معرفی و دانلود کتاب عیدی عمو نوروز - سطح 5

عکس جلد کتاب عیدی عمو نوروز - سطح 5
قیمت:
۳۲۵۰۰ ۲۲,۷۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عیدی عمو نوروز - سطح 5 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عیدی عمو نوروز - سطح 5 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عیدی عمو نوروز - سطح 5

کتاب عیدی عمو نوروز - سطح 5 نوشته‌ی آتوسا صالحی از مجموعه کتاب‌های «کلاس اولی، کتاب اولی» است که داستانی مهیج را برای دانش‌آموزان پایه‌ی اول دبستان روایت می‌کند. برای خواندن داستان این کتاب لازم است کودک شما کتاب فارسی اول دبستان خود را به پایان رسانده باشید. در این قصه دانش‌آموز با کلمات و جملات متنوع و مرتبط با دروس 19 تا 22 کتاب فارسی اول ابتدایی بیشتر آشنا می‌شود. این مجموعه کتاب در سال 1399، برگزیده‌ی جشنواره‌ی کتاب‌های آموزشی رشد شد.

درباره‌ی کتاب عیدی عمو نوروز - سطح 5

کتاب عیدی عمو نوروز - سطح 5 به قلم آتوسا صالحی نوشته شده است. این کتاب ضمن داستانی خواندنی و پر کشش، کودکان را با حروف الفبا بیشتر آشنا می‌کند و در خلال قصه‌گویی، لغات تازه‌ای را به آن‌ها یاد می‌دهد. داستان این کتاب در سطح 5 و بر اساس حروف الفبای دروس 19 تا 22 کتاب فارسی اول دبستان نگاشته شده است و دانش‌آموزان پایه‌ی اول دبستان با خواندن آن، می‌توانند از همان ابتدای آموزش، علاوه بر یادگیری بهتر حروف الفبا داستان بخوانند و به کتابخوانی تشویق شوند.

قصه‌ی عیدی عمو نوروز - سطح 5 از حروف خوانا همراه با صداگذاری و جمله‌های طولانی و مشکل ساخته و پرداخته شده است. اثر نامبرده شخصیت‌های بامزه و دلنشینی دارد و تصویرگری ویدا کریمی ذوق شما و کودکتان را برمی‌انگیزد. در این کتاب، لذت سوادآموزی و یادگیری زبان فارسی با کتابخوانی پیوند می‌خورد و به دانش‌آموزان کمک می‌کند دیکته‌های بی‌غلط داشته باشند، به درستی بخوانند و بنویسند و مهارت روان‌خوانی خود را تقویت کنند.

سطح 1 تا 5 داستان‌ها، به ترتیب کتاب فارسی اول ابتدایی، تمام حروف الفبا را ضمن قصه‌هایی شیرین با دانش‌آموزان تمرین می‌کند و دانش‌آموز را برای خواندن کتاب‌های پرحجم‌تر آماده می‌کند.

درباره‌ی مجموعه‌ی کلاس‌ اولی، کتاب‌ اولی

مجموعه کتاب‌های کلاس اولی، کتاب اولی به دانش‌آموزان کلاس اول کمک می‌کند داستان‌های شاد و کوتاهی را بخوانند و در حین سوادآموزی، از لذت قصه‌خوانی هم بهره‌مند شوند. داستان‌های این مجموعه در 5 سطح مختلف آموزشی تهیه شده است که دانش‌آموز بتواند درس به درس با قصه‌های مختلف پیش برود و هم‌زمان با یادگیری حروف جدید کتاب فارسی اول دبستان، با کلمات و جمله‌های متنوع‌تری در قالب داستان آشنا شود.

داستان‌های سطح یک شامل آسان‌ترین و ساده‌ترین داستان‌ها و داستان‌های سطح پنج مناسب دانش‌آموزانی است که همه‌ی حروف الفبا را خوانده و کتاب فارسی خود را به اتمام رسانده باشند. فعالیت‌های پایانی هر کتاب هم سواد کودک شما را ارزیابی می‌کنند.

این مجموعه کتاب که در جشنواره‌ی کتاب‌های آموزشی رشد عنوانِ برگزیده را کسب کرد، به مدد نشر افق راهی بازار شده است.

کتاب عیدی عمو نوروز - سطح 5 برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به والدینی که فرزندشان در پایه‌ی اول مقطع دبستان تحصیل می‌کند، پیشنهاد می‌شود. اگر می‌خواهید کودکتان حین یادگیری حروف الفبا و فارسی‌آموزی، داستان بخواند و مهارت‌های خوانداری و نوشتاری خود را تقویت کند، این کتاب را به شما توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب عیدی عمو نوروز - سطح 5 می‌خوانیم

مادربُزرگ خمیازه کشید. توی دلش خداخدا کرد که این‌بار تا خوابش نبرده عمو نوروز بیاید و کُلون در خانه‌اش را بزند.

یعنی عمو نوروز امسال زودتر آمَده بود؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عیدی عمو نوروز - سطح 5
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات53
زبانفارسی
شابک978-600-353-882-5
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۳۲۵۰۰ ۲۲,۷۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عیدی عمو نوروز - سطح 5

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب عیدی عمو نوروز - سطح 5

برای دریافت کتاب عیدی عمو نوروز - سطح 5 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.