معرفی و دانلود کتاب صوتی آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید

عکس جلد کتاب صوتی آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید

اگر به سراغ این کتاب آمده‌اید،‌ احتمالاً به «قانون جذب» باور دارید. پس چرا هنوز نتوانسته‌اید با به‌کارگیری این قانون به خواسته‌هایتان دست یابید؟ اندرو کپ، در کتاب آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید مشکل کار شما را در به‌کاربستن این اصل نشان می‌دهد. با گوش سپردن به این اثر شگفت‌انگیز یک بار برای همیشه از تمامی کتاب‌هایی که در رابطه با قانون جذب وجود دارند، بی‌نیاز شوید.

درباره کتاب صوتی آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید:

همه‌ی چیزهایی که برای ایجاد تغییر مورد نظرتان در زندگی نیاز دارید، در کتاب حیرت‌آور آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید (The Last Law of Attraction Book You'll Ever Need to Read) جمع شده است! شما می‌توانید هر چیزی را که در زندگی می‌خواهید،‌ جذب کنید؛ تنها کافی‌ست که روش صحیح استفاده از قانون جذب را بیاموزید. پس از گوش سپردن به این اثر همه چیز به گونه‌ای اتفاق خواهد افتاد که با درک قبلی شما از نحوه‌ی کار کائنات هرگز امکان‌پذیر نبود.

تا به حال شده چیزی را با تمام وجود بخواهید و سعی کنید از قانون جذب برای رسیدن به آن کمک بگیرید،‌ اما هیچ ثمره‌ای حاصل نشده باشد؟ پس از این اتفاق احتمالاً به این نتیجه رسیده‌اید که یا اساساً چیزی به نام قانون جذب وجود ندارد و یا این که اگر هست، برای شما کار نمی‌کند... بنابراین پس از جست‌وجوهای فراوان،‌ آزمون و خطا، مطالعه‌ی چندین جلد کتاب درباره‌ی قانون جذب دست‌هایتان را بالای سر برده و تسلیم شده‌اید. قابل درک است که این مسأله تا چه اندازه می‌تواند شما را ناامید کرده باشد. اما خبر خوب اینجاست که نه تنها این قانون وجود دارد، بلکه برای همه نیز عملی می‌شود. اندرو کپ (Andrew Kap) در کتاب خود شما را راهنمایی می‌کند تا به تصویری صحیح از این قانون دست پیدا کنید و موانعی را که بر سر راه عملی شدن آن در زندگی شما وجود دارد بشناسید.

بیش از بیست تکنیک در این اثر وجود دارد که با تمرین و به‌کاربستن آن‌ها می‌توانید قانون جذب را در زندگی خود متجلی کنید. پیروی از این تکنیک‌ها بسیار ساده هستند و برای نتیجه گرفتن، حتماً لازم نیست همه‌ی آن‌ها را اجرا کنید. پس از شنیدن چند فصل از کتاب و البته استفاده از نکات آن، زندگی‌تان به شیوه‌ای تغییر خواهد کرد که هرگز تصورش را نمی‌کردید. گفتنی‌ست که نسخه‌ی چاپی کتاب آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید اولین بار در سال 2019 منتشر شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

اگر به دنبال کتابی هستید که از کلیشه‌های رایج کتاب‌های خودیاری به دور باشد و واقعاً به شما کمک کند، کتاب صوتی آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید بهترین انتخاب برای شماست. به یاد داشته باشید،‌ کتاب‌های قبلی که در رابطه با قانون جذب مطالعه کرده بودید هیچکدام اشتباه یا غیر واقعی نبودند. حتی برخی از آن‌ها در زمره‌ی درخشان‌ترین‌ها قرار می‌گیرند. با این حال، یک نقص ساده در درک شما و یا بخش‌های نامفهوم در توضیحات این کتاب‌ها منجر به این شد که نتوانید آنچه را که آموخته‌اید،‌ به حوزه‌ی عمل وارد کنید.

کتاب صوتی آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید مناسب چه کسانی است؟

اگر به مبحث قانون جذب علاقه دارید، این اثر به شما کمک می‌کند تا بتوانید این قانون جهانی را به شیوه‌ای صحیح به کار ببندید.

جملات برگزیده‌ی کتاب صوتی آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید:

- افکار سالم‌تر باعث می‌شود که ما احساسات مثبت بیشتری احساس کنیم و این احساسات به فرآیند تجلی قدرت می‌افزایند.

