معرفی و دانلود کتاب صوتی هنر رهایی از فشارهای زندگی

عکس جلد کتاب صوتی هنر رهایی از فشارهای زندگی
قیمت:
۷۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنر رهایی از فشارهای زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنر رهایی از فشارهای زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هنر رهایی از فشارهای زندگی

چگونه می‌توان گذر روزها را بر خود آسان‌تر کرد و با درد و رنج کمتری از جاده‌های پیچاپیچ زندگی عبور کرد؟ ایزابل پایلو و آدری آکون در کتاب صوتی هنر رهایی از فشارهای زندگی راهکارهای مفیدی را در این زمینه در اختیار شما می‌گذارند.

درباره‌ی کتاب صوتی هنر رهایی از فشارهای زندگی

«غم زمانه خورم یا فراق یار کشم؟ به طاقتی که ندارم کدام بار کشم؟» این سؤال از سده‌های پیش، حتی پیش از آنکه سعدی شیرین‌سخن این بیت را بسراید، تا همین امروز ذهن بشر را به خود مشغول کرده است. گاه فشارهای زندگی چنان فراوان و جانکاهند که مانند سعدی با خودمان می‌گوییم کاش می‌شد از میان انبوه مشکلات، بار یکی را بر دوش کشید. فشارهای اجتماعی و اقتصادی و سیاسی از یک‌سو و مسائل فردی و مشکلات زندگی شخصی از سوی دیگر ما را احاطه کرده‌اند. ما در کشاکش این بحران‌ها و مشکلات محکوم به زنده ماندن و ادامه دادن هستیم. ایزابل پایلو (Isabelle Pailleau) و آدری آکون (Audrey Akoun) در کتاب صوتی هنر رهایی از فشارهای زندگی (Je dis enfin stop à la pression) راهنمای عملی و گام‌به‌گامی را برای دستیابی به آرامش و کاهش این فشارها در اختیار شما قرار می‌دهند.

به‌عنوان رئیس یا کارمند در محل کار، در نقش همسر یا والد در خانه، در هیئت مدیر یا معلم یا دانش‌آموز در مدرسه؛ هر کجا و در هر شرایطی که باشید با چالش‌هایی روبه‌رو هستید که می‌توانند آرامش را از زندگی شما سلب کنند. فشار روانی در هر سطحی که باشد آسیب‌زا و مخرب است. گاهی تحمل این فشارها جزوی از سبک زندگی ما می‌شود و به آن خو می‌گیریم. اما همه‌ی ما دوست داریم همواره در همه چیز فردی کامل و کارآمد به شمار بیاییم. ایزابل پایلو و آدری آکون یک روش پنج مرحله‌ای اثبات‌شده را به شما پیشنهاد می‌کنند تا بتوانید ابرهای تیره و تار مشکلات را پس بزنید و آفتاب آرامش را بر زندگی خود بتابانید. این پنج مرحله به‌اختصار موارد زیر را شامل می‌شوند:

  • یک: خود را اثبات کنید.
  • دو: نقص‌های خود را بپذیرید.
  • سه: ‌متفاوت فکر کنید و کارهای خود را سازماندهی کنید.
  • چهار: از خود اثری باقی بگذارید.
  • پنج: لذت‌های کوچک برای خود دست‌وپا کنید.

این اثر با ترجمه‌ی غزاله ابراهیمیان و ندا مصدقی به همت نشر صوتی ماه‌آوا و انتشارات کتاب کوله‌پشتی، با خوانش نگین خواجه در قالب کتاب گویا تهیه و منتشر شده است.

کتاب صوتی هنر رهایی از فشارهای زندگی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از هجوم بی‌امان فشارهای زندگی خسته شده‌اید و به دنبال لَختی آرامش هستید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با نویسندگان کتاب صوتی هنر رهایی از فشارهای زندگی بیشتر آشنا شویم

ایزابل پایلو روانشناس بالینی در حوزه‌ی کسب‌وکار، خانواده و یادگیری است. طراحی نقشه‌ی ذهنی و ابزارهای تفکر بصری از علاقه‌مندی‌های او به‌شمار می‌روند. ایزابل پایلو همچنین یکی از نویسندگان کتاب پرفروش «آموزش متفاوت با تربیت مثبت» است.

آدری آکون یک رواندرمانگر، متخصص روان‌شناسی مثبت‌گرا و علوم اعصاب است. او نویسنده‌ی کتاب‌های پرفروشی در حوزه‌ی روان‌شناسی، تربیتی و رشد شخصی است و همچنین در مقاله‌نویسی و سخنرانی هم فعالیت‌های بسیاری را در کارنامه‌ی حرفه‌ای خود دارد. آدری آکون در شبکه‌های اجتماعی بسیار فعال است و به‌طور مرتب در صفحه‌ی اینستاگرام خود مطالبی حول محور روان‌شناسی ارائه می‌دهد.

در بخشی از کتاب صوتی هنر رهایی از فشارهای زندگی می‌شنویم

قبل از شروع، تفکر و شیوه‌ی کارتان را تغییر دهید. اگر کار مایه‌ی سلامتی است، پس بهداشت کار چه خاصیتی دارد؟ کدوم‌یک از ما تا به حال این رؤیا رو نداشته که بلیطش در مسابقات بخت‌آزمایی برنده بشه و به خودش زندگی مرفه و سراسر تجمل هدیه بده؟ از کارش استعفا کنه و آوازی سرخوشانه بخونه که انگار پادشاه این عالمه؟ مختصر اثاثیه‌اش در دفتر کارش رو جمع کنه و برای همیشه از اونجا خارج بشه و بره تا در زیباترین و خوش‌آب‌وهواترین جزایر دنیا از سیشل و مالدیو گرفته تا اودرون اقامت کنه و حمام آفتاب بگیره؟ کدوم یک از ما درست چند دقیقه قبل از ورود مهمون‌ها و به‌ویژه پدرشوهر و مادرشوهر، در کابینت‌های آشپزخونه وسایلی رو جاساز نکرده که با یادآوریش لبخندی به لبش بیاد و کمی هم تعجب کنه؟ چرا که، بله، برنامه‌ریزی تخصص ماست. من هم متأهل هستم و هم امورات همسر و سه تا بچه‌ی قد و نیم‌قد با منه. شاغل هستم و برنامه‌ی هفتگیم پر از کارهای متنوعه. کمی هم باید به ورزشم برسم و مرتباً به اپیلاسیون برم. خیلی جالبه! من از پسش برمی‌آم. ولی نه... راستش در حقیقت کم می‌آرم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
60 دقیقه
مقدمه
61 دقیقه
گام اول: اظهار وجود کنیم ولی به فرد زورگو تبدیل نشویم
52 دقیقه
گام دوم: بیایم قبول کنیم کامل نیستیم ولی سرخورده نشویم
87 دقیقه
گام سوم: قبل از شروع تفکر و شیوه‌ی کارتان را تغییر دهید
41 دقیقه
گام چهارم: خود واقعی‌مان باشیم حتی با دندان مصنوعی
71 دقیقه
گام پنجم: شادکامی‌های کوچک بسازیم حتی اگر کارهای جزئی را هم بلد نیستیم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هنر رهایی از فشارهای زندگی
نویسنده،
مترجمغزاله ابراهیمیان، ندا مصدقی
راوینگین خواجه نصیر
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هنر رهایی از فشارهای زندگی

برای دریافت کتاب صوتی هنر رهایی از فشارهای زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.