معرفی و دانلود کتاب فردا و فردا و فردا

عکس جلد کتاب فردا و فردا و فردا
قیمت:
۶۵۰۰۰ ۳۲,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فردا و فردا و فردا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فردا و فردا و فردا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فردا و فردا و فردا

قرار است داستانی لذت‌بخش درباره‌ی یک دوستی سی‌ساله را بخوانید که به ساخت بازی‌های ویدیویی پرطرفدار ختم می‌شود. کتاب فردا و فردا و فردا، نوشته‌ی گابریل زوین، روایتی درباره‌ی عشق و شهرت و شکست است که درنهایت، تجربه‌ای متفاوت و جاودانه را برای شخصیت‌هایش رقم می‌زند. این رمان در شمار پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد و جوایز متعددی را از آن خود کرده است.

درباره‌ی کتاب فردا و فردا و فردا

سَم و سیدی دو همبازی قدیمی هستند که در کودکی بازی‌های ویدیویی بهانه‌ی دوستی‌شان بوده و حالا پس از سال‌ها دوباره همدیگر را می‌بینند تا این بار در ساخت یک بازی ویدیویی پرطرفدار در کنار هم باشند. آن‌ها سرانجام در این همکاری به موفقیت چشمگیری می‌رسند و در 25‌سالگی در کنار هم ثروت زیادی به دست می‌آورند. در کتاب فردا و فردا و فردا (Tomorrow and Tomorrow and Tomorrow) داستانی چندلایه، تفکربرانگیز و عمیق را خواهید خواند که از سویی شما را به حال‌وهوای بازی‌های کودکانه می‌برد و از سوی دیگر همراه با گابریل زوین (Gabrielle Zevin)، نویسنده‌ی کتاب، به فرداها سفر می‌کنید تا تحقق یک رویای کودکانه را به تماشا بنشینید.

در این کتاب فرصت این را خواهید داشت که زندگی را با تمام برد و باخت‌هایش همانند یک بازی تصور کنید که هر بار شما را با چالش‌ها و هیجان‌های تازه‌ای روبه‌رو می‌کند. البته برد و باخت در این بازی پیچیده آن‌قدرها هم اهمیت ندارد، بلکه مهم این است که به بازی کردن ادامه دهی؛ آن‌قدر که بالاخره برنده شوی. آن‌گاه خواهی دانست زندگی تو به زندگی هم‌بازی‌ات بستگی دارد و این حس شیرین و خوشایندی‌ست.

گابریل زوین در نوشتن این اثر از ایده‌ها، انگیزه و تشویق بسیاری از دوستان خود بهره برده و معتقد است رمانش بر دو موضوع کار و عشق تمرکز دارد. این اظهارنظرها به خواننده‌ی کتاب کمک خواهد کرد دید گسترده‌تری نسبت به چگونگی شکل‌گیری اثر در ذهن و زبان نویسنده داشته باشد و حس کنجکاوی خود را تا حد زیادی نسبت به جزئیات این مسئله اقناع کند. گفتنی است نویسنده‌ در پایان رمان از منابعی یاد کرده که در مسیر نوشتن الهام‌بخش او بوده‌اند.

کتاب فردا و فردا و فردا با ترجمه‌ی کیمیا فضایی از سوی نشر میلکان منتشر شده است.

جوایز و افتخارات کتاب فردا و فردا و فردا

  • کتاب سال نیویورک تایمز
  • کتاب منتخب واشنگتن پست
  • کتاب برنده‌ی جایزه‌ی گودریدز
  • پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌تایمز
  • کتاب منتخب باشگاه A Jimmy Fallon
  • بهترین رمان 2022 از نظر کاربران گودریدز
  • کتاب منتخب A Time Must-Read Book
  • بهترین کتاب آمازون در جولای سال 2022
  • برگزیده‌ی جایزه‌ی ماهانه‌ی کتاب سال در سال 2022
  • و ...