- انرژی هرگز ایجاد نمی‌شود یا از بین نمی‌رود و هر آرزویی که تابه‌حال داشته‌اید از قبل اینجاست. فقط در فرکانسی ارتعاش دارد که با نقطه تنظیم دقیق ارتعاش شما هنوز مطابقت ندارد.

- کائنات شدیداً از شما می‌خواهد که آرزوهای خود را بگویید. عملاً از شما التماس می‌کند که کمی جلوتر بروید و در نیمه راه با آن روبه‌رو شوید.
- ابتدا درون را تغییر دهید و در نتیجه بیرون تغییر خواهد کرد.

در بخشی از کتاب صوتی آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید می‌شنویم:

وقتی مردم برای اولین بار در مورد قانون جذب و قدرت عظیم افکار خود می‌آموزند، اولین سؤال آن‌ها اغلب این است که چگونه با کائنات به گونه‌ای ارتباط برقرار کنند که تضمین کند به جای چیزهای بد، چیزهای خوب را جذب می‌کنند و بهترین پاسخ برای انجام این امر همیشه در سپاسگزاری است.

اگر تنها عادت جدیدی که تابه‌حال به زندگی خود اضافه کرده‌اید سپاسگزاری باشد، از قبل همه‌چیزهایی را که برای شروع تجلی زندگی مورد علاقه خود نیاز داشتید، دارید. فکر کردن به چیزهایی که هر روز به خاطر آن‌ها سپاسگزار هستید، یکی از قدرتمندترین تمرین‌هایی است که می‌توانید انجام دهید. و اگر فقط می‌توانستید نگران چیزی نباشید که هنوز اینجا نیست، و شروع به قدردانی از آنچه هست کنید، همه‌چیز در زندگی تغییر می‌کند و بهبود می‌یابد.

هر بار که می‌گویید، «من برای آن سپاسگزارم.» یا «من از آن قدردانی می‌کنم.» یا «من واقعاً آن را دوست دارم.» – انرژی را به حرکت در می‌آورید و فضا را ایجاد می‌کنید تا چیزهایی که دوست دارید بیشتر به سمت شما کشیده شوند. این قانون جهانی و فوق‌العاده مؤثر است زیرا غیرممکن است که قدر چیزی را بدانیم و هم‌زمان نگران چیز دیگری باشیم. بنابراین هر ثانیه‌ای که برای قدردانی و سپاسگزاری (اصلاً از هر چیزی) سپری می‌شود، لحظه‌ای است که به جای دعوت از چیزی که نمی‌خواهید، به ترسیم هر چیزی که می‌خواهید به سمت خود می‌پردازید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
پیشگفتار
12 دقیقه
مقدمه - اصل بستنی و گرفتن هر آنچه می‌خواهید
5 دقیقه
مقدمه - بخش دوم
7 دقیقه
فصل اول - مأموریت شما: کاری که باید قبل از هر کار دیگری انجام دهید
13 دقیقه
فصل دوم - قانون جذب: اساس هر آنچه وارد زندگی خود می‌کنید
14 دقیقه
فصل سه: حقیقتی درباره قانون جذب که کسی به شما نگفته است
13 دقیقه
فصل چهار: دلیل واقعی اینکه چرا قانون جذب تا به امروز برای شما نتیجه نداده است
16 دقیقه
فصل پنج: هموار ساختن راه موفقیت
12 دقیقه
فصل شش: تصمیم‌گیری درباره آنچه می‌خواهید (این دفعه واقعی)
8 دقیقه
فصل هفت: ساخت حالت بودن برای تجلی خواسته‌ها
10 دقیقه
فصل هشت: قبل از شروع باید انتظار چه چیزهایی را داشت
8 دقیقه
فصل نه: پیام‌رسانی به کائنات از طریق سپاسگزاری
5 دقیقه
فصل ده: روش انباشته‌سازی
7 دقیقه
فصل یازده: روش گذشت زمان
5 دقیقه
فصل دوازده: : تقویت‌کننده‌های جذب سپاسگزاری
9 دقیقه
فصل سیزده: روش برق‌آسا
8 دقیقه
فصل چهارده: روش محرک کاهش
12 دقیقه
فصل پانزده: چرا این روش‌ها نتیجه می‌دهند
6 دقیقه
فصل شانزده: روش یک پنی به میلیون‌ها دلار
10 دقیقه
فصل هفده: قدرت غیرقابل توقف نوشتن
14 دقیقه
فصل هجده: روش داستان‌نویسی
8 دقیقه
فصل نوزده: روش نسخه‌برداری بیانیه‌ای
5 دقیقه
فصل بیست: : روش چرا نسخه‌برداری این‌قدر عالی است
14 دقیقه
فصل بیست و یک: راهنما و نکاتی برای نسخه‌برداری تأثیرگذار
9 دقیقه
فصل بیست و دو: قدرت و سادگی خیال‌پردازی
33 دقیقه
فصل بیست و سه: منوی روش تجلی
4 دقیقه
فصل بیست و چهار: راهی ساده برای مراقبه
6 دقیقه
فصل بیست و پنج: روش مراقبه پول نهایی
6 دقیقه
فصل بیست و شش: روش مراقبه در حال راه رفتن
29 دقیقه
فصل بیست و هفت: استراتژی‌هایی برای دنبال کردن
8 دقیقه
فصل بیست و هشت: یافتن چرایی که باعث می‌شود همه‌چیز نتیجه دهد
18 دقیقه
فصل بیست و نه: خود را ارزشمند سازید و مطمئن شوید که کائنات این را می‌داند
14 دقیقه
فصل سی: تو انتخاب شده‌ای
18 دقیقه
کلام آخر: جاذبه کائنات

