معرفی و دانلود کتاب فقط آرزو کن: هفت راهکار برای آرزو کردن موفقیت آمیز

عکس جلد کتاب فقط آرزو کن: هفت راهکار برای آرزو کردن موفقیت آمیز
قیمت:
۲۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فقط آرزو کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فقط آرزو کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فقط آرزو کن: هفت راهکار برای آرزو کردن موفقیت آمیز

کتاب فقط آرزو کن یک راهنمای عملی برای رسیدن به اهداف و آرزوهاست. نویسنده‌ی این کتاب، پیر فرانک، از مشهورترین نویسندگان حوزه‌ی انگیزشی و موفقیت است که کتاب‌هایش به چندین زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده‌اند؛ خوانندگان بسیاری، از کتاب‌های فرانک به عنوان معجزه‌ای یاد می‌کنند که زندگی آن‌ها را از جهات مختلف، متحول کرده است.

درباره کتاب فقط آرزو کن

امروزه کتاب‌هایی با محتوای انگیزشی و موفقیت، طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده‌اند؛ کتاب‌هایی که امید و انگیزه‌ی لازم برای رسیدن به اهداف‌تان را به شما یادآوری می‌کنند و مثبت‌نگری و ایمان را دروازه‌ی دسترسی به هر آرزویی می‌دانند.

کتاب فقط آرزو کن (Erfolgreich wünschen)، یکی از همین کتاب‌هاست. اگر از دنبال‌کنندگان جدی کتاب‌ها و سخنرانی‌های پیر فرانک (Pierre Franckh) باشید، احتمالاً می‌دانید که اغلب مطالب او پیرامون تفکر مثبت و مثبت‌اندیشی، نوشته و منتشر شده‌اند؛ طرفداران این سبک از کتاب‌ها معتقدند که منشأ تمامی اتفاقاتی که در زندگی رخ می‌دهند، در ذهن انسان است. یک ذهن منفی و کدر می‌تواند همه‌ی قواعد دنیا را بر ضد ما تغییر دهد و برعکس، ذهن مثبت و خوش‌بین می‌تواند تمام دنیا را در خدمت خواسته‌ها و آرزوهای ما درآورد.

اما آیا مطالب این نوع کتاب‌ها، نزدیک به واقعیت و شدنی است؟

جواب این سوال «بله» است، اما فقط در صورتی که تمام این مثبت‌اندیشی‌ها، مکمل و در کنار تلاش و سعی ما در راستای اهداف‌مان باشد. خوش‌بینی صرف به اهداف و آرزوهایمان، آن‌هم زمانی‌که تلاشی در جهت دست‌یابی به آن‌ها نمی‌کنیم، خیانت به خودمان و رویاهایمان است.

معرفی و دانلود کتاب فقط آرزو کن

نکته‌ی مهمی که پیر فرانک در کتاب فقط آرزو کن به آن می‌پردازد، این است که اصل اول برای رسیدن به خواسته‌ها، آمادگی ذهنی است. فرانک معتقد است اگر انسان بتواند ذهنیت خود را تغییر دهد، در اصل توانسته تمام زندگی‌اش را متحول کند. بعد از تغییر ذهنیت و رسیدن به آمادگی ذهنی برای رسیدن به اهداف و آرزوها، قدم بعدی هدف‌گذاری است، هدف‌گذاری به زبان ساده‌تر یعنی به طور شفاف و دقیق مشخص کنیم چه می‌خواهیم و تا چه زمانی می‌خواهیم یا می‌توانیم به هدف موردنظر دست یابیم.

قدم مهم دیگری که فرانک در این کتاب آن را به طور مفصل شرح می‌دهد، برنامه‌ریزی درست و اصولی برای پیاده‌سازی هدف‌گذاری‌هایی است که در مرحله‌ی قبلی آن را شرح داده بود. بدون یک برنامه‌ی مشخص و دقیق، هدف‌گذاری عملاً به یک کار بی‌معنی تبدیل می‌شود؛ اگر بتوانیم با یک ذهنیت مثبت به یک برنامه‌ی جامع و مفصل برای دست‌یابی به اهداف‌مان برسیم، به احتمال زیاد، نویسندگان کتاب‌های انگیزشی و موفقیت را به رسالت‌ واقعی‌شان می‌رسانیم و برچسب «زرد بودن» را از کتاب‌هایشان جدا می‌کنیم.

