معرفی و دانلود کتاب صوتی راهنمای مارکت پلیس‌ها

عکس جلد کتاب صوتی راهنمای مارکت پلیس‌ها
قیمت:
۴۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راهنمای مارکت پلیس‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راهنمای مارکت پلیس‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی راهنمای مارکت پلیس‌ها

هیچ راه مشخص و یکسانی برای ایجاد یا توسعه‌ی فروشگاه‌های اینترنتی وجود ندارد، اما کتاب صوتی راهنمای مارکت پلیس‌ها به ما کمک می‌کند تا مسیرمان را در صنعت فروشگاه‌های اینترنتی و جایگاه خود در دایره‌ی عرضه و تقاضا را پیدا کنیم. آنجلا ترن کینگ ینس و بوریس ورتز بسیاری از تجربیات خود از کار با شرکت‌های بزرگ بازار جهانی را در کنار تحلیل‌هایی از صنعت فروشگاه‌های اینترنتی در این کتاب جمع‌آوری کرده‌اند.

درباره‌ی کتاب صوتی راهنمای مارکت پلیس‌ها

بازار آنلاین یا بازار تجارت الکترونیک آنلاین نوعی وب‌سایت تجارت الکترونیک است که در آن اطلاعات محصول یا خدمات توسط چندین مجموعه‌ی ثالث ارائه می‌شود. بازارهای آنلاین اصلی‌ترین نوع چندکاناله‌ی تجارت الکترونیک هستند و می‌توانند فرایند تولید، پخش و ارتباط بین تولیدکننده و مصرف‌کننده را ساده‌تر کنند. کتاب صوتی راهنمای مارکت پلیس‌ها (A guide to market places) ما را با جنبه‌های مختلف بازارهای آنلاین آشنا می‌کند. آنجلا ترن کینگ‌ینس (Angela Tran Kingyens) و بوریس وتزر (Boris Wertz) در این کتاب صوتی بنیان‌گذاران استارتاپ‌ها را برای ایجاد شرکت‌هایی فعال در صنعت فروشگاه‌های اینترنتی راهنمایی می‌کنند.

با وجود این که روزبه‌روز اطلاعات و راهنمایی‌های فراوانی برای راه‌اندازی استارتاپ‌های فناوری منتشر می‌شود، این راهنمایی‌ها به‌ندرت به بازارهای آنلاین می‌پردازند. هرکسی که یک شرکت فروشگاهی راه‌اندازی می‌کند با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شود که مختص مارکت پلیس‌ها است. کتاب صوتی راهنمای مارکت پلیس‌ها این چالش‌ها را برای ما نمایان و راه‌حل‌هایی که تا کنون توسط شرکت‌های موفق برای چنین مسائلی مطرح شده‌اند را بررسی می‌کنند. مثلاً تقدم عرضه یا تقاضا در مدیریت محصولات و نحوه‌ی کسب درآمد از خدمات آفلاین چالش‌های پیش‌پاافتاده‌ای است که هر بازار تجارت الکترونیکی باید به‌شیوه‌ی خود برای آن راه‌حلی بیابد.

مارکت پلیس‌ها یا بازارگاه‌ها با ایجاد ارتباط بین خریداران و فروشندگان به‌عنوان واسطه عمل می‌کنند. وب‌سایت «آمازون»، «تائوبائو» و «ای‌بِی» نمونه‌هایی از بازارهای آنلاین رایج برای خرده‌فروشی کالاها و خدمات مصرفی هستند. آنجلا کینگ‌ینس و بوریس ورتز در کتاب صوتی راهنمای مارکت پلیس‌ها با بررسی مسیر پیشرفت این فروشگاه‌های اینترنتی ما را با انواع مارکت پلیس‌ها، چرایی پیشرفت و ماندگاری و فضای رقابتی موجود در فضای استارتاپی آشنا می‌کنند. تجربه‌ی بورس ورتز در راه‌اندازی مارکت پلیس موفق، در کنار آشنایی آنجلا ترن با مسائل مربوط به تحلیل داده باعث می‌شود در این کتاب به تأثیر مولفه‌های کمتر موردتوجه قرارگرفته بر رشد استارتاپ اشاره شود. آن‌ها اهمیت توجه به عوامل ارزش‌گذاری مارکت پلیس‌ها، تکنیک‌های ورود به بازارهای بزرگ و تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر موفقیت یک مارکت پلیس را در کنار اطلاعات بسیار دیگری در کتاب صوتی راهنمای مارکت پلیس‌ها ارائه می‌دهند.

کاشتن بذر یک مارکت پلیس جدید و ایجاد استارتاپی در زمینه‌ی تجارت الکترونیک نیازمند شناخت مناسبی از شیوه‌های کسب سود در فضای آنلاین، قیمت‌گذاری و توزیع است. کتاب صوتی راهنمای مارکت پلیس‌ها ما را با حفره‌های موجود در صنعت بازار آنلاین آشنا می‌کند تا بتوانیم کسب‌وکار جدید خودمان را در موقعیت مناسبی برای پیشرفت قرار دهیم. این کتاب با ترجمه‌ی مجتبی ذوالفقاری توسط نشر برآیند منتشر شده است. نسخه‌ی صوتی آن را نیز شرکت توسعه محتوای لحن دیگر با صدای مهران نوروزی در اختیار ما قرار داده است.

