معرفی و دانلود کتاب صوتی ماجراجو در مازندران

عکس جلد کتاب صوتی ماجراجو در مازندران
قیمت:
۲۳,۹۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماجراجو در مازندران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماجراجو در مازندران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ماجراجو در مازندران

کتاب صوتی ماجراجو در مازندران نوشته‌ی موسی زمان زاده دربان و محمد جولایی تهرانی، آب و هوا، جاذبه‌های گردشگری، سوغات و غذاهای محلی استان زیبا و سرسبز مازندران را بررسی می‌کند.

استان مازندران با مرکزیت ساری، مساحتی حدود 24 هزار کیلومتر مربع دارد و در شمال ایران قرار گرفته است. از شرایط تاریخی و باستانی این استان اطلاعات زیادی موجود نیست، زیرا آب و هوای اقلیمی آن موجب از بین رفتن معماری ساختمان‌ها و بناهای قدیمی شده است. مازندران در مشرق استان گیلان و غرب استان گرگان قرار دارد و از جنوب با استان‌های سمنان، تهران و قزوین هم مرز است.

استان مازندران آب و هوای معتدل خزری دارد. از شهرهای پر جاذبه این استان می‌توان به چالوس، نور، نوشهر، رامسر، بابلسر، محمودآباد اشاره کرد که هر سال مسافران بسیاری را به خود جذب می‌کنند. استان مازندارن به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی‌اش از سوغات و صنایع دستی خاصی برخوردار است که چند مورد از آن‌ها عبارت‌اند از: جاجیم، انواع مربا، گلیم، حصیربافی، انواع ترشیجات و ... .

از غذاهای درخشان استان مازندران می‌توان سبزی پلو با ماهی، آش ترش، ترشی کباب و ... را نام برد. اماکن تاریخی مثل خانه نیما یوشیج و امامزاده‌ها و ... در این استان قرار دارند. اسم زیباترین منطقه مازندران که در بالای کوه قرار گرفته، کلاردشت است که مردم بسیاری به آنجا سفر می‌کنند.

در بخشی از کتاب صوتی ماجراجو در مازندران می‌شنویم:

ییلاق گرسماسر یکی از زیباترین نقاط رامسر و در واقع یکی از شاهکارهای خلقت است. هوای آن در فصل تابستان بسیار خنک و گاهی سرد است. دشت های بسیار زیبا، کوه‌های بسیار بلند و چشمه های بسیار خنک، این ییلاق را از سایر ییلاق ها متمایز می‌کند. دزکول نیز در این ییلاق قرار دارد که بسیار زیبا و بلند است. از روی این کوه تمام نقاط رامسر و تنکابن قابل مشاهده‌اند. گردشگاه‌های این ییلاق، رستم سر، تله‌بن، راه کنار، مسجد ابجی، دزکول، فولاد چشمه و... می‌باشند که هر یک زیبایی خاصی دارند.

در مسیر رفتن به این نقطه از جنگل زیبای دالخانی خواهید گذشت. برای رفتن به این ییلاق از جاده تنکابن به رامسر وارد جاده هریس شوید و به طرف کوه‌های سر به فلک کشیده، حدود یک و نیم تا دو ساعت حرکت کنید. گرسماسر در مسیر عبور کوهنوردانی است که جهت استفاده از مناظر طبیعی و زیبای لپاسر به قله 3600 متری و پربرف با شاهکارهای نایاب سماموس راهی می‌شوند، قرار داشته و گذرگاهی هموار و مطمئن جهت صعود به آن جا می‌باشد. قلعه تاریخی گرسماسر با قدمتی بیش از 10 قرن در مجاورت این روستای باصفا قرار داشته و دلالت بر کهنسال بودن منطقه سخت سر می‌نماید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
معرفی
2 دقیقه
مقدمه
83 دقیقه
ماجراجو در مازندران

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ماجراجو در مازندران
نویسنده،
راویالمیرا یوسفی پناه
ناشر صوتیانتشارات شکیب
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی تاریخی، فلسفی و اجتماعی، کتاب‌های جهانگردی و گردشگری
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ماجراجو در مازندران

محمد ابراهیم اردشیری
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
گروهان خیلی خوب👍
"Shahram "
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
زیاد ارتباط نگرفتم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ماجراجو در مازندران

برای دریافت کتاب صوتی ماجراجو در مازندران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.