معرفی و دانلود کتاب برنامه محتوایی یک ساعته: راهنمای انحصاری ارزش پست‌های وبلاگ در 60 دقیقه و ایجاد محتوای قابل فروش

عکس جلد کتاب برنامه محتوایی یک ساعته: راهنمای انحصاری ارزش پست‌های وبلاگ در 60 دقیقه و ایجاد محتوای قابل فروش
قیمت:
۳۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب برنامه محتوایی یک ساعته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برنامه محتوایی یک ساعته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برنامه محتوایی یک ساعته: راهنمای انحصاری ارزش پست‌های وبلاگ در 60 دقیقه و ایجاد محتوای قابل فروش

میرا کوتهاند در کتاب برنامه محتوایی یک ساعته، شیوه‌های خلق بهترین محتواهای تجاری در کوتاه‌ترین زمان ممکن را به شما آموزش داده است. گفتنی است که این اثر آموزنده، یکی از عناوین پرفروش سایت آمازون به شمار می‌رود.

درباره کتاب برنامه محتوایی یک ساعته

در دنیای امروز که به انحای گوناگون تحت سیطره‌ی اینترنت و شبکه‌های مجازی قرار گرفته، توانایی تولید محتوای باارزش موهبتی بسیار قابل توجه است. اگر کارآفرین یا صاحب کسب‌وکاری مستقل باشید، بدون برخورداری از تواناییِ تولید محتوای ترغیب‌کننده، به احتمال زیاد بازار را تسلیم رقبا خواهید کرد. باری، فن تولید محتوا صرفاً در حوزه‌ی تجارت‌های آنلاین مفید و ضروری نیست. بلکه در زمینه‌ی فعالیت‌های اجتماعی، از قبیل تشکیل حلقه‌های مطالعاتی، فعالیت‌های فرهنگی و هنری، تأسیس مؤسسات خیریه و... نیز، به یاری افراد خواهد آمد. به طور خلاصه، تولید محتوای خوبْ شما و فعالیتی را که بدان اشتغال دارید، در معرض دید می‌گذارد، و از این طریق، به سوددهی‌تان منجر می‌گردد. در راستای این گفته، از شما دعوت می‌کنیم که به مطالعه‌ی کتاب برنامه محتوایی یک ساعته (The One Hour Content Plan) از میرا کوتهاند بنشینید.

کوتهاند در اثر مذکور با شما از مثمرثمرترین شیوه‌های خلق محتوا در زمینه‌های گوناگون سخن گفته است. اگر تاکنون بارها اقدام به تولید محتوا کرده‌اید و به دلیل عدم برخورداری از برنامه‌ای متمرکز، شکست خورده‌اید؛ و یا اگر نمی‌دانید که برای تولید محتوا باید از کجا و چگونه آغاز به کار کنید، شک نداشته باشید که از مطالب کتاب برنامه محتوایی یک ساعته نهایتِ بهره را خواهید گرفت.

محتوای کتاب پیش رو را می‌توان به سه بخش کلی تقسیم کرد: بخش نخست، ناظر به شیوه‌های برنامه‌ریزیِ زمانی برای تولید محتواست. از مطالب این بخش می‌آموزید که مطالب محتوایی خود را مطابق با کدام جدول زمان‌بندیِ فرضی تنظیم کنید. بخش دوم راجع به بهینه‌سازی محتواست. مطالب این بخش به شما در جهتِ هرچه جذاب‌تر ساختن محتوای تولیدی‌تان یاری می‌رساند. بخش سوم نیز به شیوه‌های تولید محتوای تبلیغی اختصاص یافته است. این بخش، بیش از همه به کارِ آن دسته از افرادی می‌آید که به فکر تولید محتوا در زمینه‌ی کسب‌وکارهای گوناگون‌اند.

کتاب برنامه محتوایی یک ساعته (با عنوان فرعیِ راهنمای انحصاری ارزش پست‌های وبلاگ در 60 دقیقه و ایجاد محتوای قابل فروش) به همت سروش صیادی و امین پورحسن به زبان فارسی ترجمه شده و از سوی نشر برآیند در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کتاب برنامه محتوایی یک ساعته مناسب چه کسانی است؟

افرادی که در حوزه‌ی تولید محتوا فعالیت می‌کنند، مخاطبین اصلی کتاب برنامه محتوایی یک ساعته از میرا کوتهاند به شمار می‌روند.

با میرا کوتهاند بیشتر آشنا شویم

میرا کوتهاند (Meera Kothand) نویسنده‌ای جوان و سخنرانی مجرب است که در حوزه‌ی مدیریت کسب‌وکار فعالیت می‌کند. او در عمده‌ی آثار خویش، به آموزش شیوه‌های ساده‌سازی کسب‌وکارهای آنلاین می‌پردازد. میرا کوتهاند نویسنده‌ی هفت کتاب پرفروشِ آمازون است. از جمله دو اثر با عناوین «برنامه محتوایی یک ساعته» و «100 مشتری اول». گفتنی است که وب‌سایت شخصی وی، که مملو از مطالب آموزشی در باب اقتصاد و بازاریابی است، در سال‌های 2017، 2018 و 2020 در فهرست 100 وبسایت برتر «کارآفرین‌های شخصی» قرار گرفته است.

