید که علیه شما باشند. افکاری که به شما می‌گویند: دیگر خوب نمی‌شوی. همه‌گیری بیماری، اوضاع اقتصادی شما را تحت‌تأثیر قرار خواهد داد. هیچ‌وقت از شر اعتیاد خلاص نخواهی شد. این دروغ‌ها را باور نکنید. شاید کمی نزول کرده باشید، اما این مقصد نهایی نیست. خدا می‌گوید: «برای صعود آماده شوید، برای مساعدت آماده شوید، برای پیشرفت آماده شوید، برای شفا آماده شوید.» خداوند آن چیزی که برای شما مفهوم زیان و آسیب دارد، به نفع شما بهبود می‌بخشد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
42 دقیقه
فصل اول: فرمانروای خودتان باشید
39 دقیقه
فصل دوم: رهنمودهای روزانه
39 دقیقه
فصل سوم: فقط از پیروزی سخن بگویید
38 دقیقه
فصل چهارم: راز حل مشکلات
37 دقیقه
فصل پنجم: از حواس‌پرتی‌ها دوری کنید
41 دقیقه
فصل ششم: آماده‌ی صعود باشید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی فرمانروای خودت باش
نویسنده
مترجمنفیسه تنکابنی
راویامیر فرحان نیا
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۵۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی فرمانروای خودت باش

ساجده شاحیدر
۱۴۰۳/۱/۵
این کتاب کمک می‌کند که ما احساس قدرت کنیم. از دایره تسلط افکار منفی خارج شویم و بدانیم که با حضور پروردگار مهربان، جایی برای افکار منفی و آدم‌های منفی نیست. او ما را فرمانروای زندگی خود کرده است نه دیگران. ممنونم کتابراه
بهزاد بشارتی
۱۴۰۳/۱/۳
این شش کلید همیشه در سخنرانی‌های جول آستین دیده و شنیده میشه
جالبه که یکجا براورد شده و در قالب کتاب در اومده
عنوان قشنگی هم داره
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی فرمانروای خودت باش

برای دریافت کتاب صوتی فرمانروای خودت باش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.