معرفی و دانلود کتاب خودم می‌خوانم 33: قلک

عکس جلد کتاب خودم می‌خوانم 33: قلک
قیمت:
۲۷۵۰۰ ۱۹,۲۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 33: قلک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 33: قلک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خودم می‌خوانم 33: قلک

آموزشِ کاربردِ تشدید در زبان فارسی، به‌اندازه‌ی آموزش حروف الفبا، به تقویت مهارتِ روخوانیِ کودکان کمک می‌رساند. اغلب کودکان در مورد گذاشتن تشدید دچار بی‌دقتی می‌شوند. کتاب خودم می‌خوانم 33: قلک این مشکل را حل می‌کند. شکوه قاسم‌نیا و عبدالرحمان صفارپور با طراحی بازی و سرگرمی‌های متنوع و استفاده از تصاویرِ زیبا، به تقویت حافظه‌ی کودک در به‌یادسپردن کلماتی که دارای تشدید هستند، کمک می‌کنند.

درباره‌ی کتاب خودم می‌خوانم 33: قلک

زبان فارسی یکی از پررمزورازترین زبان‌های دنیا به حساب می‌آید. یادگیری زبان فارسی مستلزم تمرین و تکرار روزانه است. کودکی که برای اولین بار با زبان مواجه می‌شود، نکات ریز زیادی را باید به‌خاطر بسپارد. امروزه آموزش به کودکان تنها به محیط مدرسه محدود نمی‌شود و کودکانِ کنجکاو در پیِ یادگیری و تقویت‌ مهارت‌های خود در هرکجا هستند. یکی از کتاب‌هایی که والدین می‌توانند از آن برای کمک به توانایی روخوانی فرزندان استفاده کنند، کتاب خودم می‌خوانم 33: قلّک نوشته‌ی شکوه قاسم‌نیا و عبدالرحمان صفارپور است.

گرچه جلدهای دیگرِ مجموعه کتاب خودم می‌خوانم، به آموزشِ حروف الفبا اختصاص داشتند، اما سی‌وسومین جلد از این مجموعه، بر روی آموزش تشدید تمرکز دارد. یکی از پرتکرارترین اشتباهات کودکان در درس املا، جا انداختن تشدید کلمات است. تشدید به‌اندازه‌ی علائم حرکتی حائز اهمیت است؛ چرا که طرز تلفظ کلمه را تعیین می‌کند. هر زبانی برای آموزش ادای کلمات خود، قواعد خاصی دارد؛ همان‌گونه که در زبان انگلیسی، استرس‌ها نقش مهمی ایفا می‌کنند، در زبان فارسی نیز تشدید، عامل مهمی در نحوه‌ی درست‌خوانی محسوب می‌شود.

کتاب خودم می‌خوانم 33: قلّک از بازی، تصاویر، کلمه‌خوانی و قصه‌خوانی سود می‌برد تا کاربرد و اهمیت تشدید را به کودکان بیاموزد. برخی از کلماتی که مخاطبین کودک در این کتاب یاد می‌گیرند، عبارتند از: چکّه‌چکّه، تپّه، درّه، قلّاب.

این کتاب به همت نشر افق چاپ و منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های خودم می‌خوانم

نشر افق مجموعه کتاب خودم می‌خوانم، حاوی 42 جلد کتاب آموزشی، را به هدف آموزش مهارت خواندن و افزایش لذت مطالعه به چاپ رسانده است. کلاس‌اولی‌ها از طریق کتاب‌های این مجموعه با شکل و صدای حروف آشنا شده و آن‌ها را در کلمات و جملات مختلف تشخیص خواهند داد و درنهایت متون غیردرسی را نیز بدون کمک دیگران روخوانی خواهند کرد. از دیگر جلد‌های این مجموعه می‌توان به کتاب‌های «قوری»، «موز»، «حلزون» و «عروسک» اشاره کرد.

کتاب خودم می‌خوانم 33: قلک برای چه کسانی مناسب است؟

اگر فرزند شما هم اول دبستانی است و دغدغه‌ی آموزش روخوانی کلمات به او را دارید، این کتاب را تهیه فرمایید.

در بخشی از کتاب خودم می‌خوانم 33: قلک می‌خوانیم

ماهی‌گیر قلّابش را به آب انداخت. پس از مدتی قلّاب به چیزی گیر کرد. ماهی‌گیر قلّاب را از آب بیرون کشید. ماهی بزرگی به قلّابش افتاده بود. ماهی‌گیر به‌شدت شاد شد. این اولین بار بود که او ماهیِ به آن بزرگی گرفته بود.

آقا تقی کفّاش است. او یک دکّه‌ی کوچک کفّاشی دارد. دیروز با پدرم به دکّه‌ی او رفتیم. کفش‌هایمان را به او دادیم. آقا تقی اوّل با یک تکّه پارچه کفش‌ها را تمیز کرد. سپس آن‌ها را واکس زد و برقشان انداخت. کفش‌های من و بابا تمیز و برّاق شدند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خودم می‌خوانم 33: قلک
نویسنده،
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-353-055-3
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۲۷۵۰۰ ۱۹,۲۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خودم می‌خوانم 33: قلک

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خودم می‌خوانم 33: قلک

برای دریافت کتاب خودم می‌خوانم 33: قلک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.