معرفی و دانلود کتاب قدرت حقیقی: هشیاری عاطفی

عکس جلد کتاب قدرت حقیقی: هشیاری عاطفی
قیمت:
۶۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قدرت حقیقی: هشیاری عاطفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قدرت حقیقی: هشیاری عاطفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قدرت حقیقی: هشیاری عاطفی

سفری به قلبِ عواطف و احساسات... گری زوکاو و لیندا فرانسیس در کتاب قدرت حقیقی: هشیاری عاطفی، از تکنیک‌هایی بحث می‌کنند که هر فردی، در صورت به کار بستن آن‌ها، می‌تواند به تسلطی خیره‌کننده بر عواطف درونی خویش دست یابد، و از این طریق، زمام زندگی خود را به دست بگیرد. گفتنی است که اثر حاضر، یکی از پرفروش‌ترین عناوین غیرداستانیِ نیویورک تایمز به شمار می‌رود.

درباره کتاب قدرت حقیقی: هشیاری عاطفی

مطالعات روانشناختی ثابت می‌کنند که ناتوانی انسان در تسلط بر عواطف و احساسات خویش، علت اصلی مشکلات عدیده‌ی او در زندگی است. اغلب انسان‌ها، به شکلی نیمه‌آگاهانه زندگی می‌کنند. به این معنی که از آنچه در عمق وجودشان در جریان است، اطلاع چندانی ندارند. چنین افرادی، تنها هنگامی متوجه ماهیت عواطفشان می‌شوند که کار از کار گذشته، و عاطفه‌ای که مدت‌ها در جان ایشان در تلاطم بوده، به شکل کنش یا واکنشی هیجانی بروز کرده است. مثلاً فردی را در نظر بگیرید که دست به عملی خشونت‌آمیز می‌زند. در این مورد، حدسِ این‌که عمل او ناشی از احوالی‌ست که وی از مدت‌ها پیش درگیرشان بوده، کار دشواری نیست. اما از آنجا که این فرد، چنان‌که باید و شاید، دلمشغول سردرآوردن از احوال خویش نبوده، نتوانسته در موقعِ لزوم، واکنش ناپسندی را که این احوال برانگیخته، دفع سازد. گری زوکاو و لیندا فرانسیس در کتاب قدرت حقیقی: هشیاری عاطفی (The Heart of the Soul)، تکنیک‌هایی را به شما خواهند آموخت که در صورت توجه به آن‌ها، به عاقبتِ مردِ خشمگینِ مثال ما دچار نخواهید شد!

در کتاب قدرت حقیقی: هشیاری عاطفی، خواهید خواند که عواطف انسان، برخلاف افکارش، در عمیق‌ترین لایه‌های جانِ او جا خوش کرده‌اند. این عواطف، گاه آن‌چنان از ما دور به نظر می‌رسند که به کلْ وجودشان را فراموش می‌کنیم. اما تنها یک تحریکِ آنی کافی است تا ناگهان با غلیانِ بی‌امانشان مواجه شویم؛ غلیانی که اغلب در برابر آن از نشان دادن هر نوع واکنشی، ناتوانیم. گری زوکاو و لیندا فرانسیس پس از تأکید بر این ویژگیِ خاصِ عواطف انسانی، ما را به آشنایی بیشتر با ماهیت این عواطف دعوت می‌کنند. این نویسندگان از ما می‌خواهند که در احساسات خود دقیق شویم و جریانِ آرام یا تندِ آن‌ها را در روح خویش دنبال کنیم. زیرا تنها در این صورت است که توانایی تسلط بر این احساسات را خواهیم یافت.

نگرشی که گری زوکاو و لیندا فرانسیس در کتاب قدرت حقیقی: هشیاری عاطفی مطرح نموده‌اند، خالی از عناصر معنوی نیست؛ با این حال، اصلِ آموزه‌ی آن‌ها، که همانا لزوم به دست گرفتنِ کنترل عواطف و احساسات در راستای بهبود کیفیت زندگی است، نه سخنی کلیشه‌ای و معنوی، بلکه ادعایی معقول، اثبات‌شده، و متکی به داده‌های علمی است. به همین جهت نیز، برای این‌که خود را مخاطب این کتاب بدانید و احیاناً، مطالبی نیز از آن بیاموزید، لازم نیست با تمام مدعاهای معنوی و متافیزیکی مطرح‌شده در اثر همدلی و همراهی نشان دهید.

کتاب قدرت حقیقی: هشیاری عاطفی در سال 2001 منتشر گردید و خیلی زود بدل به یکی از عناوین پرفروش نیویورک تایمز شد.

از این اثر در زبان فارسی ترجمه‌های متعددی در دست است. ترجمه‌ای که هم‌اینک پیش روی شماست، محصول همکاری فرناز فرود با نشر کلک آزادگان است.

در نکوداشت کتاب قدرت حقیقی: هشیاری عاطفی

- گری زوکاو و لیندا فرانسیس در این کتاب به بهترین شکل ممکن آموزه‌ی متحول‌کننده‌ی خویش را بیان کرده و توضیح داده‌اند. (آمازون)

کتاب قدرت حقیقی: هشیاری عاطفی مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به آثار حوزه‌ی خودسازی و خودپروری مخاطبین اصلی کتاب قدرت حقیقی: هشیاری عاطفی از گری زوکاو و لیندا فرانسیس‌اند.

