معرفی و دانلود کتاب آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید

عکس جلد کتاب آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید
قیمت:
35000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید

وقتی اصلی به نام «قانون جذب» وجود دارد، چرا هنوز هیچکدام از خواسته‌هایتان محقق نشده و به رویاهایتان دست نیافته‌اید؟ اندرو کپ در کتاب آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید به شما کمک می‌کند تا متوجه‌ شوید مشکل کار کجاست. چرا که قانون جذب در هر شرایطی کار می‌کند. یک بار برای همیشه بیاموزید چگونه باید از این قانون کمک بگیرید و به آنچه که طلب می‌کنید، دست یابید.

درباره کتاب آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید:

آیا تا به حال با تمام وجودتان تلاش کرده‌اید به چیزی در زندگی دست یابید اما به هیچ نتیجه‌ای نرسیده باشید؟ احتمالاً به نظرتان رسیده که قانون جذب برای شما کارساز نیست و کاملاً قابل درک است که این موضوع تا چه حد می‌تواند ناامیدکننده باشد. گویی که جهان از تو دست بکشد، زمین سفتِ زیرپاهایت را از دست بدهی و معلق بین آسمان و زمین بمانی. اما وقتی قانون جذب وجود دارد و هر آرزویی که تابه‌حال کرده‌اید واقعاً در دسترس شما بوده، پس چرا هنوز منتظر هستید تا به چیزهایی که می‌خواهید دست بیابید؟ چه مساله‌ای مانع عملی شدن قانون جذب در زندگی شما می‌شود؟ اندرو کپ (Andrew Kap) اثر شگفت‌انگیز خود، آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید (The Last Law of Attraction Book You'll Ever Need to Read)، را برای پاسخ به این سوالات تالیف کرده است.

نویسنده در این اثر شگفت‌انگیز به شما نشان می‌دهد چرا هر کتاب دیگری که تاکنون راجع به قانون جذب خریداری و مطالعه کرده‌اید، هرگز برای شما کار نکرده است. پس از مطالعه‌ی این اثر می‌توانید قانون جذب را به گونه‌ای به کار بگیرید تا آنچه را که همیشه می‌خواستید برایتان محقق سازد. این امر ساده‌تر از چیزی‌ست که تصور می‌کنید، تنها به کمی دقت و آموزش نیاز دارد. وقت آن رسیده دست از هدر دادن سال‌های عمر خود بردارید و پول، روابط، سلامتی و موفقیتی را که همیشه آرزویش را داشتید جذب و شکار کنید.

پس از مطالعه‌ی این کتاب می‌توانید چیزهایی را که برای ایجاد تغییر مورد نظرتان به آن نیاز دارید، جذب کنید. به یاد داشته باشید،‌ کتاب‌های قبلی که در این زمینه مطالعه کردید هیچکدام اشتباه نبودند. حتی بیهوده نیست اگر به برخی از آن‌ها لقب درخشان بدهیم. بهرحال، یک نقص ساده در درک شما یا یک قطعه‌ی گم‌شده در توضیحات کتاب‌ها باعث شد تا نتوانید آنچه را که یاد گرفتید،‌ به درستی وارد عرصه‌ی عمل کنید. با این وجود نیاز نیست نگران چیزی باشید. چرا که همه‌ی آنچه که به آن نیاز دارید، در این اثر جمع شده است.

کتاب کاربردی اندرو کپ اولین بار در سال 2019 منتشر شد و همانطور که از نام آن پیداست، واقعاً‌ آخرین کتابی خواهد بود که در زمینه‌ی قانون جذب خواهید خواند و پس از مطالعه‌ی این اثر جامع، از باقی آثاری که در این زمینه وجود دارد بی‌نیاز خواهید شد.

کتاب آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید مناسب چه کسانی است؟

اگر به مباحث قانون جذب علاقه‌مندید و قصد دارید چگونگی به‌کارگیری صحیح آن را بیاموزید، از این اثر خواندنی غافل نشوید.

جملات برگزیده‌ی کتاب آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید:

- ابتدا درون را تغییر دهید و در نتیجه بیرون تغییر خواهد کرد.
- افکار سالم‌تر باعث می‌شود که ما احساسات مثبت بیشتری احساس کنیم، و این احساسات به فرآیند تجلی قدرت می‌افزایند.
- واقعیت یک سازه انرژی است. همه‌چیز یک ساختار انرژی است.
- کائنات از شما می‌خواهد که آنچه را که می‌خواهید داشته باشید! در واقع، هر چیزی که شما می‌خواهید… به معنای واقعی کلمه، می‌خواهد که به سمتتان بازگردد!

