معرفی و دانلود کتاب صوتی اعجاز زندگی: شرح لحظات اعجازانگیز و حکایاتی بی‌نظیر از مردمان سراسر گیتی

عکس جلد کتاب صوتی اعجاز زندگی: شرح لحظات اعجازانگیز و حکایاتی بی‌نظیر از مردمان سراسر گیتی
قیمت:
۷۳,۳۲۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اعجاز زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اعجاز زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اعجاز زندگی: شرح لحظات اعجازانگیز و حکایاتی بی‌نظیر از مردمان سراسر گیتی

آیا به گمان شما معجزه فقط در کتاب‌های آسمانی و قصه‌های خیالی رخ می‌دهد؟ لوئیز ال هی در کتاب صوتی اعجاز زندگی به شما نشان می‌دهد که این‌طور نیست. او روایت‌هایی واقعی را از مردمانی در سراسر جهان گردآوری کرده است که هریک معجزه‌ی ناباورانه‌ای را در زندگی خود تجربه کرده‌اند.

درباره‌ی کتاب صوتی اعجاز زندگی

زندگی‌های بسیاری دستخوش تغییراتی بزرگ شده‌اند تا برای شما الهام‌بخش باشند. لوئیز ال هی در کتاب صوتی اعجاز زندگی (Modern-Day Miracles) به سراغ مردان و زنانی در سراسر جهان رفته است که در زندگی خود معجزه را به‌چشم دیده‌اند و آن را تجربه کرده‌اند. او روایت‌های این افراد را از رویارویی با چیزی که جز معجزه نمی‌توان نامی روی آن گذاشت، برای شما در این کتاب بازگو می‌کند تا به شما نشان بدهد که معجزه فقط برای کتاب‌های آسمانی و قصه‌های تخیلی نیست.

«تندرستى و عناوین مربوط به آن»، «زندگى روزانه» و «احساسات و رفتار» عناوین سه بخش کلی کتاب صوتی اعجاز زندگی هستند که هریک فصل‌های مجزایی را در برمی‌گیرند. در هر فصل ماجراهایی واقعی و شگفت‌آور را که برای افراد معمولی اتفاق افتاده است، می‌شنویم و از خلال شنیدن این روایت‌هاست که رفته‌رفته به قدرت معجزه در زندگی ایمان می‌آوریم.

النا استاد تمرین‌های معنوی در کالیفرنیاست، ویکتوریا در کانادا طراحی گرافیک است، ماریا ایزابل یک مدیر فروش است که در اکوادور زندگی می‌کند، دیکسى وکالت متهمان زیر سن قانونى را به عهده دارد و ماریا در اداره‌ی مخابرات مکزیک مشغول به کار است. افرادی با سن‌وسال‌های مختلف و شغل‌های گوناگون که هر یک در گوشه‌ای از دنیا روزگار می‌گذرانند، اما یک کلمه‌ آن‌ها را به یکدیگر پیوند می‌زند: معجزه. لوئیز ال هی داستان زندگی افراد بسیاری را از زبان خودشان برایتان بازگو می‌کند و در پایان هر فصل تمریناتی را برای باورمندی بیشتر به اعجاز زندگی در اختیار شما می‌گذارد.

ترجمه‌ی مینا اعظامی را از این کتاب با صدای سپیده مالمیر می‌شنوید. کتاب صوتی اعجاز زندگی به همت نشر صوتی ماه‌آوا و انتشارات لیوسا تهیه و منتشر شده است.

کتاب صوتی اعجاز زندگی برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به حوزه‌ی خودسازی مخاطبان اصلی کتاب حاضر هستند.

با لوئیز ال هی بیشتر آشنا شویم

یکی از پیشگامانِ حوزه‌ی خودیاری و موفقیت شخصی، لوئیز ال هی، نویسنده‌ی آمریکایی کتاب شفای زندگی است. ال هی زندگی پرفرازونشیبی را پشتِ‌سر گذاشته و اتفاقات تلخ زیادی را از سر گذرانده است. او در سال 1970 وارد کلیسا شد و علوم دینی را فرا گرفت. طولی نکشید که در کلیسا به‌عنوان مشاور، زندگی‌اش را وقف کمک به مردم کرد. پس از این تجربه بود که لوئیز دیدگاه بیماران مختلف را درباره‌‌ی بیماری‌شان جمع‌آوری کرد و در پایان، اثر محبوب «شفای بدن» را به انتشار رساند.

این نویسنده‌ی توانا، تألیفات خودش را در زمینه توسعه‌ی فردی، رسیدن به آرامش و کنترل ذهنی ارائه می‌کند و آثار او تاکنون نجات‌بخش بسیاری از انسان‌ها در جهان بوده‌اند.

