معرفی و دانلود کتاب صوتی نکاتی درباره ورزش‌های مختلف (ورزش‌های آبی و اسکی صحرایی)

عکس جلد کتاب صوتی نکاتی درباره ورزش‌های مختلف (ورزش‌های آبی و اسکی صحرایی)
قیمت:
۲۸۵۰۰ 19950 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نکاتی درباره ورزش‌های مختلف (ورزش‌های آبی و اسکی صحرایی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نکاتی درباره ورزش‌های مختلف (ورزش‌های آبی و اسکی صحرایی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نکاتی درباره ورزش‌های مختلف (ورزش‌های آبی و اسکی صحرایی)

کتاب صوتی نکاتی درباره ورزش‌های مختلف (ورزش‌های آبی و اسکی صحرایی) که یکی از جلدهای مجموعه راهنمای جامع آداب معاشرت است، به جزئیات و مواردی اشاره می‌کند که خوب است در مورد این نوع از ورزش‌ها بدانیم.

امیلی پست (Emily Post) در این کتاب به صورت جامع و تخصصی و همراه با جزئیات، نکاتی را درباره ورزش‌های آبی و اسکی صحرایی یادآور می‌شود که برای افرادی که به اینگونه ورزش‌ها می‌پردازند بسیار مفید و ضروری است.

با مجموعه کتاب‌های فست‌بوک با مدت زمان کوتاه 20 دقیقه‌ و حتی کمی کمتر، شما می‌توانید در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید و گزیده‌ای از بخش‌های مهم کتاب اصلی را در اختیار داشته باشید. با استفاده از فست‌بوک‌ها شما از اطلاعات مفید و مختصر در زمانی کوتاه بهره‌مند می‌شوید.

در بخشی از کتاب صوتی نکاتی درباره ورزش‌های مختلف (ورزش‌های آبی و اسکی صحرایی) می‌شنویم:

کسی که اول می‌رسد حق تقدم دارد چه برای به آب انداختن قایق و چه برای پهلو گرفتن در بارانداز. هنگامی که قایق‌های زیادی منتظر ورود یا خروج هستند، نوبت را یکی در میان رعایت کنید. دیگران را برای به آب انداختن قایقتان معطل نکنید. مرتب کار کنید و قبلاً پیش‌بینی کارهای لازم را انجام دهید تا هنگامی که قایقتان را به آب می‌اندازید بتوانید آن را از ورودی دور کنید و تریلر را به محوطه پارکینگ برگردانید و ورودی را برای قایق بعدی خالی کنید. در حالی که در بارانداز منتظر نوبت‌تان هستید برای تسریع کارها به دیگران کمک کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
19 دقیقه
نکاتی درباره‌ی ورزش‌های مختلف (ورزش‌های آبی و اسکی صحرایی)

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نکاتی درباره ورزش‌های مختلف (ورزش‌های آبی و اسکی صحرایی)
نویسنده، ، ،
مترجممریم تقدیسی
راویفرهاد اتقیایی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه صوتی
۲۸۵۰۰ 19950 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نکاتی درباره ورزش‌های مختلف (ورزش‌های آبی و اسکی صحرایی)

برای دریافت کتاب صوتی نکاتی درباره ورزش‌های مختلف (ورزش‌های آبی و اسکی صحرایی) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.