نکوداشت‌های کتاب فردا و فردا و فردا

  • کتاب حاضر یک رمان عالی و سرشار از شخصیت‌هایی‌ست که سرنوشت‌ درهم‌تنیده‌شان به روایت قدرت می‌بخشد. (اریکا واگنر، فایننشال تایمز)

  • اثر پیش رو یک رمان متفکرانه درباره‌ی وفاداری و عشق است که مانند بهترین بازی‌های ویدیویی، هر چه بیشتر واردش می‌شوید، بیشتر جذبتان می‌کند. (کانی اوگل - استار تریبون)

  • در سرتاسر کتاب فردا و فردا و فردا تأملاتی در مورد شباهت‌ بین بازی‌های ویدیویی و سایر اشکال هنر می‌بینید و با امکانات رهایی‌بخش سکونت در دنیای مجازی آشنا می‌شوید. (نیویورکر)

  • فردا و فردا و فردا از آن دسته رمان‌هایی است که هر دهه یک‌بار منتشر می‌شود. این اثر شاهکاری باشکوه درباره‌ی تلاقی میان عشق و دوستی، و کار و حرفه است. گابریل زوین از بزرگ‌ترین رمان‌نویسان زنده‌ی معاصر ماست. (ربکا سرل - نویسنده)

  • کتاب فردا و فردا و فردا با وجود بیماری و درد موجود در زندگی شخصیت‌هایش دارای حس سرزندگی است، زیرا آن‌ها امیدوارند دوباره همدیگر را ببینند، دوباره بازی کنند و مانند خدایان جهانشان را بسازند... این کتاب به شما یادآوری می‌کند که چقدر خوش‌شانس هستیم که یکدیگر را برای همیشه در خاطرات خود نگه می‌داریم. (اشلی بردان)

کتاب فردا و فردا و فردا مناسب چه کسانی است؟

علاقمندان به رمان‌های تخیلی و ماجراجویانه این رمان پرطرفدار را دوست خواهند داشت.

با گابریل زوین بیشتر آشنا شویم

گابریل زِوین در سال 1977 در نیویورک و در کنار والدینی علاقمند به کتاب پرورش یافته است. او نوشتن را از چهارده‌سالگی آغاز کرده و تاکنون چندین کتاب برای گروه سنی نوجوان و بزرگسال نوشته. زوین به‌خاطر آثار پرطرفدارش یک نویسنده‌ی پرفروش بین‌المللی است و تاکنون رمان‌هایش به سی‌ونه زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده. او هم‌اکنون در لس‌آنجلس زندگی می‌کند.

در بخشی از کتاب فردا و فردا و فردا می‌خوانیم

دارید پرواز می‌کنید.

زیر پایتان، صفحه‌ی شطرنجی از زندگی روستایی است. دو گاو نژاد جرزی مشغول چریدن در مزارع اسطوخدوس هستند و با دم‌هایشان مگس‌های خیالی را می‌پراکنند. زنی با پیراهن چیت راه‌راه با دوچرخه از پلی سنگی رد می‌شود، دومین موومان کنسرتوی امپراتور بتهوون را زمزمه می‌کند و هنگام عبور، مردی با کلاه برتون شروع به سوت‌زدن همان آهنگ می‌کند. از کندویی که نمی‌بینید، صدای ویزویز زنبورها به گوش می‌رسد. در دره‌ی زیر پل، پسری با موی سیاه دارد حبه‌قندی به اسبی با نگاهی وحشی می‌خوراند. باغی از درخت سیب بی‌صبرانه منتظر پاییز است. مردی مسن مخفیانه مشغول تماشای شنای دو نوجوان در برکه است. می‌توانید بوی خواستنِ مرد را که از اسطوخدوس قوی‌تر است، استشمام کنید و با خود فکر می‌کنید: انسان‌ها چقدر طماع هستن! چقدر خوش‌حالم که یه پرنده‌ام. در مزرعه‌ی توت‌فرنگی، توت‌های نرم و براق دوستانه با شکوفه‌های سفید خوش‌وبش می‌کنند.

