معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت نامحدود

عکس جلد کتاب صوتی قدرت نامحدود
قیمت:
30000 تومان - 3.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت نامحدود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت نامحدود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قدرت نامحدود

آدمیزاد در همه‌چیز با محدودیت روبه‌روست الّا یک چیز. فکر می‌کنید قدرت نامحدود ما در چیست؟ آنتونی رابینز در کتاب صوتی قدرت نامحدود به شما می‌آموزد چگونه با استفاده از پاسخ سه‌حرفی این سؤال، قله‌های موفقیت و خودسازی را بپیمایید.

درباره‌ی کتاب صوتی قدرت نامحدود

چگونه بفهمیم واقعاً چه می‌خواهیم؟ دروغ‌هایی که درباره‌ی موفقیت به ما می‌گویند کدام‌اند؟ در مواقع بحرانی چطور در عرض چند دقیقه ذهن خود را چنان بازیابی کنیم که ترسمان از بین برود؟ رمز و راز ایجاد ارتباط سریع و مؤثر با کسانی که ملاقات می‌کنیم در چیست؟ چگونه موفقیت‌های دیگران را در زندگی خود بازتولید کنیم؟ آنتونی رابینز (Anthony Robbins) در کتاب صوتی قدرت نامحدود (Unlimited Power) برای تمام این سؤال‌ها پاسخ‌های رهگشایی دارد.

برای تعریف پدیده‌ها ناچاریم آن‌ها را محدود کنیم. وقتی می‌گوییم سیب قرمز است، یعنی برای توصیف سیب تمام رنگ‌های جهان را به رنگ قرمز محدود کرده‌ایم. این محدودیت در ذات پدیده‌هاست. همان‌طور که یک گربه نمی‌تواند همزمان سگ باشد یا پرواز کند؛ یا این که ما نمی‌توانیم در تمام کارهای دنیا بهترین باشیم. گویی آدمیزاد مجموعه‌ای از محدودیت‌هاست. اما انسان با سایر پدیده‌های جهان تفاوتی بزرگ دارد. چیزی در نهاد او وجود دارد که نمی‌توان آن را محدود کرد یا برای آن خط‌کشی و مرزگذاری تعیین نمود. و آن چیزی نیست جز ذهن انسان. قدرت ذهن انسان مانند اسبی بالدار است که به هیچ افسار و حیله‌ای رام نمی‌شود.

آنتونی رابینز از طریق کتاب‌ها، نوارها و سمینارهای خود به میلیون‌ها نفر ثابت کرده است که با استفاده از قدرت نامحدود ذهن می‌توانیم هر چیزی را که زندگی خود می‌خواهیم داشته باشیم. اگر وجود دارد به دستش آوریم و اگر وجود ندارد آن را خلق کنیم. او به سران کشورها، خانواده‌های سلطنتی، ورزشکاران المپیک، ستاره‌های سینما و کودکان نشان داده است که چگونه می‌توانند مسیر موفقیت را پیش بگیرند. در کتاب قدرت نامحدود، رابینز با شور و اشتیاقی وصف‌ناشدنی و بیانی شیوا کلیدهای گشودن دروازه‌های موفقیت را در دستان شما می‌گذارد.

قدرت نامحدود کتابی شاخص و اثری درخشان در زمینه‌ی رشد شخصی است. نویسنده در این کتاب برنامه‌ای گام‌به‌گام و عملی را پیش روی شما می‌گذارد که با آن بتوانید در تمامی جنبه‌های زندگی خود به فردی موفق تبدیل شوید. با شنیدن این کتاب صوتی و عمل به برنامه‌ها و راهبردهایی که رابینز به شما می‌آموزد، آزادی عاطفی و مادی شما شکوفا خواهد شد، قدرت رهبری‌تان گسترش پیدا خواهد کرد، اعتمادبه‌نفستان افزایش خواهد یافت و دانش و شجاعت لازم را برای بازسازی خود و جهانتان به دست خواهید آورد.

نکوداشت‌های کتاب صوتی قدرت نامحدود

- او یک جوان فداکار، ایده‌آل‌گرا و باهوش به نظر می‌رسد. غیرممکن است کتاب او را مطالعه کنید و جذب اشتیاق پویای او نشوید. (Magill Book Reviews)

- رابینز بیشتر به جزئیات گام‌به‌گام توصیه‌های خود می‌پردازد تا مهارت‌های خودتقویتی. این رویکرد می‌تواند خوانندگان قابل توجهی را از میان کسانی که در حوزه‌ی خودیاری به هر نحوی فعالیت دارند جذب کند. (Kirkus Reviews)

کتاب صوتی قدرت نامحدود برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن این اثر را به همه‌ی کسانی که به کتاب‌های حوزه‌ی خودیاری، توسعه‌ی فردی و رشد شخصی علاقه دارند، توصیه می‌کنیم.

