معرفی و دانلود کتاب صوتی سه سوت جادویی

عکس جلد کتاب صوتی سه سوت جادویی
قیمت:
74000 تومان - 7.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سه سوت جادویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سه سوت جادویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سه سوت جادویی

داستان نوجوانی که از دنیای تلخ واقعیت به شیرینی رویاها پناه می‌برد! احمد اکبرپور در کتاب صوتی سه سوت جادویی از ماجراهای دختر نوجوانی برایمان می‌گوید که برای گریز از مشکلات خانوادگی، به دوست خیالی‌اش روی آورده است. دوستی که سه سوته خودش را به او می‌رساند تا در کنار هم به رویاپردازی ادامه بدهند.

درباره‌ی کتاب صوتی سه سوت جادویی

واقعیت‌گریزی و رویاپردازی، پاسخ خیلی از کودکان، نوجوانان و یا بزرگسالان به مشکلاتی است که توان رویارویی با آن‌ها را ندارند. شخصیت اول کتاب صوتی سه سوت جادویی نیز نوجوانی است که وقتی می‌بیند خانواده‌اش از هم پاشیده و کسی به فکر او نیست، تصمیم می‌گیرد تا با «تات جلبکی» طرح دوستی بریزد. احمد اکبرپور در کتاب صوتی سه سوت جادویی دنیای دختری را برایمان به تصویر می‌کشد که اگرچه نمی‌تواند مشکلات زناشویی پدر و مادرش را حل کند و کمی آرامش را به فضای خانواده بیاورد، اما این توانایی را دارد که با دوست خیالی خود، ماجراهای هیجان‌انگیزی را تجربه کند.

پدر و مادر هر دو قصد دارند تا به زندگی خانوادگی خود پایان بدهند. پدر می‌خواهد مجدداً ازدواج کند و گویا مادر هم قصد دارد همسر جدیدی را جایگزین او کند. هیچ‌کدام به فرزندشان و آینده‌ای که پیش روی او قرار دارد، توجهی نمی‌کنند. فرزند خانواده که در ابتدا کاری جز غصه خوردن انجام نمی‌داده، تصمیم می‌گیرد به جای اشک ریختن و ناراحت بودن، فکری به حال خودش بکند، چونکه جز خودش هیچکس نگران او نیست. در این زمان خلاقیت فوق‌العاده‌ی او به کمکش می‌آید تا دوستی را تصور کند که هم‌فکر و همراه او باشد. با وجود تات جلبکی او دیگر هرگز گریه نمی‌کند و اگر غم‌های واقعی به سراغش بیایند، فقط برای یک لحظه او را به خود مشغول می‌کنند. چون به‌سرعت مثل حباب‌های صابون می‌ترکند از بین می‌روند.

شنیدن کتاب صوتی سه سوت جادویی علاوه بر اینکه تخیل نوجوانان را تقویت می‌کند، به مادران و پدران نیز نشان می‌دهد که فرزندانشان دنیا را چگونه می‌بینند. والدین کودکان و نوجوانان باید بدانند که گاهی کنار آمدن با مشکلات خانه و خانواده بیش از حد توان فرزندان آن‌هاست. پس پیش از آنکه فرزندشان به سبب آسیب‌های ناشی از مشکلات به واقعیت‌گریزی روی بیاورند، بهتر است راهی برای ترمیم خانواده و بهبود اوضاع خانه پیدا بکنند.

احمد اکبرپور با نگارش کتاب صوتی سه سوت جادویی داستانی پرکشش و جذاب آفریده که برای نوجوانان سرگرم‌کننده و برای والدین آن‌ها آموزنده است. انتشارات افق کتاب صوتی سه سوت جادویی را به چاپ رسانده و نشر صوتی رادیو گوشه نیز آن را با صدای شادی هاشم‌لو منتشر کرده است.

