معرفی و دانلود کتاب صوتی نیروی امید

عکس جلد کتاب صوتی نیروی امید
قیمت:
۷۰۲۰۰ 49140 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نیروی امید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نیروی امید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نیروی امید

کتاب صوتی نیروی امید نوشته آنتونی سیولی و هنری بی. بیلر، به شما می‌آموزد که چگونه بر مشکلات خود غلبه و با ناامیدی و ترس مبارزه کنید و در این زمینه راهکارهایی را نیز ارائه می‌دهد.

یکی از قدرتمندترین احساساتی که انسان‌ها تجربه می‌کنند امید است. در واقع نیروی امید به شما کمک می‌کند تا بتوانید با مشکلاتی که در زندگی با آن‌ها مواجه می‌شوید دست‌وپنجه نرم کنید. این نیرو همچنین به شما یاد می‌دهد که همیشه رو به جلو حرکت کنید و از هیچ چیز نترسید. این نیرو آینده روشنی را برایتان به تصویر می‌کشد و با نگاه به چشم‌اندازی که برای خود تصور کرده‌اید، به سمت پیشرفت هر چه بیشتر جلو می‌روید.

اما حال باید پرسید این نیروی امید چیست؟ شما چه درکی از امید دارید؟ اساساً چقدر در زندگی خود امیدوار بوده‌اید؟ چقدر و چطور با ناامیدی مبارزه کرده‌اید و امید و آرامش درونی را دوباره بازیافتید؟ امیدی که ناشی از عشق است، چه جنسی دارد؟ کسانی که به موفقیت و سلامت خود امیدوارند، آیا موفق می‌شوند؟

آنتونی سیولی (Anthony Scioli) و هنری بی. بیلر (Henry B. Biller) در کتاب صوتی نیروی امید (The Power of Hope) به همه این سؤال‌ها پاسخ می‌دهند و به شما راه‌های غلبه بر ناامیدی و مشکلات را می‌آموزند. نویسندگان هدف از نوشتن این اثر را ایجاد درک عمیق‌تری از امید بیان کرده‌اند و توضیح می‌دهند که چرا امید مهم‌ترین احساس در انسان است و همانند هوایی که نفس می‌کشید یا آبی که می‌نوشید برای تمامی انسان‌ها حیاتی است.

در فصل اول به مفهوم امید در زندگی پرداخته می‌شود و در فصل دوم مفاهیم امید از دیدگاه روانشناسان، فیلسوفان و متخصصان دیگر ارائه شده است و کمک می‌کند که درک شما از این احساس پیچیده بیشتر شود. در فصل سوم خطرهای از بین رفتن امید بررسی می‌شوند و به شرح نُه نوع احساس ناامیدی که می‌تواند شما را از پا دربیاورد می‌پردازد. در فصل چهارم عوامل فرهنگی و معنوی مؤثر بر ایجاد امید مطرح می‌شوند و علاوه بر پرداختن به اشکال مختلف معنویت، نقش امید در انواع فرهنگ‌ها و مذاهب بررسی می‌شود.

بخش دوم کتاب نیروی امید شامل توصیه‌هایی برای مقابله با ناامیدی، وحشت و اضطراب است. این سه آشفتگی روانی موجب پریشانی میلیون‌ها نفر در سراسر جهان است. در فصل پنجم روشی برای غلبه بر ناامیدی عرضه شده که آمیزه‌ای است از شناخت‌درمانی، استفاده از رابطه‌ای مؤثر و شفابخش و تمرینات معنوی. در فصل ششم درباره مهارت‌های خاص مقابله می‌آموزید که می‌توانید با استفاده از آن‌ها مرکز عاطفی مقاوم‌تری را در وجودتان شکل دهید. در فصل هفتم به بررسی انواع اصلی وحشت پرداخته می‌شود که می‌توانند سد راه زندگی امیدوارانه‌تر شوند و روش‌هایی برای تبدیل هر یک از آن‌ها به امید عرضه می‌شود.

بخش سوم این کتاب صوتی سمت و سویش را از مقابله کردن به موفق شدن با کمک امید تغییر می‌دهد و به مسائل وابستگی، تسلط بر زندگی و سلامت می‌پردازد. امید، حاصل و بخشی از زندگی خوب است. پیوندهای عاشقانه، داشتن هدفی اصیل و پشتکار مداوم باعث ایجاد امیدی مؤثرتر و کامل‌تر می‌شود. در فصل هشتم به بررسی اهمیت وابستگی‌ها در ایجاد امید پرداخته می‌شود. در طول این مسیر بر اهمیت اعتماد و صداقت تأکید و مهارت‌هایی را که باید از فردی امیدبخش انتظار داشته باشید مشخص می‌کند. همچنین بررسی می‌کند که چطور دوستان و افرادی که شما را دوست دارند می‌توانند منابع امیدبخشی در زندگی‌تان محسوب شوند و از چه راه‌هایی می‌توانند موجب افزایش و تقویت اعتقادات معنوی شما شوند.

