معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت پشیمانی

عکس جلد کتاب صوتی قدرت پشیمانی
قیمت:
۴۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت پشیمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت پشیمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قدرت پشیمانی

خودسرزنشگری و حسرت؟ یا پذیرش و بی‌خیالی؟ واکنش شما در مواجهه با پشیمانی چیست؟ دنیل اچ. پینک در کتاب صوتی قدرت پشیمانی راه سومی به شما پیشنهاد می‌کند. این اثر شنیدنی که در شمار پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار دارد، در نشریه‌ها و نظرسنجی‌های مختلف با استقبال بی‌نظیری مواجه شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی قدرت پشیمانی

دنیل اچ. پینک (Daniel H. Pink) در کتاب قدرت پشیمانی (The Power of Regret) توضیح می‌دهد که بی‌تردید همه‌ی ما احساس پشیمانی را در زندگی خود تجربه کرده‌ایم. یک نفر ممکن است از انتخاب شریک زندگی‌اش پشیمان باشد. یک کارمند پشیمان است چون مسیری که برای رسیدن به محل کار انتخاب کرده، او را در ترافیکی وحشتناک انداخته است. یک پدر و مادر از این که اقدام به فرزندآوری کرده‌اند سخت پشیمانند و یک قاتل غیرعمد تمام آرزویش این است که زمان به عقب برمی‌گشت و او می‌توانست خشم خودش را کنترل کند. همه‌ی این‌ها نمونه‌های کوچک و بزرگی از ندامت و پشیمانی هستند. هرکدام با قصه‌های مختلف و به دلایل گوناگون. اما یک چیز مهم در میان همه‌ی این‌ها مشترک است: اتفاق در گذشته افتاده و ماشین زمان هنوز اختراع نشده است!

پشیمانی احساسی کاملاً انسانی است. چه کسی جز بنی‌بشر این حس را تجربه می‌کند؟ اگر انسان هستید یعنی حتماً در زندگی خود پشیمانی را -ولو در سطح یک کار کوچک و قابل چشم‌پوشی- تجربه کرده‌اید. اما واکنش‌تان به این احساس درونی چیست؟ پذیرش یا سرزنش؟ آیا راه سومی هم وجود دارد؟ چگونه دراین‌باره می‌توانیم تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم و از آب گل‌آلود پشیمانی، ماهی بگیریم؟ ماهی‌هایی که به ما می‌آموزند چگونه اشتباه خود را بپذیریم و به‌جای سرزنش بابت گذشته‌ی غیرقابل‌تغییر، از شرایط پیش‌آمده درسی جدید برای آینده بگیریم. دنیل اچ. پینک برای این سؤال‌ها و پرسش‌های دیگری از این دست، پاسخ‌هایی راهگشا و کاربردی دارد. درک اینکه پشیمانی چگونه کار می‌کند می‌تواند به شما کمک کند تصمیمات هوشمندانه‌تری بگیرید، در محل کار و زندگی شخصی‌تان عملکرد بهتری داشته باشید و معنای بیشتری برای زندگی خود به ارمغان بیاورید. کافی است فقط یک بار به کتاب صوتی قدرت پشیمانی گوش دهید.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی قدرت پشیمانی

  • بهترین کتاب سال NPR
  • پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز
  • بهترین کتاب سال فایننشیال تایمز (Financial Times)
  • اثر مورد ‌توجه از دیدگاه واشنگتن پست و وال‌استریت ژورنال

نکوداشت‌های کتاب صوتی قدرت پشیمانی

  • راهنمایی عمل‌گرایانه برای به‌کارگیری گذشته! (هفته‌نامهٔ ناشران)
  • جهان به این کتاب نیاز دارد. (برنه براون، نویسنده‌ی کتاب موهبت کامل نبودن و زندگی با تمام وجود)
  • کاوشی قدرتمند درباره‌ی پشیمانی که با کمک داستان‌سرایی، معنای درست آن را به شما معرفی می‌کند. (فوربز)
  • پشیمانی مدت‌هاست که نشانه‌ای از ضعف تلقی می‌شود، اما اگر این احساس نقطه‌ی قوت وجودمان باشد چه؟ (واشنگتن پست)
  • ترکیبی یکپارچه و بی‌نقص از نوروساینس، روانشناسی و دیگر علوم که تصورات غلط درباره‌ی پشیمانی را کنار می‌زند. (Newsweek)

کتاب صوتی قدرت پشیمانی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال مواجهه‌ای مسالمت‌آمیز و سازنده با پشیمانی‌هایی که تجربه می‌کنید هستید، شنیدن این کتاب صوتی را به هیچ وجه از دست ندهید.

دنیل اچ. پینک را بیشتر بشناسیم

دنیل اچ. پینک در سال 1964 متولد شد. او در سال 1986 از دانشگاه نورث وسترن فارغ‌التحصیل شد و تحصیلات خود را در مقطع دکترا در دانشکده حقوق ییل ادامه داد. دنیل اچ. پینک (Daniel H. Pink) بلافاصله بعد از فارغ‌التحصیلی از دانشکده‌ی حقوق، شروع به کار در زمینه‌ی سیاست و سیاست اقتصادی کرد.

