معرفی و دانلود کتاب علامت سوال‌ها 3: هیولا و تبهکار

عکس جلد کتاب علامت سوال‌ها 3: هیولا و تبهکار
قیمت:
۲۹,۲۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب علامت سوال‌ها 3: هیولا و تبهکار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب علامت سوال‌ها 3: هیولا و تبهکار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب علامت سوال‌ها 3: هیولا و تبهکار

ترسناک‌ترین معمای دنیا در مون‌هالو منتظر شماست! دن پبلاکی قرار است در کتاب علامت سوال‌ها 3: هیولا و تبهکار، شما را با ویولا، سیلوستر، رزی و وودرو همراه کند تا با هیولایی مخفی‌شده در جنگل‌های مون‌هالو روبه‌رو شوید. اگر شما هم مشتاق داستان‌های معمایی هستید، وقت آن رسیده همراه با این چهار دوست، ماجراجویی‌های خود را آغاز کرده و تنها با شش سرنخ، سخت‌ترین معماها را حل کنید.

درباره‌ی کتاب‌ علامت سوال‌ها 3: هیولا و تبهکار

برای کسانی که عاشق حل کردن معما و ماجراهای هیجان‌انگیز هستند، مون‌هالو یک بهشت تکرارنشدنی خواهد بود! این مکان خیالی با انواع و اقسام معماهای کوچک و بزرگ پر شده که یکی از دشوارترین و هولناک‌ترین آن‌ها میان جنگل اسرارآمیز کمین کرده. چهارده معما در مسیر این چهار دوست قرار گرفته‌اند و یک دنیا تجربه‌ی جدید منتظر آن‌هاست.

در سومین مجلد از سری کتاب‌های علامت سوال‌ها، دن پبلاکی (Dan Poblocki) شما را به سرزمینی رازآلود می‌برد تا در کنار چهار دوست کنجکاو و زیرک، یکی‌یکی معماهای کتاب علامت سوال‌ها 3: هیولا و تبهکار (The Mysterious Four #3: Monsters and mischief) را حل کنید. داستانی نفس‌گیر که ذهن شما را هم غرق در مسائل پیچیده و رازهای نهفته می‌کند.

فقط شش سرنخ برای قهرمانان شجاع این رمان خیالی کافی است تا راه خود را به سوی حقیقت باز کرده و از سد هر معمای دشواری عبور کنند. کتاب حاضر، بهترین فرصت برای همراهی با این دوستان پرهیاهو و پرانرژی است.

اگر آماده‌اید تا پا به جنگل‌های ترسناک بگذارید و به هر سوال سختی که در برابرتان ظاهر می‌شود پاسخ دهید، شما را به خواندن این رمان فانتزی دعوت می‌کنیم. برگردان روان نازلی نصرالهی، خوانش متن را برای خوانندگان نوجوان بسیار دلنشین کرده.

کتاب علامت سوال‌ها 3: هیولا و تبهکار، نوشته‌ی دن پبلاکی، به کوشش نشر پرتقال قدم به دنیای کتاب نهاده است. مطالعه‌ی کتاب پیش‌رو نه‌تنها سرگرمتان می‌کند، بلکه به تقویت تخیل و ذهن استدلالی شما هم کمک خواهد کرد.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های علامت سوال‌ها

مجموعه کتاب علامت سوال‌ها (Mysterious Four) نوشته‌ی دن پبلاکی، داستان چهار کودک به نام‌های ویولا، سیلوستر، وودرو و رُزی است که در شهر خیالی و مرموزی به نام مون هالو زندگی می‌کنند.

هر بار در شهر اتفاقات مرموز و عجیبی رخ می‌دهد و این بچه‌ها با کمک هم و با کمترین سرنخ‌ها جواب معماها را کشف می‌کنند. از این مجموعه تاکنون سه جلد منتشر شده که به ترتیب عبارتند از: «دزد و شکارچی»، «ساعت و سرقت» و «هیولا و تبهکار».

کتاب علامت سوال‌ها 3: هیولا و تبهکار برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن کتاب علامت سوال‌ها را به تمامی نوجوانان و مخاطبانی که به داستان‌های معمایی و رمان‌های تخیلی و مرموز علاقه‌مند هستند پیشنهاد می‌کنیم. اثری سرگرم‌کننده و بسیار هیجان‌انگیز.

با دن پبلاکی بیشتر آشنا شویم

دن پبلاکی، نویسنده‌ی داستان‌های ترسناک، مهیج و معمایی برای کودکان و نوجوانان، در سال 1976 به دنیا آمده. این رمان‌نویس، تحصیلات آکادمیک خود را در رشته‌ی تئاتر به پایان رسانده و چندی نیز به‌عنوان بازیگر در چندین نمایش به ایفای نقش پرداخته است.