با آنتونی رابینز بیشتر آشنا شویم

حیطه‌ی اصلی فعالیت حرفه‌ای آنتونی رابینز (نویسنده و سخنران آمریکایی) در زمینه‌ی روانشناسی موفقیت و خودیاری است. او بیشتر شهرت خود را مدیون مجموعه‌کتاب‌هایی‌ست که تا کنون در این حوزه نوشته است. آنتونی رابینز در حال حاضر بنیانگذار و رئیس هیئت‌مدیره‌ی بنیاد آنتونی رابینز در آمریکا است که به افراد و سازمان‌های مختلف کمک می‌کند عملکرد خود را بهبود ببخشند و در مسیر موفقیت قدم بردارند. «365 گام به سوی موفقیت»، «ارزش‌های زندگی و رؤیای سرنوشت»، «آینده‌ی خود را بسازید» و «از واماندگی تا شکوفایی» عناوین تعدادی از آثار رابینز هستند که به فارسی ترجمه شده‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی قدرت نامحدود می‌شنویم

کلید استخراج استراتژی‌ها این است که بدانید افراد هر آنچه را که باید درمورد استراتژی‌های آن‌ها بدانید به شما می‌گویند. آن‌ها با کلمات به شما خواهند گفت. آن‌ها با استفاده از بدنشان آن را به شما خواهند گفت. آن‌ها حتی با نحوه‌ی استفاده از چشمانشان آن را به شما می‌گویند. شما می‌توانید یاد بگیرید که یک فرد را درست مانند یک نقشه یا کتاب ماهرانه بخوانید. افراد تمایل دارند از قسمت خاصی از عصب‌شناسی، بینایی، شنوایی یا لامسه بیش از سایرین استفاده کنند. همان‌طور که برخی از افراد راست‌دست و برخی دیگر چپ‌دست هستند، افراد تمایل دارند که یک حالت را نسبت به حالت دیگر ترجیح دهند. افرادی که در درجه‌ی اول بصری هستند تمایل دارند که دنیا را به‌صورت تصویری ببینند و به سرعت صحبت می‌کنند. زیرا آن‌ها سعی می‌کنند با تصاویر مغز خود همراه باشند. سرهای آن‌ها بالاست. در قفسه‌ی سینه‌ی خود نفس عمیق می‌کشند و درمورد چگونگی نگاه کردن به اشیاء، نحوه‌ی تصور کردن و تصویر آن‌ها صحبت می‌کنند. افرادی که بیشتر شنوایی هستند، تمایل دارند درمورد کلماتی که استفاده می‌کنند انتخاب بهتری داشته باشند. آن‌ها صدای طنین‌دار بیشتری دارند و گفتارشان کندتر و ریتمیک‌تر است و چون کلمات برای ان‌ها معنی زیادی دارد، در صحبت‌های خود دقت می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
معرفی
15 دقیقه
فصل اول
12 دقیقه
فصل دوم
12 دقیقه
فصل سوم
11 دقیقه
فصل چهارم
13 دقیقه
فصل پنجم
30 دقیقه
فصل ششم
10 دقیقه
فصل هفتم
19 دقیقه
فصل هشتم
7 دقیقه
فصل نهم
19 دقیقه
فصل دهم
12 دقیقه
فصل یازدهم
21 دقیقه
فصل دوازدهم
17 دقیقه
فصل سیزدهم
24 دقیقه
فصل چهاردهم
10 دقیقه
فصل پانزدهم
23 دقیقه
فصل شانزدهم
13 دقیقه
فصل هفدهم
19 دقیقه
فصل هجدهم
9 دقیقه
فصل نوزدهم
9 دقیقه
فصل بیستم
17 دقیقه
فصل بیست‌ویکم
3 دقیقه
از طرف آنتونی رابینز

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قدرت نامحدود
نویسنده
مترجمزهرا زارعی
راویعارف امیری
ناشر چاپیانتشارات فانوس دانش
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۲۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
30000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قدرت نامحدود

Kourosh Naderiyan
۱۴۰۱/۸/۱۸
یه مکمل خوب برای کتاب غول درون
نویسنده⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
ترجمه⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
گوینده⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
روح الله بیگی
۱۴۰۱/۹/۱۱
کتاب خوبی هست کمی پرانرژی خوانده نمی‌شود
آتیلا ارمی
۱۴۰۱/۱۲/۲۴
بسیار خوب و البته برای من تکراری بود مطالب
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قدرت نامحدود

برای دریافت کتاب صوتی قدرت نامحدود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.