معرفی و دانلود کتاب صوتی مردی که هیچ بود

عکس جلد کتاب صوتی مردی که هیچ بود
قیمت:
34000 تومان - 4.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مردی که هیچ بود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مردی که هیچ بود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مردی که هیچ بود

کتاب صوتی مردی که هیچ بود نوشته بازیگر محبوب و درخشان زنده‌یاد مرتضی احمدی، به روایت زندگی مردی می‌پردازد که در کوچه پس‌کوچه‌های شهری بزرگ زندگی می‌کند. داستانی پرکشش و جذاب که شنونده را تا پایان با خود همراه می‌کند.

درباره کتاب صوتی مردی که هیچ بود:

با وجود گسترش شهرها و ساختن ساختمان‌ها و برج‌هایی بلند و بزرگ، هنوز هم افرادی هستند که زندگی در کوچه پس‌کوچه‌های قدیمی را ترجیح می‌دهند و زندگی‌شان را به شکل سنتی ادامه می‌دهند. این رمان درباره‌ی شهر قدیم تهران، کوچه پس کوچه‌هایش، مردمش، عشق‌هایش، فرهنگش و آداب و رسومش است.

این کتاب اولین‌بار در سال 1393 منتشر شد و فراز و نشیب‌های زندگی یکی از تهرانی‌های قدیم را شرح می‌دهد. توصیفات صریح و شنیدنی مرتضی احمدی و فضاسازی خارق‌العاده و طنز او، این رمان را به روایتی جذاب و ماندگار تبدیل نموده که هم‌چون اشعار شگفت‌انگیز وی از قلب و جانش برآمده است.

خلاصه‌ی داستان کتاب صوتی مردی که هیچ بود:

شخصیت اصلی این رمان بیوک نام دارد که در کودکی پدر و مادرش را از دست می‌‌دهد و خودش خرج و مخارج خانه را به عهده می‌گیرد. او دو بار ازدواج کرده، اما بچه‌دار نشده است و به همین دلیل تنها زندگی می‌کند. بیوک کافه‌ای کوچک راه می‌اندازد و به کار مشغول می‌شود.

زهرا و محمود از دیگر شخصیت‌های رمان هستند که هر یک سرگذشتی شنیدنی دارند، یکی از آن‌ها به جرم سیاسی زندان بوده و دیگری به خاطر قتل مامور پلیسی که به کودکی تعرض نموده. زهرا پس از بیرون آمدن از زندان به کافه بیوک می‌رود و در آن‌جا کار می‌کند و محمود نیز که بسیار تغییر کرده، تصمیم دارد با زهرا ازدواج کند. اما شب عروسی‌شان هر دو مجدد دستگیر می‌شوند و به زندان می‌افتند و چند سال بعد آزاد می‌شوند. آن‌ها پس از آزادی به سراغ بیوک می‌روند که حسابی پیر شده، بیوک کافه را به هر دوی آن‌ها برای همیشه می‌سپارد.

مرتضی احمدی را بیشتر بشناسیم:

مرتضی احمدی بازیگری محبوب، خواننده‌ای خوش‌صدا، نویسنده‌ای توانا و گوینده‌‏‌ای قهار بود که در سال 1303 در تهران چشم به جهان گشود. بسیاری به او لقب راوی تهران قدیم داده‌اند. احمدی فعالیت در تئاتر را در سال 1322 شروع کرد و هم‏زمان با هنرپیشگی، به ‏عنوان تعمیرکار راه‌‏آهن نیز فعالیت نمود. او نخست فعالیت هنری خود را در تئاتر با پیش‌‏پرده‌ خوانی آغاز کرد و مدتی بعد هم به بازیگری در سینما و تلویزیون روی آورد.

احمدی در رادیو تهران حضور پررنگی داشت و در سال 1326، به عضویت رسمی انجمن گویندگان ایران درآمد. سرانجام در آذرماه سال 1393 در سن 90 سالگی به‌ علت کهولت سن دار فانی را وداع گفت و چند روز بعد با حضور جمعیت مردم در قطعه‌ی هنرمندان بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد.

شنیدن کتاب صوتی مردی که هیچ بود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن این کتاب صوتی به تمام علاقه‌مندان ادبیات داستانی و دوستداران نویسندگان پیشکسوت پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی مردی که هیچ بود می‌شنویم:

یاشا کمی چاق و تپل و سرخ و سفید بود، لب پرخنده‌ای‌ام داش. همه جام جاش بود، با اون لهجه شیرین نیمه آذریش توجه اطرافیانشو به خودش جلب می‌کرد، قاپشونو می‌دزدید و یار غارشون می‌شد. اون مرد بی‌شیله پیله و کم سوادی بود، اما خیلی سرش می‌شد. اهل سیر و سفر نبود، چون وضع مالی میزونی نداش. دور هیچ فرقه‌ای‌ام تاب نمی‌خورد، سرش به کار خودش و زن و بچه‌اش بود، نماز و روزه‌اش ترک نمی‌شد و راه مسجدم گم نمی‌کرد. اگه کسی تو محل جشنی، عروسی‌ای چیزی داش، یه راس می‌اومد سراغش و آشپزی‌شو به اون می‌داد، دستمزدی‌ام بهش می‌دادن که کمک خرجیش می‌شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
قسمت اول
14 دقیقه
قسمت دوم
20 دقیقه
قسمت سوم
17 دقیقه
قسمت چهارم
3 دقیقه
قسمت پنجم
11 دقیقه
قسمت ششم
16 دقیقه
قسمت هفتم
11 دقیقه
قسمت هشتم
26 دقیقه
قسمت نهم
21 دقیقه
قسمت دهم
8 دقیقه
قسمت یازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مردی که هیچ بود
نویسنده
راویشاهین علایی نژاد
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۴۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
34000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مردی که هیچ بود

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مردی که هیچ بود

برای دریافت کتاب صوتی مردی که هیچ بود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.