معرفی و دانلود کتاب اعجاز زندگی: شرح لحظات اعجازانگیز و حکایاتی بی‌نظیر از مردمان سراسر گیتی

عکس جلد کتاب اعجاز زندگی: شرح لحظات اعجازانگیز و حکایاتی بی‌نظیر از مردمان سراسر گیتی
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اعجاز زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اعجاز زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اعجاز زندگی: شرح لحظات اعجازانگیز و حکایاتی بی‌نظیر از مردمان سراسر گیتی

بسیاری از انسان‌ها تصور می‌کنند که معجزه فقط برای افراد خاص یا بزرگانی رخ می‌دهد که کارهای عجیب‌وغریب انجام می‌دهند؛ درحالی‌که هر کدام از ما یک معجزه روی زمین هستیم. لوئیز ال هی در کتاب اعجاز زندگی حکایت‌ها و داستان‌های واقعی افرادی را روایت می‌کند که معجزه را در زندگی خودشان تجربه کرده‌اند. با خواندن این کتاب الهام‌بخش، می‌توانید زندگی خودتان را تغییر دهید.

درباره‌ی کتاب اعجاز زندگی

معجزه، اتفاقی است که هرکسی تعریف منحصربه‌فرد خودش را از آن دارد. بعضی از آدم‌ها، رخدادهای مختلفی را در زندگی تجربه می‌کنند که آن‌ها را با عنوان معجزات کوچک و بزرگ زندگی‌شان می‌شناسند. اتفاقاتی که شاید اگر از بیرون به آن‌ها نگاه کنید، کوچک و ساده به نظر برسند، اما در اصل تغییر بزرگی را برای آن‌ها ایجاد کنند. آیا شما چنین تجربه‌ای را داشته‌اید؟

لوئیز ال هی (Louise Hay) در کتاب اعجاز زندگی (Modern-Day Miracles) دربارهٔ معجزه در جریان زندگی صحبت می‌کند. او با جمع‌آوری نامه‌هایی که مردم مختلف از سراسر دنیا برای او فرستاده‌اند،‌ اثری الهام‌بخش و یاری‌دهنده خلق کرده است که می‌تواند راه روشنی را به شما نشان دهد. افراد در هر یک از این نامه‌ها یا حکایت‌های کوتاه،‌ لحظهٔ معجزه‌آسایی از زندگی خود را روایت کرده‌اند که در خلال آن‌ها به‌زیبایی توضیح می‌دهند چگونه توانسته‌اند در زندگی به‌عنوان فردی موثر ظاهر شوند.

لوئیز هی هر یک از این حکایت‌ها را گردآوری و آن‌ها را در ذیل عناوین مختلفی همچون تندرستی،‌ عشق و علاقه،‌ کار و... با نثری روان و جذاب منتشر کرده است. خواندن داستان‌های حقیقی از زندگی آدم‌‎های معمولی به شما کمک می‌کند که به رخ‌دادن معجزه ایمان بیاورید و زندگی خودتان را به سمت نوری نجات‌بخش هدایت کنید. در هر فصل از این کتاب،‌ پس از مقدمهٔ نویسنده، مجموعه‌ای از این روایت‌های واقعی را می‌خوانید و در پایان آن‌ها،‌ با تمرین‌هایی کاربردی مفیدی برخورد می‌کنید که عمل به آن‌ها می‌تواند سرعت تغییر درونی و رسیدن به حال خوب را افزایش دهد.

نویسنده در کتاب بیان می‌کند که افکار،‌ ارتباطات،‌ صحبت‌ها و اعمال و رفتار هر یک از ما می‌تواند در زندگی دیگران اثرگذار باشد. هر فردی این امکان را دارد که نور فانوسی برای زندگی دیگران باشد و مسیر خوشبختی و سعادت را برای آن‌ها هموار کند.

کتاب اعجاز زندگی برای چه کسانی مناسب است؟

همهٔ کسانی که می‌خواهند تغییر مثبتی را در زندگی ایجاد کنند و یا به‌دنبال راه‌هایی برای رسیدن به آرامش هستند، می‌توانند از کتاب اعجاز زندگی به‌خوبی کمک بگیرند.

با لوئیز ال هی بیشتر آشنا شویم

یکی از موثرترین پیشگامان در زمینه خودیاری و موفقیت شخصی، لوئیز ال هی، نویسنده آمریکایی کتاب شفای زندگی است. ال هی زندگی پرفرازونشیبی را پشت سر گذاشته و اتفاقات تلخ زیادی را از سر گذرانده است. او در سال 1970 وارد کلیسا شد و علوم دینی را فرا گرفت. طولی نکشید که در کلیسا به عنوان مشاور، زندگی‌اش را وقف کمک به مردم کرد. پس از این تجربه بود که لوئیز دیدگاه بیماران مختلف را درباره‌ٔ بیماری‌شان جمع‌آوری و در پایان، اثر محبوب خودش را به نام «شفای تن» منتشر کرد که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

این نویسندهٔ توانا، تألیفات خودش را در زمینه توسعه فردی، رسیدن به آرامش و کنترل ذهنی ارائه می‌کند و آثار او تاکنون نجات‌بخش بسیاری از انسان‌ها در جهان بوده‌اند.

