معرفی و دانلود کتاب صوتی زیرمجموعه‌های تغییردهنده‌ی بازی: رشد غیرمعمول در عصر دیجیتال

عکس جلد کتاب صوتی زیرمجموعه‌های تغییردهنده‌ی بازی: رشد غیرمعمول در عصر دیجیتال
قیمت:
100000 تومان - 10.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زیرمجموعه‌های تغییردهنده‌ی بازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زیرمجموعه‌های تغییردهنده‌ی بازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زیرمجموعه‌های تغییردهنده‌ی بازی: رشد غیرمعمول در عصر دیجیتال

شاغلان در هر کسب‌وکاری می‌دانند که رشد کردن لازمه‌ی بقای آن‌ها در فضای حرفه‌ای است. دیوید آکر در کتاب صوتی زیرمجموعه‌های تغییردهنده‌ی بازی، استراتژی‌های مؤثر برای رشد کردن سازمان‌ها و شرکت‌ها را در اختیار مدیران و کارکنان آن‌ها قرار می‌دهد. برای رشد کردن باید نسبت به آخرین تحولات بازار آگاه باشیم و برای به‌روز شدن نسبت به این تحولات، باید شجاعانه به استقبال تغییر برویم.

درباره‌ی کتاب صوتی زیرمجموعه‌های تغییردهنده‌ی بازی

یک کسب‌وکار و یک برند تا کجا امکان بزرگ شدن و توسعه دارد؟ شاید تصور کنیم آخرین مرحله‌ای که یک برند به آن دست پیدا می‌کند، جایگاه اول در میان رقباست. اما دیوید آکِر (David A. Aaker) در کتاب صوتی زیرمجموعه‌های تغییردهنده‌ی بازی (Owning Game-Changing Subcategories)، اعتقاد دارد که مسیر رشد فراتر از این‌هاست.

دیوید آکر برخلاف تمام نظریاتی که به گوش ما خورده است، اعتقاد دارد که رشد مسئله‌ای مستقل از رقابت است. اکثریت مدیران تصور می‌کنند که برای پیشرفت کار خود باید اطلاعات دقیقی از کارهای رقبا داشته باشند تا براساس آن برای شیوه‌ی پیشبرد کارهای خود برنامه‌ریزی کنند. ولی زاویه‌ی نگاه کتاب صوتی زیرمجموعه‌های تغییردهنده‌ی بازی به این قضیه متفاوت است. در این کتاب این بحث مطرح می‌شود که تمرکز اصلی ما باید بر روی مخاطبان و نیازهای آنان باشد، نه رقبا.

دیوید آکر، تغییرات پرشتاب جهان فعلی را هم از مسائل مهمی می‌داند که باید به آن توجه کنیم. مدیران باید قادر باشند علاوه‌بر آگاهی مداوم از نیازهای مخاطبان خود، با آخرین تغییرات و امکانات بازار هم‌گام باشند. یک برند موفق باید محصولات خود را در قالب جدیدترین تغییرات و تکنولوژی‌ها عرضه کند. باید کاملاً پویا باشد و زیرمجموعه‌های خود را مدام طراحی و بازطراحی کند.

کتاب صوتی زیرمجموعه‌های تغییردهنده‌ی بازی، مسیر رشد را محدود به موفقیت‌های قبلی رقبا نمی‌داند. یک برند موفق، برندی است که هرلحظه نسبت به نیازهای مخاطبان و آخرین تغییرات بازار، زیرمجموعه‌های کاملاً جدید و متفاوتی عرضه می‌کند. برند موفق می‌تواند مسیر جدیدی را در بازار پایه‌ریزی کند و حتی نیازهای جدیدی را کشف کند که تابه‌حال هیچ رقیبی بر روی آن کار نکرده است. اما زمانی که برند موفق پا در این مسیر جدید گذاشت، حتی رقبا را هم به دنبال خود می‌کشد و همه را مجبور می‌کند به حوزه‌ی جدیدی ورود کنند. دیوید آکر در هر فصل ماجرای رشد یک برند موفق را شرح می‌دهد.

کتاب زیرمجموعه‌های تغییردهنده‌ی بازی توسط انتشارات برآیند منتشر شده و نسخه‌ی صوتی آن را شرکت توسعه محتوای لحن دیگر به گویندگی مهران نوروزی تهیه کرده است.