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
راویلیلا ولی پور
ناشر چاپیانتشارات پل
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید

مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۲/۸
کتاب جالب و خوبیه که در خصوص قانون جذب و تکنیک‌های موثر برای شروع انجام این کار هست که به نظرم بسیار ساده تر بود نسبت به کتب دیگر. نویسنده، اندیشه‌های متفاوتی را با خواننده به اشتراک می‌گذاره که برای هر فردی با هر سطح معلوماتی بسیار کاربردی و قابل انجام هست تمارینش. برای درک عمیق تر این کتاب به رو نظرم باید باورهای خودمون تقویت کنیم و ایمان داشته باشیم که امکان پذیره. جزئیاتی بیان میشه که به بسیار ساده مطرح شده و میشه گفت مفید واقع شده، و به نظرم بخش کلام آخر بیشتر و دقیق تر خلاصه کرده نکات مهم را. ترجمه‌ی خوبی داره و خوانش بسیار دلنشین هست. سپاس از تیم خوب کتابراه برای این کتاب خوب.
مجتبی بهزاد
۱۴۰۱/۱/۲۲
ممنون از شما
بسیار عالی
سپاس بیکران
مهم عمل کردن به مطالب و انجام تکنیک هاست....
این کتاب به درد کسانی که درک کردند اشرف مخلوقات هستند و واقعا دنبال تغییر بنیادی در زندگیشان هستند و به درد افراد سوپر دانا و شکاک نمیخوره و اصلا نباید توی همچین مسیری قدم بگذارند و بهتره تو همون حال و هوای خودشون و خدمات رسوندن به افراد موفق باشند....
مهدی امیری
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
درود به شما، به نظرم عالی بود، واقعأ به من خیلی امید داد که تکنیک‌ها رو انجام بدم، اگه قبلأ با وجود چندین کتاب دیگه که خونده بودم، به جذب شک داشتم، اما با خوندن این کتاب، تردید‌های من تا حد زیادی برطرف شد. چون واقعأ با اطمینان کامل از رسیدن به نتیجه، نویسنده نظرش رو نوشته. گوینده درچند مورد به جای خوندن nafs خوندند nafas, اما در کل، خوب بیان کردند. ممنون از ایشون و عوامل کتابراه.
امین رضائی
۱۴۰۱/۸/۷
کتاب کاربردی و جامعی در زمینه قانون جذب هست. از نحوه نوشتن کتاب معلوم است که نویسنده کتاب اعتماد به نفس بسیار بالایی در نوشتن این کتاب دارد. این کتاب از عنوان بسیار جذابی برخوردار هست و تقریبا مطالب کتاب هم با عنوان آن مطابقت دارد. کیفیت گویندگی قابل قبول هست ولی اگر در یکی از استودیوهای نوار یا آوانامه و یا ماه آوا ضبط می‌شد بسیار بهتر و جذاب تر می‌شد.
ملیحه حاجی محمدی
۱۴۰۲/۹/۱۲
کتاب بی‌نظیریه من اول نظرات رو خوندم و یه نظر دیدم که گفته بودن ترجمه‌اش واضح نیست اما ترجمه‌اش عالیه و کتاب بسیار خوبیه راهکارهای عالی به آدم میده و تو رو توی مسیر همراهی می‌کنه و در نهایت موفقت می‌کنه به همه پیشنهاد می‌کنم که این کتاب صوتی رو گوش کنن و نتیجه‌شو ببینند از کتابراه هم متشکرم به خاطر صوتی کردن این کتاب‌ها
مهدیه حشمتی
۱۴۰۱/۸/۱۰
