معرفی و دانلود کتاب تمام خشم من

عکس جلد کتاب تمام خشم من
قیمت:
72000 تومان - 7.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تمام خشم من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تمام خشم من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تمام خشم من

داستانی خواندنی در باب عشق و فقدان؛ کتاب تمام خشم من رمانی پرفروش از صبا طاهر، نویسنده‌ی آمریکایی - پاکستانی‌ست. در این اثرِ درخشان و پرکشش که برنده‌ی جایزه‌ی کتاب ملی آمریکا شده، داستان پسر و دختری جوان روایت می‌شود که برای رسیدن به وصال یکدیگر، ناگزیر از مواجهه با چالش‌های بسیار می‌گردند...

درباره کتاب تمام خشم من

کتاب تمام خشم من (All My Rage) رمانی درخشان و خواندنی از صبا طاهر، نویسنده‌ی مطرح و پرفروش اهل آمریکاست. طاهر که نخستین بار با کتاب «اخگری در خاکستر» به شهرت رسید، در اثر پیش رو ثابت کرده که موفقیت ادبیِ پیشین‌اش ابداً تصادفی نبوده است. او در رمان حاضر در قامت نویسنده‌ای صاحب سبک و جهانی عرض اندام کرده، و با روایت داستانی پرکشش که مرزهای فرهنگی و جغرافیایی را درمی‌نوردد، دل از مخاطبین بسیاری در سراسر جهان ربوده است.

کتاب تمام خشم من داستانی عاشقانه است که در بطن آن به مسائل و دغدغه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی مهمی پرداخته می‌شود؛ مسائلی نظیر نژادپرستی در جوامع آنگلاساکسون، اسلام‌هراسی در آمریکا و... . مطالعه‌ی این رمان به حضور در ضیافتی ادبی شبیه است؛ ضیافتی که در آن باید مدام انتظار یک غافل‌گیری جدید را کشید.

رمانی که صبا طاهر نوشته، از دو روایت موازی تشکیل شده است. در یک سو داستان مصباح را پی می‌گیریم؛ زنی پاکستانی که به اجبار خانواده ناچار از ازدواج با مردی به نام اقبال می‌گردد. پیوندِ ازدواج این زوج، چنان‌که می‌توان حدس زد، چندان موفق از آب درنمی‌آید. شرایط آشوب‌ناک زادگاه ایشان، پاکستان، مزید بر علت می‌شود که این زوجِ نگون‌بخت خوشبختی را هرچه دورتر از خود بیابند. باری، ایشان تحت تأثیر وقایعی ناگوار، مجبور به مهاجرت به آمریکا می‌شوند، و در این سرزمین زندگی جدیدی را پایه‌ریزی می‌کنند.

در طرف دیگر داستان، با زوجی جوان به نام‌های صال و نور آشنا می‌شویم. صال پسر مصباح است. او که دلباخته‌ی نور است، هنگامی که کسب‌وکار خانوادگی را در آستانه‌ی نابودی می‌بیند، آستین‌ها را بالا می‌زند و وارد عمل می‌شود. اما آیا در این مسیر امیدی به کامیابی او هست؟

در طرف دیگر، نور را داریم که خود را در وضعیتی بغرنج می‌یابد؛ او می‌خواهد ادامه‌ی تحصیل دهد و وارد دانشگاه شود، به این امید که این‌چنین از شر مزاحمت‌های سرپرستِ بدطینتِ خود رها شود. اما کار او نیز بنا نیست به این سادگی‌ها پیش رود...

معرفی و دانلود کتاب تمام خشم من

کتاب تمام خشم من توسط کیمیا فضایی به زبان فارسی ترجمه شده و از سوی نشر میلکان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. امید که مطالعه‌ی آن را لذت‌بخش بیابید.

جوایز و افتخارات کتاب تمام خشم من

  • برنده‌ی جایزه‌ی کتاب ملی آمریکا در سال 2022
  • حضور در فهرست پرفروش‌ترین عناوین نیویورک تایمز
  • حضور در فهرست پرفروش‌ترین عناوین نشریه‌ی INDIE
  • برنده‌ی جایزه‌ی Printz در بخش بهترین داستان ادبیِ یانگ ادالت
  • نامزد بهترین کتاب داستانی برای نوجوانان در سال 2022

نکوداشت‌های کتاب تمام خشم من

  • کتاب تمام خشم من یک داستان عاشقانه، یک تراژدی بی‌نظیر و یک رؤیای نوجوانانه است؛ کتابی که به شما نشان می‌دهد خانه و در خانه بودن چه معنایی دارد. (New York Times Book Review)

  • صبا طاهر، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، در این داستان فراموش‌نشدنی، استادانه و تکان‌دهنده، روایتی بی‌نظیر در باب عشق و اندوه و تسلی به دست داده است... داستانی وسیع و گسترده که نسل‌ها و ملیت‌های گوناگون را دربرمی‌گیرد. (Amazon)

  • کتاب تمام خشم من را در فهرستِ «باید بخوانم»های خود قرار دهید! (School Library Journal)

کتاب تمام خشم من مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به ادبیات روز جهان و دوست‌داران داستان‌های عاشقانه، دو گروه از مخاطبین اصلی کتاب تمام خشم من از صبا طاهر به شمار می‌روند.

با صبا طاهر بیشتر آشنا شویم

صبا طاهر (Sabaa Tahir) به سال 1983 در لندن متولد شد و ایام کودکی خود را در شهر کالیفرنیا سپری کرد. این نویسنده‌ی آمریکایی داستان‌نویسی را همزمان با آغاز به کار در حیطه‌ی روزنامه‌نگاری شروع کرد. طاهر بیش از همه به واسطه‌ی رمان «اخگری در خاکستر» شناخته می‌شود؛ داستانی خواندنی که در سال 2015 به انتشار رسید و بالافاصله به صدر فهرست پرفروش‌ترین عناوین نیویورک تایمز راه پیدا کرد. از میان دیگر آثار صبا طاهر می‌توان به عناوین پیش رو اشاره کرد: «تمام خشم من»، «مرگ پشت دروازه‌ها» و «مشعلی در برابر شب».

