معرفی و دانلود کتاب نجار: داستانی درباره بزرگ‌ترین استراتژی‌های موفقیت

عکس جلد کتاب نجار: داستانی درباره بزرگ‌ترین استراتژی‌های موفقیت
قیمت:
۱۳۵۰۰ 6750 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نجار: داستانی درباره بزرگ‌ترین استراتژی‌های موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نجار: داستانی درباره بزرگ‌ترین استراتژی‌های موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نجار: داستانی درباره بزرگ‌ترین استراتژی‌های موفقیت

جان گوردون که پیش از این کتاب مشهور و پرفروش اتوبوس انرژی را نوشته است، این بار در قالب یک داستان ساده و جذاب در کتاب نجار: داستانی درباره بزرگ‌ترین استراتژی‌های موفقیت راهکارهایی مناسب و به روز را جهت قدم گذاشتن در مسیر موفقیت و کسب پیشرفت‌های چشمگیر در زندگی شخصی و کاری ارائه می‌دهد.

درباره کتاب نجار:

دویدن در خیابان‌ها و کوچه پس‌کوچه‌های شهر و تفکر به راه‌حل‌هایی برای تأسیس شرکت، آخرین چیزی بود که مایکل پیش از بیدار شدن در بیمارستان به خاطر می‌آورد. اکنون او بر روی تخت یک بیمارستان با سیم‌ها و دستگاه‌هایی که به بدنش متصل است، به پشت خوابیده، سرش را باندپیچی کرده‌اند و قلبش مملو از ترس است. فشارهای کاری ناشی از اداره کسب‌وکار در حال پیشرفتش که با همکاری و کمک همسرش سارا آن را اداره می‌کند باعث شده تا هنگام دویدن صبحگاهی به زمین بیفتد. حالا همسرش سارا بر روی صندلی کناری‌اش نزدیک تخت قرار گرفته و پرستاری هم برای چک کردن شرایطش بالای سرش حضور دارد.

زمانی که مایکل می‌فهمد مردی که موجب نجات جانش شده یک نجار است، با او ملاقات می‌کند و به سرعت درمی‌یابد که او بسیار فراتر و بیشتر از یک نجار معمولی است، او علاوه بر نجار بودن، نجات‌دهنده جان انسان‌ها و سازنده کسب‌وکارها و تیم‌های کاری است.

به همان صورت که نجار تجربه‌ها و اندوخته‌های گران‌بهایش را در اختیار مایکل قرار می‌دهد، او هم سعی می‌کند تا کسب‌وکارش را با وجود سختی‌ها، عدم پذیرش‌ها، ترس‌ها و شکست‌ها نجات دهد. با گذشت زمان او متوجه می‌شود که هیچ موفقیتی یک شبه به دست نمی‌آید اما اصولی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند تا از دیگران متمایز شوید و سبقت بگیرید و تأثیر مثبتی بر اطرافیانتان بگذارید.

جان گوردون در کتاب نجار (The carpenter) به شما خاطرنشان می‌کند که برای دستیابی به موفقیت حقیقی، لازم است به دیگران کمک کنید. کار مهم و اصلی شما در زندگی، بررسی و قضاوت انسان‌های دیگر نیست، بلکه کمک رساندن به آنان جهت موفقیت در هر کاری است که قصد انجامش را دارند. در واقع موفقیت را باید با دیگران شریک شد.

اگر شما تاجر هستید، تمرکز خود را از برنده شدن در هر معنایی که برایتان دارد، به بهره‌مندی از شغل و کارتان برای محبت و خدمت کردن و روحیه دادن به دیگران تغییر دهید. اگر این کار را انجام دهید، حتماً موفق می‌شوید و کسب‌وکارتان به گونه‌ای که حتی تصورش را هم نمی‌کنید رشد و پیشرفت خواهد کرد.

کتاب نجار زندگی شما را رو به جلو به حرکت درمی‌آورد و در جهت مثبت متحول می‌کند. شما هم در عوض می‌توانید زندگی اطرافیانتان را تغییر دهید و آن‌ها نیز در عوض زندگی کسانی که با آن‌ها رابطه دارند را تغییر خواهند داد.

کتاب نجار برای چه کسانی مناسب است؟

اگر دوست دارید در زندگی شغلی و شخصی خود به موفقیت دست یابید این کتاب را حتماً مطالعه کنید.

با جان گوردون بیشتر آشنا شویم:

او مشاوری تجاری و نویسنده‌ای آمریکایی در حوزه مسائل رهبری، فرهنگ، فروش و کار گروهی به شمار می‌رود. آثار و مصاحبه‌های او برای مخاطبان فراوانی در سرتاسر دنیا الهام‌بخش است. اصول او به وسیله تعداد زیادی از مریبان و کالج‌ها مورد ارزیابی و آزمایش قرار گرفته است.

