معرفی و دانلود کتاب 100 مشتری اول

برای دانلود قانونی کتاب 100 مشتری اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 100 مشتری اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 100 مشتری اول

داشتن مشتری وفادار و همیشگی، یکی از دغدغه‌های مهم کسب‌وکارهای مختلف است. بنابراین میرا کوتهاند در کتاب 100 مشتری اول قصد دارد به شما بیاموزد که چگونه می‌توان مشتریان بالقوه را به مشتریان وفادار تبدیل کرد. برای آنکه بدانید چطور می‌توان صاحب 100 مشتری اول شد، آن‌ هم در کسب‌وکارهایی که به تولید محصولات دیجیتالی می‌پردازند، از این کتاب غافل نشوید.

درباره‌ی کتاب 100 مشتری اول

«چگونه با بازاریابی حرفه‌ای و ارزشمند، 100 مشتری اول و طرفداران وفادار و متعصب به دست آورید تا محصولات دیجیتال شما را بخرند»؛ عنوان فرعی کتاب به همه‌ی افرادی که دغدغه‌ی جذب مشتری وفادار دارند نشان می‌دهد که قرار است از بین صفحه‌های این کتاب و راهنمایی‌هایش به چه دستاوردی برسند. هر کسب‌وکار، صنعت، محصول و خدمات، مشتریان خاص خود را دارد. از این رو، جذب مشتری وفادار برای خرید و استفاده از محصولات دیجیتال با چالش‌های خاص خودش همراه است که باید با برنامه‌ی خاص و بهره‌گیری از تجارب صاحبان کسب‌وکارهای موفق این حوزه انجام شود. کتاب 100 مشتری اول (Your First 100) نوشته میرا کوتهاند (Meera Kothand) مجموعه‌ای از راهکارها برای داشتن مشتریان وفادار و ثابت است.

برای داشتن یک کسب‌وکار موفق و جذب مشتریان وفادار، صاحب هر کسب‌وکاری باید سوالات ذهنی مهمی داشته باشد تا با پاسخ به آن سوالات بتواند، به ایده‌یابی مشغول شود، نقشه‌ی راه بچیند و در مرحله‌ی نهایی اقدام کند. شما در کتاب 100 مشتری اول نوشته میرا کوتهاند با مجموعه‌ای از ایده‌ها و سؤالات مهم و چالش‌برانگیزی روبه‌رو می‌شوید که باید قبل از راه‌اندازی یک کسب‌وکار یا حتی در میانه‌ی راه از خود بپرسید. این پاسخ‌ها به شما کمک خواهد که آن‌ها را در 5 زمینه اصلی دسته‌بندی کنید. سپس، قدم بعدی را برای پیاده‌سازی این ایده‌ها روی محصولات دیجیتال خود بردارید. تمام این فرآیند اگر به‌درستی انجام شود، به بهترین شکل ممکن به شما کمک خواهد که اولین مراجعه‌کنندگان و اولین کسانی که محصول شما را می‌بینند، به یکی از آن 100 مشتری وفاداری که طرفدار پروپاقرص محصولات شما هستند، تبدیل شوند.

اگر شما کسب‌وکار خودتان را به‌عنوان کسب‌وکاری که ارائه‌دهنده خدمات و محصولات دیجیتال است، راه‌اندازی کرده‌اید و در میانه‌ی راه هستید، دل‌نگران نباشید. این کتاب به شما کمک خواهد کرد برند و کسب‌وکار فعلی خود را به برندی تبدیل کنید که در جذب مشتریان وفادار توانایی فوق‌العاده‌ای دارد. نویسنده‌ی کتاب 100 مشتری اول، میرا کوتهاند، کتابش را با یک مقدمه شروع کرده است. کل کتاب 6 بخش دارد و هر بخش آن دارای همان سوالات و ایده‌هایی است که صاحبان کسب‌وکارها و برندهای فعال در حوزه تولید محصولات دیجیتال باید در سر بپروراند. نکته‌ی مهم کتاب این است که در پایان هر بخش، راهکارهای عملی برای «اقدام» وجود دارد که خواننده بتواند علاوه بر مباحث نظری، با رویکرد عملی هر بخش نیز آشنا شود.

کتاب 100 مشتری اول که در دسته‌ی کتاب‌های بازاریابی و فروش قرار می‌گیرد، توسط انتشارات تغییر زمان منتشر شده است. ساسان جعفرنیا، هانیه غفرانی و بهاره قاسمی ترجمه این کتاب به فارسی را برعهده داشته‌اند.

کتاب 100 مشتری اول مناسب چه کسانی است؟

اگر موضوعاتی مانند مدیریت کسب‌وکارهای آنلاین، فروش موفق و جذب مشتریان وفادار برای شما حائز اهمیت است، این کتاب می‌تواند برای شما سودمند باشد. صاحبان کسب‌وکارهای حوزه دیجیتال نیز این امکان را دارند که با مطالعه‌ی کتاب اثر پیش‌رو، امیدوار به تغییرات بزرگ و جذب مشتریان متعصب باشند.