کتاب صوتی راهنمای مارکت پلیس‌ها برای چه کسی مناسب است؟

کسانی که قصد دارند از فضای الکترونیک برای کسب درآمد استفاده کنند و علاقه‌مندان به فضای استارتاپی و عرضه کننده‌های خدمات آنلاین می‌توانند از راهنمایی‌های این کتاب استفاده کنند.

با آنجلا ترن کینگ‌ینس و بوریس ورتز بیشتر آشنا شویم

آنجلا ترن کینگ‌ینس و بوریس ورتز از بنیان‌گذارها و مدیرهای شرکت سرمایه‌گذاری «ورژن وان» هستند که روی بیش از هفتاد شرکت سرمایه‌گذاری کرده‌اند، ازجمله دو استارتاپِ یونیکورن «آدا ساپورت» و «شیپو» که یک مارکت پلیس فعال در حوزه‌ی لجستیک و زنجیره‌ی تأمین است. همچنین بوریس ورتز سابقه‌ی راه‌اندازی یک مارکت پلیس فروش کتاب در سال 1999 را دارد که بعدها به آمازون فروخته شد. این دو نویسنده حاصل تجربه‌های خود در راه‌اندازی و مشارکت مارکت پلیس‌ها را در مشهورترین و بهترین اثرشان که کتاب حاضر است، منتشر کرده‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی راهنمای مارکت پلیس‌ها می‌شنویم

وقتی در حال ساخت مارکت پلیس هستید حواستان باشد از کدام ابزار و تکنولوژی استفاده می‌کنید. هیچ دلیلی وجود ندارد که چرخ را از نو بسازید؛ چون راه حل‌های زیرساختی جدیدی برای کمک به انجام معاملات روی پلت‌فرم شما ایجاد شده است: راه‌کارهایی همچون نرم‌افزار پرداخت، بررسی پیشینه، حمل‌ونقل، اجرا و حریم خصوصی داده‌ها.

با کمک گرفتن از گروه «مارکت پلیس استارتاپس» که در فیس‌بوک فعال است؛ توانستیم لیستی از ابزارهای بی‌تو‌‌بی را که توسط بنیان‌گذار مارکت پلیس‌ها پیشنهاد شده بود تهیه کنیم. خواهید که دید که بیشتر این ابزارها نه فقط برای مارکت پلیس‌ها بلکه برای شروع هر استارتاپی مناسب و مفید هستند. بااین‌حال مارکت پلیس، یک چیز منحصربه‌فرد است که با عرضه و تقاضای توزیع شده سروکار دارد و هنوز ابزارهای خاصی که به‌طور مشخص برای کمک به آن ایجاد شده باشند به وجود نیامده است. بااین‌همه برخی از محصولاتی که در فهرست ما قرار دارند برای کمک به طرف‌های ثالث در ارائه‌ی خدمات و فروش طراحی شده‌اند. مانند شیپو که ورژن وان روی آن سرمایه‌گذاری کرده است. خلاصه‌ی کلام این که ابزارهای خوب را در هر جایی که می‌توانید به کار بگیرید. در این صورت است که می‌توانید روی وظایف ارزشمندتری مانند ایجاد ارتباطات و اصلاح مدل کسب‌وکار خود تمرکز کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه یک
نمونه دو
9 دقیقه
مقدمه ناشر
4 دقیقه
سخن مترجم
7 دقیقه
مقدمه‌ی کتاب
3 دقیقه
مقدمه‌ای بر چاپ دوم
6 دقیقه
مقدمه
1 دقیقه
نوشته پشت کتاب
48 دقیقه
فصل اول: مقدمه‌ای بر مارکت‌پلیس‌ها
54 دقیقه
فصل دوم: مراحل کِشت ایده، رشد و مقیاس‌ کردن یک مارکت پلیس
45 دقیقه
فصل سوم: پیدا کردن مدل کسب وکار مناسب برای مارکت پلیس
55 دقیقه
فصل چهارم: انواع جدید مارکت پلیس
11 دقیقه
فصل پنجم: معیارهای مارکت پلیس
2 دقیقه
فصل ششم: ابزارهای مارکت پلیس
46 دقیقه
فصل هفتم: کار با سرمایه گذاران - قسمت اول
54 دقیقه
فصل هفتم - قسمت دوم
4 دقیقه
فصل هشتم: خروج از مارکت پلیس
2 دقیقه
جمع‌بندی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی راهنمای مارکت پلیس‌ها
نویسنده،
مترجممجتبی ذوالفقاری
راویمهران نوروزی
ناشر چاپیانتشارات برآیند
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۵۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های تجارت الکترونیک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی راهنمای مارکت پلیس‌ها

عطا کواکبی
۱۴۰۱/۱۲/۸
بسیار کتاب مفیدی بود ضمن اینکه مقالاتی را هم نویسنده به کتاب اضافه کرده. من استفاده خودمو کردم ممنون از کتابراه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی راهنمای مارکت پلیس‌ها

برای دریافت کتاب صوتی راهنمای مارکت پلیس‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.