معرفی و دانلود کتاب قدرت یکی بیشتر: راهنمای کامل شادی و موفقیت

عکس جلد کتاب قدرت یکی بیشتر: راهنمای کامل شادی و موفقیت
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قدرت یکی بیشتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قدرت یکی بیشتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قدرت یکی بیشتر: راهنمای کامل شادی و موفقیت

همه‌ی ما آرزومند یک زندگی ایده‌آل و مطلوب هستیم. این آرزومندی در همه‌ی ما وجود دارد، اما آیا خودمان را هم مستحق یک زندگی آرمانی می‌دانیم؟ کتاب قدرت یکی بیشتر نوشته‌ی اد مایلت را باید راهنمای کاملی برای رسیدن به موفقیت و زندگی سرشار از شادمانی دانست. این کتاب ریزه‌کار‌ی‌های مهم را برای رسیدن به یک زندگی ایده‌آل را به شما نشان می‌دهد.

درباره‌ی کتاب قدرت یکی بیشتر

گاهی در زندگی نیازمندِ این هستیم که شخص سومی به ما یادآوری کند استحقاق داشتن یک زندگی خوب را داریم و لایق رسیدن به بهترین‌ها هستیم. همه‌ی ما در خلوت شخصی خود به ایده‌آل‌ها و خواسته‌هایمان فکر می‌کنیم و حتی برای آن‌ها هم نقشه می‌کشیم. اما اوقاتی هم وجود دارند که به دلیل بی‌انگیزگی و درگیر شدن با روزمرگی آن‌ها را به فراموشی می‌سپاریم. اد مایلت (Ed Maylet) نویسنده‌ی کتاب قدرت یکی بیشتر (The Power of One More: The Ultimate Guide to Happiness and Success)، قرار است همان نفر سومی باشد که به ما نشان می‌دهد لایق شرایط مطلوب هستیم و فاصله‌مان تا رسیدن به آنچه می‌خواهیم، فقط یک قدم فاصله است.

پیش‌فرض ذهنی و انگیزه‌ی نویسنده برای این‌که کتاب قدرت یکی بیشتر را خلق کند، ساده و سرراست است: او باور دارد که همه‌ی ما می‌توانیم شادی طولانی‌مدت و رضایت درونی در طول زندگی را احساس کنیم اما فاصله‌ی ما با این شرایط مطلوب گاهی با یک تصمیم بیشتر، یک دیدار زودهنگام، یک اقدام عملی سریع‌تر و... کم و کمتر می‌شود. او قرار است در این مسیر به ما نشان بدهد که چطور می‌توانیم موانع و فاصله‌های موجود را به طرز چشمگیری کاهش دهیم تا در نهایت به جایگاهی که سزاوار آن هستیم، برسیم.

کتاب قدرت یکی بیشتر نوشته اد مایت را باید حاصل تجربه‌ی فردی نویسنده در حوزه‌های مختلف دانست. او سال‌هاست که به عنوان یک کارآفرین و مشاور شناخته‌شده به افراد زیادی کمک کرده است. از این رو، گنجینه‌ی ارزشمندی از تجارب را در اختیار دارد که توانسته است با تالیف کتاب قدرت یکی بیشتر، آن را به دیگران ارائه کند. به گفته‌ی خود نویسنده این اثر، یک راهنمای کامل و جامع برای دستیابی به موفقیت و شادی واقعی است.

هدف اد مایلت در تالیف کتاب قدرت یکی بیشتر این بوده است که به مخاطبان خود بیاموزد برای رسیدن به کامیابی باید از اقدام و تفکر در کنار هم بهره گرفت و فقدان هرکدام، دیگری را هم ناقص رها می‌کند. او در ارائه توصیه‌ها و راهکارهایش، خلاقیت به خرج داده و به موضوعات جالب‌توجهی همچون فکر کردن به غیرممکن‌ها، زندگی در ماتریکس خود، ایمان و دعا و.. می‌پردازد. کتاب قدرت یکی بیشتر با نویسندگی اد مایلت و ترجمه‌ی ساسان جعفرنیا و مهدی صفایی خرم منتشر شده است. انتشارات زمان تغییر که این روزها نامی آشنا در انتشار کتاب‌های موفقیت و سبک زندگی است، این کتاب را منتشر کرده و در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.

کتاب قدرت یکی بیشتر مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب را به همه‌ی افرادی که به دنبال راه‌های موفقیت و دستیابی به کامیابی هستند، پیشنهاد می‌کنیم. اثر پی‌رو می‌تواند برای افراد گوناگون از هر طیف و سلیقه‌ای مفید باشد. میل به پیشرفت و تجربه‌ی زندگی توأم با شادی، در همه‌ی افراد وجود دارد. بنابراین می‌توان مطالعه‌ی این کتاب را با آسودگی خاطر به همه پیشنهاد داد.

