معرفی و دانلود کتاب فقر برادر مرگ است

عکس جلد کتاب فقر برادر مرگ است
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فقر برادر مرگ است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فقر برادر مرگ است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فقر برادر مرگ است

فقر تدریجی از راه می‌رسد و قطره قطره به سیلابی تبدیل می‌گردد که همه چیز را با خود می‌برد و نابود می‌کند. رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی در کتاب فقر برادر مرگ است این موقعیت مالی را ویرانگر می‌دانند و برای جلوگیری از چنین پیشامدی راهکارهای مفیدی ارائه می‌دهد. این ترفند‌های هوشمندانه‌ی اقتصادی که کیم و رابرت پیشنهاد می‌دهند، توسط ابوالفضل طاهریان ریزی در کتاب حاضر گردآوری و منتشر شده است.

درباره‌ی کتاب فقر برادر مرگ است

در دو راهی فقر و ثروت، این اندیشه و نگرش شماست که مسیر اصلی زندگی‌تان را تعیین خواهد کرد. کسانی که بر حسب هیجانات خود تصمیم می‌گیرند و درآمدشان را صرف هزینه‌های اضافی، ماشین‌های لوکس و سفرهای گران‌قیمت می‌کنند، نمی‌توانند به معنای واقعی ثروتمند شوند.

از طرفی عده‌ای نیز هستند که تصور می‌کنند با محدود کردن مخارج خود روزی میلیاردر خواهند شد. اما این باور ذهن آن‌ها را بسته نگه می‌دارد و خلاقیت را از آن‌ها سلب می‌کند. پس راه درست چیست و از چه طریق می‌توان به یک ثروت بلندمدت دست پیدا کرد؟

هنر زندگی حفظ تعادل در همه امور است. شما می‌توانید با خرید برخی دارایی‌ها علاوه بر لذت، امکانات خود را گسترش دهید و به یک سرمایه پایدار دست پیدا کنید. این راه هوشمندانه به شما کمک می‌کند تا شما در هیچ دوره‌ای از زندگی‌تان بازنده نباشید. چرا که هم از زمان حال استفاده کرده‌اید و هم آینده‌ای طلایی برای خود خواهید ساخت.

رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی با بیان تجربیات واقعی خود از نحوه‌ی مواجهه با چالش‌های اقتصادی که در زندگی مشترک داشته‌اند، ایده‌های مفیدی برای دور ماندن از فقر و رسیدن به ثروت ارائه می‌دهند. ایده‌هایی برآمده از دانش و خلاقیت، که به شما کمک می‌کند تا مسیر شکوفایی‌تان را پیدا کنید و در کسب‌وکار و زندگی شکست نخورید.

از این جای مسیر به بعد به جسارت شما بستگی دارد که راهکارهای کتاب فقر برادر مرگ است را به کار ببندید و با افزایش اعتمادبه‌نفس خود در مسیر موفقیت گام بردارید. این کتاب قدرت انجام ریسک‌های بزرگ را به شما می‌بخشد و دید شما را نسبت به مسائل مالی باز و گشوده می‌گرداند.

کتاب فقر برادر مرگ است مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به کسانی که برای سرمایه‌گذاری‌ و ترفندهای پولسازی، نیاز به مشاوره و راهنمایی دارند، کمک خواهد کرد.

با رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی بیشتر آشنا شویم

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده‌ی آمریکایی - ژاپنی، شهرت خود را مدیون کتاب «پدر پولدار، پدر بی‌پول» است. او در طول زندگی خود به فعالیت‌های مختلفی پرداخته که تجارت، آموزش، سرمایه‌گذاری و... بخشی از آن را تشکیل می‌دهند.

کتاب‌های کیوساکی در سراسر جهان به چاپ رسیده‌اند و در تمام کشورها، ازجمله ایران، با استقبال خوانندگان مواجه شده‌اند. «ارتقای هوش مالی»، «دانشکده کسب‌وکار»، «راهنمای ثروتمند شدن» تنها بخشی از کتاب‌های این نویسنده‌ی پرفروش هستند.

