معرفی و دانلود کتاب صوتی راز شعبده باز: ماجراهای استوارت هورتن

عکس جلد کتاب صوتی راز شعبده باز: ماجراهای استوارت هورتن
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راز شعبده باز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راز شعبده باز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی راز شعبده باز: ماجراهای استوارت هورتن

در دنباله‌ی ماجراهای استوارت هورتن لیزا اونز ماجراجویی‌های شگفت‌انگیز استوارت را ادامه می‌دهد. کتاب صوتی راز شعبده باز داستان پسری 10 ساله است که به دنبال وصیت‌نامه‌ی عموی بزرگ‌ترش در کارگاه جادوگری او می‌گردد. او باید معماهایی جادویی را حل کند تا سرنخ‌هایی را در مورد محل وصیت عمویش پیدا کند.

درباره‌ی کتاب صوتی راز شعبده باز

اتفاقات کتاب صوتی راز شعبده باز (Horten's Incredible Illusions) از جایی شروع می‌شود که جلد اول مجموعه‌ی ماجراهای استوارت هورتن تمام شده بود. لیزا اونز (Lissa Evans) این بار استوارت را درگیر حقه‌های باقیمانده در کارگاه جادوگری عمویش می‌کند. حقه‌هایی که استوارت و دوست کنجکاوش آپریل در کارگاه جادوگری عموی بزرگ‌ترش پیدا کرده بودند برای نمایش به موزه منتقل شده و هورتون 10 ساله مسئول نگهداری از این وسایل می‌شود. او حقه‌های عجیبی در کارگاه پیدا می‌کند که بیشتر از شعبده‌بازی شبیه به جادوی واقعی هستند. برای کشف رازهای این حقه‌های جادویی استوارت و آپریل شروع به نام‌گذاری این حقه‌ها می‌کنند.

آپریل یکی از سه‌قلوهایی است در همسایگی استوارت زندگی می‌کند. در جلد‌های قبلی کتاب صوتی راز شعبده باز دیدیم که استوارت هورتون به همراه خانواده‌اش به یک شهر جدید آمده‌اند. استوارت که در این مکان جدید احساس تنهایی می‌کند با سه‌قلوهای همسایه دوست می‌شود و با کمک آن‌ها ماجراجویی‌های خود را شروع می‌کند. لیزا اونز با انتخاب پسر بچه‌ای با مشکلات فراوان، به‌عنوان شخصیت اصلی داستان، کمک می‌کند شنوندگان کتاب صوتی راز شعبده‌باز هرکدام به‌نوعی با استوارت همذات‌پنداری کنند.

هرکدام از دستگاه‌های جادویی که استوارت و آپریل در کارگاه جادوگری پیدا کرده‌اند رازی مخصوص به خود دارد. آن‌ها این معماها را برای یافتن آخرین خواسته‌ی عموی استوارت حل می‌کنند. این دستگاه‌ها استوارت و آپریل را به قلمروهای جادویی متفاوتی می‌برند و هوش و عمق دوستی آن‌ها را می‌سنجند. لیزا اونز تمام اتفاقاتی را که در جلد قبلی کتاب صوتی راز شعبده باز اتفاق افتاده، در آغاز این کتاب توضیح داده است. این کار باعث شده شنوندگان بتوانند بدون گوش دادن به قسمت قبلی، کلیت داستانی موردنیاز برای شنیدن این قسمت از ماجراهای استوارت هورتن را متوجه شوند. استوارت که در کتاب «کارگاه جادو» حقه‌های عموی بزرگ‌ترش را پیدا کرده بود حالا باید با حل معماهای این حقه‌ها محل وصیت‌نامه‌ی عموی گم‌شده‌اش را نیز پیدا کند.

شنیدن مجموعه ماجراهای استوارت هورتن بسیار سرگرم‌کننده است. اتفاقات کتاب صوتی راز شعبده باز با سرعتی بالا، جذاب و خلاقانه رخ می‌دهند. استوارت و آپریل در این داستان‌ها شخصیت‌های کوچک جالبی هستند که با هم دعوا و آشتی می‌کنند. رابطه‌ی دوستی بین آن‌ها آن‌قدر واقعی پرداخته شده که شنوندگان کتاب صوتی رازهای شعبده‌باز خود را در کنار این دو دوست قدیمی احساس خواهند کرد. سرنخ‌های هوشمندانه، پازل‌ها و رازهای جالبی که در کتاب است هرکسی را مجذوب خود می‌کند. کتاب صوتی راز شعبده باز با صدای سارا جامعی در نشر صوتی کتاب‌های درگوشی تهیه شده است. نسخه‌ی چاپی این کتاب را لیلا قنادپور به فارسی ترجمه کرده و توسط انتشارات ماهک منتشر شده است.

