معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی نفوذهن: 100 راه برای متقاعد کردن مشتریان

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی نفوذهن: 100 راه برای متقاعد کردن مشتریان
قیمت:
7200 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نفوذهن: 100 راه برای متقاعد کردن مشتریان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نفوذهن: 100 راه برای متقاعد کردن مشتریان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی نفوذهن: 100 راه برای متقاعد کردن مشتریان

اگر نمی‌دانید که چگونه باید مشتریان جدید برای کسب‌وکارتان جذب کنید و راه‌های همیشگی هیچ کمکی به شما نمی‌کند، کتاب صوتی نفوذهن: 100 راه برای متقاعد کردن مشتریان (چکیده کتاب) اثر راجر دولی، همان چیزی است که به دنبالش هستید چرا که این کتاب تکنیک‌های عملی برای استفاده از علوم اعصاب و تحقیقات رفتاری را به شما آموزش می‌دهد تا مشتریان جدیدی را به خود وفادار کنید.

درباره کتاب صوتی نفوذهن: 100 راه برای متقاعد کردن مشتریان:

پایه و اساس ایده‌ها و استراتژی‌های به کار رفته در کتاب نفوذهن (Brainfluence) به این موضوع اشاره دارد که بخش اعظمی از فرآیندهای تصمیم‌گیری انسان ناخودآگاه است. به گفتۀ جرالد زالتمن، نویسنده و استاد بازاریابی دانشگاه هاروارد، 95 درصد از افکار، احساسات و یادگیری ما به‌طور ناخودآگاه صورت می‌گیرد. بازاریابی عصبی تماما درباره شناخت نحوه عملکرد مغز و استفاده از این شناخت برای بهبود بازاریابی محصولات است. مشتری‌ها عموماً نمی‌توانند درک کنند یا به درستی توضیح دهند که چرا در بازار‏، فلان تصمیم را می‌گیرند؛ بنابراین با سؤال کردن از آن‌ها نیز نمی‌توان به پاسخ این سؤال رسید.

در واقع این کتاب توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان با درک الگوهای تصمیم‌گیری، تحقیقات عصب شناختی و رفتاری، بازاریابی بهتری برای مصرف کنندگان اعمال کرد. این فرآیند، بازاریابی عصبی نامیده می‌شود. تحلیل‌گران از این روش استفاده می‌کنند تا بتوانند تمایل و علایق مصرف کننده و واکنش‌ها و تصمیمات مشتریان را اندازه گیری و بررسی کنند.

با راجر دالی بهتر آشنا شویم:

راجر دالی (Roger Dooley) نویسنده و سخنران مشهور آمریکایی است و وبلاگی محبوب دارد که درباره شناخت عملکرد مغز و تاثیر آن بر بازاریابی، تبلیغات و فروش است.

در واقع او سخنرانی است که اکثر برنامه‌هایش به ارتباط بین فروش محصولات برندها و پیام‌های ذهنی مصرف کنندگان می‌پردازد و سال‌هاست که در پژوهشکده‌ها و شرکت‌های مختلف فعالیت کرده است.

کتاب صوتی نفوذهن: 100 راه برای متقاعد کردن مشتریان به چه کسانی توصیه می‌شود:

این کتاب به علاقه‌مندان حوزه بازاریابی مخصوصا کسانی که بازاریاب و در کار فروش محصولات و خدمات هستند و دوست دارند نحوه تعامل و ارتباط با مشتریان را بدانند، به شدت توصیه می‌شود. این کتاب باعث می‌شود مخاطب‌شناسی بهتری داشته باشید و با روش‌های نوین جهانی کسب‌وکار خود را گسترش دهید.

جملات برگزیده کتاب صوتی نفوذهن: 100 راه برای متقاعد کردن مشتریان:

- تحقیقات بسیاری نشان می‌دهند که حتی اگر تبلیغات شما آگاهانه مورد توجه قرار نگیرد، پیغام برند شما هنوز هم تأثیر خود را دارد. ما علاوه ‌بر سیستم پردازش بصری، دارای سیستم ثانوی بَدوی‌تری هستیم که مستقیماً بر ناخودآگاه ما اثر می‌گذارد.

- انسان‌ها به‌راحتی تصاویر را به عنوان تجسم واقعیت تفسیر می‌کنند و همین ویژگی، عکس‌ها و تصاویر را به همراه قدرتمندی برای محتوای تبلیغاتی تبدیل می‌نماید.

- مهم‌ترین درسی که می‌توان آموخت این است که شعاری که به شما قول دهد پولتان به هدر نخواهد رفت، مشتری را افزایش می‌دهد.

