معرفی و دانلود کتاب صوتی نوبت من

عکس جلد کتاب صوتی نوبت من
قیمت:
۸۷۰۰۰ 60900 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نوبت من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نوبت من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نوبت من

کتاب صوتی نوبت من زندگی‌نامه یوهان کرویف، بازیکن فوتبال و مربی محبوب هلندی از زبان خود او است. کرویف که توسط فدراسیون بین‌المللی فوتبال دومین فوتبالیست قرن نام گرفت، در طول زندگی خود افتخارات مختلفی کسب کرد و در این کتاب درمورد تجربیات و سختی‌های مسیرش صحبت می‌کند. این اثر در سال 2017 نامزد جایزه مخاطب برای کتاب هلند شد.

درباره کتاب صوتی نوبت من

یوهان کرویف که جزو بزرگترین فوتبالیست‌های تاریخ شمرده می‌شود، عنوان «توتال فوتبال» را نیز از آن خود کرده است؛ بدین معنی که هر بازیکنی می‌تواند در هر موقعیتی در زمین بازی کند. اصطلاح توتال فوتبال پس از سال‌ها هنوز هم در تیم‌های مختلف اروپایی استفاده و اجرا می‌شود. تیم‌های مختلفی مثل بارسلونا و بایرن مونیخ و بازیکنانی همچون «لیونل مسی» و «سسک فابرگاس» همچنان این راه را ادامه می‌دهند.

کتاب نوبت من (My Turn) قصه زندگی کرویف را از کار در استادیوم و سرانجام راه یافتن به تیم جوانان آژاکس و بعد از آن بارسلونا تعریف می‌کند و به جایی می‌رسد که صاحب هشت قهرمانی ملی و سه جام اروپا می‌شود و در نهایت به عنوان فوتبالیست سال اروپا انتخاب می‌گردد. این فوتبالیست متبحر سه بار توپ طلا را به دست آورد و در سال 1974 باعث رسیدن تیم ملی هلند به جام جهانی شد.

کرویف در سال 1984 بازنشسته شد و بعد از آن در جایگاه مربی در آژاکس و بعد از آن بارسلونا فعالیت ورزشی خود را ادامه داد. او در این کتاب درمورد ریشه تفکرات تاکتیکی و معنای توتال فوتبال صحبت می‌کند و از عشق بی قید و شرط خود از فوتبال می‌گوید. همچنین او تجربیات خود درباره بازیکن فوتبال و مربی‌گری در تیم ملی هلند را در این کتاب در اختیار مخاطبین خود قرار می‌دهد. کتاب نوبت من چند ماه بعد از مرگ کرویف در سال 2016 منتشر شد.

نکوداشت‌های کتاب صوتی نوبت من

- یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ. (دیوید بکام - فوتبالیست بازنشسته انگلستانی)

- کرایف بیش از هر کسی در طول تاریخ برای زیباسازی فوتبال تلاش کرد. (گری لینِکر - فوتبالیست مشهور بازنشسته انگلیسی)

- اگر او می‌خواست می‌توانست بهترین بازیکن در هر موقعیتی در زمین باشد. (اریک کانتونا- فوتبالیست، بازیگر و کارگردان فرانسوی)

- او یکی از فوتبالیست‌های بزرگ و عالی بود که هر زمان توپ را می‌گرفت و شروع به بازی می‌کرد شما را هیجان‌زده می‌کرد. نوع بازی که او می‌کرد، فوتبال را تغییر داد و حتی در امروز هم تأثیر آن دیده می‌شود. (بابی چارلتون - اسطوره فوتبال انگلیس)

شنیدن کتاب صوتی نوبت من به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

علاقه‌مندان به تاریخ فوتبال و اسطوره‌های این ورزش می‌توانند با شنیدن این کتاب با سرگذشت یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال آشنا شوند.

یوهان کرویف را بیشتر بشناسیم

این بازیکن و مربی فوتبال مشهور و برجسته هلندی فعالیت حرفه‌ای خود را به عنوان فوتبالیست از سال 1964 آغاز کرد. یوهان کرویف (Johan Cruyff) در سال 1999 عنوان بازیکن قرن اروپا را از آن خود کرد و در نظرسنجی مخاطبان بعد از «پله» نفر دوم انتخاب شد.

کرویف در طول زندگی خود سه بار موفق شد بازیکن سال اروپا شود و در تیم‌های آژاکس آمستردام و بارسلونا مربی شود. او بعد از آن در جایگاه مشاور حرفه‌ای در هر دو باشگاه کار خود را ادامه داد. وی همچنین در سال‌های 1971، 1973 و 1974 موفق به دریافت توپ طلا شد. وی در سال 2016 بعد از نبردی سخت اما کوتاه با سرطان ریه، از دنیا رفت و هواداران خود را دل شکسته باقی گذاشت.

در بخشی از کتاب صوتی نوبت من می‌شنویم

حتی بعد از بازنشستگی هم بیشتر یک کمک مربی بودم تا یک سرمربی و حتی بیشتر یک بازیکن. جذاب‌ترین بخش کار برایم فوتبال بازی کردن همراه با تیم بود. بعد از آن می‌توانستیم درباره جاگیری و تاکتیک صحبت کنیم. عاشق آن کار بودم. صد البته که من هم مثل بقیه در مربی‌گری از افرادی تاثیر گرفته‌ام. بالاخره زیر دست ده‌ها مربی و تمرین‌دهنده کار کرده بودم...

