معرفی و دانلود کتاب صوتی هفت کلید موفقیت: از مقصد زندگی خود آگاه شوید

عکس جلد کتاب صوتی هفت کلید موفقیت: از مقصد زندگی خود آگاه شوید
قیمت:
۲۸۰۰۰ ۱۴,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هفت کلید موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هفت کلید موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هفت کلید موفقیت: از مقصد زندگی خود آگاه شوید

اثری پرفروش‌ و بین‌المللی که می‌تواند زندگی شما را به طرزی حیرت‌انگیز زیر و رو کند. ویل ادواردز در کتاب صوتی هفت کلید موفقیت که با وجود حجم اندک خود، آکنده از مطالب سودمند و کاربردی است، به شما طریقه‌ی پیگیری و تحقق امیدها و آرزوهایتان را می‌آموزد و از شما می‌خواهد که در هر شرایطی به نیروی درون خود ایمان داشته باشید.

درباره کتاب صوتی هفت کلید موفقیت:

انسان موجودی رویاپرداز است. اگر امید و آرزو و خیال را از او بگیرید، هیچ از او باقی نمی‌ماند جز کالبدی بی‌جان. با این حال اگر به دوروبرِ خود نگاهی بیندازید، احتمالاً شما هم هم‌صدا با ویل ادواردز تصدیق خواهید کرد که بسیاری از انسان‌ها به واقع تهی از رویا و امید به زندگی ادامه می‌دهند؛ چنین افرادی بالطبع اندیشه‌ی «موفقیت» را نیز به خاطرِ خود راه نمی‌دهند، تا چه رسد که در راه آن زندگی و تلاش هم بکنند! دلیل این امر به سادگی این است که اینان، رویای خود را یک بار برای همیشه دست‌نیافتنی پنداشته و از سطح آگاهی خود رانده‌اند. ویل ادواردز (Will Edwards) در کتاب صوتی هفت کلید موفقیت (7 Keys to Success)، شما را از اینکه تبدیل به چنین آدمی شوید برحذر می‌دارد.

تأکید او در این کتاب، قویاً بر تحقق‌پذیری رویاهاست؛ تمام رویاها! او باور دارد که اگر ما به راستی از نیروی عظیمی که درون خود داریم آگاه می‌بودیم، هرگز در مسیر رسیدن به خواسته‌هایمان نومید یا متوقف نمی‌شدیم.

ویل ادواردز در این اثر هفت کلید شگفت‌انگیز را در دستان شما می‌گذرد که هر کدام دری از درهای سعادت را به رویتان می‌گشاید؛ کلیدهایی چون تعهد، ایمان، انعطاف‌پذیری و... . اما پیش از آن، از شما می‌خواهد که به طور دقیق از مقصد زندگی خود آگاه شوید؛ زیرا در غیر این صورت، حتی اگر کلیدهای موفقیت را در دست داشته باشید، نمی‌دانید که باید کدام قفل‌های بسته را با آنها بگشایید!

در نکوداشت کتاب صوتی هفت کلید موفقیت:

- کتابی الهام‌بخش که زندگی شما را دگرگون خواهد کرد. (amazon)

کتاب صوتی هفت کلید موفقیت مناسب چه کسانی است؟

از تمام علاقه‌مندان به آثار انگیزشی دعوت می‌کنیم به کتاب صوتی هفت کلید موفقیت گوش بسپارند.

با ویل ادواردز بیشتر آشنا شویم:

او نویسنده‌ی کتاب‌های جذاب انگیزشی و سخنرانی چیره‌دست و مربی‌ای مشفق است؛ ویل ادواردز به زعم بیشتر مخاطبینش شایسته‌ی لقب «الهام‌بخش» است. او در بیشتر آثارش مبانی نظری را در خدمت حل معضلات عملی‌ای چون دلمردگی، بی‌انگیزگی، نومیدی و ... می‌گیرد. از کتاب‌های او می‌توان به این آثار اشاره کرد: «منوی سرآشپز»، «خلاقیت و تغییر».