اد مایلت را بیشتر بشناسیم

اد مایلت نویسنده‌ی کتاب قدرت یکی بیشتر، کارآفرین موفق و برجسته‌ای است که توانسته تجربیات سال‌ها فعالیت در حوزه‌های مختلف را در قالب راهکارهای عملی و کاربردی ارائه کند. او همواره در کنار افراد مختلف، موسسات و کسب‌وکارهای گوناگون به عنوان مشاور و ایده‌پرداز حضور داشته تا با ارائه راهکارهای منحصربه‌فرد خود آن‌ها را به سمت ایده‌آل ذهنی‌شان هدایت کند. اد مایلت به واسطه فعالیت‌ها و دغدغه‌های ارزشمندش، در سال 2020 به عنوان یکی از 25 رهبر موثر دنیا معرفی شد.

جملات برگزیده کتاب

  • داشتن نبوغ نشانه موفقیت یک سازمان نیست بلکه ایجاد ظرفیتی است که افراد عادی به نتایج غیرعادی برسند.
  • بین محرک و پاسخ فاصله‌ای وجود دارد و قدرت انتخاب پاسخ ما در همین فاصله است. رشد و آزادی ما هم بر همین پاسخ ما استوار است.
  • اولین جرعه از لیوان علوم طبیعی شما را کافر می‌کند اما در انتهای لیوان خدا منتظر شماست.
  • تلاش من این است که ذهن تو را آرام کنم نئو. اما من تنها می‌توانم راه را به تو نشان دهم و تو کسی هستی که باید در را باز کرده و وارد این مسیر شوی.
  • هر روز برای یک مرد عاقل یک زندگی جدید است.

در بخشی از کتاب قدرت یکی بیشتر می‌خوانیم

می‌خواهم به شما بگویم که در 26 آوریل 1998 چه اتفاقی افتاد و چرا آن روز برای من روز بسیار بزرگ و به یاد ماندنی است. در آن زمان من تازه وارد دنیای کسب و کار شدم و قرار بود که برای 40 نفر از اعضای تیمم سخنرانی داشته باشم. برنامه به آن شکلی که من می‌خواستم پیش نرفت و در زمان ارائه صرفاً 8 نفر در جلسه شرکت کردند. من واقعاً حس بدی داشتم و احساس کردم که شکست بزرگی خورده‌ام.

واقعاً این فکر به ذهنم رسید که آیا این شغل به درد من می‌خورد یا نه. لذا فکر کردم که شاید چیز دیگری در این داستان باشد که برای زندگی من خوب باشد و چندان ربطی به کارم نداشته باشد. اما در عین حال فکر می‌کردم که شاید واقعاً این کار به درد من نمی‌خورد و نمی‌دانستم که چه کاری باید انجام دهم.

من نشستم و با خودم صحبت کردم و شاید صادقانه‌ترین گفتگویی بود که با خودم داشتم. آیا تا اینجای کار تمام توانی که داشته‌ام را به کار گرفته‌ام؟ آیا کار درست را در زمان مناسب انجام داده‌ام؟ واقعا باید تصمیم می‌گرفتم که آیا می‌خواهم تمام تلاشم را بکنم تا به نتیجه برسم یا خیر. از آنجایی که خیلی با خودم صادق بودم جواب این سوالات نه بود. و این جوابی بود که یک مرد مغرور مانند من به سختی می‌توانست آن را بپذیرد. اما پذیرفتن این واقعیت لازم بود.

و مهم‌تر از پذیرفتن این بود که باید تمام کاستی‌های خودم را نیز می‌پذیرفتم. تا این مرحله من همیشه وقتی کار برای من سخت می‌شد کار را رها می‌کردم. چون رها کردن کارها برایم خیلی ساده بود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
1: یک هویت بیشتر
2: یکی بیشتر و زندگی کردن در ماتریکس خود
3: یک تلاش بیشتر
4: یکی بیشتر و پنج اصل مدیریت زمان
5: یک احساس بیشتر
6: یک انجمن بیشتر
7: گذشته را رها کنید و به آینده برسید
8: یک سوال بیشتر برای پرسیدن از خودمان
9: یک هدف بیشتر
10: یک استاندارد بیشتر و بالاتر
11: کسانی که به یک غیر ممکن بیشتر فکر می‌کنند و به یک ممکن بیشتر دست پیدا می‌کنند
12: یک عادت بیشتر
13: یک ضریب بیشتر
14: یک مشکل بیشتر
15: یکی بیشتر و تعریف رهبری
16: یکی بیشتر و 11 اصل رهبری من
17: یک درجه اعتدال بیشتر
18: یک دعای بیشتر
19: آخرین یکی بیشتر
در مورد نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قدرت یکی بیشتر: راهنمای کامل شادی و موفقیت
نویسنده
مترجمساسان جعفرنیا، مهدی صفایی خرم
ناشر چاپیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات260
زبانفارسی
شابک978-622-5872-07-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قدرت یکی بیشتر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب قدرت یکی بیشتر

برای دریافت کتاب قدرت یکی بیشتر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.