بخشی از من در این مسیر شکل گرفت. هرچند در آخر فقط خود انسان است که خودش را شکل می‌دهد. احتمالا امروزه همه می‌دانند که «فندرفین» و «میشل» بیشترین تاثیر را روی من گذاشتند. فندرفین به عنوان یک تمرین‌دهنده همیشه به بازیکنان یاد می‌داد که چطور از لحاظ تکنیکی بهتر شوند. میشل به عنوان سرمربی به سختی سنگ بود. وقتی با آدمی مثل او سروکار دارید، نمی‌توانید تاثیری نگیرید. این تاثیرات را حتی پنج سال قبل از اینکه رسما مربی شوم در رفتارم با بازیکنان می‌دیدم. هنوز اواخر دهه‌ی هشتاد در تیم واشنگتن دیپلماتس بازی می‌کردم که آژاکس درخواست داد که در انتهای فصل به عنوان مشاور تکنیکی تیم با آن‌ها همراه شوم...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه یک
نمونه دو
8 دقیقه
مقدمه
27 دقیقه
فصل اول - بخش اول
13 دقیقه
فصل اول - بخش دوم
20 دقیقه
فصل دوم - بخش اول
30 دقیقه
فصل دوم - بخش دوم
14 دقیقه
فصل سوم - بخش اول
25 دقیقه
فصل سوم - بخش دوم
26 دقیقه
فصل چهارم - بخش اول
21 دقیقه
فصل چهارم - بخش دوم
34 دقیقه
فصل پنجم
21 دقیقه
فصل ششم - بخش اول
28 دقیقه
فصل ششم - بخش دوم
33 دقیقه
فصل هفتم
33 دقیقه
فصل هشتم
21 دقیقه
فصل نهم
15 دقیقه
فصل دهم - بخش اول
30 دقیقه
فصل دهم - بخش دوم
29 دقیقه
فصل یازدهم
33 دقیقه
فصل دوازدهم
22 دقیقه
فصل سیزدهم
21 دقیقه
فصل چهاردهم - بخش اول
15 دقیقه
فصل چهاردهم - بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نوبت من
نویسنده
مترجمماشاالله صفری، طاها صفری
راویآرمان سلطان زاده
ناشر چاپیانتشارات گلگشت
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۳۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی
۸۷۰۰۰ 60900 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نوبت من

alireza azimi
۱۴۰۱/۵/۲۶
یک بیوگرافی زیبا و فوق العاده اموزنده برای همه‌ی فوتبال دوستان، البته کسانیکه بیوگرافی افراد بزرگ رو هم دوست دارن حتما میشنهاد میکنم چون این شخص و این کتاب فقط مربوط به فوتبال نیست، این شخص یکی از نوابغ و بنایانگذاران یک فلسفه ورزشی اخلاقی در فوتباله که فلسفه اصلی باشگاه بارسلونا رو برای پرورش هم و بازیکنهای با کیفیت هم با اخلاق رو شکل میده، گوش دادن بهش باعث رشد پیشرفت و درس گرفتن و استفاده کردن از تجربیاتش در زندگی هستش، کلا به همه پیشنهاد میکنم فارغ از زمینه بیوگرافی حتما این کتابها رو مطالعه کنن خیلی درس‌های بزرگی برای انسان دارن
karim ghanbari
۱۴۰۱/۵/۱۸
حقیقتا به تمام ورزشیها، مخصوصا مخصوصا به فوتبالیهای قدیم و جدید آن را توصیه میکنم، واقعا باور نکردنی است
به لحاظ ورزشی
اجتماعی
اخلاقی
مدیریتی
نو آوری
خلاقیت
درس زندگی
گذشت
درس از شکست و بلند شدن
راز‌های درونی فوتبال
تاکتیک و تکنیک و….. خاطره سازی و آموزش میدهد…..
کریم قنبری
Yasin
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
کتاب فوق العاده‌ای بود! شامل نکات مدیریتی و فنی و همچنین توصیه میشه بازیکنان فوتبال هم این کتاب رو مطالعه کنند
ایوب غرایی
۱۴۰۱/۷/۱۷
عشق به فوتبال را افزایش میدهد جدا از بحث سواد کاری نشان میدهد استعداد خودش یکطرف مهم کار است
علی بهمنیاری
۱۴۰۰/۱۱/۷
کتاب خیلی خوبه. خیلی روان صحبت میکنه. من خیلی چیزا ازش یاد گرفتم. از موسیقی خیلی قشنگش که نگم!
س م
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
بسیار کتاب جذابیه و اجرای جناب سلطان‌زاده جذابیت هر کتابی رو بیشتر هم میکنه.
A H
۱۴۰۰/۹/۲۶
فوق العاده بود به عنوان بازیکن خیلی بهم کمک کرد
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نوبت من

برای دریافت کتاب صوتی نوبت من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.