در بخشی از کتاب آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید می‌خوانیم:

همه ما «آهن‌ربا» هستیم و آنچه روی آن تمرکز می‌کنیم تبدیل به رابطه مغناطیسی می‌شود. ما به افکار فکر می‌کنیم، و آن افکار ارتعاش می‌کنند (به یاد داشته باشید، همه‌چیز انرژی است – و انرژی ارتعاش دارد). از طریق آن ارتعاش، از آنجایی که شباهت مانند آن را جذب می‌کند، افکار سپس با شتاب بیشتر و بیشتر انرژی دیگری جذب می‌کنند تا اینکه «چیزی» که در حال مغناطیسی شدن بود، در نهایت به واقعیت فیزیکی آشکار ما «وارد می‌شود».

ارتعاشات پرانرژی ما سیگنال‌هایی را منتشر می‌کنند که سیگنال‌های مشابه دیگر را به سمت ما جذب می‌کند. و چه عمدی باشد یا نه، ما همیشه در نهایت با فرکانس هر واقعیتی که در مورد آن «فکر می‌کردیم» همسو می‌شویم. سپس آن نتیجه را در دنیای فیزیکی خود آشکار می‌کنیم. این «قانون» است – و به اندازه گرانش قابل‌اعتماد است.

البته تجلی شدن زمان می‌برد. همینه که هست. رم در یک روز ساخته نشده، ماشینی که شما رانندگی می‌کنید یک‌شبه ساخته نشده، و پولی که سال‌ها می‌خواهید احتمالاً بعد از فکر کردن به آن برای مدت 5 ثانیه فوراً به حساب بانکی‌تان واریز نمی‌شود. برای آن چیزهایی که به نظر می‌رسد بیشتر از آنچه باید طول بکشد، معمولاً نوعی فشار کشش انرژی در پس‌زمینه وجود دارد زیرا برخی از افکار شما در سطح ناخودآگاه با افکار دیگر در تضاد هستند بدون اینکه حتی متوجه شوید.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
تمثیل: ماجراجو و پاسخ
مقدمه: اصل بستنی و گرفتن هر آنچه می‌خواهید
فصل 1: مأموریت شما - کاری که باید قبل از هر کار دیگری انجام دهید
فصل 2: قانون جذب - اساس هر آنچه وارد زندگی خود می‌کنید
فصل 3: حقیقتی درباره قانون جذب که تابه‌حال کسی به شما نگفته است
فصل 4: دلیل واقعی اینکه چرا قانون جذب تا به امروز برای شما نتیجه نداده است
فصل 5: هموار ساختن راه موفقیت
فصل 6: تصمیم‌گیری درباره آنچه می‌خواهید (این دفعه واقعی)
فصل 7: ساخت حالت بودن برای تجلی خواسته‌ها
فصل 8: قبل از شروع باید انتظار چه چیزهایی را داشت (3 دام مهم که باید مراقبشان باشیم)
فصل 9: پیام‌رسانی به کائنات از طریق سپاسگزاری
فصل 10: روش انباشته سازی
فصل 11: روش گذشت زمان
فصل 12: تقویت‌کننده‌های جذب سپاسگزاری
فصل 13: روش برق‌آسا
فصل 14: روش محرک کاهش
فصل 15: چرا این روش‌ها نتیجه می‌دهند
فصل 16: روش یک پنی به میلیون‌ها دلار
فصل 17: قدرت غیرقابل توقف نوشتن
فصل 18: روش داستان‌نویسی
فصل 19: روش نسخه‌برداری بیانیه‌ای
فصل 20: روش چرا نسخه‌برداری این‌قدر عالی است
فصل 21: راهنما و نکاتی برای نسخه‌برداری تأثیرگذار
فصل 22: قدرت (و سادگی) خیال‌پردازی
فصل 23: منوی روش تجلی
فصل 24: راهی ساده برای مراقبه
فصل 25: روش مراقبه پول نهایی
فصل 26: روش مراقبه در حال راه رفتن
فصل 27: استراتژی‌هایی برای دنبال کردن
فصل 28: یافتن چرایی که باعث می‌شود همه‌چیز نتیجه دهد
فصل 29: خود را ارزشمند سازید (و مطمئن شوید که کائنات این را می‌داند)
فصل 30: تو انتخاب شده‌ای
کلام آخر: جاذبه کائنات

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
ناشر چاپیانتشارات پل
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات270
زبانفارسی
شابک978-964-233-367-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
35000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید

