معرفی و دانلود کتاب عروسکی به نام ستاره

عکس جلد کتاب عروسکی به نام ستاره
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عروسکی به نام ستاره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عروسکی به نام ستاره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عروسکی به نام ستاره

کتاب عروسکی به نام ستاره نوشته‌ی جاناکی سوریاراچچی، در مورد ستاره زیباترین عروسک یک مغازه‌ی اسباب‌بازی فروشی است. روزی دخترکی این عروسک را می‌خرد و این شروع ماجراها و دردسرهای ستاره است. این داستان با بیانی ساده مهربانی، صبر، امید و قدرشناسی را به کودکان می‌آموزد.

موضوع کتاب عروسکی به نام ستاره چیست؟

این کتاب داستان عروسکی به نام ستاره (Twinklinka) را به تصویر می‌کشد که به تازگی در کارخانه عروسک‌سازی ساخته و وارد فروشگاه اسباب‌بازی فروشی شده بود. او در آرزوی این بود که شاهزاده رویاهایش او را انتخاب کند. کم‌کم یک به یک عروسک‌های دیگر به فروش می‌رسند ولی برای ستاره مشتری‌ای نیست و کسی او را نمی‌خرد. اما عاقبت رویایش به حقیقت می‌پیوندد و دختری زیبا او را به خانه می‌برد اما این تازه شروع ماجراست...

کتاب عروسکی به نام ستاره مناسب چه کسانی است؟

جاناکی سوریاراچچی (Janaki Sooriyarachchi) این داستان آموزنده را برای کودکان سنین 6 تا 8 سال نوشته است.

در بخشی از کتاب عروسکی به نام ستاره می‌خوانیم:

بالاخره غروب شد. چراغ‌ها خاموش شدند. فروشنده‌ها رفتند و فروشگاه تا فردا صبح تعطیل شد. تمام عروسک‌هایی که از کارخانه جادویی آمده بودند هیجان زده از قفسه‌ها پائین آمدند و از اینکه آزاد بودند خوشحال شدند. شادترین موقع برای آن‌ها شب بود. اما آن شب یک شب عادی نبود، همه دور ستاره جمع شده بودند و در مورد تازه وارد زیبا کنجکاوی می‌کردند.

- «تو عروسک قشنگی هستی، اسمت چیه؟، چه چشم‌های زیبایی داری؟»
- «آیا این‌هایی که روی موها و لباست هستند واقعا الماسند؟))

ستاره حسابی سئوال پیچ شده بود. عروسک فرانسوی گفت: «لباست خیلی قشنگه»
عروسک ژاپنی و سریلانکایی با تعجب به لباس با شکوه او خیره شده بودند، عروسک هندی در حالی که نگاه دقیقی می‌کرد گفت: «مطمئنم که یک دختر ثروتمند بزودی تورا خریداری خواهد کرد» ستاره زیر لب گفت: «او باید یک شاهزاده خانم هم باشد.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عروسکی به نام ستاره
نویسنده
مترجممنیره تهنیت
ناشر چاپیانتشارات پندار نیک پارسی
سال انتشار۱۳۹۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-600-93509-1-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عروسکی به نام ستاره

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب عروسکی به نام ستاره

برای دریافت کتاب عروسکی به نام ستاره و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.