در نکوداشت کتاب زیرمجموعه‌های تغییردهنده‌ی بازی

  • واجب است که هر مدیری این کتاب را مطالعه کند. چیزی که دیوید آکر به ما می‌آموزد این است که چطور در دوره‌ی دیجیتال با کمک گرفتن از قدرت زیرمجموعه‌ها به رشد برسیم. (فیلیپ کاتلر، پدر بازاریابی مدرن)

کتاب صوتی زیرمجموعه‌های تغییردهنده‌ی بازی مناسب چه کسانی است؟

کتاب صوتی زیرمجموعه‌های تغییردهنده‌ی بازی به تمام مدیران و مسئولان سازمان‌ها و شرکت‌های کوچک و بزرگ توصیه می‌شود. این کتاب مناسب تمام کسانی است که علاقه دارند بدانند مشهورترین برندهای جهان، چطور به این جایگاه رسیده‌اند و چگونه می‌توان مانند آن‌ها شد.

با دیوید آکر بیشتر آشنا شویم

دیوید آلن آکر، متولد سال 1938 در آمریکاست. او نظریه‌پرداز سازمان‌ها، مشاور و استاد بازنشسته‌ی دانشگاه در حوزه‌ی تجارت، متخصص بازاریابی با تمرکز بر استراتژی برند است. لقب دیوید آکر، پدر علم برندینگ مدرن است و او نظریات زیادی را در این حوزه به نام خودش ثبت کرده است. نظریه‌های دیوید آکر معمولاً در مسیری متفاوت با نظریات رایج بازاریابی و برندینگ حرکت می‌کنند. او مخاطبان را از رقبا مهم‌تر می‌داند و با توجه به نیازهای آن‌ها پیش می‌رود.

دیوید آکر تابه‌حال کتاب‌های زیادی نوشته است که به زبان‌های مختلفی ترجمه شده‌اند. «داستان‌هایی برای برندسازی»، «تحقیقات بازاریابی» و «مدیریت استراتژیک بازار» ازجمله کتاب‌های دیوید آکر هستند که در ایران منتشر شده‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی زیرمجموعه‌های تغییردهنده‌ی بازی: رشد غیرمعمول در عصر دیجیتال می‌شنویم

برندها می‌خواهند رشد کنند. بسیاری از آن‌ها به افزایش تدریجی سود بسنده می‌کنند و برخی دیگر از حفظ موقعیت خود راضی‌اند. اما تعداد انگشت‌شماری از برندها می‌توانند کاری کاملاً متفاوت انجام دهند. این برندها با بهره‌گیری از شیوه‌های بسیار ضروری و معنادار، روش‌های جدید ارتباط با مشتری و برنامه‌های خلاقانه‌ی ایجاد برند به رشد استثنایی دست می‌یابند. برآیند کاربست این شیوه، ایجاد زیرمجموعه‌های سرنوشت‌ساز و جدیدی است که رقبا نمی‌توانند به‌راحتی با آن‌ها رقابت کنند. این‌ها برندهایی نیستند که مشتریان صرفاً ترجیح می‌دهند از آن‌ها خرید کنند؛ بلکه بازار را هدایت می‌کنند و خود نیز توسعه می‌یابند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
پشت جلد
5 دقیقه
شناسنامه - سخن ناشر
12 دقیقه
سخن مترجم
32 دقیقه
پیش‌درآمد - الگوهای ایجاد تحول در بازار
34 دقیقه
فصل یک - قسمت اول - یگانه‌راه رشد
30 دقیقه
فصل یک - قسمت دوم
51 دقیقه
فصل دو - پاداش
41 دقیقه
فصل سه - تحول دیجیتال
37 دقیقه
فصل چهار - قسمت اول - تحول دیجیتال، تجارت الکترونیک
26 دقیقه
فصل چهار - قسمت دوم
45 دقیقه
فصل پنج - تحول دیجیتال، اینترنت اشیاء
60 دقیقه
فصل شش - استفاده از قدرت ارتباطات دیجیتال برای ایجاد وفاداری - داستان‌ها، اجتماعات و شخصی‌سازی
48 دقیقه
فصل هفت - کشف نیازهای واجب جدید
40 دقیقه
فصل هشت - ارزیابی نیازهای واجب بالقوه
45 دقیقه
فصل نه - نقش برند نمونه و مدیریت نیازهای واجب
47 دقیقه
فصل ده - ایجاد موانع، حفظ نیازهای واجب
17 دقیقه
فصل یازده - بیست آموزه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زیرمجموعه‌های تغییردهنده‌ی بازی: رشد غیرمعمول در عصر دیجیتال
نویسنده
مترجمسروش صیادی
راویمهران نوروزی
ناشر چاپیانتشارات برآیند
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۲۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی
100000 ت - 10.99 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زیرمجموعه‌های تغییردهنده‌ی بازی

برای دریافت کتاب صوتی زیرمجموعه‌های تغییردهنده‌ی بازی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.