وی از سال 1993 تا 1995 دستیار ویژه‌ی «رابرت رایش» بود و از سال 1995 تا 1997 نیز به‌عنوان سخنران ارشد برای معاون رئیس‌جمهور، ال گور، فعالیت کرد. پینک در سال 1997 کارش را رها کرد تا نویسنده شود. این نویسنده‌ی موفق و محبوب حالا در زمینه‌های مدیریت، موفقیت شغلی و علوم رفتاری مقاله‌های بسیاری نوشته که در هاروارد بیزینس ریویو، نیویورک تایمز و... چاپ شده‌اند. اکثر آثار دنیل اچ. پینک جزو پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز هستند. ازجمله کتاب‌های دیگر او که به فارسی ترجمه شده‌اند می‌توان به کتاب انگیزه (drive) و کِی (When) اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی قدرت پشیمانی می‌شنویم

«شکاف، یه شکاف در همه چیز وجود داره؛ این‌طوریه که نور وارد می‌شه.» (لئونارد کوهن، 1992)

شاید با قانون اول حفره‌ها آشنا باشید: «وقتی خودتون رو در چاله‌ای می‌بینید، حفاری رو متوقف کنید.» شاید شما این قانون رو نادیده گرفته باشید. ما اغلب انتخاب‌های بدمون رو با ادامه سرمایه‌گذاری‌هایی از جنس زمان، پول و تلاش برای دلایل از دست رفته به جای کاهش ضرر و تغییر تاکتیک‌ها، ترکیب می‌کنیم. ما بودجه‌ی یه پروژه ناامیدکننده رو افزایش می‌دیم، فقط به این دلیل که قبلا خیلی براش هزینه کردیم. تلاش‌های مضاعفی می‌کنیم تا یه رابطه از بین رفته رو نجات بدیم، چون قبلا چند سال از وقتمون رو بهش اختصاص دادیم. این مفهوم روانشناختی به عنوان «تشدید تعهد به یه اقدام ناموفق» شناخته می‌شه. این یکی از چندین سوگیری‌های شناختی ست که می‌تونه تصمیمات ما رو آلوده کنه. این مفهوم چیزیه که تجربه پشیمانی می‌تونه اونو برطرف کنه. جیلیان کو از مدرسه بازرگانی لندن، دریافت که واداشتن افراد به فکر کردن در مورد تشدید تعهد قبلی و سپس پشیمانی از اون، احتمال تکرار اشتباه رو کاهش می‌ده. القای این احساس ناخوشایند «اگه فقط» باعث بهبود رفتار آینده اونا شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
مقدمه
28 دقیقه
فصل اول: زندگی بدون پشیمانی
20 دقیقه
فصل دوم: چرا پشیمانی از ما انسان می‌سازد؟
19 دقیقه
فصل سوم: حداقل و اگر فقط
36 دقیقه
فصل چهارم: چرا پشیمانی ما را انسان بهتری می‌کند؟
19 دقیقه
فصل پنجم: پشیمانی در سطح
16 دقیقه
فصل ششم: چهار پشیمانی اصلی
24 دقیقه
فصل هفتم: پشیمانی‌های بنیادی
24 دقیقه
فصل هشتم: پشیمانی‌های جرأت
33 دقیقه
فصل نهم: پشیمانی‌های اخلاقی
31 دقیقه
فصل دهم: پشیمانی‌های روابط
15 دقیقه
فصل یازدهم: فرصت و تعهد
15 دقیقه
فصل دوازدهم: جبران کردن و به حداقل رساندن
40 دقیقه
فصل سیزدهم: افشاگری، شفقت و فاصله
33 دقیقه
فصل چهاردهم: پیش‌بینی پشیمانی
9 دقیقه
فصل پانزدهم: پشیمانی و رستگاری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قدرت پشیمانی
نویسنده
مترجمسعید حسنی
راویاحسان صمدیار
ناشر چاپیانتشارات زرنوشت
ناشر صوتی آگاه باشیم
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قدرت پشیمانی

سعیده میرداودی
۱۴۰۲/۶/۲۱
کتاب جالبیه و دیدگاه جدید از نوع نگرش افراد دیگه رو برای من روشن کرد. توجه کنید که کتاب بازگویی پشیمانی انسانهای دیگه از تصمیمات و کارهایی هست که در گذشته انجام دادند. اول اینکه متوجه شدم خیلی از افرادی که به من بدی کردن، در حال حاضر احتمال بسیار زیاد از کار شون پشیمون هستند. و یا شهامت ابرازش رو و ندارند یا راهی پیدا نکردن، پس چه بهتر که من هم اونها رو ببخشم. دوم متوجه شدم همه ما درد مشترک پشیمانی از کارهایی که باید انجام می‌دادیم انجامشون ندادیم و کارهایی که بهتر بود هرگز انجام نمی‌دادیم و الان روحمون از انجامش رنج میکشه رو تحمل میکنیم. پس چه بهتر که خودمون رو هم ببخشیم و گذشته رو رهاکنیم. چه فایده‌ای هست مرور رنج آور گذشته! و سوم اینکه پشیمانی در واقع مرور گذشته دردناک هست و واقعا کمکی به زمان حال نمیکنه، پس اگر بدی و یا اشتباهی در حق کسی انجام دادیم بهتره الان برای جبرانش به شخص دیگری کمک و محبت کنیم تا حال بهتری برای جهان اطرافمون و انسان‌ها ایجاد کنیم این‌ها سه برداشت کلی من از این گتاب بود و به نظرم شنیدن کتاب میتونه مفید باشه.
سید علی ابطحی
۱۴۰۲/۳/۵
چقدر کتاب قوی و خوبیه چقدر می‌تونه کمک کنه به افرادی که امیدشون رو از دست دادن
حسین رضایی
۱۴۰۲/۷/۲۷
خیلی داستان زیاد داره و توضیحاتش کم بود منکه خوشم نیومد
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قدرت پشیمانی

برای دریافت کتاب صوتی قدرت پشیمانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.