کتاب صوتی سه سوت جادویی برای چه کسانی مناسب است؟

نوجوانان مخاطبان این کتاب هستند، به‌ویژه اگر به خیال‌پردازی و داستان‌های تخیلی هم علاقمند باشند از شنیدن کتاب صوتی سه سوت جادویی بسیار لذت خواهند برد. شنیدن این کتاب برای والدینی که فرزندانشان وارد دور‌ه‌ی نوجوانی شده‌اند، بسیار مفید خواهد بود.

با احمد اکبرپور بیشتر آشنا شویم

احمد اکبرپور، زاده‌ی 9 مرداد 1349، نویسنده و شاعر ایرانی است که برای کودکان و نوجوانان می‌نویسد. این نویسنده به پاس فعالیت‌های ادبی خود، جوایز مؤسساتی از جمله «کتاب سال ایران» و «شورای کتاب کودک» را از آن خود کرده است. احمد اکبرپور همچنین عضویت در شورای کتاب کودک و انجمن نویسندگان کودک و نوجوان را در کارنامه‌ی خود دارد. «من مترسکم ولی نمی‌ترسم»، «ازدواج با خورشید»، «بفرمایید عینک مادام سوسکه»، «قطار آن شب» و «شب به خیر فرمانده» عنوان برخی از کتاب‌های این نویسنده هستند.

در بخشی از کتاب صوتی سه سوت جادویی می‌شنویم

مامان‌بزرگ میگه: «بگو که بابات می‌خواد زن بگیره. شاید از حسادت منفجر بشه.» توی فکرمه که چه جواب دندان‌شکنی بهش بدم که بابا میگه: «بریم دخترم.» هنوز از در حیاط بیرون نرفتیم که مامان‌بزرگ دوباره همون چیزا رو میگه. به اضافه‌ی اینکه: «بگو خیلی هم خوشگله! مثل ماه، مثل عروس.» یواشکی می‌خندم.

بابا کاغذاش و مرتب می‌کنه. الته هنوز زوده ولی منم می‌خوام ازدواج کنم. ولی نکته‌ی مهم اینجاست که: «مثل مادرت، خیر!» و کاغذی رو که چند جاش خط خورده نشونم میده. «می‌بینی؟ من توی روزنامه آگهی می‌دم. می‌خوام زنی رو انتخاب کنم که شرایط روحی من و درک کنه. با تو و مامانم یه دوست واقعی باشه؛ یه رفیق صمیمی!».

چیزای دیگه‌ای هم میگه ولی هوش‌و‌حواس من چارچنگولی پیش متنیه که پر از خط‌خوردگیه. «آگهی یک ازدواج صمیمیانه!» توی کوچه بابا کاغذ و از دست من می‌گیره تا به خاطر خط‌خوردگی، خودش برام بخونه. یه چیزایی متوجه میشم که از من و مامان‌بزرگم صحبت کرده ولی من به ازدواج صمیمانه و غیرصمیمانه فکر می‌کنم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
13 دقیقه
فصل اول
14 دقیقه
فصل دوم
20 دقیقه
فصل سوم
13 دقیقه
فصل چهارم
19 دقیقه
فصل پنجم
11 دقیقه
فصل ششم
12 دقیقه
فصل هفتم
15 دقیقه
فصل هشتم
18 دقیقه
فصل نهم
16 دقیقه
فصل دهم
11 دقیقه
فصل یازدهم
17 دقیقه
فصل دوازدهم
16 دقیقه
فصل سیزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سه سوت جادویی
نویسنده
راویشادی هاشم لو
ناشر چاپینشر افق
ناشر صوتینشر صوتی کتاب‌های درگوشی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه صوتی
74000 ت - 7.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سه سوت جادویی

سید محمد صالح حسینی قمی
۱۴۰۲/۱۲/۹
کتاب خوبی هست من خودم هر هفته یک قسمت گوش میدم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سه سوت جادویی

برای دریافت کتاب صوتی سه سوت جادویی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.