معرفی و دانلود کتاب صوتی محاصره شده با احمق‌ها

عکس جلد کتاب صوتی محاصره شده با احمق‌ها
قیمت:
۸۵۸۰۰ ۶۰,۰۶۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی محاصره شده با احمق‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی محاصره شده با احمق‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی محاصره شده با احمق‌ها

آیا تابه‌حال در شرایطی قرار گرفته‌اید که فکر کنید تنها عاقل جمع شما هستید؟ باید بدانید که تنها نیستید و توماس اریکسون در کتاب صوتی محاصره شده با احمق‌ها شما را مخاطب خود قرار داده است. از این کتاب تحسین‌شده در حوزه‌ی ارتباطات انسانی، بیش از یک‌ونیم نسخه در سراسر جهان به فروش رسیده است.

درباره‌ی کتاب صوتی محاصره شده با احمق‌ها

«با چه احمق‌هایی روبه‌رو هستم!» تا به حال چند بار در طول زندگی خود مشابه این جمله را در ذهنتان گفته‌اید؟ اگر چنین حسّی را تجربه کرده‌اید، شما مخاطب اصلی این اثر هستید. کتاب صوتی محاصره شده با احمق ها (Surrounded by Idiots) با فروش بیش از 1.5 میلیون به اثری شناخته‌شده و بین‌المللی در سراسر جهان و در حوزه‌ی ارتباطات بین فردی تبدیل شده است.

توماس اریکسون در این کتاب صوتی یک روش ساده و در عین حال، پیشگام برای ارزیابی شخصیت افرادی که با آن‌ها در ارتباط هستیم را در اختیار شما قرار می‌دهد. او این افراد را بر اساس چهار تیپ شخصیتی قرمز، آبی، سبز و زرد دسته‌بندی می‌کند و سپس به‌تفصیل به تحلیل و بررسی هریک از آن‌ها می‌پردازد. ما باید با چنین افرادی چگونه برخورد کنیم؟ نحوه‌ی صحبت کردمان و به‌اشتراک‌گذاری اطلاعات با آن‌ها باید چطور باشد؟ با چه فاصله‌ای از آن‌ها قرار بگیریم تا آسیب نبینیم؟ توماس اریکسون در این کتاب پاسخ این پرسش‌ها را در دستان شما می‌گذارد.

مطالعه‌ی دسته‌بندی چهارگانه‌ی توماس اریکسون در این کتاب تنها درباره‌ی دیگران به کار نمی‌آید. بلکه بهتر است ابتدا گونه‌ی شخصیتی خود را از میان این چهار رنگ بیابیم و مطالب مربوط به خود را نیز بخوانیم و از آن‌ها برای بهبود تعاملات انسانی‌مان بهره بگیریم. شناخت، تشخیص و قرار دادن دیگران در این چهار دسته در مرحله‌ی بعد به کارمان می‌آید. فراموش نکنید که برای ساخت و پرداخت یک ارتباط سالم و موفق و پویا، باید هر دو سوی رابطه را بشناسید و طبیعی است که معمولاً در یک سوی رابطه خود شما قرار دارید. در این صورت شما موفق خواهید شد به گونه‌ای با مردم ارتباط برقرار کنید که پیش از این در مخیله‌تان هم نمی‌گنجیده است.

اریکسون به شما کمک می‌کند خودتان را بهتر بشناسید، مهارت‌های ارتباطی و اجتماعی‌تان را تقویت کنید، با اعتماد‌به‌نفس چالش‌ها را مدیریت کنید، پویایی خود و گروهتان را با کمک رئیس و هم‌تیمی‌های خود بهبود بخشید و با افرادی که با آن‌ها سروکار دارید رابطه‌ای سالم و سازنده بسازید. او همچنین ترفندهای ساده‌ای را درمورد زبان بدن و بهبود ارتباطات نوشتاری به شما ارائه می‌دهد و توصیه‌هایی را با شما به اشتراک می‌گذارد که با استفاده از آن‌ها یاد بگیرید چه زمانی باید عقب‌نشینی کنید، چه زمانی با قدرت رو به جلو بتازید، چه زمانی باید به صحبت بپردازید و چه موقع سکوت پیشه کنید.

کتاب صوتی محاصره شده با احمق‌ها را با ترجمه‌ی نگار صابرآرا و با صدای حمید یزدانی می‌شنوید. این اثر به همت نشر صوتی ماه‌آوا و انتشارات نسل نواندیش تهیه و منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی محاصره شده با احمق‌ها

  • راهنمای مفیدی برای برقراری ارتباط با افراد غیرقابل ارتباط... شفاف، پویا و به راحتی قابل درک است. (هفته‌نامه‌ی ناشران)
  • خوانندگان، به خصوص کسانی که در محل کار هستند بعد از خواندن کتاب احساس رضایت می‌کنند و از مطالب آن بهره‌مند می‌شوند. علاوه بر این، والدین، مربیان و دانش آموزان به بینش ارزشمندی دست خواهند یافت. (بوک لیست)

کتاب صوتی محاصره شده با احمق‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

اگر درصدد آن هستید که ارتباطات خود را با دیگران بهبود ببخشید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما توصیه می‌کنیم.

