معرفی و دانلود کتاب قاتلین شبانگاه: ادامه‌ی کتاب از نفرین به جا مانده‌ایم

عکس جلد کتاب قاتلین شبانگاه: ادامه‌ی کتاب از نفرین به جا مانده‌ایم
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قاتلین شبانگاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قاتلین شبانگاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قاتلین شبانگاه: ادامه‌ی کتاب از نفرین به جا مانده‌ایم

کتاب قاتلین شبانگاه، به قلم نویسنده‌ی جوان، مهسا صفری نوشته شده و رمانی است در ژانر ترسناک و معمایی. این کتاب داستان رازآلود دختری را روایت می‌کند که برای گذراندن تعطیلات تابستانی به همراه خانواده‌اش به روستای اجدادی‌شان در کرمانشاه می‌روند. در روستا او به دفتر خاطراتی بر می‌خورد که مطالعه‌ی آن، سرنوشتش را زیر و رو می‌کند!

درباره‌ی کتاب قاتلین شبانگاه

باز هم یک شب مرموز، و تاریکی و سکوت حاکم بر روستا؛ تنها صدایی که این سکوت مرگبار را می‌شکست، صدای باران و رعد گاه‌و‌بی‌گاه بود. دخترکِ تنهایی نفس‌نفس‌زنان و در جست‌وجوی پناهگاه، از جاده‌ی شیب‌دار روستا پایین می‌دوید. اما او تنها نبود، سایه‌ای شوم در تعقیبش می‌دوید و هر لحظه ترس و وحشت را در وجودش بیشتر می‌کرد. دخترک آنقدر دوید تا در میان انبوه تاریک درختان، کلبه‌ای در مقابلش ظاهر شد. به درون کلبه پناه برد، اما بی‌فایده بود. سایه‌ی سیاه مثل تقدیری جدانشدنی داخل شد و دخترک فرو پاشید.

کتاب قاتلین شبانگاه جلد دوم رمان «از نفرین به جا مانده‌ایم»، به قلم مهسا صفری و در ژانر ترسناک و معمایی نوشته شده است. داستان این کتاب در فضایی رازآلود و کابوس‌وار می‌گذرد و از زبان دختری نوجوان روایت می‌شود که به مطالعه‌ی رمان‌های جنایی علاقه‌ی بسیار زیادی دارد. دختر برای گذراندن تعطیلات تابستانی به همراه خانواده به روستای اجدادی‌شان در کرمانشاه می‌رود و آنجا با اتفاقی مواجه می‌شود که پایش را به ماجراهایی هولناک باز می‌کند. او در یک کلبه‌ی متروک، دفتر خاطراتی را پیدا می‌کند و به همراه دوستش به خواندن آن مشغول می‌شود. مطالعه‌ی خاطرات نوشته‌شده در این دفتر، زندگی دختر و دوستش را زیر و رو می‌کند.

راز آن دفتر خاطرات چیست؟ نفرینی که زندگی دو دختر قصه‌ی ما را به خطر می‌اندازد، در این دفتر پنهان است یا از چیزی دیگر سرچشمه می‌گیرد؟ این داستان با داستان جلد اول چه ارتباطی دارد؟ برای پیدا کردن پاسخ تمام این سؤالات همین حالا به سراغ کتاب بروید!

رمان قاتلین شبانگاه با زبان روان و قلم شیوا، داستانی پرکشش و گیرا را روایت می‌کند و شما را به روستایی مرموز در دل کرمانشاه می‌‌برد. داستان این کتاب آنقدر ماهرانه ذهن شما را به خود درگیر می‌کند که سرجایتان میخکوب می‌شوید و یک‌نفس آن را تا آخر دنبال می‌کنید. این کتاب به همت انتشارات طلایه به انتشار رسیده و در دسترس علاقه‌مندان به ژانر کتاب‌های ترسناک قرار گرفته است.

کتاب قاتلین شبانگاه برای چه کسانی مناسب است؟

نوجوانانی که به مطالعه‌ی رمان‌های ترسناک علاقه دارند از مطالعه‌ی این کتاب حسابی لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب قاتلین شبانگاه: ادامه‌ی کتاب از نفرین به جا مانده‌ایم می‌خوانیم

شب بود؛ شبی متفاوت با شب‌های دیگر!

تمام چراغ‌ها خاموش بود و روستا در سکوتی محض، فرو رفته بود. همه در خواب عمیقی به سر می‌بردند. من که تا آن لحظه وانمود به خوابیدن کرده بودم، پلک‌هایم را از هم دور کردم. اتاق در تاریکی مخوفی بلعیده شده بود.

کمی به مادرم و زن‌عمو نگاه کردم. کنار دیوار خوابیده بودند؛ خیالم راحت بود که بیدار نیستند. طاهره و مادربزرگ نیز طبق عادت، در پذیرایی خوابیده بودند.

نیم‌خیز شدم و پتو را از روی تنم به کنار راندم. شیما ساعد دستش را روی پیشانی‌اش گذاشته بود. وقتی کنار گوشش زمزمه کردم که بیدار شود، ساعد دستش را برداشت. حیرت در چهره‌اش موج می‌زد. پس او نیز تمام این مدت خودش را به خواب زده بود.

با تکان دادن لبانم به او فهماندم که همه خوابیده‌اند. با خیال راحت سری تکان داد و بی‌سر و صدا، پتو را کنار زد و برخاست. درحالی‌که از اتاق بیرون می‌رفتیم، انگشت اشاره‌ام روی لبانم بود.

نمی‌خواستم کسی از خواب بیدار شود و ما را در آن وضعیت، ببیند. چون هیچ جلوه‌ی خوبی نداشت. وارد پذیرایی که شدیم، ابتدا اطمینان خاطر کردیم که طاهره و مادربزرگ خواب هستند. موهای طاهره در صورتش پریشان شده و دست مادربزرگ را محکم به آغوش کشیده بود. تنها نگرانی من بابت او بود. کافی بود او از قضیه‌ی من و شیما باخبر شود، آن‌گاه تمام اهالی روستا را مطلع می‌کرد.

با اشاره‌ی دست شیما، به طرف خروجی قدم برداشتیم. همان‌طور در سکوت و آرامش...

ناگهان دستگیره‌ی در اتاق روبه‌رویی، یعنی همان جایی که مردها در آن می‌خوابیدند، به آرامی شروع به پایین رفتن کرد. نفسم در سینه حبس شد و مسیرمان را به طرف آشپزخانه کج کردیم. چنان با سرعت اما بی‌صدا دویدیم که نزدیک بود قلبم از سینه بیرون بزند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قاتلین شبانگاه: ادامه‌ی کتاب از نفرین به جا مانده‌ایم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات طلایه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات199
زبانفارسی
شابک978-622-8104-02-7
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قاتلین شبانگاه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب قاتلین شبانگاه

برای دریافت کتاب قاتلین شبانگاه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.