هیچ‌وقت نشده مقابل خوردن توت‌فرنگی مقاومت کنید؛ برای همین فرود می‌آیید. به‌عنوان موجودی بال‌دار، اغلب فراخوانده می‌شوید تا مفهوم پرواز را برای بی‌بال‌ها توضیح دهید. پاسخ همیشگی‌تان این است که پرواز ترکیبی از فیزیک نیوتون، بال‌زدن‌های هماهنگ، هوا و آناتومی است. اما واقعاً بهترین روش این است که موقع پرواز‌کردن، به مکانیزم پرواز فکر نکنید. فلسفه‌تان این است: خود را بسپارید به هوا و از مناظر لذت ببرید. به مقصدتان رسیده‌اید. منقار کوچکتان دور توت را گرفته و می‌خواهید بچینیدش که صدای شلیک گلوله را می‌شنوید.

‌«دست نگه ‌دار، دزد!»

نفوذ گلوله را به استخوان‌های توخالی پرنده‌ای‌تان حس می‌کنید. انفجاری از پرهای قهوه‌ای و بژ، مانند دانه‌های قاصدک، در هوا پخش می‌شود. خون روی توت‌ها... قرمز روی قرمز... ولی به‌چشم شما که چهار سلول مخروطی دارد، دو قرمز متمایز از هم می‌بینید.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: بچه‌مریض‌ها
بخش دوم: اثرگذاری‌ها
بخش سوم: آنفر گیمز
بخش چهارم: بوث سایدز
بخش پنجم: تغییر مسیرها
بخش ششم: ازدواج‌ها
بخش هفتم: شخصیت غیرقابل‌بازی
بخش هشتم: روزهای تمام‌نشدنی ما
بخش نهم: پیشگامان
بخش دهم: واگن و ریل
یادداشت‌ها و سپاس‌گزاری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فردا و فردا و فردا
نویسنده
مترجمکیمیا فضایی
ناشر چاپینشر میلکان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات480
زبانفارسی
شابک978-622-254-437-9
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
۶۵۰۰۰ ۳۲,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فردا و فردا و فردا

kourosh_craft
۱۴۰۲/۱۲/۲
این کتاب رو هرکسی نمیتونه راحت بفهمه
از نظر من هر کلمه‌ای رو نفهمیدید تو گوگل سرچ کنید تا بفهمید کتاب چی داره میگه خیلی این کتاب غرق تاریخچه گیمینگ شده مخصوصا نینتندو که یه داستان دیگه‌ای داره اون بعد این کتاب رو نمیشه گفت مخصوص گیمر هاست اگه یه مقدمه‌ای از گیم بدونین اسم کنسول‌ها و شرکت‌های بازی
سازی (معروفاشون) راحت میفهمین کتابو این کتاب در اصل درباره دوتا دوست از بچگی دوست بودن داره که گیم‌ی قسمتی از دوستی شونو پیوند زده (بیشتر دوستیشون البته) از نظر من ارزش خرید رو داره این کتاب واقعاً پیشنهاد خوندنشو میدم نظر من که اینع
Fateme Edrissi
۱۴۰۲/۲/۶
به عنوان کسی که گیمر نیست و تاحالا بازی کامپیوتری نکرده خواندن کتاب برام جذاب بود
دیالوگ‌ها و روش خلق بازی‌ها جذاب بود
ترجمه روان و خوب بود
لذت بردم
ممنون از کتابراه
محمد فراهانی
۱۴۰۲/۲/۲۵
واقعا وقتم را با خواندن این کتاب هدر دادم من در تعجبم این کتاب برای چی جوایز بین‌المللی گرفته حتی این کتاب برای کسایی هم که بازی کامپیوتری می‌کنند نیز جذابیت‌های زیادی نداره
Saharuj
۱۴۰۲/۱/۲۱
اگه شما هم به بازی علاقه دارید فردا و فردا و فردا بهترین پیشنهاد کتاب برای شماست.
م دلجو
۱۴۰۲/۱/۲۴
اصلا کتاب جذابی نبود همش در مورد ساختن بازی کامپیوتری بود
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب فردا و فردا و فردا

برای دریافت کتاب فردا و فردا و فردا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.