معرفی و دانلود کتاب صوتی ماجراجو در ایلام

عکس جلد کتاب صوتی ماجراجو در ایلام
قیمت:
19900 تومان - 2.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماجراجو در ایلام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماجراجو در ایلام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ماجراجو در ایلام

کتاب صوتی ماجراجو در ایلام نوشتۀ موسی زمان‌زاده دربان و محمد جولایی تهرانی، به تاریخچه، ویژگی‌های آب‌وهوایی، مناطق دیدنی، صنایع دستی و محصولات غذایی این استان می‌پردازد.

دربارۀ کتاب صوتی ماجراجو در ایلام:

از کهن‌ترین استان‌های ایران، استان ایلام محسوب می‌شود که تاریخ پرباری از حکومت‌های مختلف را در خود جای داده است. این استان آداب و رسوم خاصی چون عزاداری و... دارد. طاق سنگی شیرین و فرهاد، قلعه‌ها، دریاچه دوقلوی سیاه گاو، آتشکده‌ها و... از جاذبه‌های گردشگری ایلام به شمار می‌روند که سالانه گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کنند.

حصیربافی، گلیم‌بافی، گیوه، لباس‌های عشایری و... از صنایع دستی این استان و عسل، روغن حیوانی، بژی، کشک و... از محصولات غذایی ایلام محسوب می‌شوند.

شهر ایلام به عروس زاگرس مشهور است و در احاطه‌ی جنگل و کوهستان قرار دارد. این استان همچنین دارای معادن نفت و گاز فراوانی است با این حال یکی از محروم‌ترین استان‌های ایران به شمار می‌رود.

جمعیت این استان حدود 600 هزار نفر و مساحت آن 20133 کیلومترمربع است. ایلام آب‌وهوای متنوعی دارد که شامل آب‌وهوای خشک و نیمه‌خشک، آب‌وهوای معتدل کوهستانی و آب‌وهوای بینابین می‌شود.

کتاب صوتی ماجراجو در ایلام به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این کتاب به تمام افرادی که به گردشگری و سفر و آشنایی با شهرهای دیگر علاقه‌مند هستند پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی ماجراجو در ایلام می‌شنویم:

دریاچه دوقلوی سیاه‌گاو در نزدیکی شهرستان آبدانان در دامنه جنوبی کبیرکوه و در 180 کیلومتری جنوب شهر ایلام قرار دارد.

شهرستان آبدانان دارای آثار تاریخی و گردشگری متنوعی است.

مهم‌ترین پدیده گردشگری این شهرستان که در کشور نادر است دریاچه دوقلوی سیاه‌گاو است که همواره مورد توجه بسیاری از گردشگران بوده است. اطراف آن را دشت‌ها و کوه‌های نسبتاً مرتفع فرا گرفته و دارای جلوه‌های بهاری و پاییزی جذاب و دیدنی است.

دو دریاچه زیبا به وسیله کانالی طبیعی به هم مرتبط‌اند. این دو دریاچه دارای آبی زلال هستند به‌طوری که می‌توان تا عمق 30 متری آن را شبیه آکواریوم پر از ماهی است، مشاهده کرد.

این دریاچه شگفت‌انگیز و دیدنی با عمری هزاران ساله به‌علت فرسایش، مساحت آن در حال کم شدن است.

آب زلال، نیزار، ماهیان رنگارنگ، رقص نور در ساعات میانی روز و تشکیل طیف‌های متنوع نوری ناشی از آن به این پدیده شگفت‌انگیز جلوه و زیبایی منحصر به‌فردی بخشیده است و این دو دریاچه دایره‌وار، با یک جوی آب طبیعی به هم متصل هستند. برای رسیدن به دریاچه سیاه‌گاو باید از درون شهر آبدانان 8 کیلومتر جاده آسفالت را پشت سر بگذارید و با عبور از پل و 500 متر پیاده‌روی به دریاچه می‌رسید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
27 دقیقه
قسمت اول
28 دقیقه
قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ماجراجو در ایلام
نویسنده،
راویحدیثه حیدری
ناشر صوتیانتشارات شکیب
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۵۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی تاریخی، فلسفی و اجتماعی، کتاب‌های جهانگردی و گردشگری
قیمت نسخه صوتی
19900 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ماجراجو در ایلام

Siavash Ghezelbash
۱۴۰۲/۱/۲
اطلاعات خیلی خوب و جامعی داشت
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ماجراجو در ایلام

برای دریافت کتاب صوتی ماجراجو در ایلام و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.