معرفی و دانلود کتاب سیستم محتوای سودآور: راهنمای کارآفرینان برای ایجاد محتوای پولساز و جذاب

برای دانلود قانونی کتاب سیستم محتوای سودآور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سیستم محتوای سودآور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سیستم محتوای سودآور: راهنمای کارآفرینان برای ایجاد محتوای پولساز و جذاب

کتاب سیستم محتوای سودآور، اثری در حوزه‌ی کارآفرینی‌ست که به قلم میرا کوتهاند به رشته‌ی تحریر درآمده است. این کتاب که به عنوان راهنمایی برای ایجاد محتوای پول‌ساز و جذاب معرفی شده است، برنامه‌ریزی صحیح و روش استفاده‌ی مفید از سیستم محتوای سودآور را به مخاطبش آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب سیستم محتوای سودآور

کتاب سیستم محتوای سودآور (The Profitable content system) نوشته‌ی میرا کوتهاند (Meera Kothand) به دنبال روشن کردن چراغی برای کارآفرینانی است که در مسیر کسب و کار با موانع متعددی رو به رو می‌شوند. این اثر همچون یک راهنما مخاطب را از کوره‌راه‌های باریک و طاقت‌فرسا نجات داده و به جاده‌ی اصلی رهنمون می‌کند.

در حقیقت می‌توانیم بگوییم این کتاب، پاسخ سؤال مهمی است که بسیاری از کارآفرینان را درگیر خود کرده است: چرا مدام در چرخه‌ی پایان‌ناپذیر محتوا در تلاش هستیم؟ این پرسش اگرچه مدام در ذهنشان تکرار می‌شود؛ اما هیچ‌کس پاسخ‌اش را به اشتراک نمی‌گذارد و در مسابقه‌ی دو تبلیغات همیشه احساس جاماندگی می‌کنند! علت این ماجرا را می‌توانیم سیستم محتوایی بدانیم که به گونه‌ای نادرست تنظیم شده و در نتیجه، چرخ‌دهنده‌های این سیستم معیوب استرس و فشاری را بر آنان متحمل می‌کند که قدرت و سرعتی بسیار بالاتر از رشد کسب و کارشان دارد.

معرفی و دانلود کتاب سیستم محتوای سودآور

کتاب محتوای سودآور قرار نیست با ارائه‌ی استراتژی‌های طولانی و پیچیده خواننده‌اش را سردرگم‌تر از گذشته کند؛ بلکه قرار است به راحت‌ترین شکل نشان دهد که چطور تلاش‌های طاقت‌فرسا برای تولید محتوا می‌تواند مستقیماً به فروش منجر شود! اما قبل از این که بگوییم چطور، باید بدانیم دقیقاً به چه چیزی می‌توان محتوا گفت؟ محتوا شامل تمام موارد ذیل از جمله: ایمیل، پست‌های شبکه‌های اجتماعی‌کانال‌های محتوا (یوتیوب)، پادکست، اینفوگرافیک‌ها، ویدئوها و... می‌شود، اما این محتوا چگونه باید ارائه شود تا بازدیدکنندگانی که هنوز آماده‌ی خرید نیستند را متقاعد کند؟ آیا یک دکمه‌ی افزودن به سبد خرید کافی است؟ قطعاً نه! تولید محتوا و تبلیغات پر از ظرافت‌های ریز و درشت است که اگر رعایت نشوند خریدار را به سرعت برق و باد فراری می‌دهند! یکی از همین زنگ خطرها یا عدم ظرافت‌ها تولید محتوا به شکل بازارگرمی است که طبق آمارها 71 درصد از مخاطبین را از خرید منصرف می‌کند... زنگ خطر دوم تعیین نکردن اهداف محتواست. استراتژی محتوا، یک موتور واقعی است که بازاریابی محتوای شما را هدایت می‌کند!

در این کتاب، نویسنده شما را با مؤلفه‌های مهم در تعیین استراتژی آشنا می‌کند و تأثیرات هریک از این‌ها را بر چیدمان نقشه‌ی تولید محتوا شرح می‌دهد. مؤلفه‌هایی همچون GPS محتوا، مخاطب، ایده‌پردازی، تقویم تحریریه و... . مخاطب پس از خواندن این کتاب با چندین مهارت آشنا می‌شود؛ اول، گرفتن بهترین نتیجه از برنامه‌ی تولید محتوا و نوشتن برنامه‌ای سالانه که نه‌تنها برای مخاطبش جذاب باشد که به فروش بالا منتهی شود. دوم، یافتن راه‌های سهل‌الوصول و پشت‌سر گذاشتن مسیرهای سخت و پرفراز و نشیب. سوم، آشنایی با سیستمی که مستقیماً به درآمد متصل می‌شود، درآمدی چندین برابر از درآمدی که مخاطب پیش از خواندن این کتاب داشته است! چهارم، داشتن بیشترین بازدهی با توجه به حجم تولید محتوا و واگذار نکردن آن‌ها به شانس و اقبال! پنجم، جذب و به وجد آوردن مخاطب.

کتاب سیستم محتوای سودآور، دریچه‌ای جدید به سوی مخاطبین حوزه‌ی کسب و کار باز می‌کند و از این رو انتشارات زمان تغییر بر ترجمه و انتشار آن اهتمام ورزیده. این کتاب ارزشمند توسط مترجمان ساسان جعفرنیا، هانیه غفرانی و بهاره قاسمی به زبان فارسی بازگردانی شده و در دسترس خوانندگان علاقه‌مند قرار گرفته است.