کیم کیوساکی (Kim Kiyosaki) بنیان‌گذار و مدیر عامل شرکت پدر پولدار است و در نگارش برخی کتاب‌ها با رابرت کیوساکی همکاری داشته است. دغدغه‌ی کیم معطوف به سواد مالی زنان است و عقیده دارد که وقتی پای پول درمیان باشد، زنان آموخته‌اند که به همسرشان، اعضای خانواده یا دولت وابسته باشند، درحالی‌که باید خودشان این مسئولیت را بر عهده بگیرند.

در بخشی از کتاب فقر برادر مرگ است می‌خوانیم:

مانند هر شراکتی، ازدواج هم داستانی در مورد متعادل کردن نیازهای همسرتان با نیازهای خودتان است؛ و اغلب اوقات، پیمایش موفقیت‌آمیز به معنای تبدیل شدن به یک مذاکره‌کننده بااستعداد است. اغلب، زنان به سراغ من می‌آیند و از اینکه واقعاً دوست دارند دنیای سرمایه‌گذاری یا کارآفرینی در املاک و مستغلات را کشف کنند، شکایت می‌کنند – اما شوهرشان به سادگی حاضر نیست.

اگر همسرتان از شما حمایت نمی‌کند، چه گزینه‌هایی برای کاوش در مورد چیزی که به آن علاقه دارید وجود دارد؟ پول و ازدواج دست به دست هم می‌دهند، بنابراین مهم است که در مورد تأثیر آن بر روابط خود واقع‌بین باشید.

دوست من، پت، دقیقاً در حال مبارزه بود. من و او مرتباً در مورد اینکه چگونه سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات می‌تواند منجر به آزادی مالی شود صحبت کرده بودیم؛ و سرانجام آماده شد تا در مورد آینده خود اقدام کند؛ اما وقتی این موضوع را با شوهرش مطرح کرد، پاسخ او چندان مشتاقانه نبود. در واقع، کاملاً مأیوس‌کننده بود: «ما به اندازه‌ی کافی پول در می‌آوریم، بنابراین فکر نمی‌کنم نیازی به ریسک در سرمایه‌گذاری توسط شما داشته باشیم.» تا جایی که به او مربوط می‌شد، این پایان گفتگو بود.

پت کاملاً ناامید شده بود. او احساس ناتوانی، ناامیدی و تنهایی می‌کرد؛ و او در این فکر مانده بود که آیا باید به هر حال آن را بدون کمک او دنبال کند. بنابراین، اگر شریک شماره یک شما علاقه‌ای به کسب و کار و ایده شما نداشته باشد، چگونه می‌توانید چیزی جدید (مانند سرمایه‌گذاری یا راه‌اندازی کسب و کار خود) را شروع کنید؟ این سؤال میلیون دلاری است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: آیا باید کمتر از توان خود زندگی کنید؟
فصل 2: پول و ازدواج: چگونه در آن به تعادل برسیم
فصل 3: آموزش مالی در مورد دارایی‌ها و بدهی‌ها
فصل 4: بیشتر دارایی‌های شما فیک است
فصل 5: پس‌انداز در مقابل سرمایه‌گذاری در قرن تازه
فصل 6: چرا پرورش هلیکوپتری والدین کارساز نیست؟
فصل 7: چرا املاک و مستغلات؟: به خاطر جریان نقدی
فصل 8: پتانسیل واقعی Defi
فصل 9: پول در مقابل ارزش: تفاوت بین پول واقعی و پول فیک
فصل 10: معنای آزادی مالی چیست؟
فصل 11: چگونه از خرابکاری مالی جلوگیری کنیم؟
فصل 12: تمرین قدرت پولسازی شما را بیشتر می‌کند
فصل 13: عادات کارآفرینان موفق
فصل 14: بالا رفتن از نردبان حقوق‌بگیری ارزش پول را ندارد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فقر برادر مرگ است
نویسنده،
مترجمابوالفضل طاهریان ریزی
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات132
زبانفارسی
شابک978-622-284-239-0
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فقر برادر مرگ است

اقدس مهدوى
۱۴۰۱/۱۱/۲۵
کتاب در زمینه سرمایه گذاری واقعی یعنی درآمد اضافی را تبدیل به طلا نقره یا ملک کنیم زیرا پول با گذشت زمان ارزش خود را از دست می‌دهد در کل کتاب خوبیه توصیه می‌کنم بخوانید
محمد رضایی
۱۴۰۱/۶/۴
خوب است یکبار بخونید
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب فقر برادر مرگ است

برای دریافت کتاب فقر برادر مرگ است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.