در بخشی از کتاب برنامه محتوایی یک ساعته می‌خوانیم

هیچ‌کس تاکنون نگفته است: «به محتوای بیشتری نیاز داریم.»

روزانه حدود دو میلیون پست بلاگی منتشر می‌شود و جهان دچار کمبود محتوای باکیفیت نیست. خوانندگانتان به هزار جهت متنوع جذب می‌شوند.

ممکن است پست‌های بلاگتان بسیار باارزش باشند؛ اما همچنان هیچ مخاطبی نداشته باشید. حتی ممکن است برای تولید محتوا، بسیار تحقیق کرده و به منابع گوناگون ارجاع داده باشید؛ اما باز هم تعداد مخاطبانتان تغییری نکرده باشد. یکی از مشتریانم چنین ایمیلی برایم فرستاده بود: «میرا، تصور می‌کنم خیلی خوب می‌نویسم؛ اما همچنان پست‌های بلاگم به اشتراک گذاشته نمی‌شوند. برای هر پُستی که منتشر می‌کنم، خیلی زحمت می‌کشم.»

به نظر آشنا نیست؟

اگر دربارۀ متفاوت‌بودن خودتان جدی هستید، محتوایتان باید توجه مخاطب را جلب کند و هم‌دردی او را برانگیزد تا او به لیست ایمیل شما بپیوندد و ادامۀ پست بلاگی را پیگیری کند. احتمالاً مشکل شما به نحوۀ ساختارمندی پست‌های بلاگی مربوط می‌شود. عنوانتان عامل اصلی جذب مخاطب به پست‌بلاگتان است. عنوان تعیین می‌کند که آیا کسی روی سایت شما در رسانه‌های اجتماعی کلیک خواهد کرد یا خیر. نوشتنِ عنوان کاری مستمر است و نباید اولین عنوانی را که به ذهنتان می‌رسد، بنویسید. قرار نیست با هزینۀ شفاف‌نبودن، باهوش به نظر برسید. عنوانتان باید فقط یک ایدۀ اصلی را به ذهن متبادر کند. خوانندگانتان نیز با دیدن عنوان، باید در چند ثانیه متوجه شوند که از آن‌ها چه می‌خواهید یا آن‌ها چه چیزی از پستتان دریافت خواهند کرد.

فهرست مطالب کتاب

سخن ناشر
سخن مترجم
مقدمه: وعده ای بزرگ و جسورانه
بخش 1: جی پی اسِ محتوای شما: چگونه باید برای موفقیت محتوا آماده شد
فصل اول: زمین بازی محتوای خود را تعریف کنید
فصل دوم: دوست خیالیِ خواننده را پیدا کنید
فصل سوم: محتوای خود را مهرۀ اصلی سیر پیشرفت خواننده بدانید
فصل چهارم: برند و محتوای خود را در فضای آنلاین قرار دهید
بخش 2: برنامۀ محتوایی یک ساعته
بخش 3: رسیدن به ایده های محتوایی
فصل پنجم: نحوۀ تولید محتوا برای موضوعات مربوط به اهداف بلاگ شما
فصل ششم: ایده های محتوایی برای تبلیغ محصول و ارائۀ خدمات
فصل هفتم: هدف و محتوا: نحوۀ راه اندازی کسب وکار موفق
فصل هشتم: انواع پست برای ایده های محتوایی شما
بخش 4: بستۀ عالی محتوا
فصل نهم: تزریق صدای قدرتمند برند به محتوا
فصل دهم: بهترین قالب محتوا چیست؟
فصل یازدهم: چگونه پست های بلاگی هوشمندانه تولید کنیم که خوانندگان را به صندلی شان میخ کوب کند
بخش 5: راه های تبلیغ محتوا
فصل دوازدهم: پنج مسیر متفاوت تبلیغات
بخش 6: چگونه می توانید جریان کاری تقویم محتوای خود را مدیریت کنید
فصل سیزدهم: بایدها و نبایدهای تقویم محتوایی
فصل چهاردهم: ابزار مدیریت جریان کاری تقویم محتوا
نتیجه + قدم‌های بعدی
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برنامه محتوایی یک ساعته: راهنمای انحصاری ارزش پست‌های وبلاگ در 60 دقیقه و ایجاد محتوای قابل فروش
نویسنده
مترجمسروش صیادی، امین پورحسن
ناشر چاپیانتشارات برآیند
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات110
زبانفارسی
شابک978-600-6466-73-6
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش، کتاب‌های تجارت الکترونیک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب برنامه محتوایی یک ساعته

محدثه
۱۴۰۱/۱۲/۲۹
50% درصد مطالب همونایی هستن که در سمینارهای میلیونی توضیح میدن، خیلی کاربردی و راهبردی بود برای کسب و کار هم می‌شد ازش نکته برداری کرد.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب برنامه محتوایی یک ساعته

برای دریافت کتاب برنامه محتوایی یک ساعته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.