با توماس اریکسون بیشتر آشنا شویم

توماس اریکسون (Thomas Erikson) یک متخصص علوم رفتاری اهل سوئد است. او که برای شرکت‌های مختلفی مانند کوکاکولا، مایکروسافت و ولوو سمینار آموزشی برگزار می‌کند، با انتشار کتاب «محاصره شده توسط احمق‌ها» در سال 2014 در میان عامه‌ی مردم نیز شهرتی گسترده به دست آورد. این اثر به بیشتر از 40 زبان دنیا ترجمه شد و حداقل 3 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت.

در بخشی از کتاب صوتی محاصره شده با احمق‌ها می‌شنویم

همان‌طور که از عنوان کتاب مشخص است، ما را افرادی احاطه کرده‌اند که تحت شرایطی نه‌چندان خوشایند، ممکن است در ارتباط با آن‌ها دچار چالش بشویم. کسانی هستند که هیچ‌وقت و تحت هیچ شرایطی آن‌ها را درک نمی‌کنید، و سخت‌ترین روابط با کسانی است که شبیه ما نیستند. چرا که مشخصاً رفتار آن‌ها نادرست است. می‌توانید تفاوت‌های کلی بین رنگ‌ها را در ادامه متوجه شوید. بعضی‌ها مسئله‌گرا هستند و بعضی‌ها رابطه‌گرا، در حالی که زردها و قرمزها سرعت عمل بالایی دارند. سبزها و آبی‌ها بیشتر اهل تفکر هستند. همین تفاوت‌هاست که موجب بروز سوءتفاهم می‌شود.

منظور من این نیست که دیگران را احمق تصور کنیم. صادقانه همه‌ی ما در برخی موقعیت‌ها قادر به درک یکدیگر و درست دیدن و درست شنیدن نیستیم. و طرز برخورد دیگران را کاملاْ نادرست برداشت و درک می‌کنیم. در نتیجه باور می‌کنیم که آن‌ها احمق هستند. علامت یا شکل به‌علاوه را در ذهن خود در نظر بگیرید. قسمت بالای خط افقی را به دو قسمت و در سمت راست آن رنگ قرمز و در سمت چپ آن رنگ آبی نامگذاری کنید. و در قسمت پایین سمت راست رنگ زرد و سمت چپ رنگ سبز را نامگذاری نمایید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
20 دقیقه
معرفی
15 دقیقه
مکالمات و رفتارهای شما بر اساس ادراک شنونده استنباط می‌شوند
10 دقیقه
چرا ما اینطور هستیم؟
8 دقیقه
معرفی سیستم
32 دقیقه
رفتار قرمز
25 دقیقه
رفتار زرد
29 دقیقه
رفتار سبز
39 دقیقه
رفتار آبی
51 دقیقه
هیچ‌کسی بی‌نقص نیست
61 دقیقه
نگاه کن ببین با این توپ‌ها چه شعبده‌بازی‌ای می‌کنم!
9 دقیقه
یادگیری چیزهای جدید
33 دقیقه
زبان بدن
13 دقیقه
مثالی از زندگی واقعی
51 دقیقه
سازگاری
65 دقیقه
یاد بگیرید که چطور به «مسئله‌ای نیست، زیاد طول نمی‌کشد» جواب بدهید
53 دقیقه
چطور یک خبر بد را منتقل کنیم؟
17 دقیقه
چه کسی کنار می‌آید و چرا؟
9 دقیقه
روابط مکتوب
17 دقیقه
چه چیزی ما را به مرز جنون خواهد کشاند؟
29 دقیقه
عوامل استرس‌زا و دزد انرژی
13 دقیقه
بازتابی کوتاه از تاریخ
51 دقیقه
صداهایی از زندگی حقیقی
16 دقیقه
آخرین مثال از زندگی روزمره

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی محاصره شده با احمق‌ها
نویسنده
مترجمنگار صابرآرا
راویحمید یزدانی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
۸۵۸۰۰ ۶۰,۰۶۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی محاصره شده با احمق‌ها