کتاب سیستم محتوای سودآور برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به تمامی مخاطبینی که در حوزه‌ی کارآفرینی فعالیت می‌کنند یا به دنبال شروع و گذاشتن سنگ‌بنای یک کسب و کار جدید هستند، پیشنهاد می‌کنیم. خواننده پس از مطالعه‌ی این نحوه‌ی برخورد او با محتوا و کسب و کارش را به کلی زیر و رو می‌کند!

در بخشی از کتاب سیستم محتوای سودآور: راهنمای کارآفرینان برای ایجاد محتوای پولساز و جذاب می‌خوانیم

به این فکر کنید که شما چگونه خرید می‌کنید. در هنگام خرید با چه چالش‌ها یا سختی‌هایی مواجه می‌شوید. سپس شروع به جستجو برای پیدا کردن پاسخ این چالش‌ها یا سختی‌ها ‌کنید.

در شبکه‌های اجتماعی نظرات مطرح شده را مرور ‌کنید، محصولات را مقایسه ‌کنید، یا با دوستانتان صحبت ‌کنید.

شما این کارها را حتی قبل از ورود به مغازه یا قرار گرفتن در موقعیت خرید انجام می‌دهید. در واقع شما بدون خارج شدن از منزل و در زمان کافی، بررسی و مقایسه می‌کنید و تصمیم می‌گیرید که چه زمانی و از چه کسی خرید کنید.

این همان چیزی است که گوگل آن را "لحظه صفر حقیقت" یا ZMOT می‌نامد - آن لحظه‌ای که شما شروع به شناخت محصول یا خدمتی می‌کنید که به فکر امتحان یا خرید آن از طریق شبکه‌های اجتماعی یا جستجوی اینترنتی هستید.

به طور متوسط، 70 درصد از تصمیمات خرید به صورت آنلاین و پیش از آنکه فرد برای اولین بار با یک کسب و کار آشنا شود، اتخاذ می‌شود. این زمانی است که اولین برداشت‌ها اتفاق می‌افتد و مسیر خرید آغاز می‌شود.

اما این موضوع چه ربطی به کسب و کار آنلاین ما دارد؟

ممکن است شما محصولات فیزیکی نداشته باشید، و محصولات دیجیتالی مانند کتاب‌های الکترونیکی یا دوره‌های آموزشی می‌فروشید، و محصولات شما هنگام جستجوی آنلاین در مقایسه با برندهای بزرگ یا سایر محصولات محبوب فیزیکی جایگاهی ندارد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: وعده بزرگ و پررنگ
محتوا هرگز پایان بازی نیست
1. فروش به یک "گام بعدی" تبدیل می‌شود
2. پیام شما قوی‌تر می‌شود
3. شما یک انجمن تخصصی محتوا ایجاد می‌کنید
بخش اول: عصاره گوشت - آنچه سیستم محتوای سودآور را تغذیه می‌کند
فصل 1: چارچوب STAGE ×10
اقدام
بخش دوم: گوشت و سیب زمینی - قلب سیستم محتوای سودآور
فصل 2: سال خود را به کمپین‌های تولید درآمد تبدیل کنید
چگونه می‌توان کمپین‌ها را در برنامه‌ریزی کسب و کار خود گنجاند
اقدام
فصل 3: نحوه اجرای کمپین‌های درآمدزا
محتوایی که کمپین شما را تغذیه می‌کند
مرحله جذب - کسب - تعامل (پیش از راه اندازی)
مرحله تبدیل
تجزیه و تحلیل شکاف محتوا
گام 1
گام 2
گام 3
فصل 4: 8 مرحله سیستم محتوای سودآور
مرحله 1 - پیشنهادی برای تمرکز در کمپین خود انتخاب کنید
مرحله 2 - هدف درآمدی برای کمپین خود انتخاب کنید
مرحله 3 - کمپین خود را برنامه‌ریزی کنید
مرحله 4 - لیستی از محتواهای ویژه‌ای تهیه کنید که برای پشتیبانی از کمپین خود نیاز دارید
گام 5 - تاریخ دقیق انتشار برای هر یک از مطالب محتوای خود را مشخص کنید
مرحله 6 - کمپین خود را اجرا کنید
مرحله 7 - کمپین خود را بررسی و شکاف‌های موجود در آن را شناسایی کنید
مرحله 8 - فهرست بندی
اقدام
فصل 5: چگونه سیستم محتوای سودآور را در جریان کاری خود بگنجانیم
هفته 1 روز 1
هفته 1 روز 2
هفته 1 روز 3
هفته 1 روز 4
هفته 1 روز 5
هفته 1 روز 6
هفته 2 روز 1
هفته 2 روز 2
هفته 2 روز 3
هفته 2 روز 4-5
اقدام
بخش سوم: بیشینه‌سازهای محتوا
فصل 6: حداقل محتوای ممکن برای استفاده مجدد
اقدام
فصل 7: دستورالعمل SNAP تولید محتوا
1. تسلسل
2. تازگی
3. مخاطب خود را فعال کنید
4. شخصی‌سازی
اقدام
جمع‌بندی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سیستم محتوای سودآور: راهنمای کارآفرینان برای ایجاد محتوای پولساز و جذاب
نویسنده
مترجمساسان جعفرنیا، هانیه غفرانی، بهاره قاسمی
ناشر چاپیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات80
زبانفارسی
شابک978-622-5872-23-3
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سیستم محتوای سودآور

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سیستم محتوای سودآور

برای دریافت کتاب سیستم محتوای سودآور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.