مهدی
۱۴۰۱/۳/۱۹
خوب بود. با توجه به اینکه باید توقع نداشت همه کتاب‌ها عالی باشه و با سطح نگاه ما هم خوانی داشته اما این کتاب هم‌هایی را گفت که واقعا دریچه جنلاتش باز تر میکنه و این خودش باعث درک بیشتر و یادگیری بهتر میشه ما نباید توقع این داشته باشیم که همه کتاب‌ها عالی باشنه همینکه چندتا چیز جدید ازش یاد بگیریم بهمون کمک میکنه ممنون کتاب راه
Mehran
۱۴۰۲/۱۱/۹
با سلام لازم دونستم این مورد رو بگویم که نقد من از خوبی مطالب نویسنده چیزی کم نمیکنه چون با بیشتر مطالب موافق هستم ولی ترجمه کتاب اصلا راضی کننده نیست بسیار سطحی و بدون جمله بندی درست جوری که خواننده رو گیج و ناتوان در فهم درست مطالب میکنه و باعث میشه قصد اصلی نویسنده مشخص نشه
Shirali
۱۴۰۲/۱۱/۹
باسلام، نام کتاب گویای تمام جواب سوالات است، کسی که در زمینه‌ی قانون جذب کار میکند حتما برای رسیدن به باور‌های خود چندین کتاب خوانده است، باید بگویم جواب تمامی سوالات بدون پاسخ شما در این کتاب است و این کتاب می‌تواند تکمیل کننده تمام کتاب‌هایی که تا کنون خوانده اید باشد با تشکر.
دلارام 0074
۱۴۰۲/۴/۲۱
هر چقدر کتاب‌های قانون جذب بخونید اخرش‌یه سوال به ذهنتون میرسه خب چجوری ازشون استفاده کنیم راه درستش چیه. توی این کتاب میگه حالا افکار مثبت داری شکرگزاریم میکنی همین کافیه؟ توی این کتاب راهکار‌های جدید میده و واقعا اخرین کتابیه که درمورد قانون جذب میخونید
سایا سایا
۱۴۰۰/۹/۳۰
ی سری تمرینات داره و بقیه ش هم که توضیح این که قضیه از چی قراره
منم با خوندنش به جواب چندتا از سوالات مهمم رسیدم و متشکرم. شاید واقعا آخرین کتابه. باید امتحان کنیم
Mahbobeh Fadaei
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
این کتاب عالیه خوشحالم که این کتابُ خریدم و خوندم تمرین‌های کتاب ساده و عالی هستن از تیم کتابراه هم بسیار سپاسگزارم که لطف کردن واین کتاب ارزشمند و در اختیارمان گذاشتن💐
علی صادقی
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
این کتاب رو بخونید و دیگه به جای خواندن کتابهای این مدلی به همین مطالب عمل کنید اگر قرار باشه جواب بده همین دانسته‌ها جواب میده و اگر قرار باشد جواب نده هزار کتاب دیگه هم بخوانید جواب نمیده
سجاد مهدیلو
۱۴۰۱/۱/۳
این نسبت تمام کتابهای منتشر شده در باره قانون جذب یک مکمل به تمام معناست بدین معنا اگر به هر دلیلی کسی تاکنون از کتابهای راز وجذب نتبجه نگرفته این کتاب میتونه واقعا معجزه کنه
مسعود بختیار۰
۱۴۰۰/۱۰/۱۰
این یکی باور کنید کتاب خوبی است ولی حیف که نمی‌شود درزندگی ازآن استفاده کرد افسوس واقعا برای خودم متاسفم
حسین بدیحی
۱۴۰۰/۹/۲۷
یک تمرینها انجام دادم خیلی عالی بود و خوش آمد تمرین شکر گزاری رگباری از خریدنش ضرر نمیکنید
Hossein M
۱۴۰۳/۱/۱۶
واقعا آخرین کتاب قانون جذبه قشنگ تله‌های ذهن رو توضیح میده که چرا مقاومت میکنه تمریناتش هم خیلی متنوع و دل چسبن ولی باید عمل کنیم
حسنیه اخروی
۱۴۰۲/۸/۲۱
دقیقا درست میگه من از این کتابها زیاد خواندم اما تا خودت نخوای نمیشه و واقعا این آخرین کتابی هست که در این مورد باید بخونیم
مهنوش میلانی
۱۴۰۰/۱۰/۳
سلام واقعا کتاب عالی بود
فاطمه مالکی
۱۴۰۲/۳/۹
سلام واقعاازخواندن این کتاب لذت بردم و کتاب جامعی هست در زمینه آرامش و جذب ممنون ازشما
Neda Allahdadi
۱۴۰۱/۴/۲۹
کتاب بسیار عالی هست حتما مطالعه کنین تمام قوانین جذب رو گفته
مشاهده همه نظرات 22

راهنمای مطالعه کتاب آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید

برای دریافت کتاب آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.