معرفی و دانلود کتاب صوتی مراقبه: روشی برای برقراری ارتباط آگاهانه با خدا

عکس جلد کتاب صوتی مراقبه: روشی برای برقراری ارتباط آگاهانه با خدا
قیمت:
۴۶۸۰۰ ۳۲,۷۶۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مراقبه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مراقبه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مراقبه: روشی برای برقراری ارتباط آگاهانه با خدا

راهنمایی عملی که چیستی و چگونگی مراقبه را گام‌به‌گام به شما آموزش می‌دهد. به کمک وین دایر با شنیدن کتاب صوتی مراقبه، انواع روش‌های مراقبه را یاد گرفته و مراحل هر کدام را می‌آموزید. کتاب پیش‌رو به شما نشان می‌دهد چطور با مدیریت افکار و کنترل ذهن، آرامش روحی و جسمی را به زندگی روزمره‌ی خود وارد کنید. کافی‌ست با نویسنده همراه شوید.

درباره‌ی کتاب صوتی مراقبه

مشکلات کاری، درگیری‌های خانوادگی، هزاران فکر مهم یا غیرمهمی که در طول روز به ذهنمان هجوم می‌آورند، به‌علاوه‌ی نگرانی‌هایی بی‌مورد که درباره‌ی هر مسئله‌ی کوچک و بزرگی داریم، همگی باعث می‌شوند مغزمان به جهان آشفته‌ای از فکرهای درهم‌وبرهم بدل شود. خب، نه می‌توانیم کارمان را کنار بگذاریم و نه این امکان را داریم که قید خانواده و اطرافیان را بزنیم. بااین‌اوصاف چه باید کرد؟ پاسخ در یک کلمه است: مدیتیشن یا مراقبه! این روش به ما کمک می‌کند برای چند دقیقه هم که شده به ذهنمان استراحت بدهیم، سازوکار بدنمان را تحت کنترل بگیریم، تمرکز کنیم و به جای دست‌و‌پا زدن‌های بیهوده، در دریایی از آرامش و آگاهی شناور شویم. تمام این‌ها وسوسه‌برانگیز است اما خیلی از ما با وجود تمایل به انجام مدیتیشن، به خاطر عدم اطلاع از چندوچون آن اصلاً به سراغش نمی‌رویم. خبر خوب اینکه وین دایر (Wayne W. Dyer) در کتاب صوتی مراقبه (Getting in the gap) هر آنچه از آداب و رسوم مدیتیشن باید بدانید، به شما می‌آموزد.

این کتاب انواع روش‌های مراقبه را به شما نشان می‌دهد تا هر کدام را که بیشتر به آرامش روحی شما کمک می‌کند، انتخاب کنید. مراحل آرمیدگی و تمرکز بر تنفس و اعضای بدن را یاد می‌گیرید. با آگاهی از دنیای ذهن، مهار افکارتان را به دست می‌گیرید. شکاف‌های ذهنی خود را پیدا می‌کنید و با گشت‌و‌گذار میان مفاهیم، شکاف میان آن‌ها را لمس می‌کنید.

وین دایر در کتاب صوتی مراقبه، شما را به سفری سرشار از آرامش معنوی دعوت می‌کند که نتیجه‌ی آن چیزی جز معجزه‌ی درونی نیست. باور نمی‌کنید؟ توصیه می‌کنیم پیش از هر قضاوتی، ابتدا مرحله‌به‌مرحله با نویسنده همراه شوید. شفای دردهای جسمانی، آشفتگی‌های روحی و آرامش عمیقی که شما را به خوشبختی می‌رساند، ثمره‌ی شنیدن این کتاب ارزشمند خواهد بود.

چه به دیدگاه علمی روانشناختی معتقد باشید و چه قواعد دینی را بر زندگی خود حاکم بدانید، مراقبه برای بهبود زخم‌های روحی شما کارساز خواهد بود. مدیتیشن شما را به خودشناسی می‌رساند و خودشناسی هم موجب می‌شود حضور دائمی خداوند را درک کنید. آگاهی از خدا در تمام لحظات زندگی خود به‌تنهایی یک معجزه است که معجزات دیگری را به سوی زندگیتان روانه خواهد کرد.

اثر حاضر را با صدای مجتبی کارآزموده از سوی نشر صوتی ماه آوا می‌شنوید. انتشارات نسل نواندیش این کتاب را با برگردان سیما فرجی به چاپ رسانده است.

کتاب صوتی مراقبه برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال راهنمایی ساده و کاربردی برای یادگیری مراقبه و نکته‌های آن هستید، شنیدن کتاب صوتی مراقبه برای شما بسیار مفید خواهد بود.

با وین دایر بیشتر آشنا شویم

وین دایر نویسنده‌ای پرفروش و سخنرانی مشهور در حوزه‌ی خودیاری است. اغلب آثار او از علائق معنوی عمیق نویسنده‌شان خبر می‌دهند. مجله‌ی واتکینز در سال 2011 وین دایر را به عنوان سومین انسان معنوی تأثیرگذار در دنیا معرفی کرد. مشهورترین اثر او کتاب «قلمرو اشتباهات شما» نام دارد که نخستین‌بار در سال 1976 به چاپ رسید و پس از مدت کوتاهی، بدل به یکی از پرخواننده‌ترین آثار انگیزشی شد. نوشته‌ها و سخنرانی‌های وین دایر مملو از شور و عاطفه‌اند. او به راستی دلسوز مخاطبین خود بود و علاقه داشت آنچه را که به گمان خود از حقیقت دریافته، با دیگران نیز به اشتراک بگذارد. از دیگر آثار اوست: «چگونه عاشقانه زندگی کنیم»، «قدرت تعادل» و «آرزوهای تحقق‌یافته».