در بخشی از کتاب صوتی نفوذهن: 100 راه برای متقاعد کردن مشتریان می‌شنویم:

گرچه رفته‌رفته کسب‌وکارها به سمتی پیش می‌روند که از راه دور انجام می‌گیرند و از این‌ رو تعاملات انسانی در آن‌ها رنگ می‌بازند، زمان‌هایی هم هست که باید با مشتری شخصاً رودررو شویم. در هنر تبلیغات، مفاهیمی وجود دارند مانند: رسانه‌های تعاملی چند منظوره و تبلیغات همه‌جانبه. اگر اندکی به آن بیندیشید متوجه می‌شوید که هیچ‌کدام‌شان تعاملی‌تر و همه‌جانبه‌تر از ارتباطی رودررو نیستند. در این خصوص، حس‌های متعددی درگیرند، تماس چشمی اتفاق میفتد، زبان بدن به کار گرفته می‌شود تا پیامی را منتقل کند؛ این‌ها چیزهایی هستند که مغز انسان برای پردازش آن‌ها طراحی شده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
یادداشت اختصاصی «راجر دولی» برای خوانندگان نشریه «ره‌آورد مدیریت»
2 دقیقه
مقدمه
12 دقیقه
فصل اول - قیمت‌گذاری و خط کالا
4 دقیقه
فصل دوم - حسی
5 دقیقه
فصل سوم - برندسازی
3 دقیقه
فصل چهارم - نسخه‌های چاپی
2 دقیقه
فصل پنجم - تصویر
4 دقیقه
فصل ششم - وفاداری و اعتماد
16 دقیقه
فصل هفتم - افراد
9 دقیقه
فصل هشتم - تحقق یک آرمان
12 دقیقه
فصل نهم - تبلیغ نویس
9 دقیقه
فصل دهم - مصرف کنندگان
4 دقیقه
فصل یازدهم - جنسیت
4 دقیقه
فصل دوازدهم - خریدار
2 دقیقه
فصل سیزدهم - ویدئو، تلویزیون و فیلم
4 دقیقه
فصل چهاردهم - وبسایت
1 دقیقه
درباره ما

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی نفوذهن: 100 راه برای متقاعد کردن مشتریان
نویسنده
مترجمزهره نوروزی
راویاحسان اطهری
ناشر صوتی ماهنامه ره آورد مدیریت
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
7200 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی نفوذهن: 100 راه برای متقاعد کردن مشتریان

