معرفی و دانلود کتاب صوتی کشف اسرار کارهای منحصر به فرد: کاربرد مهندسی معکوس در کسب و کار

عکس جلد کتاب صوتی کشف اسرار کارهای منحصر به فرد: کاربرد مهندسی معکوس در کسب و کار
قیمت:
۸۳,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کشف اسرار کارهای منحصر به فرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کشف اسرار کارهای منحصر به فرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کشف اسرار کارهای منحصر به فرد: کاربرد مهندسی معکوس در کسب و کار

موفقیت همیشه به افرادی که نابغه یا پرتلاش باشند تعلق نمی‌گیرد. ران فریدمن در کتاب صوتی کشف اسرار کارهای منحصر به فرد با ارائه‌ی مثال‌های متعدد از زندگی واقعی افراد موفق، ثابت می‌کند که در بسیاری اوقات، این خلاق و ماهر بودن و به‌عبارت آشناتر زرنگ بودن است که باعث موفقیت خواهد شد. برای پیش رفتن در این مسیر هم نمی‌توان از همان الگوهای ثابت همیشگی استفاده کرد، بلکه باید نسبت به هر موقعیت الگویی جدید ساخت. در این کتاب که یکی از بهترین آثار غیرداستانی سایت آمازون به‌شمار می‌رود، شیوه‌ی الگوسازی را نیز خواهیم آموخت.

درباره‌ی کتاب صوتی کشف اسرار کارهای منحصر به فرد

به‌جای اینکه دست‌وپا بزنید، آرام باشید، تمرکز کرده و فکر کنید؛ خواهید دید که راه‌حل‌های فوق‌العاده‌ای به ذهنتان می‌رسد که از چشم دیگران پنهان مانده است. ران فریدمن (Ron Friedman) در کتاب صوتی کشف اسرار کارهای منحصر به فرد (Decoding Greatness)، به کسانی که در پی رسیدن به اهدافشان هستند، فارغ از تلاش و هوش، راه سومی را پیشنهاد می‌کند: مهندسی معکوس.

از نظر ران فریدمن، مهندسی معکوس یعنی پی بردن به ساختارهای حاکم بر امور و کشف چیزهایی که در دید همه نیستند. ممکن است بدون دقت کافی و بدون دانستن علت اصلی یک رخداد، سال‌ها برای تحقق آن تلاش کنیم و در انتها به آن برسیم. اما کتاب صوتی کشف اسرار کارهای منحصر به فرد به ما گوشزد می‌کند که شاید درهمان‌حال افراد دیگری با همان هدف مشترک وجود داشته باشند که صرفاً با دقت کافی به لایه‌های مختلف آن امر، بدون صرف تلاش و زمانی که ما خرج کردیم، به نتیجه برسند.

ران فریدمن در هر بخش از کتاب صوتی کشف اسرار کارهای منحصر به فرد با ارائه‌ی داستان زندگی یک فرد موفق و مشهور مثل استیو جابز، جف بزوس، تارانتینو و... الگوی مورداستفاده‌‌ی او را در کار و حرفه‌اش استخراج کرده و در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. اما پیام او در این کتاب، تکرار همین الگوها و تقلید کردن از روی آن‌ها نیست. تلاش او آموزش نحوه‌ی ساخت الگو است. برای مثال ران فریدمن به مخاطبان خود می‌آموزد چطور بازخوردهایی را که دریافت می‌کنند، مدیریت کرده و از آن‌ها به‌عنوان ابزار کار خود استفاده کنند.

کتاب صوتی کشف اسرار کارهای منحصر به فرد با عنوان فرعی کاربرد مهندسی معکوس در کسب‌وکار را نشر صوتی جیحون با صدای محمد ولیان و براساس ترجمه‌ی نرگس قاسمی منتشر کرده است. نسخه‌ی متنی این کتاب را نیز انتشارات اژدهای طلایی به چاپ رسانده است.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی کشف اسرار کارهای منحصر به فرد

  • بهترین اثر غیرداستانی به انتخاب ویراستاران سایت آمازون
  • کتاب پرفروش ملی
  • بهترین کتاب تجاری سال به انتخاب مجله‌ی Inc

نکوداشت‌های کتاب صوتی کشف اسرار کارهای منحصر به فرد

  • فرمول ران فریدمن برای کارهای منحصر به فرد، به‌شکل خیره‌کننده‌ای ساده و آسان است: یک چیز منحصربه‌فرد پیدا کنید، بعد خود را در فرایند انجام آن دخیل کنید. (بوک لیست)

  • این کتاب، دستورالعمل سرّی موفقیت هنرمندان، ورزشکاران، کارآفرینان و حتی جنایت‌کاران نابغه را در اختیار شما قرار می‌دهد! کتاب کشف اسرار کارهای منحصر به فرد، ترکیبی از تحلیل و داستان است که بسیار مختصر و مفید و همراه با پشتوانه‌ی علمی در اختیار ما قرار داده شده. (دنیل اچ. پینک، نویسنده‌ی کتاب چه وقت؟)

  • اگر این کتاب بینش‌های زیادی درباره‌ی الگوهای رسیدن به نتایج ایده‌آل را در اختیار شما قرار می‌داد، می‌توانستیم بگوییم ارزش وقت شما را دارد. اما واقعیت این است که ران فریدمن، حتی فراتر از این رفته. او در این کتاب به شما می‌آموزد که چطور الگوهای جدید منحصر به خودتان را کشف کنید. (آدام گرنت، نویسنده‌ی کتاب پرفروش دوباره فکر کن)

کتاب صوتی کشف اسرار کارهای منحصر به فرد برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی کشف اسرار کارهای منحصر به فرد برای علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت شغلی و مدیریت کسی‌وکار مناسب است. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید در کسب‌وکار خود بسیار موفق باشید و کتاب‌هایی مثل «عادت‌های اتمی» و «کار عمیق» را خوانده و از آن‌ها لذت برده‌اید، این کتاب را از دست ندهید.