با نویسندگان کتاب قدرت حقیقی: هشیاری عاطفی بیشتر آشنا شویم

گری زوکاو (Gary Zukav)، مربی معنوی برجسته‌ی اهل آمریکاست که در سال 1942 دیده به جهان گشوده. زوکاو در دانشگاه هاروارد تحصیل کرده است. شهرت وی، بیش از هر چیز دیگر، مرهون کتاب‌های ارزنده‌ی او در حیطه‌ی خودیاری و ذهن‌آگاهی است. آثاری تأثیرگذار که مطالعه‌ی آن‌ها، به گواه عموم مخاطبان، سبب رقم خوردن دگرگونی‌ای مثبت در شخصیت خواننده می‌گردد. گری زوکاو یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک تایمز، یو. اس. ای تودی و لس‌آنجلس تایمز است. وی همچنین، یکی از برندگان جایزه‌ی کتاب آمریکا در بخش علوم طبیعی‌ست. (بابت نگارشِ کتابِ استادان رقصنده‌ی وولی: شرحی مختصر بر فیزیک جدید.)

از میان آثار گری زوکاو می‌توان به عناوینی چون «جایگاه جان»، «داستان‌های جان» و «قدرت حقیقی: هشیاری عاطفی» اشاره کرد.

لیندا فرانسیس (Linda Francis)، همچون همسرش، گری زوکاو، در حیطه‌ی معنویت نوین فعالیت دارد. او نویسنده‌ی آثاری پرفروش در زمینه‌ی خودیاری، و مؤسس نهادی به نام «جنسیس: بنیاد انسان جهانی» است.

در بخشی از کتاب قدرت حقیقی: هشیاری عاطفی می‌خوانیم

حس‌های دردناک جز در موارد بسیار استثنایی، بیش از یک بار پدیدار می‌شوند. اگر فکر می‌کنید نخستین باری‌ست که با حسی خاص رو به رو شده‌اید، علتش را بیابید و آن را تغییر دهید تا دیگر پدید نیاید؛ وگرنه هر احساسی بارها و بارها پدیدار می‌شود و به همین دلیل برای شما آشناست.

شاید شما از اندوه، حسادت و خشمتان لذت نبرید، اما این احساس‌ها برایتان تازگی ندارند. شما بارها حرص، ترس از انجام کار اشتباه، این احساس که دیگران درکتان نمی‌کنند و ترکیب‌هایی بی‌شمار از حس‌های بدنیِ دردناک و افکار آزاردهنده را تجربه می‌کنید. تجربۀ شما از خشم، حسادت، حرص و شکل‌های دیگر ترس، خاص خودتان هستند. هر کس عواطف را به نوعی تجربه می‌کند. انرژی، دستگاه پردازش انرژی را به گونه‌ای که مختص شماست، ترک می‌کند و افکار خاصی را به همراه دارد که آن‌ها نیز مختص شما هستند.

اثر انگشت همۀ آدم‌ها قابل شناسایی و منحصر به فرد است. پس از آن که اثر انگشت شما ثبت شود، در هر گوشه از جهان می‌توان از طریق مقایسه، آن را تشخیص داد.

به همین شکل، عواطف هم تجربۀ منحصر به فرد شما هستند. همین که احساسی را شناسایی کردید، می‌توانید هر گاه پدید آمد، آن را تشخیص دهید. اگر نتوانید احساسی را به دقت شناسایی کنید، نمی‌توانید بار دیگر که پدید آمد، آن را تشخیص دهید و برای نمونه، گمان می‌کنید که احساس خشم در شما به شکل‌های متفاوت پدیدار می‌شود. در حالی که چنین نیست. ممکن است شرایطی که در شما خشم ایجاد می‌کنند، متفاوت باشند، اما احساس خشم همان است که بود. شاید شما یک بار از همسایۀ‌تان و بار دیگر از همکلاسی خود خشمگین شوید. شاید یک بار به یکی از دوستانتان و بعدها به شریک زندگی خود حسادت کنید. آدم‌ها یکی نیستند، اما احساس حسادت همان است.

فهرست مطالب کتاب

آشنایی با نویسندگان
خوش آمدید
نژاد جدید
قدرت حقیقی
عواطف
مدرسۀ زمین
پردازش انرژی (قسمت یکم)
پردازش انرژی (قسمت دوم)
پردازش انرژی (قسمت سوم)
رنگ
بررسی
فکر کنید
اتصال نقطه ها
لحظۀ حال
عواطف، قدرت و لحظۀ حال
وارستگی
صمیمیت
چشم انداز جان
خشم
اعتیاد به کار
احساس های گذرا
کمال‌گرایی
راضی کردن
حواس‌پرتی
بی حوصلگی
بت پرستی
خوش بینی خلل ناپذیر
برحق بودن
الکل و مواد مخدر
خوردن
رابطۀ جنسی
جنگ قدرت
در جست و جوی نجات دهنده
قضاوت
فراتر از فشار روانی
نمودار
سپاس نامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قدرت حقیقی: هشیاری عاطفی
نویسنده،
مترجمفرناز فرود
ناشر چاپیانتشارات کلک آزادگان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات304
زبانفارسی
شابک978-600-7996-34-8
موضوع کتابکتاب‌های انرژی درمانی، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قدرت حقیقی: هشیاری عاطفی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب قدرت حقیقی: هشیاری عاطفی

برای دریافت کتاب قدرت حقیقی: هشیاری عاطفی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.