از مهم‌ترین آثار لوئیز ال هی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شفای بدن (Heal Your Body)
  • اندیشه‌های دل (Heart Thoughts)
  • زندگی تو را دوست دارد (Life Loves You)
  • خودتان را دوست بدارید (Love Your Body)
  • شفای قلب‌های شکسته (You Can Heal Your Heart)
  • خالق زندگی بی‌نظیری برای خود باشید (You Can Create An Exceptional Life)

در بخشی از کتاب اعجاز زندگی می‌خوانیم

دنگ! بنگ! تق! روزى به هنگام رانندگى این صداها را شنیدم، و تنها فکرى که به مغزم رسید این بود، واى خداى بزرگ! چه بلایى سرم آمد؟ احساس کردم جسمم چندین بار به پس و پیش هل داده شد، انگار خودرویى از پشت به من بکوبد. در چند روز بعد، دردهاى گوناگون دیگر، به‌‏ویژه در گردن و شانه‏‌ام هم آشکار شد. نمى‌‏توانستم کار کنم، و معنى‌‏اش این بود ترفیعى را که قرار بود به من بدهند، از دست داده‏‌ام. به خودم گفتم، زندگى‌ام خراب شد. وقتى پیوسته چنین حرفى را به خودم مى‏‌زدم، ویرانى نیز در جسمم و در زندگى‌‏ام تجلى مى‏‌یافت. جسمم بر سرم فریاد مى‏‌زد و احساس تنهایى شدید مى‌‏کردم و به حال خودم تأسف مى‌‏خوردم.

کم‏‌کم شفا و تغییرم آغاز شد. شروع به تغییر فکر و زندگى‌‏ام کردم. عامل مؤثر، مطالعه‌‏ى کتاب لوئیز هى بود که کمک کرد بفهمم آنچه احساس مى‏‌کنم و مى‏‌اندیشم، در زندگى‌‏ام متجلى مى‏‌شود. به کلاس‌هاى آرمیدگى و تمدد اعصاب رفتم و هرچند در ابتدا آرمیدن و آسودن برایم دشوار بود، ادامه دادم زیرا از اهمیت آن آگاه بودم. آن‏گاه اتفاقى افتاد که توجهم را برانگیخت.

به پزشکىِ نامتعارف علاقه‏‌مند شدم، و براى خودم مزایاى رویکرد کل‏‌نگرانه را کشف کردم. براى اینکه بفهمم چه چیزى به خودِ من کمک کرده بود، درباره‏‌ى آماتسودرمانى مطالعه کردم، و هرگز تصور نمى‏‌کردم مى‌تواند مرا به تغییر شغل بکشاند. درضمن کتاب‏‌هاى خودیارى متعددى را خواندم و در چندین کارگاه نیز شرکت کردم، از جمله کارگاه لوئیز هى به نام من مى‌‏توانم آن را انجام دهم؛ همایشى در لاس‏وگاس. مراقبه کردم و عبارات تأکیدى متعدد را با صداى بلند و آهنگین تکرار کردم و نوشتم، و تمام مدت (گاه نسبتا ناامید) سعى مى‌‏کردم صداى خرد درونم را بشنوم. فهرستى از موهبت‏‌هایم تهیه کردم تا اینکه قدردانى، طبیعت دوم من شد. هرچند بسیار مستقل بودم، براى شروع کارم کمک خواستم. استفاده از آینه براى بازیافتن جرئت و جسارتم بسیار مؤثر بود.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
درباره‌ى نویسنده
مقدمه‌ى مترجم
بخش اول: تندرستى و عناوین مربوط به آن
1: شفا یافتن از بیم-آرى
2: مواجهه با آسیب و درد
3: چیرگى بر اعتیادها
بخش دوم: زندگى روزانه
4: جذب توانگرى
5: اداره کردن کشمکش‌هاى شغلى
6: رسیدگى به فرزندان و خانواده
7: دوست داشتن را یاد بگیرید
بخش سوم: احساسات و رفتار
8: رسیدن به سلامت ذهن
9: تغییر باورهاى پیشین
10: یافتن هدف
سخن آخر
برنامه‌ى دوازده مرحله‌اى

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اعجاز زندگی: شرح لحظات اعجازانگیز و حکایاتی بی‌نظیر از مردمان سراسر گیتی
نویسنده
مترجممینا اعظامی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات328
زبانفارسی
شابک978-600-340-194-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اعجاز زندگی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اعجاز زندگی

برای دریافت کتاب اعجاز زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.