در فصل نهم رهنمودهایی برای رسیدن به حس موفقیت واقعی به شما ارائه می‌شود و به توضیح چهار مهارت مهم که لازمه تسلط واقعی بر زندگی هستند، نقش الهام و رویاها و اینکه چطور باید هدفتان را در زندگی مشخص کنید می‌پردازد. در فصل دهم هم به موضوع سلامت و شفا پرداخته می‌شود و اهمیت داشتن دیدگاهی متعادل در زمینه تسلط، وابستگی، بقا و معنویت را بررسی می‌کند. در این بخش همچنین رهنمودهای خاصی برای ایجاد امید و فلسفه کلی برای داشتن زندگی سالم ارائه می‌شود و کتاب با نگاهی به رابطه امید و تندرستی و امید و پیری به پایان می‌رسد.

در بخشی از کتاب صوتی نیروی امید می‌شنویم:

اریک فروم در هنر عشق ورزیدن گفته است که جدایی و تنهایی دردناک‌ترین تجربه زندگی انسان است. به گفته او احساس دلهره‌آور تنهایی در تمام طول تاریخ بشری بر ضمیر ناخودآگاه انسان سنگینی کرده است. فروم معتقد بود انسان‌ها به لطف خودآگاهی از طبیعت مجزا شده‌اند و در واقع تنها مخلوقاتی هستند که از وجود خود آگاهند.

انسان از همان زمان که از بهشت وحدت خارج شد دچار درد و رنج ناشی از آسیب‌پذیری در مقابل افکار خودآگاه خود گردید. فروم نوشته است «این وجود مجزا و از هم گسیخته ممکن است زندان تحمل‌ناپذیری برای انسان باشد. انسان‌ها اگر نمی‌توانستند خود را از این بند رها کنند و خود را به نوعی با دیگران و دنیای خارج از خود مرتبط سازند دیوانه می‌شدند. انسان‌ها فقط می‌توانند به سمت جلو پیش‌روی کنند و هماهنگی جدیدی برای جایگزین کردن آن با هماهنگی از دست رفته پیش از انسان شدنشان بیابند.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
بخش اول - درک امید - فصل اول: چرا امید؟
45 دقیقه
چرا ما؟
36 دقیقه
فصل دوم - امید چیست؟
32 دقیقه
امید ناشی از وابستگی
41 دقیقه
امید شبیه ساختمانی پنج طبقه است
33 دقیقه
فصل سوم - ناامیدی چیست؟
38 دقیقه
بیگانگی
39 دقیقه
فصل چهارم - در صندوقچه امید خود چه دارید؟
37 دقیقه
اِنهاد و امید
41 دقیقه
ایمان به خود
32 دقیقه
بخش دوم - بازسازی امید - فصل پنجم: مقابله با ناامیدی
47 دقیقه
وحدت و الهام
35 دقیقه
فصل ششم - امید و آرامش درون
29 دقیقه
کنترل معنوی وحشت
36 دقیقه
ایجاد انعطاف‌پذیری
32 دقیقه
فصل هفتم - امید، نه ترس
36 دقیقه
امید به دیدار مجدد
25 دقیقه
تجویز زندگی دوگانه
29 دقیقه
بخش سوم - با امید موفق شوید - فصل هشتم: امید ناشی از عشق
20 دقیقه
بزرگ‌ترین امید
50 دقیقه
دوستان و عاشقان
50 دقیقه
فصل نهم - امید به موفقیت
31 دقیقه
زمان
23 دقیقه
رویاهای پنهان
31 دقیقه
فصل دهم - سلامت و امید
31 دقیقه
در حمایت از ارسطو
27 دقیقه
توصیه‌هایی برای ایجاد وابستگی
28 دقیقه
فلسفه شفا
22 دقیقه
امید و پیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نیروی امید
نویسنده،
مترجممریم تقدیسی
راویمیلاد تمدن
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۶ ساعت و ۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۷۰۲۰۰ 49140 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نیروی امید

ابوالفضل نجفی
۱۴۰۲/۹/۱۵
کتابی پر معنا و در کل کسایی که زندگیشون امید دارن به سمت جلو حرکت میکنن توی زندگی اما باید واقع بین باشن
به نظر من
مجید دبیری
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
کتابی ک باور امید رو تقویت میکنه و تو رو قوی میکنه و ایمانت بیشتر رشد میکنه
بچاق امتیاز و کتابراه 😎
Hamid Mahdian
۱۳۹۹/۱۲/۵
کتاب بی‌نظیری هست و حتمن پیشنهاد میکنم که بگیرید و گوش کنین. خیلی کامل و شیرین و گویا و مفصل نوشته شده.
ممنون
سمیرا عاملی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
کتاب خوبیه، کتابهای کمی به موضوع امید پرداخته بودن و ازاین کتاب راضی بودم. ممنونم از کتابراه
هما راستین
۱۳۹۹/۸/۴
کتاب خیلی خوب ه اما بهتر بود راوی با شور بیشتر کتاب را میخواند من به صدا ش از صدامتیاز ۶۰ میدم
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نیروی امید

برای دریافت کتاب صوتی نیروی امید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.