کتاب خوب وکاربردیه و نکات جالبی داره اما ترجمه‌اش چندان جالب نیست من چندین بار گوش کردم تا تونستم بعضی از مطالبش رو درک کنم
صدای گوینده جذاب و با هیجان بیان می‌کنه که به نوع خودش قشنگه اما در بعضی قسمتها جمله بندی‌ها درست ادا نمیشه و تا حدودی در بعضی جملات تغییر معنا ایجاد شده ولی با چند بار گوش کردن قابل درکه
بشرا ناصری
۱۴۰۱/۸/۱۵
خیلی وقته روی قانون جذب کار میکنم ولی همیشه مشکلم این بود چطور باید جملات تامیدی روانختاب کنم و بنویسم که درست و دقیق باشن
که این کتاب عالی خیلی واضح و گویا همه مطالب مورد نظر رو در اختیارم گذاشت ممنون از نویسنده و مترجم و گوینده عالی کتاب
فهیمه گل کار
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
بسیار روان مفید وعالی بود مخصوصا صدای گوینده که جذابیت کتاب را بیشتر میکرد مطمینم که اگر کسی بصورت عملی به پیشنهادات نویسنده عمل کند به آنچه بخواهد میرسدبه امید روزی که همه بتوانند بی نیاز شوند.
ستاره علیپور
۱۴۰۰/۱۱/۵
عالی بود لذت بردم قبلنم یه فایل در این مورد گوش کردم ولی متقاعدم نکرد ولی این کتاب متقاعدم کرد که این کارو انجام بدم با اشتیاق توصیه میکنم حتما بخونین خیلی به دردتون میخوره
Dream Land
۱۴۰۰/۱۰/۳
صدای راوی خیلی خوبه کاش همه کتابارو ایشون روایت میکردن با حوصله ارام بدون استرس و تنش یه تجربه خوب از کتاب صوتی میتونین داشته باشین ممنون
مصطفی محمودنژادی
۱۴۰۲/۸/۲۷
خوندن این کتاب برا همه مناسبه ولی بیشتر برای اون اشخاصی مناسب هست که خیال میکنن برآورده شدن خواسته باید از راههای غیر معمول و استثنایی اتفاق بیفته، در حالی که خیلی خیلی ساده هست رسیدن به همه خواسته‌ها و آرزوها.....
اسماعیل پورنجفی
۱۴۰۰/۱۱/۳
عالی ب نویسنده خیلی عالی بگوینده شیوا و مسلط خانم ولیپور زنده باشید خاهرم بزندگی میکشی جریان کلمات رو
ماریا عرب احمدی
۱۴۰۲/۶/۲۰
گوینده فقط داره با سرعت از روی متن میخونه بدون اینکه درک درستی از جملات داشته باشه. گاهی باید بارها به جمله رو گوش داد تا متوجه شد ایشون چی میگه. اما کتاب بسیار کتاب خوبیه
F
۱۴۰۲/۲/۱۷
کتاب واقعا خوبی هست مخصوصا شیوه نوشتن و تصور و جذب آرزوها و کامل توضیح میده من خودم چند بار با تصویر سازی ذهنی امتحان کردم و واقعا جواب داد به نظرم قانون جذب رو به خوبی توضیح داده
sahar shado
۱۴۰۲/۲/۶
بنظرم یک کپی از مجموع نظرات درباره قانون جذب..
اما اگر مطالعات گسترده نداشته باشه آدم.. میتونه جز کتابهای اولیه باشه.. ولی مطمئناً آدم اهل این قانون و این چیزها ازش لذت نخواهد برد..
مشاهده همه نظرات 55

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید

برای دریافت کتاب صوتی آخرین کتاب قانون جذب که باید حتما آن را بخوانید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.