Reza Aghajani
۱۴۰۲/۱/۵
آیا خودمان را می‌شناسیم؟ سوال ساده است! اما خیلی از ما جواب قانع کننده‌ای برای آن نداریم. آیا همسر و فرزندانمان را می‌شناسیم؟ همسر مناسبی انتخاب کرده‌ایم؟ آیا می‌دانیم با رئیس یا همکارانمان چگونه رفتار کنیم؟ از انتظارات دوستمان باخبریم؟ اگر خودمان و آن‌ها را نشناسیم امکان برقراری ارتباط، حفظ ارتباط و وفاداری در این ارتباط وجود نخواهد داشت. آیا خبر داریم رفتار انسان‌ها در موقعیت‌های مختلف یک شکل نیست؟ ریشه بسیاری از اختلافات، جدایی‌ها و ناسازگاری‌ها را باید در همین نشناختن‌ها جستجو کرد.
کتاب در محاصره احمق‌ها به ما کمک می‌کند با بخشی از خصوصیات برجسته خود و انسان‌های پیرامون آشنا شویم و رفتارمان را در موقعیت‌های متفاوت مطابق با آن خصوصیات تنظیم نماییم ممنون از کتابراه
آلاله مقدم
۱۴۰۲/۴/۱۵
گوینده خیلی خوب بود، اما به نظرم این طبقه بندیهای رنگی که برای شخصیتها در نظر گرفته یک شیوه‌ی ناکارآمد و بیهوده هست. تقریبا هیچ کسی نیست که در یک رنگ خالص جای بگیرد و افراد مجموعی از خصوصیات متعدد هستند که در هر رنگی موجود هست. بنابراین راهکارهایی هم که می‌دهد، کارآمد نیست چون ما عملا با یک فرد با تمام اون خصوصیات رو به رو نیستیم که واکنشهای خودمان را بتونیم طبق اون تنظیم کنیم. تنها پیام خوب این کتاب این هست که همدلی بیشتری نسبت به افراد مختلف در ما ایجاد می‌کند و باعث می‌شود دیگران را بیشتر درک کنیم. متنها بسیار طولانی و وقت گیر هستند در واقع وقت زیادی براید تلف کنیم برای رسیدن به مطالبی که عملا لفاظیهای زیبا هستند اما کارایی در زندگی حقیقی ندارند
Ghasemcbd
۱۴۰۲/۴/۲۸
شناخت شخصیت نود و شخصیت اطرافیان در ارتباطات اثر قوی میگذارد یعنی درک بهتری از رفتار خود و دیگران پیدا میکنیم. این مهم در این کتاب بسیار ساده و قابل فهم توضیح داده شده دیسک و یا شخصیت‌های آبی قرمز زرد و سبز در این کتاب به صورت مجزا معرفی میشود که در تشکیل تیم و یا استخدام و حتی مدیریت منابع انسانی شرکت‌ها و سازمانها مفید است
الی روحی
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
باسلام.
کتاب روانشناسی هست. ایشون توماس اریکسون
آدمها رو به چند دسته تقسیم کردن (رنگهای روی جلدکتاب) و تحلیل و توضیح رفتاری می‌دن درموردش.
به افرادیکه علاقمند به این مسائل هستند پیشنهاد‌میشه. مفیدبود. دم گویندگان هم گرم. انصافاکتاب طولانی بود. نکته جالب مورد توجه اینکه از مزاجها هم صحبت کرده از روی تئوری بقراط.
Mahi
۱۴۰۲/۷/۱۹
خیلی کتاب کاربردیه اینکه شیوه و کارکرد فکری هرکس و درک میکنی و کم تر از دست بقییه عصبانی میشه حتی راحت اعتماد میکنی، چون میفهمی همه اوکی هستن فقط شیوه انجام کارها و شیوه فکری متفاوتی دارن همین
پنی هستم
۱۴۰۲/۲/۱۶
کتاب بسیار فوق العاده‌ای بود حتما پیشنهاد میکنم بخونیدش خیلی کمک میکنه تو ارتباط شما با دیگران. من نسخه محاصره شده با سایکوپات هاشم گرفتم اگر از این خوشتون اومد حتما پیشنهاد میشه اونم بخونید
Mohmmad Dehghan
۱۴۰۲/۵/۱۸
بدک نیست اگر میخوان آدم‌های سمی دور برتون بشناسید توصیه‌اش میکنم گویندگی آقای حمید یزدانی جذابیت کتاب چند برابر کرده
گیتی اقبالی
۱۴۰۲/۱۱/۴
از نظر من کتاب بسیار عالی هست تیپ شخصیتی خود و دیگران رو می‌توانیم تشخیص دهیم
Morteza erfania
۱۴۰۲/۳/۱۰
مفید بود اما بهتر بود یه مقدار خلاصه باشد اما من متوجه چیزهای مفیدی شدم
محمد شموسی محمد زاده
۱۴۰۲/۱۰/۱
بسیار عالی و تحلیل گرانه بود با میا دیگران را شناخت
Arash
۱۴۰۲/۴/۱۸
یک کتاب پر محتوا و اموزنده در مورد شناخت تیپ شخصیتی افراد
محمد مهدی محمدزاده
۱۴۰۲/۱/۱۳
خیلی تئوری بود اما برای خیلی مبتدی‌ها خوب است
مهدی زارع
۱۴۰۲/۴/۱۵
نوع گویش جذاب نبود
مشاهده همه نظرات 13

راهنمای مطالعه کتاب صوتی محاصره شده با احمق‌ها

برای دریافت کتاب صوتی محاصره شده با احمق‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.