درباره مجموعه ماجراهای استوارت هورتن

یکی از دلایل موفقیت مجموعه‌های داستانی کودکان و نوجوانان این است که خوانندگان و شنوندگان این داستان‌ها رابطه‌ای صمیمی و طولانی‌مدت با شخصیت‌های این رمان‌ها برقرار می‌کنند. چنین رابطه‌ای باعث می‌شود که کودکان و نوجوانان به خواندن و مطالعه علاقه‌مند شوند. مجموعه ماجراهای استوارت هورتن به‌خوبی چنین کاری را انجام می‌دهد. خوانندگان و شنوندگان این مجموعه با دنبال‌کردن حوادثی که برای استوارت و آپریل اتفاق می‌افتد خود را در کنار دوست‌هایی می‌یابد که انگار سال‌هاست می‌شناسد. ماجراهای استوارت هورتن در دنیای واقعی شروع می‌شوند و ما را به‌جایی می‌برند که جادوها و معماهای فراوانی برای کشف‌کردن و حل‌کردن وجود دارند. کتاب صوتی «کارگاه جادوگری» جلد اول این مجموعه، پیش‌ازاین به فارسی ترجمه و منتشر شده است. یکی از ویژگی‌های خوب مجموعه‌ی ماجراهای استوارت هورتون این است که برای خواندن آن نیاز نیست از اولین جلد مجموعه شروع کنید. اونز در آغاز کتاب صوتی رازهای شعبده باز خلاصه‌ای از اتفاقات جلد قبلی را نیز ارائه می‌دهد.

کتاب‌های این مجموعه هرکدام پایان‌بندی مشخصی دارند که وقایع اصلی را به قسمت‌های بعدی واگذار نمی‌کند. با این کار مخاطب نه برای فهمیدن انتهای داستان بلکه برای سپری‌کردن وقت بیشتر با شخصیت‌ها است که قسمت‌های بعدی مجموعه استوارت هورتن را مطالعه می‌کند.

نکوداشت‌های کتاب صوتی راز شعبده باز

  • داستانی که بین طنز و درام در نوسان است... اولین داستان درباره‌ی این پسر دوست‌داشتنی که سال گذشته منتشر شد، مورد تحسین جهانی قرار گرفت. راز شعبده باز به همان خوبی است. (ایندیپندنت)

  • جواهری برای قهرمانان نوجوان. (تایمز)

  • این کتاب همه‌ی چیزهایی را که یک ماجراجویی قدیمی نیاز دارد ارائه می‌کند... کتابی هوشمندانه برای یک خواننده‌ی باهوش. (مارکوس سجویک، گاردین)

  • اونز درون‌مایه‌هایی کلاسیکی چون جادو، معما و جست‌وجو را در داستان سرگرم‌کننده‌ی استوارت هورتون 10 ساله استفاده کرده است. (پابلیشرز ویکلی)

کتاب صوتی راز شعبده باز برای چه کسانی مناسب است؟

نوجوانان و همه‌ی کسانی که داستان‌های معمایی و هیجان‌انگیز نوجوانان را دنبال می‌کنند از شنیدن این کتاب لذت خواهند برد.

با لیزا اونز بیشتر آشنا شویم

فلیسیتی کنوین (Felicity Kenvyn) که با عنوان لیزا اونز شناخته می‌شود، کارگردان و نویسنده‌ی انگلیسی است. اونز که تحصیلات پزشکی دارد به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی برنامه‌های طنز با بی‌بی‌سی همکاری می‌کند. او برای بزرگسالان و کودکان رمان‌های زیادی نوشته است. «فهرست اسپنسر»، «عجیب و غریب»، «بهترین ساعت و نیم» و «قلب کج» رمان‌های لیزا اونز برای بزرگسالان است.