کتاب فقط آرزو کن مناسب چه کسانی است؟

تمامی افرادی که در مسیر ایجاد یک برنامه‌ی اصولی برای رسیدن به اهداف‌شان هستند و یا به مکتب‌های مثبت‌نگری و کتاب‌های انگیزشی و موفقیت علاقه‌مندند می‌توانند مخاطبین این کتاب باشند.

در بخشی از کتاب فقط آرزو کن: هفت راهکار برای آرزو کردن موفقیت آمیز می‌خوانیم

هنگامى‌که از خود تنش زدایى مى‌کنیم و در حال استراحت هستیم، زندگى بسى دلپذیرتر به نظر مى‌رسد و آرزویمان خیلى مثبت‌تر شکل مى‌گیرد. افکار مثبت براى انرژى آرزویمان مانند یک کاتالیزور عمل مى‌کنند. چرا چنین است، در این باره به تفصیل سخن خواهیم گفت. اکنون اگر آرزویت را به روشنى تمام فرمول‌بندى کرده‌اى، آن را بنویس، با این یقین ژرف که تحقق خواهد یافت. یادداشت‌ات را تا کن و در مکانى ویژه قرار بده. آن جا باید مکانى زیبا باشد. زیرا این مکان نشانگر آن است که آرزویمان تا چه اندازه براى ما مهم و «مقدس» است. آن مکان باید نقطه‌اى بسیار مخفى و دور از چشم افراد بیگانه باشد. تنها نکته‌ى مهم این است که بر نیروى آرزوى ارسال‌شده آگاه باشیم و این امر در کنار مسائل دیگر از طریق اختصاص مکانى ویژه براى یادداشت کوچکمان تقویت مى‌شود.

نوشتن آرزو بر روى صفحه‌اى کاغذ، بر روى یک کارت و یا در دفتر خاطرات فایده‌اى دیگر نیز دربردارد. این کار استدلالى عالى براى عقلمان نیز به شمار مى‌رود. زیرا پس از مدت زمانى کوتاه شمار زیادى از ما دیگر به‌طور دقیق به یاد نداریم چه نوشته‌ایم. البته هنوز بر معناى تقریبى آرزویمان آگاهى داریم. ولى با گذشت زمان واژه‌ها در خاطراتمان خیلى آسان به دگرگونى دچار مى‌شوند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
داستان خودم
حتى آرزو کردن هم باید آموخته شود
راهکار 1: خیلى راحت شروع کنید
برخورد با عقل
کارِ نیکو کردن از پُر کردن است
راهکار 2: فرمول‌بندى درست
اصلِ «من هستم»
وانمود کردن
«نه» و «هیچ» یا مسئله‌ى ترس
آرزویتان را بنویسید
فرمول‌بندى روشن، کوتاه و دقیق
راهکار 3: شکرگزارى، موتورى براى آرزو کردن موفقیت‌آمیز
افزایش نعمت‌ها
رویداد مورد آرزو را به درون زمان حاضر بکشیم
مشکلات را به‌راحتى تحویل دهیم
راهکار 4: متقاعد کردن عقل
اندکى فیزیک
اندکى هم‌زیست‌شناسى
باورهاى جزمى
شناسایى و تشخیص باورهاى سرمشق
پایان دادن به باورهاى سرمشق
راهکار 5: اعتماد به جاى تردید
تردید یک آرزوى بسیار روشن نیز هست
راز دارى
راهکار 6: آمادگى براى روبه‌رو شدن با «تصادف»
جهان هستى از راه‌هاى غافلگیرکننده آرزوها را برآورده مى‌کند
درک و دریافت ناگهانى
راهکار 7: کشف آرزوهاى راستین و بزرگ
کدام آرزوها براى من مناسب هستند
آرزوى به دست آوردن پول
زندگى مشترک رؤیایى
آیا زندگى دوست‌داشتنى‌تر و شادى‌بخش‌تر خواهد شد؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فقط آرزو کن: هفت راهکار برای آرزو کردن موفقیت آمیز
نویسنده
مترجمهما احمدی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات152
زبانفارسی
شابک978-964-8759-79-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فقط آرزو کن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب فقط آرزو کن

برای دریافت کتاب فقط آرزو کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.