معرفی و دانلود کتاب صوتی مسافران زمان 1: ماجرای خانواده‌ی بالبوئنا در غرب وحشی

عکس جلد کتاب صوتی مسافران زمان 1: ماجرای خانواده‌ی بالبوئنا در غرب وحشی
قیمت:
106000 تومان - 11.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مسافران زمان 1: ماجرای خانواده‌ی بالبوئنا در غرب وحشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مسافران زمان 1: ماجرای خانواده‌ی بالبوئنا در غرب وحشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مسافران زمان 1: ماجرای خانواده‌ی بالبوئنا در غرب وحشی

کتاب صوتی مسافران زمان 1: ماجرای خانواده‌ی بالبوئنا در غرب وحشی قصه‌ای نفس‌گیر از روبرتو سانتیاگو است. در این داستان ماجراجویانه خانواده‌ای اسپانیایی از طریق سیاهچاله در زمان سفر می‌کنند و ناگهان با گروهی سرخ‌پوست خشمگین روبه‌رو می‌شوند که قصد جانشان را دارند... .

درباره‌ی کتاب صوتی مسافران زمان 1: ماجرای خانواده‌ی بالبوئنا در غرب وحشی

داستانی هیجان‌انگیز از روبرتو سانتیاگو (Roberto Santiago)! قهرمان کتاب صوتی مسافران زمان 1: ماجرای خانواده‌ی بالبوئنا در غرب وحشی (La aventura de los Balbuena en el lejano Oeste) سباستین نام دارد. این پسر جسور و شجاع همراه خواهر، برادر و پدرش در خانه‌ای زیبا زندگی می‌کند. مادر او مدت‌ها پیش از دنیا رفته اما اخلاق احساساتی پدر هیچ‌وقت اجازه نداده آن‌ها احساس تنهایی داشته باشند، البته اگر چند ماه اخیر را نادیده بگیریم؛ منظور زمانی است که پای زنی مهربان با دخترش ماریا به خانه‌شان باز شد و کلی اتفاقات جدید از راه رسید.

سوسانا -تنها دختر خانه- اصلا از ماریا خوشش نمی‌آید. سانتی پانزده ساله هم آنقدر سرگرم گوشی هوشمندش است که متوجه هیچ‌چیز نمی‌شود. سباستین اما از ماریا خوشش می‌آید یا حداقل دوست دارد بیشتر او را در خانه‌شان ببیند. به نظر او علاقه‌ی پنهان پدرشان و مادرِ ماریا تنها اتفاق جالب زندگی‌شان بوده و به‌هرحال تغییر چیز خوبی است، اما روبرتو سانتیاگو، این نویسنده‌ی بازیگوش اسپانیایی برنامه‌های دیگری برایشان در نظر دارد.

یک روز معمولی که خانواده چهارنفره‌ی سباستین به‌همراه ماریا و مادرش برای خرید دوچرخه بیرون از خانه به‌سر می‌برند طوفانی عجیب از راه می‌رسد. رعدوبرقی سفید دقیقا به نقطه‌ای که آن‌ها ایستاده‌اند می‌زند و بوم! بچه‌های ترسیده و والدین نگرانشان از یک سیاهچاله عبور و به صدو پنجاه سال قبل پرتاب می‌شوند، جایی که اهالی‌اش بی‌رحمانه غریبه‌ها را شکار می‌کنند... .

کتاب صوتی مسافران زمان 1: ماجرای خانواده‌ی بالبوئنا در غرب وحشی داستانی جذاب، خنده‌دار و ماجراجویانه است که از همان جمله‌های اول شما را نمک‌گیر می‌کند. اما باید گفت نقطه‌ی اوج نویسندگی سانتیاگو ترسیم تفاوت زندگی امروز و گذشته است. ملاقات انسان‌های مدرنی که سوار بر دوچرخه بیابان‌های آمریکا را رکاب می‌زنند با سرخ‌پوستان سوار بر اسب می‌تواند نظر هر شنونده‌ی مشکل‌پسندی را جلب کند. آن‌ها بعد از این اتفاق مجبورند برای بقا تلاش کنند و اختلافات گذشته را کنار بگذارند، کاری سخت که سباستین انجامش را برعهده می‌گیرد و همانطور که سعی دارد عزیزانش را از دست دشمنان نجات دهد آرام‌آرام روابط خانوادگی‌شان را دگرگون می‌سازد... .

گفتنی است این داستان هیجان‌انگیز و پر ماجرا توسط انتشارات هوپا به چاپ رسیده و نشر صوتی کتاب‌های درگوشی نسخه‌ی گویای آن را تهیه کرده است.