کتاب «کارگاه جادو» یکی از کتاب‌های لیزا اونز برای کودکان و نوجوانان است که موفقیت‌های زیادی برای او به همراه داشته است. علاوه‌بر این کتاب «خرگوش قرمز» آخرین کتاب اوست که جوایز کتاب کاستا و مدال کارنگی را دریافت کرده است.

در بخشی از کتاب صوتی راز شعبده باز می‌شنویم

استوارت به تصویری که او گفته بود نگاه کرد. مثل بقیه آن‌ها درست شکل خودش بود. آینه را از جا درآورد و آن را در قاب خالی گذاشت و قاب را سر جایش قرار داد. بلافاصله آینه ناپدید شد. از پشت سرش صدای نفس‌نفس می‌شنید. یک نفر با لحن پرافاده‌ای گفت: «تو یه ثانیه چندتا از اینا می‌تونی بری؟». قلب استوارت ریخت. برگشت؛ استوارت دیگری داشت یکدستی روی زمین شنا می‌رفت. استوارت گفت:‌ «من اصلا از این کارا بلد نیستم». آن‌یکی استوارت نفس‌نفس‌زنان گفت: «خوب نیست آدم هم کوتاه باشه هم وارفته، من وارفته نیستم پس بیا باهم مچ بندازیم». استوارت بی‌حوصله گفت: « مچ‌اندازی واقعا حوصله‌ی آدم رو سر می‌بره». استوارت ورزش‌کار پرید روی پاش و طلبکارانه گفت:‌ «داری میگی من حوصله‌ی آدما رو سر می‌برم؟» استوارت انگشتش را توی گوشش کرد و دوباره رفت کنار آینه‌ها. فایده‌ای نداشت؛ فرق تصویر‌ها را نمی‌فهمید. فقط باید شانس می‌آورد. چند آینه را پشت سر هم برداشت، تا جایی که دستش پر از آینه شد. بعد یکی‌یکی آن‌ها را توی قاب امتحان کرد. کمی بعد استوارت زیر لب گفت: «فکر بدی بود. خیلی بد». فضای تاریک دوروبر آینه‌ها را استوارت‌های زیادی پر کرده بودند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
9 دقیقه
فصل 1
9 دقیقه
فصل 2
10 دقیقه
فصل 3
11 دقیقه
فصل 4
9 دقیقه
فصل 5
8 دقیقه
فصل 6
9 دقیقه
فصل 7
9 دقیقه
فصل 8
8 دقیقه
فصل 9
9 دقیقه
فصل 10
10 دقیقه
فصل 11
8 دقیقه
فصل 12
10 دقیقه
فصل 13
11 دقیقه
فصل 14
9 دقیقه
فصل 15
10 دقیقه
فصل 16
9 دقیقه
فصل 17
8 دقیقه
فصل 18
12 دقیقه
فصل 19
9 دقیقه
فصل 20
14 دقیقه
فصل 21
12 دقیقه
فصل 22
12 دقیقه
فصل 23
10 دقیقه
فصل 24
8 دقیقه
فصل 25
10 دقیقه
فصل 26
10 دقیقه
فصل 27
10 دقیقه
فصل 28
6 دقیقه
فصل 29
9 دقیقه
فصل 30
11 دقیقه
فصل 31
10 دقیقه
فصل 32
9 دقیقه
فصل 33
6 دقیقه
فصل 34
7 دقیقه
فصل 35
8 دقیقه
فصل 36
13 دقیقه
فصل 37
9 دقیقه
فصل 38
6 دقیقه
فصل 39
13 دقیقه
فصل 40
14 دقیقه
فصل 41
9 دقیقه
سخن آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی راز شعبده باز: ماجراهای استوارت هورتن
نویسنده
مترجملیلا قنادپور
راویسارا جامعی
ناشر چاپیانتشارات ماهک
ناشر صوتینشر صوتی کتاب‌های درگوشی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۴۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی راز شعبده باز

ساسان
۱۴۰۲/۲/۱۸
با سلام گوینده بسیار زیبا و جذاب بود خود کتاب عالی به درد رنج سنی نوجوان میخوره حتما بخونید ولذت ببرید
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی راز شعبده باز

برای دریافت کتاب صوتی راز شعبده باز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.