معرفی و دانلود کتاب صوتی ماجراجو در گیلان

عکس جلد کتاب صوتی ماجراجو در گیلان
قیمت:
23900 تومان - 2.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماجراجو در گیلان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماجراجو در گیلان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ماجراجو در گیلان

کتاب صوتی ماجراجو در گیلان نوشته‌ی موسی زمان زاده دربان و محمد جولایی تهرانی، به بررسی ویژگی‌های بارز استان سرسبز گیلان می‌پردازد و جاذبه‌های گردشگری آن را برای شما شرح می‌دهد.

سراسر استان گیلان مملو از جنگل‌های زیبا و سرسبز است و آب و هوای بسیار معتدل و مرطوب دارد. مساحت این استان حدود 14700 کیلومتر مربع است و در بین رشته کوه‌های البرز در شمال ایران قرار گرفته است.

از جهت جغرافیایی، گیلان در جنوب دریای خزر قرار گرفته و با استان‌های زنجان، اردبیل، آذربایجان و دریای خزر هم مرز و همسایه است. مرکز این استان رشت است و از شهرهای آن می‌توان به آستارا، تالش، فومن، بندرانزلی، صومعه سرا، لاهیجان و... اشاره کرد.

استان گیلان یکی از زیباترین و جذاب‌ترین مناطق ایران است که هر ساله تعداد بسیار زیادی از گردشگران ایرانی و خارجی به این منطقه سفر می‌کنند. از ویژگی‌های درخشان و منحصر به فرد آن وجود جنگل‌های زیبا، ییلاق‌های باصفا، تالاب بین‌المللی انزلی است.

مردم این استان زبانی گیلکی دارند، اما در مناطق دیگری از این استان هستند افرادی که به زبان‌های دیگری نیز صحبت می‌کنند. افرادی که به این شهر مسافرت می‌کنند، از فرآورده‌های این استان مانند زیتون، ماهی، عسل، چای، برنج و ... استفاده می‌کنند.

در بخشی از کتاب صوتی ماجراجو در گیلان می‌شنویم:

عمارت کلاه فرنگی رشت: این عمارت که در میان پارک شهر رشت (باغ محتشم) جای گرفته، از بناهای زیبای شهر رشت به شمار می‌آید. رودخانه گوهررود با انحنای خاصی از جنوب ساختمان و باغ، عبور کرده و زیبایی محیط اطراف بنا را دوچندان می سازد. باغ محتشم و عمارت کلاه فرنگی در زمان «محمد صادق خان اکبر سردار محتشم» ملقب به سردار معتمد ساخته شد. این بنا از بیرون، سه طبقه به نظر می آید؛ در حالی که از داخل دارای چهار طبقه است. بلندترین اتاق این عمارت، هشت گوش و از هر سو دارای پنجره‌هایی است که رو به باغ باز می‌شود. مصالح به کار رفته در این بنا آجر، چوب و گچ است. از سفال‌های خمره‌ای قرمز رنگ نیز برای پوشش بام استفاده شده است. عمارت کلاه فرنگی مدت‌ها محل سکونت حاکمان و فرمانداران شهر رشت بود و بارها تعمیر و مرمت شد. این عمارت به مدیریت میراث فرهنگی گیلان واگذار گردیده و امروز از آن به عنوان مرکز آموزش هنرهای سنتی استفاده می‌شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
4 دقیقه
مقدمه
34 دقیقه
ماجراجو در گیلان - قسمت اول
53 دقیقه
ماجراجو در گیلان - قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ماجراجو در گیلان
نویسنده،
راویسهیل شیراز
ناشر صوتیانتشارات شکیب
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی تاریخی، فلسفی و اجتماعی، کتاب‌های جهانگردی و گردشگری
قیمت نسخه صوتی
23900 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ماجراجو در گیلان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ماجراجو در گیلان

برای دریافت کتاب صوتی ماجراجو در گیلان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.