در بخشی از کتاب صوتی هفت کلید موفقیت می‌شنویم:

خیلی‌ها هستن که به شما می‌گن هرگز به رویاتون نمی‌رسید. اونا 80 درصد از افرادی هستن که زمانی آرزویی داشتن اما اکنون به چیزی کمتر از اون رضایت دادن. اونا همون بچه‌هایی هستن که زمانی در صف مدرسه ایستاده و باور داشتن روزی خلبان، دکتر، بازیگر، خواننده ، رمان‌نویس و ... می‌شن.

اما تجربه‌شون از زندگی اونا رو کم‌کم به زمین زده. و رویاهاشون با بی‌میلی به کناری زده می‌شه. اون رویاها هنوز هم جایی در اعماق قلبشون وجود داره. اما اونا دیگه باور ندارن که می‌تونن به این رویاها برسن. اطرافیان ناخواسته و با نیتی خوب، دست به دست هم می‌دن تا نظر این افراد رو نسبت به اون‌چه در زندگی واقعیه و به صلاحشونه، تغییر بدن. اول والدین بر روی ذهنشون کار می‌کنن. توانایی‌هاشون رو زیر سوال می‌برن و به فرصت‌هاشون شک می‌کنن...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
مقدمه
5 دقیقه
فصل اول: تعهد
4 دقیقه
فصل دوم: یک ذهن آزاد و پذیرا
10 دقیقه
فصل سوم: سماجت و پافشاری
6 دقیقه
فصل چهارم: انعطاف‌پذیری
6 دقیقه
فصل پنجم: ایمان
11 دقیقه
فصل ششم: شکرگزاری
5 دقیقه
فصل هفتم: اشتیاق و آرزوی قلبی
15 دقیقه
فصل هشتم: هیچ شکستی وجود ندارد
7 دقیقه
فصل نهم: مسیر موفقیت
5 دقیقه
فصل دهم: اصول معنوی
5 دقیقه
فصل یازدهم: اصول جهانشمول
7 دقیقه
فصل دوازدهم: بقیه‌ی زندگی شما
25 دقیقه
فصل سیزدهم: تغییر دنیا
2 دقیقه
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هفت کلید موفقیت: از مقصد زندگی خود آگاه شوید
نویسنده
مترجمثریا رضایی
راویمهیار ستاری
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۲۸۰۰۰ ۱۴,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هفت کلید موفقیت

مصطفی عزیزی
۱۴۰۱/۸/۲۲
درود بر شما تهیه کنندگان گرامی. کتاب مفیدی بود و خوانش جذب کننده هم بر ارزش‌های این کتاب افزود. ترجمه‌ی عالی داشت به نظرم، خیلی ساده و خودمونی نویسنده راهکارهایی رو به ما از طریق نوشته هایش القا می‌کند در این کتاب. من لذت بردم و پیشنهاد
می کنم گوش کنید. ممنونم از کتابراه
آزاده سعیدی مطهر
۱۴۰۰/۶/۲۴
مفید، مختصر و‌ عالی بود. ممنون از کتابراه که امکان مطالعه چنین کتابهای زیبایی به ما میدهد.
پیشنهاد میکنم یک ساعت وقت بگذارید و این کتاب مفید مطالعه کنید.
Mlmlml
۱۴۰۲/۷/۲۶
مختصر و مفید بود مطالبی که قبلا خونده بودم توصیه میشه برای کسانی که حوصله مطالب طولانی رو ندارند
حمیدرضا جعفری
۱۴۰۲/۲/۲۰
کتاب بسیار خوب و مفیدی بود و اما صدای بسیار زیبای استاد لذت گوش دادن رو دوچندان کرد
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هفت کلید موفقیت

برای دریافت کتاب صوتی هفت کلید موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.