معرفی و دانلود کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد

عکس جلد کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد
قیمت:
۶۸۰۰۰ 34000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد

امسال چه کسی عروس دریا خواهد شد؟! اکسی اوه در کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد، به سراغ افسانه‌ها و اسطوره‌های کره‌ای رفته تا بازخوانی جدیدی از این قصه‌ها را برای نوجوانان امروزی ارائه کند. این داستان فانتزی و عاشقانه، شما را به سرزمینی جادویی و سرشار از ناشناخته‌ها می‌برد و درعین‌حال، با گوشه‌ای از فرهنگ و ادبیات کهن کره‌ای نیز آشنا می‌کند. گفتنی‌ست که این رمان پرفروش، از سوی چندین نشریه به‌عنوان بهترین کتاب سال 2022 معرفی شده است.

درباره‌ی کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد

رمانی پرحادثه و پرتلاطم به قلم اکسی اوه (Axie Oh) که شما را میخکوب می‌کند! در افسانه‌های کهن کره‌ای آمده است که هرگاه خدای دریا با طوفان‌های وحشتناک و رعد‌و‌برق‌های هولناک، خشم خود را از زمینی‌ها نشان داد، باید با قربانی کردن عروس دریا او را به آرامش برسانیم. هر سال وقتی که طوفان‌های سهمگین دریایی ساحل را به زیر آب می‌برد، مردم دختری را به‌عنوان عروس دریا انتخاب کرده و به پیشگاه او تقدیم می‌کنند تا به این شکل از نابودی سایر انسان‌ها جلوگیری کنند. ماجرای کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد (The Girl Who Fell Beneath the Sea) براساس همین افسانه و واکنش مردم در برابر آن جلو می‌رود.

اگرچه امروزه با پیشرفت علوم تجربی و شناخت سازوکار طبیعت می‌دانیم که نه از خشم خدایان خبری هست و نه نیازی به قربانی داریم، اما با‌ این‌ وجود، مطالعه‌ی قصه‌های دوران باستان هنوز لطف خود را از دست نداده‌اند. این قصه‌ها، هم جهان‌بینی مردم آن دوران را به ما نشان می‌دهند و هم قادرند بسیار جذاب و سرگرم‌کننده باشند. اکسی اوه در کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد، روایت تازه‌ای از این داستان کهن ارائه کرده که خواندن آن برای نوجوانان و بزرگسلان بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

در کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد، مردم ساکن در مناطق ساحلی معتقدند که اگر روزی عروس حقیقی دریا را پیدا کنند، خشم خدای دریا برای همیشه فروکش خواهد کرد. به همین امید، آن‌ها هر سال دختری از اهالی روستا را برای پیشکش به خدای دریا انتخاب می‌کنند؛ اما هنوز موفق نشده‌اند که او را به آرامش برسانند. «شیم چیانگ» زیباترین دختر روستا و از شخصیت‌های داستان اکسی اوه در این کتاب است. مردم بر این باورند که به احتمال زیاد، او همان عروس حقیقی است که می‌تواند انسان‌ها را برای همیشه نجات بدهد و به همین دلیل این دختر را به دل دریا می‌فرستند. از طرفی «جون» که احساساتی عاشقانه نسبت به شیم چیانگ در قلب خود احساس می‌کند، از ناپدید شدن او هراسان دارد و تصمیم گرفته به دنبالش راهی دریای طوفانی بشود.

«مینا» قهرمان اصلی کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد، خواهر جون است و برای اینکه برادرش را از رفتن به این ماجراجویی خطرناک بازدارد، تصمیم دارد خودش را به‌عنوان عروس دریا به آب بیندازد. در همین نقطه از رمان اکسی اوه است که این شخصیت، قدم به دنیای اشباح و سرزمین خدایان می‌گذارد. نویسنده در قالب این رمان عاشقانه و احساسی، سعی دارد مفاهیم عمیقی مانند فداکاری و عشق به خانواده را به مخاطبانش بیاموزد؛ مفاهیمی که شاید پیش‌پا‌افتاده به نظر برسند، اما بخش مهمی از انسانی‌ترین عواطف ما به‌حساب می‌آیند.