از مهم‌ترین آثار لوئیز ال هی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شفای بدن (Heal Your Body)
  • اندیشه‌های دل (Heart Thoughts)
  • زندگی تو را دوست دارد (Life Loves You)
  • خودتان را دوست بدارید (Love Your Body)
  • شفای قلب‌های شکسته (You Can Heal Your Heart)
  • خالق زندگی بی‌نظیری برای خود باشید (You Can Create An Exceptional Life)

در بخشی کتاب صوتی اعجاز زندگی از می‌شنویم

«قدرتم را در آینه یافتم» به‌قلم کرونوپولو، مدرس دانشکده‌ى پرستارى، یونان

من بیست‌وسه ساله هستم و حدود دو سال، در مدرسه‌اى خصوصى در نزدیکى خانه‌ام معاون بوده‌ام. از ابتدا مدیرم به من گفت که اگر مطابق انتظارشان عمل کنم، به‌احتمال قوى در آینده با ترفیع شغلى روبه‌رو خواهم بود. با وجود این من از این گفته انتظار چندانى نداشتم، و بدون چشمداشت زیاد به کارم ادامه مى‌دادم.

چندى بود که یکى از کتاب‌هاى لوئیز هى را داشتم، اما هرگز آن را باز نکرده بودم. سپس روزى با قصد قبلى شروع به خواندن آن کردم، و حتى در برابر آینه، براى ایجاد تغییر در زندگى‌ام عبارات تأکیدى را تکرار مى‌کردم. حدس بزنید چه شد؟ پس از فقط یک ماه، ترفیع گرفتم! به‌هیچ‌وجه انتظار نداشتم که این‌قدر زود اتفاق بیفتد، و از این موضوع بسیار خوشحال و هیجان‌زده بودم!

امروز، هرگاه گرفتار این هراس مى‌شوم که زندگى یا دنیا چه به روز من خواهد آورد، بى‌درنگ به سراغ آینه مى‌روم. آیا حیف نیست که ما از فرصت واقعى شاد بودن و بهره‌مندى از هرچه که استحقاقش را داریم، برخورداریم، اما گاه از یاد مى‌بریم که این گفته براى ما نیز مى‌تواند درست باشد؟

من به‌راستى از لوئیز و از شهامتش براى آموزش این نکات خردمندانه به مردم سپاسگزارم. من چشم به راه خواندن کتاب تازه‌ى او هستم و امیدوارم که هرچه زودتر کتابش به یونانى ترجمه شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌‌ی یک
نمونه‌‌ی دو
65 دقیقه
بخش اول: تندرستى و عناوین مربوط به آن - قسمت یک
60 دقیقه
بخش اول: تندرستى و عناوین مربوط به آن - قسمت دو
59 دقیقه
بخش اول: تندرستى و عناوین مربوط به آن - قسمت سه
91 دقیقه
بخش دوم: زندگى روزانه - قسمت چهار
54 دقیقه
بخش دوم: زندگى روزانه - قسمت پنج و شش
60 دقیقه
بخش دوم: زندگى روزانه - قسمت هفت
59 دقیقه
بخش سوم: احساسات و رفتار - قسمت هشت
61 دقیقه
بخش سوم: احساسات و رفتار - قسمت نه
76 دقیقه
بخش سوم: احساسات و رفتار - قسمت ده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اعجاز زندگی: شرح لحظات اعجازانگیز و حکایاتی بی‌نظیر از مردمان سراسر گیتی
نویسنده
مترجممینا اعظامی
راویسپیده مالمیر
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۴۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اعجاز زندگی

Melika safizadeh
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
کتابهای لوییز هی خیلی مثبت و واقع گران. از حالت منفی فرد را سوق می‌ده به سمت مثبت نگری، در صورتی که خود شخص تمایل به این کار داشته باشه. در کل عالی. صدای خانم مالمیر فوق العاده دلنشین و گرم. و توانا برای انتقال حس عالی به مخاطب و ایشون خیلی واردن برای بیان داستان. به نظرم قبل از مطالعه این کتاب، از شفای زندگی همین نویسنده توصیه می‌شود.
تشکر فراوون از کتابراه. فوق العاده لذت بخش و فضای داستان آرامش بخش...
زهراقربانی
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
کتاب خوبیه ارزش خوندن داره ولی قبلش باید شفای زندگی رو بخونید از این نویسنده در کل انرژی مثبته ولی فقط افراد مختلف در مورد زندگیشون میگن و اخرش از لوییز بخاطر عبارات تاکیدی تشکر میکنن
پروین مدرس دزفولی
۱۴۰۳/۱/۱۰
سلام. مثل همه کتاب‌های لوییز هی کتابی پر از الهام برای شفا یافتن است. این کتاب روایت افرادی است که در اثر تغییر در تفکر و شکل زندگی شان از بیماری‌های لاعلاج شفا می‌یابند.
ندا جزندری
۱۴۰۲/۵/۱۵
لوییز هی عالیه کتاباش، اول شفای زندگیش رو بخونید، بعد این کتاب رو
عطریا جلالی
۱۴۰۱/۱۲/۱
خیلی خوشحالم که کتاب دوم خانم هی رو خریدم. از کتاب اولشون خیلی استفاده کردم.
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اعجاز زندگی

برای دریافت کتاب صوتی اعجاز زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.