در بخشی از کتاب صوتی مراقبه می‌شنویم

در این لحظه افکار خود را روی صفحه‌ی داخلی ذهنتان به سمت واژه‌ی «نام» حرکت دهید... سپس بی‌درنگ به سمت واژه‌ی «تو» پیش بروید. واژه‌ی «نام»، واژه‌ی «تو» و فوری از واژه‌ی «تو» به فضای بین این دو واژه بازگردید و تمام انرژی و توجه خود را فقط به فضای بین این دو اندیشه متمرکز کنید. شما درون شکاف هستید. [مکث کنید] اکنون در حالی که در فضای بین این دو اندیشه هستید مراقبه‌ی «جاپا» را انجام دهید: «آ...، آ...».

اکنون فوری از شکاف خارج شوید و به سمت واژه‌ی «مقدس» حرکت کنید. سپس، به‌درنگ به سمت واژه‌ی «باد» پیش بروید. سریع به فضای بین واژه‌های «مقدس» و «باد» بازگردید. پس از آن در فضایی که روحتان را تقویت می‌کند، در حالی که ارتباطی آگاهانه با خداوند برقرار می‌کنید و در شکاف هستید به استراحت بپردازید. [مکث کنید] اکنون در حالی که در شکاف بین واژه‌های «مقدس» و «باد» مراقبه‌ی «جاپا» را انجام دهید: «آ...، آ...».

[مکث کنید]

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
فصل اول
15 دقیقه
فصل دوم
11 دقیقه
فصل سوم
16 دقیقه
فصل چهارم
18 دقیقه
فصل پنجم
24 دقیقه
فصل ششم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مراقبه: روشی برای برقراری ارتباط آگاهانه با خدا
نویسنده
مترجمسیما فرجی
راویمجتبی کارآزموده
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه صوتی
۴۶۸۰۰ ۳۲,۷۶۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مراقبه

فرشیده
۱۴۰۳/۱/۲۵
با احترام من به دنبال پیدا کردن روش صحیح مراقبه بودم این کتاب راهنمای خیلی خوبی بود برای من، ۲ بار فایلهای صوتی رو‌ گوش کردم، نت برداری کردم، حس خوب و قابل اعتمادی به من داد، پیشنهاد می‌کنم حتما این کتاب رو گوش کنید، البته من کلا کتابهای وین دایر رو علاقمندم.
اسماعیل شریفی
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
من اعتقاد دارم بیسترکتب رشد شخصی عمدا ترجمه‌ی درست نمی‌شود مشخصا جاهای زیاد از کتب مختلف علنا غلط یا گم را کنند ه یا در خلاف و تضاد آشکار با علم موفقیت و خودسازی واقعی هست این کتاب فقط یک مساله را بدون جزییات و کمک و راهنمایی ساده و کاربردی ترجمه کرده
فاطمه موسوی
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
پیش زمینه‌ای برای انجام مراقبه بود‌ ای کاش کتابی باشد که مراقبه کامل انجام شود و بتوان مراقبه را به بهترین شکل انجام داد چنین کتاب‌هایی به آرامش روح و روان کمک سازنده‌ای می کنند
Mahnaz Hoseinian
۱۴۰۲/۴/۲۶
این کتاب یک روش مراقبه ترکیبی رو آموزش می‌ده (ورود به شکاف و استفاده از مراقبه جاپا) توضیحاتش درباره فواید مدیتیشن نتیجه مدیتیشن بد نیست من هنوز تمرین مراقبه ورود به شکاف و انجام ندادم
Saleh Siamaki
۱۴۰۳/۲/۴
کتاب خوبی بود. من کتاب‌ها و سخنرانی‌های آقای دایر را همواره پیگیری میکنم. چه در زمینه‌های مادی و چه معنوی با اجرای روش‌های ایشان نتایج خوبی گرفتم.
SH
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
سلام
بیشتر حکم پراس پک توس را داشت تا کتاب ٠٠٠
بنظرم تبلیغ کتاب خاصِ دیگرى بود …
چون زیاد زمانبر نبود، ارزش شنیدن داشت 📕📖
سهراب نعمتی
۱۴۰۲/۱۲/۵
درود و عشق
کتاب خوبی هست بیشتر سوال‌های منو واسه مراقبه کردن اصولی رو جواب داد سپاس فراوان
علی لطفی
۱۴۰۲/۱/۲۱
برای مدتیشن و مراقبه عالیه. البته از قبل پیش زمینه آموزشی داشته باشی بهتر متوجه میشی.
اسماعیل قاسمی
۱۴۰۲/۱/۲
هر چند به طور اجمال به جزئیات نپرداخته اما مانند دیگر آثار وین دایر خوب و در خور توجه هست
میلاد
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
خوب بود برای من که وقت برای مطالعه ندارم
فرشته اکبریان
۱۴۰۲/۶/۹
در امر مراقبه و سوالاتم خیلی کمکم کرد. سپاس
جعفر جلیلی
۱۴۰۲/۱/۲۳
برای آرام کردن ذهن مناسب است
شیروانی
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
من که محدودیت صفر کار میکنم قابل درک بود،
jalalalavi
۱۴۰۳/۱/۲۰
کلید اصلی مراقبه توی این هست
رضا باقری
۱۴۰۲/۷/۱
برای کسانی که دنبال روش مراقبه عالیه
مشاهده همه نظرات 16

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مراقبه

برای دریافت کتاب صوتی مراقبه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.