معرفی و دانلود کتاب صوتی معجزه‌ی شهود

عکس جلد کتاب صوتی معجزه‌ی شهود
قیمت:
۷۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی معجزه‌ی شهود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی معجزه‌ی شهود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی معجزه‌ی شهود

کتاب صوتی معجزه‌ی شهود اثری از فلورانس اسکاول شین، هنرمند و نویسنده‌ی پرآوازه‌ی آمریکایی و از مؤلفان پیشگام در حوزه‌ی کتاب‌های خودیاری است. اسکاول شین در این کتاب صوتی، باور برخی افراد در نسبت دادنِ دشواری‌های زندگیِ خود به عوامل بیرونی را پنداری غلط انگاشته. او در تلاش است با ارائه‌ی ابزارهایی کارآمد، توجه عموم را به قدرت شگرف نیروهای درونی در رساندنِ افراد به شادکامی و نیک‌بختی جلب کند.

درباره‌ی کتاب صوتی معجزه‌ی شهود

فلورانس اسکاول شین (Florence Scovel Shinn) در کتاب صوتی معجزه‌ی شهود (The Magic Path of Intuition) راز رسیدن به خواسته‌ها و آرزوها را، پرورش و رشد نیروهای درونی افراد و باورِ آن‌ها به قدرت خویشتن می‌داند. اسکاول شین با زبانی ساده، دلنشین و تأثیرگذار، به شرح این موضوع و همچنین ارائه‌ی راهکارهایی پرداخته است تا دگرگونی شگفت و تغییر و تحولی عظیم را در زندگی مخاطبانِ خود ایجاد کند. اسکاول شین که خود از نویسندگانِ پیش‌رو در حوزه‌ی آثار خودیاری و از اساتید بزرگ معنوی است، در اغلبِ آثار خود تلاش کرده تا به افراد کمک کند با تکیه بر قدرت ایمان و اراده‌ی خود و همچنین با کمکِ باور به قدرت‌های عظیمِ درونی خویش، بتوانند بر چالش‌های بزرگ زندگی‌شان غلبه کرده و به یک زندگیِ سرشار از رضایت و خوشبختی دست پیدا کنند. او در این کتاب صوتی نیز دست به چنین کاری زده است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی معجزه‌ی شهود

گاهی ترس و تردید مانع از آن می‌شوند که در مسیر تحقق آرزوها و اهدافِ خود قدم بگذاریم. فلورانس اسکاول شین در کتاب صوتی معجزه‌ی شهود تلاش کرده با آگاه‌تر کردنِ مخاطب خود، به وی در انتخاب‌های سنجیده‌تر و خردمندانه‌تر کمک کرده و او را به سمت در دست گرفتنِ کنترل سرنوشت خود و حصول دستاوردهایی شگفت‌انگیز هدایت کند. رشد و پرورشِ روحیه‌ی بخشش، ایمان به پروردگار، کنترل افکار، مثبت‌اندیشی و تقویت روحیه‌ی قدردانی و شکرگزاری از جمله اقداماتی هستند که راه رسیدن به چنین مقصودی را هموارتر می‌کنند.

کتاب صوتی معجزه‌ی شهود اثری ساده اما در عین حال، متحول‌کننده و تأثیرگذار است. مقدمه‌ای که لوئیز هی، دیگر نویسنده‌ی آثار پرفروشِ خودیاری و متافیزیک بر آن نوشته، از آثار شگرف و تأمل‌برانگیز مطالب این کتاب بر مخاطبانِ خود خبر می‌دهد. فلورانس اسکاول شین در این کتاب همچنین جملات تأکیدی بسیار قدرتمندی را به مخاطب خود معرفی می‌کند تا وی به واسطه‌ی آن‌ها بتواند شهود را در خود پرورش داده و از هر گونه مقاوت، ترس، تردید و اندوه رهایی یابد. او مطالبِ خود را در ده درس مهم و کاربردی گنجانده است که با شنیدنِ آن‌ها می‌آموزید چگونه در زمان حال زندگی کرده و رؤیاهای خود را محقق کنید. به باور او اهداف و آرزوهای شما که اکنون در نظرتان دور از ذهن و دست‌نیافتنی به نظر می‌رسند، هم‌اکنون در انتظار شما هستند تا به محض آنکه به توانایی‌های ذاتی و نیروی درونِ خود پی ببرید، برای شما آشکار شوند.

کتاب معجزه‌ی شهود پس از درگذشتِ نویسنده و در سال 2013 برای نخستین‌بار منتشر شده است. انتشارات لیوسا این کتاب را با ترجمه‌ی مینا اعظامی به چاپ رسانده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب را به همت نشر صوتی ماه‌آوا و با خوانش شرگان انورزاده می‌شنوید.

کتاب صوتی معجزه‌ی شهود برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید کنترل آگاهانه‌ی زندگیِ خود را در دست بگیرید و در هر جنبه از زندگی، به موفقیت و شادکامی دست پیدا کنید، شنیدنِ کتاب صوتی معجزه‌ی شهود را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی معجزه‌ی شهود می‌شنویم

کاستی و زیان بر سلامتی تأثیر می‌گذارند، از جمله سردردهای ناشی از مسائل مالی را در پی دارند. انتقاد و عیب‌جویی‌های مداوم موجب تشریح اسید و ته‌نشین‌شدن آن در خون می‌شود که حاصلش رماتیسم است. نفرت و رنجش سمی در سامانه‌ی بدن ایجاد می‌کند که سبب بیماری‌هاست. با تغییر ناگهانی از مقطع نومیدی به شادی، تغییری شیمیایی در جسم فرد به‌وجود می‌آید. ترس و یأس، گرفتگی و بیماری ایجاد می‌کند؛ حال آنکه سرور و شادی موجب گردش خون درست و عادی می‌شود و سلامتی را بازمی‌گرداند.

