معرفی و دانلود کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 9: علاء‌الدین

عکس جلد کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 9: علاء‌الدین
قیمت:
۵۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 9: علاء‌الدین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 9: علاء‌الدین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 9: علاء‌الدین

کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 9: علاء‌الدین سارا ملانسکی، ادامه‌ی داستان‌های پرفروش و مهیج جونا، ایبی و آینه‌ی جادویی را به تصویر می‌کشد که این بار از قصه‌ی علاء‌الدین و غول چراغ جادو سر در می‌آورند.

موضوع کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 9: علاء‌الدین چیست؟

ایبی و جونا در این داستان جذاب به قصه‌ی علاء‌الدین (Genie in a Bottle) می‌روند؛ آن‌ها با هیجان زیادی منتظر غول چراغ جادو هستند چرا که او می‌تواند آرزوهایشان را برآورده کند. ایبی در یک اقدام اشتباه غول چراغ جادو را آزاد می‌کند، اما او غول چراغ جادوی مشهور داستان علاء‌الدین نیست و کمکی به آن‌ها نمی‌کند. شما فکر می‌کنید بدون کمک غول چراغ جادو، علاء‌الدین چگونه می‌تواند آرزوهایش را برآورده کند و با شاهزاده خانم ازدواج کند؟

درباره‌ی مجموعه قصه‌ها عوض می‌شوند:

سارا ملانسکی (Sarah Mlynowski) در این مجموعه‌ی محبوب که از سری کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز محسوب می‌شود با ایده‌ای بکر و جالب داستان‌هایی را به رشته تحریر درآورده است که برای تمام کودکان جذاب است. در مجموعه قصه‌ها عوض می‌شوند (Whatever After) ایبی و جونا خواهر و برادری هستند که به تازگی به محله و خانه‌ای جدید نقل مکان کرده‌اند. ایبی به مدرسه‌ای جدید می‌رود، اما بعد از گذشت مدتی همچنان به آن عادت نکرده و دلتنگ دوستان قدیمی‌اش است.

یک شب جونا چیزی عجیبی در زیرزمین خانه‌ی جدیدشان می‌بیند؛ آینه‌ای که در زیرزمین تکان خورده و صداهایی از خودش در می‌آورد؛ جونا، ایبی را هم از خواب بیدار می‌کند تا او هم این آینه‌ی سحرآمیز را ببیند. جونا چند ضربه به آینه می‌زند و ناگهان آینه آن‌ها را به داخل خود کشانده و وارد سرزمین قصه‌ها و ماجراهای جذاب و قدیمی می‌کند. جونا و دیبی در هر داستانی که وارد می‌شوند مسیر آن را عوض کرده و پایانی غیر منتظره و بامزه برای آن رقم می‌زنند.

نکوداشت‌های کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 9: علاء‌الدین:

- روند سریع و تعلیق داستان خوانندگان را از صفحه‌ی اول مسحور می‌کند. (Kirkus Reviews)
- سرگرم‌کننده و خنده‌دار. (Lauren Myracle)
- خنده‌دار با پیچ و تاب‌های غیرمنتظره و نشان دادن قدرت دختران. (Booklist)

کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 9: علاء‌الدین مناسب چه کسانی است؟

خواندن این داستان فانتزی برای کودکان سنین 7 تا 12 سال دلچسب و سرگرم کننده خواهد بود.

در بخشی از کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 9: علاء‌الدین می‌خوانیم:

این ماه، ما کلاس‌پنجمی‌ها مشغول یک کار باحال هستیم. پدر و مادرهای ما باید برای هر کتابی که می‌خوانیم، کمی پول کنار بگذارند. بعد، کل پولی که از راه کتاب‌خواندن ما جمع شده، خرج کمک به کتابخانه‌ی مدرسه می‌شود. بابا و مامان من و فرانکی برای هر کتابی که می‌خوانیم، دو دلار کنار می‌گذارند؛ یعنی من تا الان هجده دلار جمع کرده‌ام و فرانکی چهل‌تا. کسی که بیشترین مقدار پول را جمع کند، به خانم کتابدار در انتخاب کتاب‌هایی که کتابخانه باید سفارش بدهد، کمک می‌کند. فردا آخرین مهلت جمع‌آوری این پول است.