جان گوردون (Jon Gordon) دوره کارشناسی خود را در دانشگاه کرنل و کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه اموری سپری کرده و با شرکتی که تأسیس کرده است، تلاش می‌کند تا به دیگران در توسعه شغلی و فردی کمک کند.

در بخشی از کتاب نجار می‌خوانیم:

مایکل می‌خواست کسب‌وکاری بسازد که در آن مردم از او بپرسند چطور این کار را انجام داده است و هر روز وقتی پشت میزش می‌نشست، درس‌هایی که نجار به او یاد داده بود را به خود یادآوری می‌کرد. او همانطور که مدام برای وقوع یک معجزه دعا می‌کرد، واقعاً امید داشت که نجار در مورد معنوی بودن همه چیز درست گفته باشد. وقتی تنها دو هفته باقی مانده بود، او و سارا به یک معجزه نیاز داشتند و در غیر این صورت کسب‌وکار و تجارتشان از بین می‌رفت.

او فکر می‌کرد به آسانی می‌توانند از سرمایه‌گذارانشان پول بگیرند اما با هرکسی که ملاقات می‌کرد، از پول دادن طفره می‌رفت، زیرا سوشال کانِکت بزرگترین مشتری‌اش را از دست داده بود. این اتفاق باعث شده بود شرایط خیلی بحرانی شود و سوشال کانِکت یک مورد خیلی خطرناک محسوب شود. سرمایه‌گذاران فهمیده بودند زمانی که شرکت ورشکسته شود، اموال فرضی‌اش دیگر ارزشی ندارد پس چرا باید خطر می‌کردند؟

مایکل می‌دانست به محض اینکه قرارداد بزرگترین مشتریشان تمام شود، بودجه‌ی سوشال کانِکت بدون تزریق سرمایه‌، به سرعت تمام خواهد شد. حتی اگر آن‌ها چند مشتری جدید در دو هفته‌ی آینده بدست آورند؛ باز هم بلافاصله شاهد برگشت پول نخواهند بود و بدون حمایت از سمت سرمایه‌گذارها، او باید سرمایه‌ی دیگری برای دوام آوردن تا زمانی که سود مشتری جدید وارد شود، پیدا می‌کرد. و تازه همین هم به این بستگی داشت که او اصلاً بتواند مشتری جدید بدست آورد.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل اول: بیهوش شدن
فصل دوم: استراحت
فصل سوم: نجار
فصل چهارم: پر از استرس
فصل پنجم: پرمشغله
فصل ششم: شاهکارت را خلق کن
فصل هفتم: یک هنرمند باش
فصل هشتم: تو، خواهی فهمید
فصل نهم: همه عاشق نجار هستند
فصل دهم: باور
فصل یازدهم: به جای گوش دادن به خودت، با خودت حرف بزن
فصل دوازدهم: سارا
فصل سیزدهم: هرج و مرج
فصل چهاردهم: بزرگترین استراتژی‌های موفقیت
فصل پانزدهم: عشق یک تعهد است
فصل شانزدهم: انسان‌ها مهم‌تر از اثاثیه‌ی منزل هستند
فصل هفدهم: دومین استراتژی بزرگ موفقیت
فصل هجدهم: ساندویچ
فصل نوزدهم: سومین استراتژی بزرگ موفقیت
فصل بیستم: عشق بورز، خدمت کن، اهمیت بده
فصل بیست و یکم: ارزش
فصل بیست و دوم: قلب موفقیت
فصل بیست و سوم: شکست
فصل بیست و چهارم: موفقیت زمان می‌برد
فصل بیست و پنجم: موهبتِ شکست
فصل بیست و ششم: کارِ ناتمام
فصل بیست و هفتم: شجاعت
فصل بیست و هشتم: بارقه‌ای از امید
فصل بیست و نهم: مصمم باش
فصل سی‌ام: همه برای یکی
فصل سی و یکم: پیشرفت
فصل سی و دوم: همه چیز به قدرت فکر بستگی دارد
فصل سی و سوم: خلق غیرممکن
فصل سی و چهارم: ساختن
فصل سی و پنجم: موفقیت باید به اشتراک گذاشته شود

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نجار: داستانی درباره بزرگ‌ترین استراتژی‌های موفقیت
نویسنده
مترجمسهیلا مختاری
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات121
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۳۵۰۰ 6750 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب نجار: داستانی درباره بزرگ‌ترین استراتژی‌های موفقیت

برای دریافت کتاب نجار: داستانی درباره بزرگ‌ترین استراتژی‌های موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.