اکنون وقت مقرر است. امروز، روز دولتمندی حیرت‌انگیز شماست. این عبارت تأکیدی، تغییری آنی در امور دنیوی‌تان رقم می‌زند. مرگ و زندگی، در قدرت زبان نهان است، همان‌گونه که توفیق یا شکست و فقدان یا وفور چنین هستند؛ زیرا کلام و افکار شکلی از پرتوافشانی هستند. آدم‌ها باید یاد بگیرند که هر چیزی را از خزانه‌ی کائنات بیرون بکشند. این امر، افکار، فقر و محدودیت‌ها را که حالت‌های ذهن هستند، دور می‌کند.

ما در اقیانوس عظیم نیروهای مغناطیسی زندگی می‌کنیم که مسائل ذهن نامیده می‌شود و پیوسته به‌شکل خواسته‌های فرد درمی‌آید. جسم می‌تواند با درمان، یعنی دیدگاهی شفاف و عبارتی تأکیدی، تغییراتی بنیادی بیابد. زمانی به بیماری گفتم خودش را ببیند که در نور سفید خیره‌کننده‌ی جان لایتناهی شست‌وشو می‌کند و آنچه را غیرالهی است، از میان برمی‌دارد. خود را ببینید که هر روز، در فروغ خیره‌کننده‌ی انوار شست‌وشو می‌کنید و سن‌وسال در سلول‌های جسم‌تان تأثیر نمی‌کند. «افسرده و غمگین نباشید، زیرا شادی خداوند، نیرو و قدرت شماست.» شادی و سرور، نیرو، توان و انرژی تازه‌ای ایجاد می‌کند. نگرانی و ترس، سلول‌های جسم را متلاشی می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
19 دقیقه
درس‌های اول و دوم
17 دقیقه
درس‌های سوم و چهارم
19 دقیقه
درس‌های پنجم و ششم
26 دقیقه
درس‌های هفتم و هشتم
17 دقیقه
درس نهم
17 دقیقه
درس دهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی معجزه‌ی شهود
نویسنده
مترجممینا اعظامی
راویشرگان انورزاده
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی معجزه‌ی شهود

شبنم الیوند
۱۴۰۳/۱/۱۹
کتاب خیلی خوبیه البته من قبل از این کتاب چهار اثر فلورانس رو خوندم و به نظرم اینقدر کامل و بی نظیر بود که وقتی این کتاب را گوش دادم خیلی شگفت زده نشدم. ولی در کل نکته‌های عالی بسیار زیاد داره. و پیشنهاد میکنم اگر کسی کتاب رو خوند حتما چهار‌اثر رو بخونه نه یک‌بار بلکه صد بار چون جملات تاکیدی کتاب مثل معجزه عمل میکنه فقط کافیه ایمان داشته باشی
Hoori
۱۴۰۲/۹/۲۰
من که این کتاب رو خیلی پسندیدم. البته به پای چهار اثرش نمیرسه ولی بعد از اون، منبع خوبی برای ساختن ایمان قوی و حال خوب هست. عبارات و جملات تاکیدی مثبتی داره که با عبارات تاکیدی چهار اثر فلورانس متفاوته.
راوی هم بسیار خوب و شمرده و با انرژی خوبی، کتاب رو می‌خونه.
ستاره آپادانا
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
سلام دوستان عزیز ممنونم از اپلیکیشن کتابراه این کتاب عالی هست با اینکه چهار اثر رو خوندم ولی این کتاب خوبی هست اگر بتونیم ارتباط برقرار کنیم.
راهنمایی کنید چطوری دانلودش کنم تا بتونم از طریق گوشی هم گوش کنم ممنونم
الهه ارشاد
۱۴۰۲/۹/۲۸
انسان همیشه راهنما‌هایی برای بهتر زندگی کردن داره و این خود همان شهود است انسان هشیار زندگی را ساده میگیرد ایمان او باعث سپردن بارش به پروردگار میشه و زندگی بهتری رو تجربه میکنه
parand mardani
۱۴۰۲/۱۲/۸
خلاصه کتاب در یک خط، بخواهید تا به شما داده شود دعا تلفن کردن شما به خدا و شهود پاسخ خدا به شماست. کتاب خوبی بود مثل بقیه آثارش
فاطمه کریم پور
۱۴۰۲/۹/۸
کتاب عالی هست نمیفهمیدم شهودچیه دقیقاولی خیلی خوب و با صدای دلنشین چیزی که دنبالش بودم یافتم. سپاسگزارم
آرزو
۱۴۰۳/۱/۲۷
کتاب بسیار عالی‌ بود برای من در لحظات آشفتگی ذهنی و یا گاها خستگی‌های روزانه یه حال خوب کن عالیه
امیر رضایی
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
کتابی عالی و مفید و کارآمد هستش مطمئن هستم با دنبال کردن تمریناتش شهود حاصل میشه.
حسن نعیم ابادی
۱۴۰۳/۲/۲
عالی برای رشد روحانی
Khadije faraji
۱۴۰۳/۲/۱
من که خیلی چیزی متوجه نشدم
الهه شهابی
۱۴۰۳/۱/۲۸
عالی بود خیلی کتاب خیلی خوبیه
Mahsa Parsae
۱۴۰۲/۹/۳
همون چهار اثر و هیچ چیز جدیدی نداره
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه کتاب صوتی معجزه‌ی شهود

برای دریافت کتاب صوتی معجزه‌ی شهود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.