Hossein Nik siyar
۱۴۰۰/۱/۱۱
نکات مثبت فراوانی در این کتاب هستش
یک. خیلی سریع و صریح میره سر اصل مطلب و نکات فراوانی رو در کمترین زمان ممکن به شما ارایه میده
دو. گستردگی مطالب در موضوعات مختلف کاربرد دارن، کسب و‌کار، مدیریت ویا حتی روابط اجتماعی
سه. راه‌های نفوذ به دیگران زیاد هستش و جالب ترینش نفوذ به ذهن فرد مورد نظر
با
تلاش و استمرار و رعایت جزییات به نتیجه خواهید رسید
پس پیشنهاد می‌کنم حتما حتما حتما مطالعه یا گوش کنید.
با تشکر از کتابراه
moradi morteza
۱۴۰۰/۱۱/۵
با اینکه کتاب خلاصه شده ولی از نظر محتوا خیلی عالی و قابل درم هست و به صورت اختصاصی برای کسانی تو زمینه فروش و بازرگانی مشغول هستند مناسبه و هم برای افرادی که دارای کسب و کار آزاد هستن کاربردی هست. نکات ریز و جذابی که حتما تو کسب و کار و زندگی عادی باهاش مواجه شدین رو میگه که بتونین بهترین نتیجه رو ازش بگیرین.
پیشنهاد میکنم همچنین کتابی با محتوای خلاصه و عای ذو از دست ندید.
کتاب متاسب: شگرد گرگ
گلاره مقدم
۱۳۹۹/۷/۱۴
کتاب جالبی بود مثلا یه جاش گفته بود: «بر اساس پژوهش‌های صورت گرفته ما نه‌تنها اطلاعات دریافتی از صحبت‌های افراد را با گوش راست خودمون پردازش می‌کنیم، بلکه درخواست‌هایی که در سمت راست ما و با گوش راست دریافت میشن احتمال موفقیت بیشتری دارن.» پیشنهاد میکنم اگر حتی کار مرتبط با فروش هم ندارین به دید منابع انسانی بخونید
ahoora garshasbi
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
۱۰۰راه برای متقاعد سازی من کارم فروش ملک هستش و ملک گرانترین چیز در خرید فروش‌ها هست و تا قبل از این این فایل گوش بدم یا کتاب بخونم فکر میکردم کارم تو متقاعد سازی عالی هستش ولی از زمانی که این کتاب‌ی خلاصه وار گوش کردم دیدم نه واقعا چیزی بلد نیستم و اگه هم کاری بوده از روی شانس بوده. و صدای گوینده هم که چی بگم بهتره خودتون گوش بدید واضع و عالی
آراد خضریان
۱۳۹۹/۷/۱۴
به‌روز و مثال‌های عینی در زمینه فروش مطرح شده بود. صدای گوینده هم گرم و دلنشین بود. کتاب مشابه در این زمینه که مطالعه کردم نسخه چاپی کتاب «شگرد گرگ» جردن بلفورت بوده و واقعا لذت بردم. خوشبختانه تو کتابراه به صورت متنی و صوتی هست و میتونید مطالعه کنید
سامان سوتون
۱۴۰۱/۱۰/۴
هر فردی در زندگی خود به نحوی فروشنده و خرید حساب میشود در هر زمینه‌ای مثل روابط جذابیت بیزینس و حتی نسبت به خودمون پیشنهاد میکنم به همین کتاب اکتفا نکنید و اگر علاقمند هستید کتاب‌های بیشتری در این راستا مطالعه کنید یکی از کتاب‌های بسیار مفید بازاریابی عصبی نوشته‌ی سوزان وینشنک هست
هاشم موسوی
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
کتاب خیلی خوبیه برای تازه کارا و برای قدیمیا که شاید بعضی از روش‌های کتاب رو ناخودآگاه و تنها از روی تجربه و بدون تصمیم قبلی انجام میدن
تازه کارا که کلی یاد میگیرن کلی فوت و فن عالی داره برای دلبری مشتری
قدیمیا هم میتونن با ترکیب چند روش و با داشته‌های خودشون یه سری معجون سری فروش درست کنن
Ostad Kazemi 031
۱۴۰۱/۴/۲۲
حرف زیادی برای گفتن نداشت
بهتر بود از حالت قیف استفاده می‌شد مطالب
یعنی از مطالب عمومی تر وارد مباحث تخصصی بازاریابی میشد
در کل مورد پسند نبود
پیشنهاد میکنم کتاب روش گرگ را در این زمینه مطالعه کنید که در نرم افزار فوق العاده کتابراه به راحتی در دسترس شما قرار دارد.
محمد بیک زاده
۱۳۹۹/۹/۹
کتاب با محتوا خلاصه شده و مناسب برای دانشجویان بازرگانی و هم برای افرادی که دارای کسب و کار آزاد هستن. نکات ریز و جذابی که حتما تو کسب و کار و زندگی عادی باهاش مواجه شدین رو میگه که بتونین بهترین نتیجه رو ازش بگیرین.
آرمان کوهستانی
۱۳۹۹/۷/۱۴
ترجمه روان، گویندگی جذاب و اشاره به مسائل روز بازاریابی عصبی از ویژگی‌های این کتاب هست. مطالعه این کتاب به همه دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی پیشنهاد میکنم.
علی مغان‌پور
۱۳۹۹/۷/۱۴
محتوای کتاب مثل عنوان کتاب مرموز و جذابه. مثال‌های عینی از کسب و کارهای مختلف در مورد استفاده از حواس، تبلیغات، وفاداری و... استفاده شده. ارزش اینو داره که وقت بذارین و گوش کنید
علی علیمردانی
۱۳۹۹/۷/۱۴
کتاب پر بود از نکات ظریف و پیش پا افتاده‌ای که همیشه از کنارش عبور می‌کردم و بهش توجه نمی‌کردم. به نظرم خیلی قابل فهم و قابل اجرا در کارهای روزمره مون هست. پیشنهاد می‌کنم حتما گوش کنید.
عباس محمودیان
۱۴۰۰/۲/۹
سلام. مطالعه این کتاب رو تمام ‌افراد علاقه مند و فعال در زمینه فروش و بازاریابی توصیه می‌کنم این کتاب رو مطالعه کنن.
خیلی خلاصه، مفید، و درجه یک اصل مطلب رو رسوند.
راز‌هایی زیادی رو به شما میگه.
حامد نیک مهر
۱۳۹۹/۸/۱۱
کتاب خوبی بود و کلا موضوع نورومارکتینگ برای هر کس که قصد تاثیر گذاری داشته باشد لازم است و تخصصی به موضوع فروش مربوط نمیشود. در واقع به نتایجی از شناخت ناخود آگاه انسان می‌پردازد که همه جا و همیشه کاربرد دارد.
Hossein Sarhangzad
۱۴۰۰/۲/۳
به نکات بسیار ظریف و دقیقی در کتاب اشاره شده. و صدای بسیاااار گیرا و قوی گوینده جذابیت مطالب رو صدچندان کرده. خدا حفظشون کنه🤲. ان‌شاءالله کتاب‌های بیشتری رو در این زمینه‌ها با صدای ایشون بشنویم...
مشاهده همه نظرات 107

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی نفوذهن: 100 راه برای متقاعد کردن مشتریان

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی نفوذهن: 100 راه برای متقاعد کردن مشتریان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.