شجاعتی که اکسی اوه در شخصیت مینا گنجانده است و در خلال تلاش او برای نجات برادرش و مردم روستایشان آشکار می‌شود، بسیار جالب توجه است. محبت و تعلق‌‌خاطر انسان‌ها نسبت به یکدیگر و ارتباطی که آن‌ها با موجودات ماورائی دارند، درون‌مایه‌‌های کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد را تشکیل می‌دهند. خلاقیت و روایت هیجان‌انگیز اکسی اوه در این اثر، نفس شما را تا رسیدن به انتهای آخرین صفحه، در سینه حبس خواهد کرد. کیمیا فضایی این کتاب را به فارسی برگردانده و نشر میلکان آن را برای علاقه‌مندان داستان‌های خیالی و جادویی ارائه کرده است.

جوایز و افتخارات کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد

  • پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز
  • پرفروش‌ترین کتاب ای. بی. ای.
  • پرفروش‌ترین اثر هفته‌نامه‌ی ناشران
  • بهترین کتاب ان. پی. آر در سال 2022
  • بهترین کتاب از دیدگاه ایندیگو در سال 2022
  • بهترین کتاب از سوی کتابخانه‌ی عمومی نیویورک در سال 2022
  • بهترین کتاب بازفید در سال 2022
  • نامزد جایزه‌ی گودریدز برای داستان‌های علمی - تخیلی نوجوانان در سال 2022

نکوداشت‌های کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد

  • یک داستان فانتزی قدرتمند، درباره‌ی تعیین سرنوشت خود. هنگام مطالعه‌ی این کتاب، در هر صفحه از آن چیزی شگفت‌انگیز و جدید پیدا می‌کردم و مشتاق بودم که به خواندن ادامه دهم، زیرا می‌خواستم این دنیای شگفت‌انگیز و جدید را بیشتر کشف کنم. (مجله‌ی نیویورک تایمز)

  • یک شاهکار خیره‌کننده از داستان‌سرایی؛ اثری به‌شدت خواندنی و بی‌نظیر! (کالین بایرون، نویسنده‌ی پرفروش)

  • داستانی هوشمندانه، خلاقانه و بسیار زیبا، از فداکاری، عشق و سرنوشت. کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد، یک ماجراجویی نفس‌گیر، عاشقانه و یک فانتزی کاملاً مسحورکننده است. (استفانی گاربر، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)

  • داستانی مملو از عشق؛ این کتاب شما را به سفری جذاب در قلمرویی جادویی خواهد برد. (کلویی گونگ، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز )

  • این فانتزی جذاب با ریتمی زیبا نوشته شده و پر از شخصیت‌های به‌یاد‌‌ماندنی است. از مینای سرسخت گرفته تا شین مرموز که زندگی‌شان به شکل غیرقابل توضیحی به یکدیگر گره خورده است. (بوک لیست)

کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد برای چه کسانی مناسب است؟

نوجوانانی که رمان‌های عاشقانه و تخیلی را دنبال می‌کنند، شیفته‌ی این کتاب خواهند شد. اگر به دنیای قصه‌های اساطیری علاقه‌مند هستید نیز، کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد، فرصت بی‌نظیری برای آشنایی با یکی از این افسانه‌های دل‌نشین شرقی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

با اکسی اوه بیشتر آشنا شویم

اکسی اوه نویسنده‌ای کره‌ای - آمریکایی‌ست که در نیویورک به دنیا آمده و در شهر نیوجرسی بزرگ شده است. او تحصیلات خود در رشته‌ی تاریخ کره و نویسندگی خلاق را تا مقطع کارشناسی در دانشگاه کالیفرنیا به پایان رسانده و مدرک ام. اف. ای. نویسندگی برای جوانان را نیز از دانشگاه لزلی دریافت کرده است. این بانوی نویسنده تاکنون چندین رمان برای نوجوانان به چاپ رسانده که اثر حاضر یکی از موفق‌ترین‌هایشان به‌شمار می‌رود. کی‌پاپ، و تماشای انیمه از تفریحات مورد علاقه‌ی اکسی اوه هستند. او در‌حال‌حاضر در لاس‌وگاس اقامت دارد.