اگر من برنده شوم - که البته بعید است می‌دانم چه کتاب‌هایی را برای کتابخانه انتخاب کنم: یک‌عالمه کتاب درباره‌ی افسانه‌های قدیمی. الان کتابخانه‌ی ما فقط سه‌تا کتاب افسانه‌ای دارد. هفته‌ی پیش که من رفته بودم یکی از آن‌ها را قرض بگیرم، هیچ‌کدامشان نبود و همه‌شان را بچه‌های دیگر گرفته بودند. فکر کنم کلاس‌سومی‌ها یک درسی درباره‌ی افسانه‌های قدیمی دارند. خُب، خوش‌به‌حالشان؛ اما این کمکی به من نمی‌کند.

فهرست مطالب کتاب

فصل یک: پول های پنی
فصل دو: عملیات کمک به ماری رُز
فصل سه: آخ!
فصل چهار: آن جا را ببین!
فصل پنج: جادوگر شرور
فصل شش: غار
فصل هفت: سلام غول چراغ جادو
فصل هشت: خداحافظ غول چراغ جادو
فصل نه: خانم غول!
فصل ده: ببخشید!
فصل یازده: یک دنیا گل
فصل دوازده: چه قشنگ!
فصل سیزده: سلطان
فصل چهارده: بازگشت به غار
فصل پانزده: بگو چه می خواهی!
فصل شانزده: یک... دو... سه... به صف
فصل هفده: حلقه کجاست؟
فصل هجده: نجات بزرگ
فصل نوزده: و برنده کسی است که...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 9: علاء‌الدین
نویسنده
مترجمسارا فرازی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات131
زبانفارسی
شابک978-600-462-161-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 9: علاء‌الدین

نازسمن جعفرپور
۱۴۰۲/۷/۲۷
در این جلد جونا و ایبی به داستان علاءالدین می‌رود آن‌ها در ابتدا به بازی با توپ بچه ‌ها می‌پیوندند اما ابیبی ناخواسته توپ را به صورت ءالدین می‌رفت می‌زند و علاءالدین مجبور می‌شود به خانه برود در همین بین جادوگر شرور از راه می‌رسد و جونا تصمیم می‌گیرد به جای علاءالدین به غار رود و از چراغ جادو ماری بخواهد رز را آزاد کند انها همراه جادوگر شرور می‌روند جادوگر شرور آن‌ها را به داخل غار می‌فرستد و یکی از حلقه‌های جادویی‌اش را که یک غول جادو درون اوست به آن‌ها می‌دهد جونا و ایبی غول جادو را پیدا می‌کنند اما ایبی به جای کلمه پری از کلمه غول استفاده می‌کند و غول چراغ جادو ازاد می‌شود آن‌ها همان چراغ خالی را به جادوگر دادند جادوگر آن‌ها را رها کرد و آن‌ها از غول کوچک درون حلقه کمک گرفتند و.. ‌....
پیشنهاد می‌کنم بخونید پشیمون نمیشین
مجیبازهرا بابازاده
۱۴۰۱/۸/۱۴
عالی عالی عالی
خیلی از این کتاب خوشم اومد
رستا رحیمی
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
این کتاب بسیار فوقالعاده هست و من عاشق این مجموعه هستم
مبینا ارضی
۱۴۰۰/۶/۲۶
جالب و قشنگ و آموزنده
حتما بخونین👌🏻👌🏻
a aa
۱۴۰۰/۶/۲۴
خوب بود ولی نمی‌ارزه
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 9: علاء‌الدین

برای دریافت کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 9: علاء‌الدین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.