کتاب صوتی مسافران زمان 1: ماجرای خانواده‌ی بالبوئنا در غرب وحشی مناسب چه کسانی است؟

شنیدن این اثر را به تمام کودکان 9 تا 12 ساله که از داستان‌های هیجان‌انگیز لذت می‌برند، پیشنهاد می‌کنیم.

با روبرتو سانتیاگو بیشتر آشنا شویم

روبرتو سانتیاگو نویسنده‌ی کودک و نوجوان است. وی البته دستی هم در آتش فیلمسازی دارد و حتی در این زمینه افتخاراتی را نیز کسب نموده است. سانتیاگو زاده‌ی مادرید اسپانیا و متولد سال 1968 است.

در بخشی از کتاب صوتی مسافران زمان 1: ماجرای خانواده‌ی بالبوئنا در غرب وحشی می‌شنویم

من توی موراتالاس به دنیا آمده‌ام. موراتالاس جایی است توی مادرید که ساختمان‌های خیلی بلندی دارد و بیشتر شهرتش به‌خاطر این است که ملندی خواننده آنجا به دنیا آمده. به‌جز آن، رکورد گینس پخت بزرگ‌ترین پائیای دنیا را هم دارد. آن‌قدر بزرگ که یک روز یکشنبه، صد هزار نفر برای خوردنش جمع شدند. پدرم پلیس شهربانی است و اسمش سباستین بالبوئناست، دقیقا هم اسم من. برادر بزرگم سانتی، پانزده سالش است و صبح تا شب به من پس گردنی و توسری می‌زند.

خواهرم، سوسانا از همه کوچک‌تر است (تازه رفته توی ده سال) و تنها دختر خانواده است. مادرم خیلی وقت پیش عمرش را داده به شما. وقتی من خیلی کوچک بودم. ولی آن برای خودش داستان دیگری است. واقعیت این است: داستانی که می‌خواهم برایتان تعریف کنم، اصلا توی موراتالاس اتفاق نیفتاده . بلکه جای خیلی دورتری اتفاق افتاده. جایی که مردمش سوار اسب می‌شوند و از کمرشان هفت‌تیر آویزان می‌کنند. جایی که درست زمانی که حواست جای دیگری است، سرخ‌پوست‌های اسب‌سوار بهت حمله می‌کنند: غربِ وحشی.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
7 دقیقه
فصل اول
6 دقیقه
فصل دوم
10 دقیقه
فصل سوم
6 دقیقه
فصل چهارم
2 دقیقه
فصل پنجم
18 دقیقه
فصل ششم
10 دقیقه
فصل هفتم
5 دقیقه
فصل هشتم
11 دقیقه
فصل نهم
6 دقیقه
فصل دهم
7 دقیقه
فصل یازدهم
7 دقیقه
فصل دوازدهم
10 دقیقه
فصل سیزدهم
14 دقیقه
فصل چهاردهم
9 دقیقه
فصل پانزدهم
8 دقیقه
فصل شانزدهم
4 دقیقه
فصل هفدهم
13 دقیقه
فصل هجدهم
2 دقیقه
فصل نوزدهم
7 دقیقه
فصل بیستم
14 دقیقه
فصل بیست‌ویکم
6 دقیقه
فصل بیست‌ودوم
6 دقیقه
فصل بیست‌وسوم
9 دقیقه
فصل بیست‌وچهارم
2 دقیقه
فصل بیست‌وپنجم
9 دقیقه
فصل بیست‌وششم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مسافران زمان 1: ماجرای خانواده‌ی بالبوئنا در غرب وحشی
نویسنده
مترجمآزاده رادکیان پور
راویسارا جامعی
ناشر چاپیانتشارات هوپا
ناشر صوتینشر صوتی کتاب‌های درگوشی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۲۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
106000 ت - 11.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مسافران زمان 1: ماجرای خانواده‌ی بالبوئنا در غرب وحشی

مازیار زمانی
۱۴۰۱/۱۲/۲۳
یک داستان تخیلی عالی برای افراد زیر ۱۸ سال با یک اجرای بی نظیر توسط قصه گو.
حسن آبیاری
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
کتاب خوبی است.
داستانی خیالی از غرب وحشی و زندگی پرماجرای دو خانواده
امین طاها زارع طبیبی
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
کتاب خوبی است اماصدا گزاریش زیاد خوب نیست😐😐🤞🤞
عزت قاسمپور
۱۴۰۱/۱۰/۳۰
برای پسرهای تینیجر ۱۰تا۱۲سال عالیه
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مسافران زمان 1: ماجرای خانواده‌ی بالبوئنا در غرب وحشی

برای دریافت کتاب صوتی مسافران زمان 1: ماجرای خانواده‌ی بالبوئنا در غرب وحشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.