میرا کوتهاند را بیشتر بشناسیم

میرا کوتهاند نویسنده‌ی کتاب 100 مشتری اول را بیش از نویسنده بودن، باید استراتژیست بازاریابی دانست. مجموعه تجربه‌های او در حوزه بازاریابی و مشاوره به کسب‌وکارهای مختلف در 3 کتاب مهم خلاصه شده است: «برنامه یک ساعته تولید محتوا»، «من متخصص نیستم» و «100 مشتری اول». او علاوه بر این سه جلد در سایت Meerakothand.Com به طور منظم می‌نویسد که در سال 2018 و 2019 جزو 100 سایت برتر برای کارآفرینان معرفی شد.

در بخشی از کتاب 100 مشتری اول می‌خوانیم

من و همسرم در سال 2016 به دنبال خرید اتومبیل بودیم. پس از بررسی چندین سایت فروش اتومبیل، و تماس با چند نمایندگی اتومبیل و مقایسه قیمت‌ها، یک مدل در ذهن داشتیم. و حدس بزنید چه اتفاقی افتاد؟ ما آن ماشین را همه جا می‌دیدیم؛ در جاده‌ها، در روزنامه‌ها، در پمپ بنزین‌ها. با تعجب به این فکر می‌کردیم: "چه جالب! همه همین ماشین را سوار می‌شوند".

آیا این تصادفی است یا ما اینکه ما پرطرفدارترین برند سال را انتخاب کرده‌ایم؟

وقتی برای خرید به بازار می‌روید، به طور فعال به دنبال اطلاعات هستید. در واقع، شما هوشیار هستید. و به نظر می‌رسد هرجایی که نگاه می‌کنید، اطلاعاتی در مورد تصمیم احتمالی خرید خود پیدا می‌کنید. اما وقتی منفعل هستید و برای خرید در بازار نیستید، اطلاعات می‌تواند در جلو چشم شما باشد و آن را از دست بدهید.

همین مسئله در مورد محصولات دیجیتالی نیز صادق است.

مشتریان باهوش هستند. آن‌ها وقتی آماده خرید هستند، اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات شما را از همتایان خود، از گروه‌های فیسبوک، از طریق جستجو در وبلاگ‌ها و احتمالاً هر رسانه محتوایی که می‌شناسند، پیدا می‌کنند.
اما وقتی مخاطبان شما در "حالت خرید" نیستند، و به طور فعال به دنبال اطلاعات مربوط به محصول یا موضوع شما نمی‌گردند...

فهرست مطالب کتاب

مقدمه - ادعای بزرگ و جسورانه
بخش 1: چگونه برند شما می‌تواند راه را برای 100 مشتری اول و طرفداران وفادار و متعصب شما هموار کند
1- چرا برند مهم است؟
2- شما برای همه نیستید
3- برای خود جایگاه ایجاد کنید
4- فرمول شناخت - علاقه - اعتماد
اقدام
بخش 2: چگونه محتوای شما می‌تواند راه را برای 100 مشتری اول و طرفداران وفادار و متعصب شما هموار کند
5- پیوند زنجیره‌ای محتوا
6- آیا محتوای شما نیازمند توجه است؟
اقدام
بخش 3: چگونه بازاریابی ایمیلی شما می‌تواند راه را برای 100 مشتری اول و طرفداران وفادار و متعصب شما هموار کند
7- ایجاد وقفه با ایمیل
8- بن بست ایمیل و فرصت‌های از دست رفته
9- نردبان ارزش خود را روی هم قرار دهید
10- ایمیل‌های وسوسه انگیز با C4
اقدام
بخش 4: چگونه محصولات دیجیتال (و پیشنهادات) شما می‌تواند راه را برای 100 مشتری اول و طرفداران وفادار و متعصب شما هموار کند
11- به آن‌ها هر چیزی که می‌خواهند و برایش پول می‌دهند، بدهید
12- نحوه ایجاد مقاومت کمتر در برابر خرید
13- یک اکوسیستم محصول ایجاد کنید
14- راه‌اندازی‌های بی‌حاصل را از میان بردارید
15- بررسی معیارهای ارزش ذاتی
اقدام
بخش 5: چگونه شیوه‌های فروش شما می‌تواند راه را برای 100 مشتری اول و طرفداران وفادار و متعصب شما هموار کند
16- انداختن بمب پیشنهاد بر روی یک مخاطب بی خبر
17- حتی یک مجموعه ویدیو 3 قسمتی شکست می‌خورد اگر
18- چیزی که پیدا نشود، خریداری نمی‌شود
19- بابت فروش عذرخواهی نکنید
اقدام
بخش 6: چگونه قهرمان ساختن افراد می‌تواند راه را برای 100 مشتری اول و طرفداران وفادار و متعصب شما هموار کند
20- کاری که انجام نمی‌دهید و حرفی که نمی‌زنید، اهمیت دارد
اقدام
جمع بندی + گام‌های بعدی
ضمیمه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 100 مشتری اول
نویسنده
مترجمساسان جعفرنیا، هانیه غفرانی، بهاره قاسمی
ناشر چاپیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات120
زبانفارسی
شابک978-622-5872-21-9
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 100 مشتری اول

سعید شکیبایی
۱۴۰۲/۱/۳۱
پیشنهاد میکنم حتما بخونید و عمل کنید
A.M.I.R
۱۴۰۲/۱۱/۸
عالی واقعا کتاب خوبی بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب 100 مشتری اول

برای دریافت کتاب 100 مشتری اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.