با ران فریدمن بیشتر آشنا شویم

دکتر ران فریدمن یک روان‌شناس، نویسنده و سخنران است که در سال 1977 متولد شده. تخصص او در زمینه‌ی انگیزش و تغییر رفتار است. ران فریدمن بنیان‌گذار مؤسسه‌ی ignite80 است که در حوزه‌ی مشاوره به مدیران برای بهبود و ارتقای فضای کسب‌وکارشان فعالیت می‌کند. او با نشریات، شبکه‌ها و مؤسسه‌هایی مانند CNN، Harvard Business Review و Psychology Today همکاری کرده و نتایج تحقیقاتش در نشریاتی مانند نیویورک تایمز، گاردین و واشنگتن پست منتشر شده‌اند. «بهشت کارکنان» یکی از کتاب‌های منتشرشده از ران فریدمن است.

در بخشی از کتاب صوتی کشف اسرار کارهای منحصر به فرد: کاربرد مهندسی معکوس در کسب و کار می‌شنویم

وقتی یکی از مدیران استودیو موافقت کرد که فیلم‌نامه‌اش برای عاشقانه‌های واقعی را بازبینی کند، تارانتینو به وجد آمد. کسی چه می‌دانست! شاید این شروع کارش بود. حداقل تا حدودی متوجه می‌شد که آیا در مسیر درستی قرار دارد یا خیر. این پاسخی است که نماینده‌ی تارانتینو دریافت کرد:

«چطور جرأت کردید این آشغال را برای من بفرستید؟ باید عقل خود را از دست داده باشید. می‌خواهید بدانید چه احساسی دارم؟ این آشغال را برای خودتان پس می‌فرستم. لعنت به شما!»

اجازه بدهید از شما سؤالی بپرسم: این بازخورد چه اشکالی دارد؟

مطمئناً این واکنشی نیست که تارانتینو انتظارش را داشت و البته کمی هم خشن است؛ اما بی‌شک بازخورد است: «مدیر استودیو فیلم‌نامه را دوست ندارد؛ پایان داستان. بهتر است به جلو حرکت کرد.» و بااین‌حال واضح است این چیزی نیست که هنگام درخواست بازخورد در ذهن داریم؛ مگر نه؟

جری ساینفلد دقیقاً می‌داند که این بازخورد چه چیزی کم دارد و آن ربطی به دور از انتظار یا توهین‌آمیز بودن آن ندارد. این بازخورد، ویژگی اصلی بازخوردی مفید، یعنی صراحت را ندارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
5 دقیقه
سخن ناشر
18 دقیقه
مقدمه - قسمت اول
22 دقیقه
مقدمه - قسمت دوم
23 دقیقه
بخش یک: هنر کشف الگوهای پنهان
20 دقیقه
رمزگشایی دستور پخت غذاهای خوشمزه
25 دقیقه
زندگی اسرارآمیز سلاح‌ها، داروها و خودروهای مسابقه
29 دقیقه
تفکر الگوریتمی
28 دقیقه
چگونه نقشه‌ای طراحی کنیم؟ - قسمت اول
16 دقیقه
چگونه نقشه‌ای طراحی کنیم؟ - قسمت دوم
36 دقیقه
نفرین خلاقیت
28 دقیقه
معجزه‌ی تجربه‌ی بی‌تجربه‌ها
23 دقیقه
هنر ارتقا دادن مؤلفه‌ای نادیده‌گرفته‌شده
30 دقیقه
بخش دو: شکاف بین چشم‌انداز و توانایی
28 دقیقه
اصل تابلوی امتیازات
28 دقیقه
سنجه‌های پوچ
30 دقیقه
استفاده از تابلوی امتیازات برای بهبود وضعیت
35 دقیقه
چگونه می‌توان خطر ریسک‌پذیری را به حداقل ممکن رساند؟
37 دقیقه
چرا به نام مستعار نیاز دارید؟
20 دقیقه
تمرین کردن در سه بعد
28 دقیقه
وجه اشتراک بهترین مربیان با کارگردانان هالیوود
29 دقیقه
موضوعی درباره‌ی بیشتر فکر کردن و کمتر کار کردن
25 دقیقه
چرا مغزتان شما را از یادگیری بازمی‌دارد و چه باید کرد؟
26 دقیقه
چگونه با خبرگان صحبت کنیم؟
27 دقیقه
از فردی خبره چه بپرسیم؟
19 دقیقه
چگونه به دوستان خود بیاموزید بازخورد مفید ارائه دهند؟
17 دقیقه
چگونه اجراکنندگان برتر بازخورد را به رشد تبدیل می‌کنند؟
25 دقیقه
نتیجه‌گیری: کشف اتفاقی کار منحصربه‌فرد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کشف اسرار کارهای منحصر به فرد: کاربرد مهندسی معکوس در کسب و کار
نویسنده
مترجمنرگس قاسمی
راویمحمد ولیان
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کشف اسرار کارهای منحصر به فرد

علیرضا رهبر
۱۴۰۲/۸/۱۱
مهندسی معکوس موضوعی هست که با دانستن نکات
مربوط به آن می‌توان به سراغ مسائل پیچیده و به روز رفته و آن‌ها را بسادگی پیاده کرد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کشف اسرار کارهای منحصر به فرد

برای دریافت کتاب صوتی کشف اسرار کارهای منحصر به فرد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.