در بخشی از کتاب تمام خشم من می‌خوانیم

بچه که بودم، خیلی طول می‌کشید تا با بچه‌ها بُر بخورم. قبل از اینکه خودم بفهمم چه مرگم شده، بچه‌های دیگر ظاهراً می‌فهمیدند. از طرز نگاهم به پایین، از گوش‌ندادنم به حرف معلم‌ها، از یک ثانیه عقب‌تربودن از بقیه در انجام همه‌چیز. هیچ‌وقت زیاد با من حرف نمی‌زدند. هیچ‌وقت کنارم نمی‌نشستند. به آن بخشی از وجودشان گوش می‌کردند که در گوششان پچ‌پچ می‌کرد: فرق داره با بقیه. غریبه‌س.

ناراحتم می‌کرد. چون آن‌ها نمی‌دانستند من چه‌کار کردم. چون می‌توانستند مهربان باشند، ولی نمی‌دانستند چگونه. شاید آن غم تبدیل می‌شد به چیزی بدتر. بدخلقی. یک عمر خشم. اما به‌خاطر دختری که اول دبستان تک‌وتنها و بدون پدر و مادری که لوسش کند وارد کلاس شد، کنترلش کردم، به آن قدرت ندادم. لباس‌هایش به تنش زار می‌زدند و موهایش دو تا گیس بود، یکی کوتاه‌تر از دیگری. انگلیسی حرف نمی‌زد. هر آدم مهربانی به او نگاه می‌کرد دختر شش‌ساله‌ای را می‌دید که به محبت نیاز دارد.

خانم معلم، خانم بریدلو به او نگاه کرد و یک دردسرسازِ اعصاب‌خردکن دید. خانم بریدلو گفت: «این نور است. اهل پاک... ستان است. مثل صال.» دخترک را روی تنها صندلی خالی انتهای کلاس کنار من نشاند. بقیه‌ی بچه‌ها حرف می‌زدند و می‌خندیدند و بازی می‌کردند. دخترک و من مانند دو تا سگ بداخلاق به هم زل می‌زدیم. چشمان قهوه‌ای‌مان را به هم می‌دوختیم. انسانی شکسته انسانی دل‌شکسته را دیده بود. صلاح‌الدین با نور آشنا شده بود. آن‌ موقع نمی‌دانستم آن چشم‌ها بعداً در زندگی‌ام چه تأثیر مهمی خواهند داشت؛ چقدر به آن‌ها نگاه خواهم کرد، چقدر چشمانم را از آن‌ها خواهم دزدید. هیچ حرفی نمی‌زدیم. فقط به هم زل می‌زدیم. این برای هیچ‌کداممان چیز عجیبی نبود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تمام خشم من
نویسنده
مترجمکیمیا فضایی
ناشر چاپینشر میلکان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات365
زبانفارسی
شابک978-622-254-435-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
72000 ت - 7.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تمام خشم من

منصور قاسملو
۱۴۰۲/۲/۱۲
اوایل که شروع به خواندن کردم، احساس کردم که ارزش خواندن ندارد ولی از آن جا که اعتقاد دارم همه چیز مطابق برنامه و هدفمند است به خواندن ادامه دادم و هر لحظه بیشتر لذت بردم و از قضاوت عجولانه متأسف شدم ولی شکرگزارم که تسلیم نشدم و این درس و پیام کتاب برای من بود که اگر در برابر خدا و عوامل خدا تسلیم و رها باشیم همیشه پایان و یا بهتر بگویم نتیجه زیبایی در انتظارمان هست... در اصل همه چیز بصورت کاملا هوشمندانه و دقیق از طرف خدای مهربان هدایت می‌شود و مطمئنا کسی که تسلیم خدا باشد همیشه رستگار خواهد شد.. واقعا کتاب مفید و زیبایی هست و با کمی تخیل همانند فیلم از ذهن خواننده پخش می‌شود ⭐
در انتها از نویسنده و همه عوامل تهیه این کتاب سپاسگزارم.. اجرشان با خدا🤲🙏🕊️
آیناز تقوی
۱۴۰۲/۴/۲۶
واقعا دوستش داشتم، طوریکه تمام فضا و شخصیتها و زمانها قابل تصور بودند، غریب بودن و داشتن فرهنگی متفاوت در کشوری مثل آمریکاهم میتونه سخت باشه، شخصیتهای اصلی داستان در سن کم ناچار بودن بزرگتر از سنشون فکر و عمل کنند، چون پشتوانه‌ای جز خودشون نداشتن، عشق جاری بین اونها هم معصومانه و قوی و زیبا بود
حمیده حاجی زاده
۱۴۰۲/۸/۶
تک تک جملات کتاب رو باید عمیق، فهمید، از اینکه انسانهای نویسنده، آنقدر احساسات انسانهای دیگه رو خوب بلدن، تعجب می‌کنم، لذت بردم.
Shaghayeghshahi
۱۴۰۲/۱/۹
اگه دنبال یه کتاب با پایان خوش هستید انتخاب خوبیه، موضوعش به نظرم جدیده. در کل پیشنهاد میکنم
سیدهادی رضویان
۱۴۰۲/۱/۴
موضوع تازه‌ای داشت. جالب بود
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب تمام خشم من

برای دریافت کتاب تمام خشم من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.