در بخشی از کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد می‌خوانیم

وقتی بچه بودم، دختری در روستایمان بود که از همه بیشتر دوستش داشتم؛ تا حدودی به‌خاطر این‌که از او می‌ترسیدم. یکی از دوستان جون بود؛ دو سال از من بزرگ‌تر، با قلبی بی‌پروا و پر از شور زندگی. جون ذات مهربانی داشت، و چون بزرگ‌تر از سنش به‌نظر می‌رسید، اغلب بچه‌های دیگر دستش می‌انداختند. ناری بود که همیشه به دفاع از او درمی‌آمد. وقتی در حملات قلدرها مداخله می‌کرد، حرفش را گوش می‌کردند. وقتی حرف‌های ظالمانه‌ی آن‌ها را محکوم می‌کرد، التماسش می‌کردند که آن‌ها را ببخشد. جلب‌کردن نظر موافق ناری، مثل تابیدن خورشید روی آدم بود؛ یا این‌که من تصور می‌کردم چنین حسی دارد. او هیچ‌وقت توجه زیادی به من نمی‌کرد. آخرین باری که دیدمش یک سال پیش بود، زمانی که به درون رودخانه‌ی طوفانی پرید تا قایق‌هایی را که از اسکله جدا شده بودند بازگرداند.

رودخانه خروشید و قایق‌ها... و ناری را... با خود به دریا برد. هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم دوباره ببینمش. ولی الان این‌جا، خندان و اشک‌ریزان، روبه‌رویم ایستاده است. «مینا، باورم نمی‌شه.» من را از آستانه‌ی در به داخل می‌کشد و در آغوش قوی‌اش می‌گیرد؛ و همچون گل‌های وحشی و نی‌های تنومندی که کنار رودخانه می‌رویند می‌خندد: «این‌که الان این‌جایی یعنی... یعنی مردی!» آه، البته که این‌طوری فکر می‌کند. تنها راه ورود به سرزمین اشباح، یا مردن است یا قبض‌روح شدن به‌دست اژدها؛ و او، مانند همه‌ی اهالی روستایم، همیشه می‌دانست شیم چیانگ قرار است عروس امسال باشد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دختری که به اعماق دریا افتاد
نویسنده
مترجمکیمیا فضایی
ناشر چاپینشر میلکان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات280
زبانفارسی
شابک978-622-254-415-7
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
۶۸۰۰۰ 34000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد

Golden Sun
۱۴۰۲/۱۰/۳۰
بسیار بسیار زیبا. بعد از مدتها یک عاشقانه فانتزی و عمیق و متفاوت خوندم. از نظر من شخصیت‌ها کامل قابل درک و قابل تصور بودن و در جایگاه خودشون درست بودن. شخصیت اصلی رو خیلی دوست داشتم و روند داستان اصلا خستم نمیکرد و هر فصل با اطلاعات جالب درمورد فرهنگ رفتاری و افسانه‌های محلی کره جالبتر میشد. پایان بندی خوبی داشت. کلا از اینکه داستان با اینکه فانتزی بود اما رفتار شخصیت‌ها با عقل جور در میومد لذت بردم.
و میتونم بگم اینکه من رو بیاد شهر اشباح جیبیلی انداخت هم تصویرسازیش رو راحتتر کرد، اگر از این فضا‌ها و حس‌ها خوشتون میاد ابدا از دستش ندین.
M
۱۴۰۳/۱/۳
دختری که به اعمال دریا افتاد"، یک داستان زیبا و دلنشین است که با روایت فراوان و شگفت‌انگیزش، خواننده را به دنیایی از ماجراجویی، عشق و پیروزی می‌برد. شخصیت اصلی، با شجاعت و اراده‌ی خود، با چالش‌های دریا روبرو می‌شود و در این مسیر، به یک سفر دلپذیر و الهام‌بخش می‌پردازد. این کتاب با زبان زیبا و به ما داستانی معناگرا، همه‌ی یادآوری می‌کند که در کنار هر چالش، قدرت و پتانسیل بی‌نهایتی برای پیروزی وجود دارد.
باران
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
متن خیلی دلپذیر و پر ماجرا‌های مختلف بود، داستان متفاوت و موضوع تازه‌ای داشت خط داستان بعضی جاها کند پیش میره که کمی باعث میشه حوصله ادم سر بره ولی در کل روی جذابیت داستان تاثیر آن چنانی نمیگذاره
تعداد صفحات هم نه کمه که زود تموم بشه و داستان فرصت شکوفایی نداشته باشه نه خیلی زیاده که باعث کم شدن ذوق خواننده در ادامه کتاب بشه خوندنش رو توصیه میکنم
ترنم
۱۴۰۲/۱/۳
داستان قشنگی داشت ولی اوایلش کمی حوصله سر بر بود ولی توصیف‌اش عالی بود تجسم کردن داستان بسار راحت بود و می‌توانست حس شخصیت را درک کرد و جای او بود حجم کتاب خیلی بود ۲۸۰ صفحه بودددددد البته خود چون کتاب قشنگی بود بخوانید اش
لاله فرحی
۱۴۰۲/۸/۱۲
اگر چه مناسب سن من نبود و بیشتر دلخواه نوجوان‌ها می‌تونه باشه، اما خیلی دلنشین بود و دوسش داشتم... جز چند مورد کوچک اصلا اشتباه تایپی و ترجمه‌ای هم نداشت... از اوایل داستان میشد‌ آخرش رو پیش بینی کرد با این حال روایت زیبایی داشت که خواننده رو ترغیب میکرد تا پیگیر داستان باشه.
ابولفضل آقابزرگی
۱۴۰۲/۱/۲۶
تقربا چندی، از فصل یک رو خوندم فکر کنم خوب باشه چون خیلی تعریف شده ازش فقط اولش یک ذره حوصله سر بره ولی بعد خوب میشه و یکی از بدی هاش اینکه که خیلی طولانی هست کاش یکم کلا یعنی از طرف نویسنده خلاصه بود ممنون
Ftm Jhn
۱۴۰۲/۱/۵
خیلیی دوستش دارم…. بدون اینکه زمین بزارم خوندمش. عالی بود، یک‌داستان فانتزی که قوه تخیل رو بیدار میکنه و باعث میشه در نهایت قلبت محکم تر و شاداب تر بتپه. ممنونم از کتابراه
سید احمد جلالی
۱۴۰۲/۹/۵
با سلام
کتابی هستش که خواننده باید حال و حوصله خاصی داشته باشد که دچار کتاب زدگی نشود که اولش حالت کسل کنندگی دارد و از یک تخیل شروع می‌شود و باعشق و فداکاری همراه است در مجموع کتاب خوبی هستش.
Sanaz Es
۱۴۰۲/۴/۸
خیلی دوست داشتم
موضوعاتی اینچنین، انسان را از مشقات زندگی روزمره جدا می‌کنه و به دنیایی افسانه‌ای و سرشار از مضامین والاتر مانند عشق، اراده و خانواده سوق می‌ده
الف حیدری
۱۴۰۲/۲/۳۱
کتابی زیبا که عشق و فداکاری رو به تصویر کشیده و از خوندنش امید و شفقت و انسانیت، دورنت روشن و متبلور خواهد شد چقدر خوب که این کتاب به دستم رسید و خوندم... سپاس از مترجم کتاب و کتابراه
Mona Mohammadi
۱۴۰۲/۵/۲۳
زیبا بود.. برای کسایی که داستان‌های تخیلی دوس دارند مناسبه ولی تو داستان خیلی به جزئیات صحنه پرداخته شده... ولی در کل میشه گفت که یه داستان زیباست و محتوای خیلی خاصی نداره...
فاطمه فغفوری
۱۴۰۲/۳/۲۲
داستان فوق العاده زیبایی داشت، به شدت جذاب، با حال و هوای انیمه
اوایل کمی کسل کننده بود بعدش به شدت گیرا بود، خیلی دوست داشتنی، با توصیفات عالی
شیوا اسدی
۱۴۰۲/۲/۸
ی فانتزی خوب و دوست داشتنی که قوه تخیلت رو قلقلک میده، زیاده روری توی قسمتها دیده نمیشه همه چی به اندازه تعریف شده.
ممنونم از نویسنده که دنیامو قشنگتر کرد.
Sahar K
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
کتاب جالبی بود. شباهت خیلی زیادی با انیمه شهر اشباح داره و برای کسی که از اون انیمه خوشش میاد مناسبه.
fatemeh hashemkhani
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
داستان عجیبی بود وجود چنین اعتقاداتی حتی در بستر قصه ادم رو هم زمان متحیر و متاسف میکرد برای افرادی که به فرهنگ کره‌ای علاقه مندند جالبه
مشاهده همه نظرات 43

راهنمای مطالعه کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد

برای دریافت کتاب دختری که به اعماق دریا افتاد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.