فروشندگی و تحلیل سیستم‌ها از مشاغلی است که دن پبلاکی به طور حرفه‌ای دنبال کرده اما در کنار آن‌ها همواره به داستان‌نویسی هم مشغول بوده. دن پبلاکی در حال حاضر، تمام زمان خود را به نویسندگی می‌پردازد و توانسته آثار موفقی را به دنیای کتاب بیاورد.

از کتاب‌های او می‌توان به «تیمارستان متروک»، « کودک سنگی» و «کابوس‌زدگان» اشاره کرد. مجموعه‌ی «بیگانگان جادویی» نیز از دیگر آثار اوست که فروش بالایی داشته و عنوان رتبه‌ی یک، در میان پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز را از آن خود کرده. گفتنی‌ست جایزه‌ی بهترین رمان کودک انجمن کتاب‌خانه‌های آمریکا به این نویسنده اعطا شده.

در بخشی از کتاب علامت سوال‌ها 3: هیولا و تبهکار می‌خوانیم

گروه بازیگران، وقت تمرین را صرف روخوانی مجدد نمایشنامه کردند؛ اما این بار، خانم گلیک کمی میزانسن مقدماتی انجام داد. رزی متوجه شد که میزانسن یعنی پیدا کردن محل ایستادن موقع بیان جملات. رزی در دفترچه‌اش نکته‌های بسیاری نوشت و هر دفعه‌ که خانم گلیک از او می‌خواست حرکت کند، یادداشت کرد. اما تمرکز کردن سخت بود چون هر بار رزی سرش را بلند می‌کرد، متوجه می‌شد کلیا کین او را نگاه می‌کند.

کلیا همیشه در پاسخ به نگاه رزی لبخند می‌زد، اما رزی که کنار چهار خواهر و برادر بزرگ‌تر رشد کرده بود، می‌توانست لبخندی مصنوعی را تشخیص دهد. این باعث می‌شد بیش از پیش مضطرب شود. او در نمایش ثبت‌نام نکرده بود تا با کسی دشمن شود. بنابراین وقتی تمرین تمام شد با فکری که به ذهنش خطور کرده بود، پیش ویولا رفت.

رزی که روی حاشیه‌ی شیب‌دار صحنه می‌نشست، گفت: «بیا معمای روح کلیا رو حل کنیم. اگه یه چیز رو تاحالا یاد گرفته باشیم، اون اینه که هر «تسخیرشدنی» اون چیزی نیست که به نظر می‌آد. بیا این قضیه رو روشن کنیم تا کلیا اینجا دلیلی برای ترسیدن نداشته باشه. شاید حتی بخواد باهامون دوست بشه.» ویولا یکی از ابروهایش را بالا برد. «اگه می‌خوای مشکلاتت رو با اون حل کنی، بهت کمک می‌کنم؛ اما مطمئن نیستم دلم بخواد با کلیا دوست باشم. یه حس عجیبی بهش دارم.» لحظه‌ای فکر کرد. «هرچند باید باهم کنار بیایم.» رزی امیدوارانه گفت: «عوضش این ماجرا یه معمای خوب به نظر می‌آد.»

فهرست مطالب کتاب

1: حقه‌باز قلدر (یک معمای؟؟؟؟؟؟)
2: قدم گذاشتن در دام تبهکار
3: شبح در شیشه (یک معمای؟؟؟)
4: روزی دیگر، نمایشی دیگر
5: شواهدی از ارواح حسود (یک معمای؟؟؟؟)
6: بازدیدی از برزخ
7: سفر تولد وودرو
8: معمای قبرستان حیوانات خانگی (یک معمای؟؟؟)
9: افسانه‌ی دریاچه‌ی دروازه (یک معمای؟؟؟)
10: راز رنگین‌کمان‌های سمی (یک معمای؟)
11: داستان مریخی بدجنس (یک معمای؟؟)
12: افسانه‌های تد درازه
13: ماجرای یک بدشانسی (یک معمای؟؟)
14: حقه‌ی همدست ناممکن (یک معمای؟؟)
15: یک کلوپ معمای دیگر
16: معمای پول آب‌رفته (یک معمای؟؟؟؟)
17: وحشت در رختکن
18: ماجرای دزدی در نمایشگاه نقاشی (یک معمای؟؟؟؟)
19: گاوصندوق ناامن (یک معمای؟؟؟)
20: افتخار کشف معما
21: حقیقت ماجرای تد درازه (یک معمای؟؟؟؟؟؟)
22: قلدرها، تبهکارها، هیولاها و دزدها
پاداش: تغییر ناگهانی کلاس علوم (یک معمای؟؟؟؟)
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب علامت سوال‌ها 3: هیولا و تبهکار
نویسنده
مترجمنازلی نصرالهی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات168
زبانفارسی
شابک978-600-462909-6
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب علامت سوال‌ها 3: هیولا و تبهکار

برای دریافت کتاب علامت سوال‌ها 3: هیولا و تبهکار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.